Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's Nieuwe Kast

Recommended Posts

Hej Spickey!

Haha dat is dan wel minder dat je alleen maar mannen hebt...

Ik heb als het goed is nog wat WW Stuifmeel...

Wil je best een aantal '' balletjes/stuifmeel opsturen.. :no

Heb je straks Low Widdow Ryder :rofl

Ga zelf voor de White Dame blanch zaden ( WWx NDB)

Succes nog man!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thommy

 

ik heb alleen vrouwen ;) geen mannen zoals jij in je bericht typt :rofl zeker net wakker? hahahaha

 

WWx Lowrider? :no klinkt leuk ;) weet alleen niet of het wel een goeie combi is :rofl

 

Maarja kan het altijd proberen natuurlijk ;)

 

 

 

 

Ik heb nog een verlanglijstje voor de 3e ronde :wOOt

 

-100x100x200 tentje merk maak mij niet veel uit

-600watt bulb

-600watt lumatek ballast dimbare versie

-reflector kap van lumatek

 

dan ga ik er vanuit dat ik dan al een afzuiger in box heb voor het geluid.

mijn 2e ronde zal ik nog in de kast doen dat word 6x Blueberry die zal ik 2weken voor de oogst van deze eerste ronde ontkiemen en klaar zetten onder de tneon.

 

buiten heb ik dit jaar NDB + Thycoon + HHxAk47 hoop op een ronde zonder problemen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej spickey.

Klopt net wakker :P

Bedoelde ook eigenlijk vrouwen niet mannen :P

triiiing triiiiiing :D

 

Leuk verlanglijstje heb je daar ouwe!

Blijf je volgen en laat je weten wanneer ik stuif voor je heb!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thommyboy :D

 

Leuk dat je weer ff belde ;) we zullen wel zien wat er gebeurt als je een WW met een LR gaat kruisen :P Waarschijnlijk een witte besneeuwde bonzai kerstboom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja mede growers tis weer tijd voor wat pics :D

 

HHxak47 voor buiten

 

gallery_24043_9752_351910.jpg

 

gallery_24043_9752_336842.jpg

 

Lowrider 1

 

gallery_24043_9752_331647.jpg

 

Lowrider 2

gallery_24043_9752_241028.jpg

 

gallery_24043_9752_189186.jpg

 

Lowrider 3 (misschien een vent? vanwege de bouw?)

 

gallery_24043_9752_187299.jpg

 

gallery_24043_9752_532868.jpg

 

Lowrider 4

 

gallery_24043_9752_411081.jpg

 

gallery_24043_9752_308290.jpg

 

Lowrider 5

 

gallery_24043_9752_610973.jpg

 

gallery_24043_9752_383746.jpg

 

Lowrider 6

 

gallery_24043_9752_181401.jpg

 

gallery_24043_9752_329470.jpg

 

Lowrider 7

 

gallery_24043_9752_461239.jpg

 

gallery_24043_9752_258084.jpg

 

Lowrider 8, 9 en 10

 

gallery_24043_9752_231146.jpg

 

gallery_24043_9752_557085.jpg

 

Groeps foto van hang jongeren

 

gallery_24043_9752_462506.jpg

 

gallery_24043_9752_684487.jpg

 

De vandaag getopte Sannie's Jack

 

gallery_24043_9752_213688.jpg

 

De vandaag getopte Blue Hammer

 

gallery_24043_9752_696333.jpg

 

Groepsfoto met de bubbles

 

gallery_24043_9752_589858.jpg

 

gallery_24043_9752_600388.jpg

 

 

 

De lowriders zijn vandaag net als de bubbles in de bloei geschoten de eerste witte haren zijn gespot ;)

Verders heb ik nog weinig te vertellen tips en commentaar zijn welkom en gezeik hou je maar voor je zelf :P

 

Nou tot de volgende keer maar weer he :P

 

Oja ik heb hele kleine mini vliegjes in mijn hok vond er net 1 dood en 1 vloog rond ik denk niet dat het de varenmug is ze zijn echt mini! ken het kwaad? of beter even een plak strip ophangen?

