Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

2 x Anesthesia 5 op 60x40 onder T-Neon 110 watt

Recommended Posts

Nou laten we dan maar fucking nice filmpjes posten voortaan maestro ;)

 

@lostchild: helemaal met je eens, je ziet ook in de video hoe open de plant is en nog verdorren er blaadjes onderin, als je echter van boven kijkt lijkt het flink bossig en gesloten. Toch wel fijn hoor, al dat diffuus licht van PL. Dat bereikt je planten erg goed. Vandaar ook de top look en de side look in de video :D

 

lol smokey zie ik je toch helemaal over het hoofd! :verrygood Je bent zelf ook lekker bezig he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon my french, ik ga altijd lopen vloeken als als ik ergens enthousiast over ben ;) , wat ik bedoelde te zeggen:

 

Geachte mijnheer Whazzup,

Onlangs heb ik de meest recente beelden van uw cannabis cultivatie mogen waarnemen. Me dunkt te zeggen dat ik de beelden als prachtig heb ervaren. Ik zou er gaarne meer van zien de komende weken.

 

Hoogachtend

 

dhr. Jaymaestro

 

 

 

....Nee man...die HD beelden zijn gewoon FUCKING LEIP OUWE :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucking nice vond ik toch krachtiger. Leipe shit ouwe! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf filmpie :lol:

 

Hier wil ik er meer van.

 

Fijn pinksteren saampies,

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom een mooi filmpje van Whazzup, zag er weer keurig uit dude :lol:

Ik was je ook maar even aan het na-apen in mijn topic ;) alleen geen HD kwaliteit.....

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks blowsterke, jij ook :lol:

 

filmpjes zijn best leuk ja. Tja, wat hebben de kijkbuisblowertje eigenlijk liever, mooie foto's of mooie filmpjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmpjes zijn het mooiste natuurlijk!! Ze staan er mooi bij, niets aan op te merken ;)

 

Hoelang mogen ze nog staan??

 

Grtz SoftIce :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de kijkbuisblowers kan ik niet spreken maar dit kijkbuisgrowertje vind de filmpjes wel erg veel zeggend !!!

alhoewel de foto`s er ook niet om liegen ...

MmM ik zeg: COMBINEREN :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wat sebasjj zegt: combinatie van beide, een filmpje in combinatie met een paar mooie macro-shots :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeg jullie willen gewoon alles! :lol:

 

Ik zal het afwisselen ;)

 

nog een week of 3, net mooi voor het echt warm wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij willen alles zien,mooie macro's,films,de martelingen die je op je planten toepast :lol:

Gaat lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou vooruit dan maar...

post-5211-1274621620_thumb.jpg

post-5211-1274621657_thumb.jpg

post-5211-1274621764_thumb.jpg

post-5211-1274621938_thumb.jpg

post-5211-1274621965_thumb.jpg

post-5211-1274621995_thumb.jpg

post-5211-1274622024_thumb.jpg

volgens mij kleurt de herijuana ook zo snel trouwens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice die wandflens, is dat een fan ingebouwd? hoe heb je het eigenlijk gedaan met de luchtinlaat, filter etc?

 

Of ik ben ik zo high dat ik er over heen heb gelezen?

 

trouwenst, geen idee om spiegels aan de wand te hangen ivm met reflecte? of werkt alu altijd nog beter?

 

veel succes verder met die project, misschien zou je compleet overzichtje kunnen plaatsen van de kit, of een link als je het al eerder had gedaan... !

 

gr deboz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kast staat al her en der volledig verklaard op het forum hoor, hier bijvoorbeeld. Speciaal spiegelend materiaal is natuurlijk nog beter, dit was makkelijker en is in ieder geval beter dan die grijze binnenkant.

 

inmiddels zijn ze een nieuwe fase ingegaan met nieuwe bloei, dus het gaat de goede kant op! Vet mesten nu. Ik help ze een klein beetje met een minieme hoeveelheid fulvinezuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

ik heb nog van de plastic spiegel-plaat liggen,

als je mij de benodigde mate opstuurt,

snij ik de platen en neem ze naar De Rijp. :lol:

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk da's mooi, maar de gaten en de gleufjes moet ik er zelf nog effe inzagen c.q. frezen he ;) Ik vind het ontzettend aardig maar ik vrees dat het dan een heel erg lang project gaat worden :lol:. Ik ga het zeker nog een keer doen, bij Gavita gebruiken we die platen met vertikale zwarte strepen in de plasma testen. Best nog wel kostbaar spul heb ik begrepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi whazzup :D

 

erg mooie foto's en filmpjes van naakte dames in dit verslag ;)

Kan jij kwekeren seg!

