Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's Nieuwe Kast

Recommended Posts

Ik wacht ook B) alvast een leuk voorproefje, maar de bubbels worden de kers op de taart denk ik!

 

Gr vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo,

 

Nee dat weet ik ik had 180gram bigrider buds en hield er 65gram aan over en ik denk een kleine 10gram wat ik al gerookt had :D

Enne jij kwam ook he morgen naar Doc gezellig man :P ik zie je daar wel :D

 

Vlaanders jongen alles goed? Hier wel :) ik kan echt niet wachten tot die bubbles topjes droog zijn ik wil proeven :wOOt en ik denk dat de rest om gaat over een week misschien wel langer even kijken hoe ze het gaan doen :P

 

Genoeg gelult hier wat pics :P

 

 

Bubble 2

 

gallery_24043_9752_238015.jpg

 

gallery_24043_9752_222068.jpg

 

gallery_24043_9752_92861.jpg

 

Bubble 1 waar de hoofdtoppen van geknipt zijn :P

 

gallery_24043_9752_258351.jpg

 

gallery_24043_9752_332688.jpg

 

gallery_24043_9752_538471.jpg

 

De Blue hammer met der grote toppen ze zijn helemaal gaan hangen zo zwaar zijn ze B) mot even iets voor verzinnen :)

 

gallery_24043_9752_528123.jpg

 

gallery_24043_9752_244735.jpg

 

gallery_24043_9752_269459.jpg

 

gallery_24043_9752_166300.jpg

 

 

En hier een groeps foto met de Sannie jacks die klaar staan voor de 2e ronde :smoke

 

gallery_24043_10446_517251.jpg

 

En hier de buds die jullie wouden zien de Bigrider zit al in zakjes en de Bubbles in het bakje dat waren de 2 hoofdtoppen

 

gallery_24043_9752_468743.jpg

 

 

Zo jullie hebben pics nu wil ik reacties ;) Laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Helaas kan ik morgen niet komen :P

Heb een verjaardag helaas..

Volgende meeting probeer ik er zeker bij te zijn!

Lijkt me wel gezellig en leuk eens een keer gezichten te zien achter usernames :D :P

 

Wat zien je dames er mooi uit man! Nog net geen buds on a stik ;)

Wat een kunstwerken zijn het geworden man! B)

Succes in je laatste weekjes!

 

Hopen dat je mooi wat lowriderx Bigrider zaden oogst!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Mooie zware toppen heb je daar man, die blauwe hamer heeft 't er maar moeilijk mee B)

Zie nog een hoop witte haren, vooral bij die bleuhammer... die kunnen nog wel een paar weken.

 

Zie jij nog een mogelijkheid morgen te komen of zit je nog met vervoer?

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Thommy,

 

Ja jammer man dat je niet kan komen had me wel leuk geleken :smoke enne ik hoop ook op een handje vol zaden maar dat zal wel niet :wOOt maar elk zaadje is meegenomen ;)

Wat betreft de dames ja die zijn schitterend :) behalve de Blauwe hamer die is echt vreemd maarja leuke toppen dus mij hoor je niet klagen B)

 

Mzzls

 

Smokey

 

Ik ben als goed is morgen aanwezig ja :P maatje van me doet lastig maar zij al tegen Doc al moet ik hem onder dwang meenemen ik kom gewoon hoe dan ook :D

Dus denk dat ik er wel ben jah :D

 

Die blue hammer is een vreemd plantje maar heeft beste toppies zoals je kunt zien en ze heeft het er moeilijk mee ja :P vanmiddag even een steunpaal geven :P

 

Tot morgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha super dat B)

 

Ook wel leuk dat je je opbrenst nog eens toont, dat zijn 5 gram zakkies als ik me niet vergis?

 

Zozo, jij gaat ook al naar de meeting... Als ik m'n rijbewijs haal ben ik er ook wel een keertje bij, nu is het jammergenoeg veel te ver..

