Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's Nieuwe Kast

Recommended Posts

mooi Mooi , , lekker hoor ,

en wat zijn je volgende plannen voor in de kast ,, of staan die kleintjes al te trappelen ?

 

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

Misschien is het jullie wel opgevallen mijn planten zijn erg laag gebleven en beginnen in de breedte te groeien. Nu is mijn vraag ga ik de 0,5gr watt halen?

Misschien haal je de 0,5 gr/watt en als je pech hebt, dan niet! :lol:

Het is een vraag, welke niet te beantwoorden is.

Maak hiervan niet het doel! Het doel is een lekker rokertje eraf te halen!

De hoeveelheden komen later, nadat je de kast kent en de planten waarmee je bezig bent.

 

Ik ben in ieder geval blij met kortere planten, dan kan ik de werking van de buizen beter benutten.

Ik ga ervan uit dat jij de 0,5 g/w haalt.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey elmo,

 

als de dames klaar zijn neem ik een tijdelijke break omdat het gewoon te warm word in me huis vaak rond de 36graden in de zomer soms nog warmer als ik pech heb dus van de zomer zijn we niet zoveel thuis zijn we met de hond op pad omdat het niet uit te houden is....... Wel staan er dan planten buiten in de tuin dus helemaal zonder zullen we niet zitten :P

 

Als het weer wat koeler word dan weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga zetten heb zoveel soorten :) heb nu nog wel 3 sannie jacks staan van een week oud wou der een zaden kweek mee doen omdat ik een mooie grote man heb staan maarja of ik dat nog ga doen weet ik niet. Zowiezo word dat dan op zolder daar heb ik een stelling gebouwt waar ze mooi kunnen staan de man staat daar trouwens ook al :lol:

 

 

Torsten ;)

 

dat het niet te zeggen was dat wist ik wel maar ik had het gevoel dat me planten zo mega klein zijn dat het misschien niet te halen was omdat me lowrider 2 planten zijn nog groter :D

Ik hou me ook niet bezig met de hoeveelheden maar was gewoon benieuwt omdat ze dus zo klein zijn gebleven ;)

Vind het wel ideaal want me lamp hangt op ze hoogst en me planten zijn lekker laag gebleven door 4 weken voorgroei van de Tneon 110watt die heeft ze echt klein gehouden :D

zelfs de blue hammer is nog laag :P ben eigenlijk wel blij dat ze niet zo groot zijn geworden anders zaten ze tegen me lamp aan ;)

 

 

Ik zie wel wat het me brengt maar ik hoop op 0,5gr/watt dan heb ik het voor mijn eerste keer leuk gedaan :D

 

groentjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Kwam net me kamertje binnen en zag dat me lamp niet aan was ik heb de stekker eruit getrokken geef even de lumatek 20minuten rust en probeer het dan nog is ;)

 

Vreemd maar hoop dat er niet iets stuk is wel bromde de relais gisteren wat meer als normaal misschien stuk? Torsti vertel jij het me maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

het is vrij normaal dat de relais brommen, ze worden immers met 50 hz aangestuurd.

En dat hoor je.

Testen van het relais:

-neem in plaats van de aansluiting van de Lumatek een gewone peer en sluit deze op de relais aan.

Als je het relais inschakelt moet nu de lamp branden, is dat niet het geval, is de relais stuk.

(Waaraan ik erlijk gezegt niet geloof, omdat het een zwaar relais is)

 

-sluit de Lumatek gewon op een stopcontact aan, brand de lamp, is het relais stuk, brand de lamp niet,

is het relais in orde.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
als de dames klaar zijn neem ik een tijdelijke break omdat het gewoon te warm word in me huis vaak rond de 36graden in de zomer soms nog warmer als ik pech heb dus van de zomer zijn we niet zoveel thuis zijn we met de hond op pad omdat het niet uit te houden isdat het niet te zeggen was dat wist ik wel maar ik had het gevoel dat me

Simpele oplossing twee van die tneon armaturen ophangen, kan je daarmee groeien en afbloeien in de zomer ;)

 

Vaag die storing van je, heb je alweer de stekker erin gestoken??

Heb je een multimeter of een duspol om een eventuele storing te zoeken?

Blijf je nou je probleem houden moet je me even pm-en, want ik ben namelijk morgen in de omgeving van ijmuiden en zou ik wel even tussendoor kunnen helpen.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Het was de relais hij schakelde niet nu weer wel ik weet niet precies waar het aan lag maar de lamp brand weer :huh:

 

Nouja nu maar even wat pics ;) van de Lowriders...