 

"inmiddels zijn ze een nieuwe fase ingegaan met nieuwe bloei, dus het gaat de goede kant op!"

 

hoe bedoel je dat precies?...beginnen de bestaande toppen terug witte haren te produceren of krijgen

de planten nieuwe bloemen?

 

dentette

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof om zo in je kastje te koekeloeren! :lol:

Foto's zijn prachtige moment opnames en filmpjes geven een schitterende real life weergave!

 

Een van je dames heeft trouwens wel een hele lange haar tussen haar haren zitten. ;)

 

Hoe mooi en goed de materialen zijn waar we mee werken, we zijn nimmer klaar met verbeteren. :)

 

Ik ben heel benieuwd straks naar je conclusies van deze kweek ten opzichte van de vorige kweek.

Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het deze keer anders (beter) gaat.

 

:D :P Poldergrower

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@denette: Je ziet dat de bloemen op dit moment allemaal nieuwe pistils gaan aanmaken, daar worden ze iets langer van maar ook dikker! Er komen dus tussen de bestaande "haren" nieuwe. Ook wel tweede internode bloei genoemd (hoewel ik de bron van die benaming nooit heb kunnen achterhalen). Dat is zo rond week 6-7, ze zijn nog niet bestoven, de houdbaarheid van de bestaande pistils is wel voorbij (ze worden bruin, net zoals wanneer ze zijn bestoven) en nieuwe komen er voor in de plaats (erbij eigenlijk). Kortom, de plant bloeit gewoon door om bevruchting nog steeds mogelijk te maken. LV is ook een beetje hoog momenteel, dat zorgt er voor dat de oude pistils wat eerder bruin worden.

 

@poldergrower (mr of mrs?): ach, vorige keer heb ik in een ballorige bui gewoon een plantje plat gelegd en me niet zo druk gemaakt over wat er af komt. Omdat de kwaliteit echter uitzonderlijk goed was heb ik dit keer twéé plantjes neergelegd en ze open gescrogd.

 

Vorgie keer stond het plantje in een 2 liter potje, nu hebben ze met zijn tweeën 20 liter tot hun beschikking. Doe voeding heb ik niet gewijzigd, ben alleen wat droger gaan zitten ivm het grote medium en heb de ec wat naar beneden bijgesteld. Zoals je ziet was dat nodig: kleine potjes vragen een wat hogere ec, natter kweken vraagt een wat hogere ec.

 

Bovendien gebruik ik een andere pheno (5 ipv 8, die had ik over) dus helemaal vergelijkbaar is het toch niet. Aad heeft de voorkeur voor de 5 pheno, ikzelf heb liever de 8 maar smaken verschillen gelukkig :lol:

 

die lange haar is overigens een maine coon haar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

1 meter volstaat,neem het gemiddelde voor de andere bakken tenzij je met heel grote contrasten werkt in planten...

@ Sannie,lekker zo'n 2e internodebloei,maar nogmaals gaat het enkel om de poen(zeker niet bij mij) ben je beter af met een 8 weken ...........

 

Volgens mij was het Rataplan met de 2e internodebloei.

 

Maar toen waren wij nog jonge leden van het WF :lol:

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, dingen gaan snel een eigen leven leiden he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog vergeten te melden: Tot op heden kon ik het makkelijk met een klein insteekventilatortje af maar met het mooie weer heb ik toch de buisventilator er weer opgezet. Ruck 125 metaal, lekker stil, met de transformatorregeling in de laagste stand trekt ie minimaal 2 keer zoveel als die insteekventilator. Iedere keer probeer ik het weer met die kleine dingen, voor een héél klein kastje is dat wel aardig met 35 watt er boven, maar voor 110 watt voldoen 150 kuub insteek niet meer als de omgevingstemeratuur een beetje oploopt, bouwt te weinig druk op voor het filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

update Anesthesia F1 v3 run:

minder dan een week later zit het net dicht en gaan we de bloei in. Nog één keer binden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERG MOOIE UPDATE WEER DIT WEER !!

NOU MAAR HOPEN DAT DE F1 V3 NET ZO GOED VAN KWALITEID GAAT ZIJN ALS `T FILMPJE;

DAN MELD IK ME BIJ DEZE AAN ALS TESTEN VAN `T ZAAD... ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...