 

 

Sannies jack! ;) grote plantjes voor de micro fluo sectie hoor, dat word hard gaan :D succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vlaanders,

 

jep die sannie jacks worden mega maar morgen haal ik een tentje en 600watt lamp ;)

 

en het zijn 2,5gram zakjes maar 5gram paste erook in :D

voor me eerste ronde doe ik het best goed denk ik zo al 75gram bigriders nu nog kijken wat de rest opleverd :P

 

en ja ik ga ook naar de meeting tis voor mij dichtbij en Doc is zo lief B) dus moet gewoon heen :P

 

laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowtjes,

 

Gisternacht haast niet kunnen slapen op van de zenuwen voor de meeting van vandaag :D

Nouja eenmaal half 2 zijn we in de badmobiel gesprongen en naar de Rijp gereden.

Eenmaal aangekomen te zijn was het nog erg rustig had het drukker verwacht :)

 

Nou het was leuk want al snel zag ik bekenden voorbij komen :)

Heb heerlijk relax zitten ouwehoeren met iedereen vooral met Clown was het wel lachen ;)

Nog bedankt voor je toppie man we hebben er van genoten heb nu ook nog een plukkie liggen die hou ik lekker voor morgen :rolleyes:

Nouja na een hoop gelach, gepraat, gerookt en gedronken te hebben had ik hem aardig zitten na de 9e joint had ik zoiets als ik nog meer rook dan lig ik straks onder me stoel!

Maargoed na de 11e joint vond ik het allang al weer prima en ging vrolijk verder :D

 

Wou Doc nog bedanken voor de voeding flessies en de opwaardeer aarde :P en uiteraard voor de super gezellige meeting!!

Hij was toppie geregelt het eten was lekker en voldoende aanwezig.

 

Nouja na de leuke spullen die ik gekregen heb heb ik ook een DR120 aangeschaft en een 600watt bulb want die had ik nog niet.

Morgen avond maar de tent opzetten en de 600watter erin gooien :rofl

Begin nu moe te worder dus ga nu stoppen.

 

Oja Sannie jij ook nog bedankt voor je meeting kadotje :P

 

Laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje dude jij hebt een hoop gerookt :rolleyes:

Als ik dat doe word ik de komende dagen niet meer wakker denk ik ;)

Was gezellig gister kerel, ook al zat ik even in mijn eigen wereld (al die wietjes door elkaar)

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, hoop dat d'r succesvolle kweekjes mee zal draaien.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha ik heb tot vanmorgen vroeg half 5 nog zitten smoken ;) ik wou naar bed na mijn bericht maar is niet gelukt ik was niet moe lichamelijk dan in me hoofd sliep ik al bij Doc hahahaha maargoed net even geslapen en nu al weer actief op het forum ongelooflijk :P maargoed tis mooi weer dus ik ga der lekker weer op uit :P

 

Ik had ook aardig wat door elkaar gerookt kreeg op gegeven moment van iedereen wat te roken en ik vond het lullig om het dan niet op te roken :D

Maargoed ik vond gezellig :D en we komen elkaar vast nog wel een keer tegen en anders motte we gewoon een keer gaan vissen :rolleyes:

 

Laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spikey

dude mooi om jou is is levende lijve te zien ;)

had je eigenlijk heel anders in mn koppie maar goed jij bent n

chille dude waar ik wel n blow mee wil wil roken ..

 

zal als de C5 haze n toppie toesturen :rolleyes:

 

@topic

kerel wat n buds he

well done

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Clown,

 

Het was idd leuk om je eindelijk is te zien elke keer als ik bij Doc kwam was je net weg alsof je me ontliep :rolleyes:

Nee dat was gewoon toeval dat je elke keer net weg was ;)

Maargoed twas gezellig toch en daar ging het om :) Ik had jou ook anders verwacht maar eigenlijk boeit het me nooit hoe iemand eruit ziet of wat dan ook :P

Je bent gewoon een chille kerel en ik heb gelachen en daar draait het allemaal om :rofl

 

Je moet me alleen even vertellen wat voor soortje je me nou gegeven had ik heb hem gisteren gerookt en hij smaakte wat licht maaaaaar ik voelde hem lekker door me lichaam heen en wat lichtjes in me hoofd en hier hou ik van! Je zei me al dat het een lekker medicinaal wietje was en ik moet je zeggen ik vond hem lekker want ik hou der wel van :lol:

Wat betreft het toppie C5 haze die is uiteraard van harte welkom B) Ben namelijk een grote HAZE liefhebber :o komt goed Clown we spreken mekaar nog wel hierover :P

 

 

Ontopic :P

 

Nou gisteren heb ik de tent opgezet en me slaap zak van zolder gehaald en een luchtbedje opgeblazen ik dacht ik ga camperen in me eigen huis :D

Hij is toch iets groter dan ik had verwacht ik heb nog plek voor iemand die wil logeren :D

Me hele logeer kamer is verdwenen het is een en al tent. Heb lekker de boel aangesloten en de 600watt lamp erook meteen in gedaan.