Vliegjes zijn te vergelijken met een fruitvliegje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Ziet er leuk uit man!

Lekker bossig zo te zien!

Lekker wat spul voor buiten aan het voorgroeien :P

Wat die vliegjes betreft zou ik wel wat plakstrips ophangen... check ook ff goed je afvalwater op kleine larven..

Had ik de vorige ronde ook.. Heb toen nemathoden besteld volgens mij en wat plakstrips opgehangen en weg was het.. :P

Succes man!

Greets,

Thommy

 

p.s. heb je een foto van een vliegje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

er is geen insect, welke wij graag in de hokken willen hebben.

Ik zou heel gauw plakstrips ophangen en het water controleren.

Misschien zie je al witte maaien op de grond kruipen, dan is het tijd voor nematoden.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal is opletten of ik wat vind en als het wel zo is dan zal ik die nema's zien te regelen...

 

bedankt heren :P

 

torsti ik zal ook je filterdoek er even achter hangen van het weekend denk dat ze zo zijn binnen gedrongen

 

planten maken nu echt een groei spurt niet normaal maar wel relax want dan ken ik gaan beginnen met me eerste les bondage :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

denk erom dat het filterdoek luchtweerstand creëert.

Veel plezier met het binden van de planten. :P

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx torsti dat van die weerstand dat wist ik wel :P maargoed we zien het wel wat er gebeurt heb de warmte nu lekker onder controlle rond de 27 meestal met mooi weer buiten komt hij op 29graden inverband raam dat ik open heb staan :P

 

groetelsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Wat pics en tot later :smoke

 

gallery_24043_9752_717896.jpg

 

gallery_24043_9752_618857.jpg

 

gallery_24043_9752_729244.jpg

 

gallery_24043_9752_107459.jpg

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

wat smilies:

<_<

:lol:

:huh:

:D

;)

:smoke

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry Torsti <_< ik was niet zo spraakzaam hahahahahaha ik had iets te veel gerookt denk ik :smoke ben nu weer beetje bij getrokken dus word tijd voor een laatste zodat ik lekker kan gaan slapen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Zat even te kijken naar me lowriders en ik hoopte op een man. Na lang zoeken en rondvragen voor stuifmeel ben ik er niet in geslaagt om lowrider stuifmeel te vinden.

Nu zat ik dus net even te kijken 1 lowrider schoot de lucht in en ik dacht dat zou best nog welis een man kunnen worden.

 

Tot mijn verbazing zag ik net dus dat het ook een man is geworden er hangen ballen <_< dus mijn zaden kweek kan door gaan. Dus ik feliciteer mezelf met de geboorte van een vent!!!

Dus kan nu lekker door gaan met me zadenkweek :huh: heel misschien als Thommy me nog kon helpen aan WW stuifmeel ga ik er 1 kruisen met WW ;) Dit ligt helemaal aan thommy dus vriend kom op met die WW snuifmeel :smoke

 

laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey ziet er goed uit hier. Maar 1 vraag: denk je dat het zin heeft om lowryders in een scrog te doen?? Aangezien scrog is om ook de lagere toppen meer licht te geven en lowryders sowieso laag blijven?? Verder weet ik hier niet veel van (heb zelf nog nooit lowryders gekweekt), maar gewoon nieuwsgierig.

 

Hopen dat je hier flink wat zaden af gaat halen, ken je lekker doorkweken :smoke

 

Keep it green!!

 

Grtz SoftIce <_<

 

Edit: i klas ff verder en zag dat dit geen LR's zijn maar bubble. Sorry van de vraag over het netje, mate :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Nee ik heb me lowriders ergens anders staan niet in de kast dus <_< me lowriders hebben geen zin in een scrog :smoke heb ze lekker apart staan:D

 

mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey!