 

gallery_24043_9752_631827.jpg

 

gallery_24043_9752_490598.jpg

 

gallery_24043_9752_661781.jpg

 

gallery_24043_9752_405172.jpg

 

gallery_24043_9752_18079.jpg

 

De toppen zijn echt aan de grote kant voor een lowrider maar zijn best wel hard geen zachte zooi dus ik ben hier echt heel tevreden over ze moeten nog een paar weken de voeding en de zon van de laatste dagen doen ze erg goed !!!

 

Bubblecious

 

gallery_24043_9752_486137.jpg

 

en hier met de bluehammer ik denk dat ik die wat ga dieven onderop groeien hoop topjes en die grote bladeren hangen dervoor dus veel licht krijgen ze niet dus ga alles weg halen!

 

gallery_24043_9752_654298.jpg

 

 

Dat was het weer even voor vandaag! :lol:

 

Torsti & smokey

 

Sorry jongens ik was al bezig met me nieuwe bericht en daarin stond dat hij het nu wel deed het lag aan de relais.

Dat brommen dat wist ik wel maar gisteren deed ie het veel harder als normaal maar had even het relais los gehaald van ze ophang rails even gekeken boven op zat dat schakel hendeltje ik raakte die even aan en toen sprong me verlichting aan nu doet hij het weer ik zal het even aan zien en kijken of hij morgen wel gewoon aanspringt dan is er niks aan de hand.

 

Dat hij stuk zou zijn leek me ook sterk maar hij schakelde gewoon niet maar nu dus weer wel ik hou jullie op de hoogte ik was te snel met het berichtje typen want 10min later deed hij het weer ;)

Jullie horen nog van me ;)

 

greetssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou torsti de relais schakelt niet goed kwam net thuis stond me lamp dus weer gewoon uit ;)

 

moest even stekker eruit halen en aan dat hendeltje zitten op de relais en daarna stekker erin en hij deed het ;)

 

enig idee wat het zou kunnen zijn?

 

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

 

ik zou al de aansluitingen eens controleren, en ook de werking van de tijdkllok.

 

als hij morgen weer uit staat zou ik eerst eens met de tijklok gaan rommelen, handmatig eens schakelen, kijken of het dan wel werkt.

 

let er wel op dat als je handmatig geschakeld hebt dat je hem weer op automatisch zet.

 

klinkt wel een beetje vaag.

 

succes met de zoektocht.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal morgen die tijdklok is controleren hij brand nu en ik laat het zo gaan morgen 7uur gaat hij vanzelf weer uit daarna zal ik hem is testen met me tneon setje

 

bedankt voor je hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites

djzusie,

 

het ligt niet aan me tijdschakelaar ik heb die in het stopcontact gedaan net met een tneon derop aan gesloten even gewacht en klik hij ging aan zonder problemen.

dus daar ligt het dus niet aan. ik zal vanavond kijken of de lamp aanspringt of niet zal zowieso even alle draden controleren of ze nog goed vast zitten enzovoorts...

 

laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Nog een klein uurtje gaat me lamp weer aan zal mij benieuwen of hij aan gaat ;)

 

Maargoed ik heb op zolder even een nood stellingkje gemaakt voor me sannie jacks man en de 3 sannie jacks mini's ik verander het later nog maargoed hier 2 pics.

 

gallery_24043_9752_9532.jpg

 

gallery_24043_9752_303205.jpg

 

Hier een wat hang jongeren 1e bubble 2e bubble en de blue hammer

 

gallery_24043_9752_166153.jpg

 

Zoals je kunt zien was me inspecteur der ook weer bij en weer geen ongedierte :lol:

 

gallery_24043_9752_14809.jpg

 

De 2e bubble is weer in hoogte gaan groeien hoop dat ze dat niet te veel gaat doen :huh:

 

gallery_24043_9752_139812.jpg

 

De Blue hammerd beetje vreemde plant maar mooie toppen al ook al is ze nog jong :lol:

 

gallery_24043_9752_208915.jpg

 

Mijn lieve schattige kleine dames ;)

 

gallery_24043_9752_942275.jpg

 

Leuke toppies he voor een lowrider :lol:

 

gallery_24043_9752_131901.jpg

 

o o o wat ben ik trots op ze ;)

 

gallery_24043_9752_23912.jpg

 

Flinke bos :blink:

 

gallery_24043_9752_269772.jpg

 

Groepsfoto

 

gallery_24043_9752_141082.jpg

 

Ze hebben een beetje gele bladeren maargoed maak me der niet zo heel druk om ze hoeven niet zo heel lang meer denk nog 2 hooguit 3 weken ;)

 

gallery_24043_9752_70773.jpg

 

Dat was het weer voor vandaag nog een half uurtje gaat de lamp aan dus ben benieuwt ik hou jullie op de hoogte :rofl

 

laterrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie topic weeral

en foto's om te Genieten!