Ben toen gaan kijken hoe warm het zou worden in me tent. Tot mijn verbazing bleef het rond de 28graden dit is voor mij heel erg fijn want met me kast had ik toch wel dat ik rond de 30graden en soms bij bloed heet weer zat ik zelfs op de 32 graden met de 400watter....

 

Ben erg tevreden ook omdat mijn vrouwtje helemaal niet moeilijk deed over de grote tent hahahaha :D

Ik wist dat ze het niet zo erg zou vinden een tentje maar een grote wou ze niet aan denken en nu blijkt de hele inloopkast/logeer kamer weg te zijn door die tent...

Ze pakte het sportief op dus ik tevreden en zij tevreden :)

 

Zal vanavond is wat pics proberen te maken en vanmiddag even een stuk slang halen want die ik nu heb vanaf me afzuiger is te kort.

Tot vanavond :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Heb wat foto's voor jullie :rolleyes:

 

gallery_24043_10446_1497266.jpg

 

gallery_24043_10446_986775.jpg

 

gallery_24043_10446_661307.jpg

 

 

Als ik deze ronde afrond dus de bubbles en de blue hammer dan ga ik weg uit de micro gedeelte want ben te groot geworden voor hier ;)

Hoop dat jullie me daar weer blijven steunen :D De 2e ronde staat ook al klaar dat zijn 3x Sannie Jacks en 8x Bigrider en heel misschien nog 3x Uberkusch die ik op de meeting heb gekregen :P

 

Tot laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

gefeliciteerd met de oogst! :rolleyes:

Jaja, dat heb je met de kleine jongens, ineens worden ze groot, helaas te groot. ;)

Dus jij bent de volgende ronde met de grote tent en bulb in indoor kweekverslagen te bewonderen.

 

Veel succes!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Mooi tentje kerel :rolleyes:

Ga je straks ook in grotere potten/kuipen kweken bv 25ltr,40ltr of 65ltr?? Kan je mooie struiken gaan kweken ;)

Veel plezier met je tentje en dat vissen komt wel goed een keer, kunnen wel in Ursem gaan zitten.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsti :D

 

Ja ik zal het wel gaan missen de micro gedeelte maargoed het zijt zo ;)

 

Enne smokey dat vissen komt wel goed :rolleyes: en ik ga deze ronde gewoon in 12liter potten kweken misschien de volgende ronde in grotere potten of een aarde bak maar dat zie ik dan wel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey spikey , zeker leuk je ontmoet te hebben op de meeting ;)

 

en een mooie tent heb je gekocht joh :D

 

. veel plezier en succes er in :P

 

ik had niet veel tijd , kon maar een paar uurtjes blijven daar. maar het was zeker geslaagd :rolleyes:

maar leuk je ff gesproken te hebben

:P

 

en ook in indoor ga ik je steunen hoor

en haal zo`n NaNo joh , kan je hier ook lekker blijven spelen :D

 

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo,

 

Ingelijks ik vond ook wel fijn om te zien wie je nou was :) Maar zoals ik al zei twas jammer dat ik al ver heen was hahahaha anders had ik lekker uitgebreid met je zitten ouwehoeren :D

Maarja dankzij Clown was ik even niet meer in staat om een zinnig woord uit me te krijgen :rolleyes:

 

Achja volgende keer beter ;) en het is idd een mooi tentje he lekker ruim ook hehe

Maar ik denk niet dat ik aan de Nano ga elmo het is leuk om te doen maar ik wil resultaat boeken vandaar dat ik overgestapt ben op 600watt.

Misschien dat ik me kast op zolder zet en daar de Tneon boven ga hangen voor wat lowriders of zaadkweekjes.