 

treurige mededeling weer een man gespot me sannie jack is blijkbaar toch een man dus 1 plant minder in me kast hopelijk is de blue hammer wel een dame.

vanmiddag even zakkie aarde halen om weer wat soorten te laten ontkiemen. ook ga ik op zoek naar een tent want heb me lamp op ze hoogst en toch heb ik al brandpunten op sommige bladeren....

 

dus word even de planning omgooien <_<

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wat foto's geprobeerd te maken maar is niet goed te zien denk ik maar dit is de man (Sannie's Jack)

 

gallery_24043_9752_672847.jpg

 

gallery_24043_9752_401551.jpg

 

gallery_24043_9752_432375.jpg

 

gallery_24043_9752_65373.jpg

 

gallery_24043_9752_646912.jpg

 

gallery_24043_9752_883246.jpg

 

 

Duidelijk een man toch?

 

laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep dacht ik al te zien jah :smoke enkel beetje stres omdat hij wat licht stralen heeft binnen gekregen van de week tijdens het scroggen :huh: nouja ik zet hem apart ik vang de stuifmeel op en dan hak ik hem om...

 

Zonde om hem nu al weg te gooien.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wat pics toen het licht aan stond :huh:

 

bubbles achterin en op de voorgrond blue hammer zoals te zien is is de sannie jack uit de kast verwijderd omdat het een vent is op zijn plek staan nu 9 lowriders want 1 was een man :smoke

 

gallery_24043_9752_889976.jpg

 

gallery_24043_9752_588314.jpg

 

gallery_24043_9752_68123.jpg

 

 

weet iemand wanneer de man zijn stuifmeel gaat loslaten? En hoe vang ik dit het beste op? ;)

 

 

tot de volgende keer maar weer he <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey

 

Ziet er allemaal nog steeds prima en gezond uit, alleen een beetje jammer van de man <_<

Hopelijk is die blauwe hamer wel een mooie dame, hou er wel rekening mee dat die langer moet staan dan die Bubblelicious.

Kan je geen antwoord geven wat de stuifmeel betreft want ik heb nooit bewust zaad gekweekt, maar zou wel de mannen apart bewaren van de dames.... voordat je weet zitten je toppen vol met zaden :smoke

Het ziet er in ieder geval erg gezellig uit in je kast, succes dude

mvg B

 

ps: heb je nog je berichtje gelezen en nog gekeken naar een visplek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

plaats de kleintjes maar iets hoger,

anders beginnen deze nog het licht op te zoeken.

Ik bedoel ze beginnen met strekken.

 

Mooi, tot nu toe! <_<

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat strekken klopt wel maar dat komt omdat ze buiten stonden al die tijd en nu ik die ene man weg gehaald heb heb ik ineens plaats voor de lowriders vandaar dat ze nu daar staan maar tis maar tijdenlijk heb <_<

 

 

enne smokey ja ik heb je berichtje gelezen :smoke alleen ik zoek een plek waar ik een tent neer kan gooien en overnachten dus niet zomaar een slootje of een meertje :huh: maargoed het is volgende maand pas dat we gaan dus we zoeken gewoon door leukste zou een natuurpark zijn met een vis meer dat zou perfect zijn met een camping ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallow,

 

Heb vandaag wat gedieft enkel grote bladeren die over de pot heen hingen in de andere pot.

Verders heb is de blue hammer vandaag in de bloei geschoten het is dus een dame (pfff gelukkig)

Ik wil maandag beginnen met bloei voeding van B.A.C. ik geloof 2ml op 10liter water. Nu gebruik ik geen 10liter ofcourse , kan ik het mengen in een emmer van 10liter en dan de nodige liters eruit halen die nodig zijn? En de rest bewaren tot de volgende sproei beurt? of beter van niet? :smoke

 

wie o wie verteld het me :huh:

 

 

De lowrider man is al begonnen met stuifmeel los laten hijs nog zo klein <_< maargoed ik ga het proberen op te vangen heb er een soort van aluminium folie bakje onder gemaakt....

 

 

[edit] heb een voedings schema gevonden van BAC dus ik weet hoeveel ik moet geven ik kan maandag beginnen moest in de 2e week beginnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...