 

mvg djp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u en ik vind het ook zalig om naar te kijken ;)

 

 

Maare zoals ik al dacht is me lamp weer niet aan gegaan. Iemand die me wat tips kan geven hoe ik alles kan testen? De tijdklok is goed en hoe kan ik me relais testen? En hoe me lumatek?

 

Alvast bedankt !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Nou slecht nieuws het is me lumatek die het niet meer doet ;)

relais is goed mooi klote allemaal.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei val je nog in de koste ook ;)

en het ging toch vrij goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das kut dude ;)

Morgen even gauw naar KJ toe, dus kan je die lumatek zonder problemen ruilen ;)

Zou wel even bellen naar Kj of Doc even een pm sturen, maar weet niet of hij op het moment in NL is...

Ik geloof dat ze zo'n 3 jaar garantie geven op die lumateks.

Dan maar even een dagje extra nacht of je Tneon erboven hangen, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

Nou in de koste val ik niet want heb hem pas geleden gekocht hij zal wel omgeruild worden.

 

Enne smokey ik heb hem een pb gestuurd maar hij is er nu niet.

Ik vind mooi kut want heb ook geen vervoer naar hem toe dat moet ik zien te regelen ;)

 

Zal morgen even langs de growshop rijden om te kijken of me lamp misschien stuk is maarja die heeft het wel even gedaan vandaag maargoed ik zie het wel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik heb Doc gesproken ik test morgen eerst even me lamp bij een growshop als die stuk is neem ik meteen een nieuwe mee en als dat niet het geval is ga ik naar Doc alleen even kijken hoe ik der ga komen al mot ik op die fiets ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallowa,

 

nou de lamp is niet stuk heb ook een andere meegekregen van de growshop en die deed het ook niet terwijl hij in de shop wel deed.

Het is dus de lumatek jammer genoeg dus we gaan zometeen richting de rijp ;) jullie horen straks meer van me

 

laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor die hangjongeren hopelijk gaan ze zich vermenigvuldigen,

;)

 

En lekker groen daar

 

Groeten van lulleke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Nou kom net thuis van een middagje Kj products was weer gezellig met doc en torsti en kees? Weet het ff niet meer ;)

Je komt aan met een lumatek 400watt en je gaat naar huis met een 600watter lumatek alvast denken aan de toekomst ;) Thx Doc.

 

Heb ook het bouw werk van Torsti kunnen bewonderen het zag er goed uit zoals al bekend was ;) zeker mooi knutselwerk!!

 

Goed het was een leuke middag maar nu eenmaal thuis gekomen pakte ik me lumatek uit zie ik hele andere aansluitingen ;)

Torsti heb weer je hulp nodig :huh: en misschien iemand anders die ziet hoe ik het moet doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

het was i.d.d. gezellig in hok van Doc.

Helaas heeft Doc nog geen Koffieapparaat beneden staan,

dus Tippie bleef maar hollen voor mij.

Technische hulp is via pm al onderweg.

 

Succes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsti,

 

Bedankt man heb het zooitje aangesloten en het werkt :huh: Wel relax was die Doc weer he ;) Ik kom met een lumatek 400 en ga naar huis met een Lumatek 600watt :lol: mooi voor in de toekomst ;)

Ik ga lekker weekend vieren ;) doeidoeiiiiiiiiiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowtjes,

 

Vandaag vriend van me gesproken die zooitje spullen over had ik krijg van hem een 600watt lamp :huh: nu hoef ik enkel nog een flinke tent en een softbox aan te schaffen maar dat word na de zomer :blink:

Dan ben ik bang dat ik me vrienden in de micro/fluo gedeelte zal moeten missen want dan ben ik hier vast en zeker niet meer welkom ;)

 

Ik had me vergist in het aantal weken dat me planten nog moesten ze mogen nog wel meer als een maand blijven staan dus hopelijk in juli om gooien die zooi :rofl

Ook ben ik net even bij mijn mammie geweest :lol: de Hollandse Hope x Ak47 die gaat lekker buiten :lol: en is gelukkig een dame ;)

De 2x NDB die zijn nog klein maar gaan ook lekker net als de Thyphoon die gaat ook de goeie kant op ;)

Wil eigenlijk nog meer planten buiten hebben staan. Heb ook nog 3x sannie jacks staan zouden die ook naar buiten kunne? Aangezien die behoorlijk groot worden en niet in mijn kast zullen passen ;)

 

Ik zal me buiten topic binnenkort even updaten als ik foto's heb gemaakt :lol:

 

Groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...