Ga ik nog even over nadenken :D Als ik dat ga doen dan ben ik wel weer in het micro gedeelte te vinden :P

Eerst maar even een leuke ronde draaien in me tent :P

 

Laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man alles lekker daar he

maar dat zal niet aan mij hebben gelegen dat je niets meer kon zeggen toch :rolleyes:

 

maar je had n toppie Freya X snow queen gekregen van me :D

 

keep in touch mate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Clown :rolleyes:

 

Jawel beetje jou schuld!! Nee ik had net een jointje op ( 1 van de 20) toen kwam jij met dat toppie aan dus wij meteen draaien maar je gaf ook jou joint aan me nou toen was ik weer even stil voor een half uurtje even die roes over me heen laten komen :P en na een half uurtje ofzo dan kan ik wel weer ouwehoeren ;)

 

Ik geniet van elke joint die ik rook ik word er heel rustig van en dat vind ik zo lekker aan wiet roken dat ik me relax voel en op me gemak met leuke mensen om me heen :P

Dat wietje van jou voelde ik door me hele lichaam heen. Zoals ik je al gezegt had ik ben fan van dat soort wietjes (medicinaal) Dan maak je me heel blij en daarom was ik even stil ik genoot lekker van die roes van jouw wietje :D

 

Thats the story :D

 

Laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist de Blue Hammer mishandeld heb der de zij scheuten vanaf gehaald die waren al klaar voor de oogst enkel de hoofdtoppen moeten nog langer :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Mooie tent man! :rolleyes:

Op naar de struiken ;)

Relaxed dat je vrouwtje het ok vind!

Zou niet leuk zijn als je hem direct weer kon terug brengen :D

 

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Thommy,

 

Als ze het niet oke vond verkocht ik haar gewoon via markplaats simpel zat :icecream:

 

Neeuh maar dan kwamen we der wel uit hoor al moest ik dan in de tent gaan slapen :wave: No Problem :wacko:

 

 

Nou hier paar foto's van de bubbles die opnieuw in de bloei zijn geschoten. Ik zou ze vorige week omhakken maar sinds ze onder 600watt staan zijn ze opnieuw gaan bloeien.

Ook diegene waar ik de hoofdtoppen al vanaf heb gehaald. De zij scheuten zijn verdubbeld ben echt zo blij dat ik die nog niet geknipt heb :lol:

 

De bubble zonder hoofdtoppen

 

gallery_24043_9752_570004.jpg

 

gallery_24043_9752_571064.jpg

 

gallery_24043_9752_381454.jpg

 

gallery_24043_9752_669487.jpg

 

De bubble met mega toppen ;)

 

gallery_24043_9752_519086.jpg

 

gallery_24043_9752_326064.jpg

 

gallery_24043_9752_558013.jpg

 

gallery_24043_9752_90140.jpg

 

De blue hammer houden jullie nog te goed van me heb hier even geen pics van gemaakt maar komt nog :vape:

 

 

Groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Heb hier wat pics van de Blue hammer heb der even wat opgeknoopt omdat de toppen op de grond hingen het was meer een treurwilg aant worden :icecream:

 

De Blue Hammer er zijn al wat zij scheuten verwijderd tijdje terug...

 

gallery_24043_9752_337410.jpg

 

Wat je ook ziet zijn enkel toppen en hier en daar een verdwaald blad.

 

gallery_24043_9752_91561.jpg

 

gallery_24043_9752_364446.jpg

 

Nouja hier kan je ze zien op de voorgrond dan kan je zien hoe klein ze eigenlijk zijn :wacko: de anderen zijn Sannie Jacks en 1x papaya

 

gallery_24043_9752_190111.jpg

 

gallery_24043_9752_228972.jpg

 

En hier heb ik nog 2x bigriders staan voor zaad hoop dat er aardig wat zaden vanaf komen :vape:

 

gallery_24043_9752_564314.jpg

 

gallery_24043_9752_47471.jpg

 

gallery_24043_9752_453116.jpg

 

 

Dat was het even voor vandaag ik denk dat bij de volgende update de Blue hammer en de bubbles omgehakt zijn..

 

Laterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Looks yummie dude, zijn ze al om?

Die Jacks hebben er ook wel zin in he? :icecream:

Veel knipplezier, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...