Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

2 x Anesthesia 5 op 60x40 onder T-Neon 110 watt

Recommended Posts

Het netje is inmiddels vol, morgen eerste dag 12/12 en foto's. Ze zuipen al behoorlijk wat meer en ben de ec ook aan het opvoeren (naar 2.5). Ik hou ze nog even onder blauw licht gedurende de switch om niet te veel stress te creëren. Morgen foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-5211-1270123522_thumb.jpg

post-5211-1270123543_thumb.jpg

voila :) Resultaat van 3 weken voorgroei onder 18/6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat effe te rekenen... als ik er zeg maar 80 gram af kan krijgen, totale periode in het kastje zal zo'n 13 weken zijn (zo'n 90-100 dagen), da's ruim voldoende voor de gemiddelde recreatieve roker (grammetje per dag?)! Totale investering in spullenboel is zo'n 250 euro max (ikea kastje, fannetje, filter, lamp, bak, substraat, voeding etc). Vergelijkbare shopwaarde van de opbrengst is zo'n 600 euro. Electriciteitsverbruik is misschien een tientje of 2. :) Zal ik er maar een kitje van maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou laat maar zien dan t

schetsje van je complete kast :)

 

 

mooie toppies in aanmaak amigo :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal ik er maar een kitje van maken?

Ik zou m wel kopen, maar ik denk menig beginner niet. OF ze vinden 250 een te grote investering OF ze kopen voor dat geld gelijk een compleet tentje. Van wat ik zo zie zijn de micro/fluo personen vaak creatieve knutselaars die graag dingen zelf bouwen. (En liever niets dan iets uitgeven). Ik ben/was er in ieder geval wel zo een.

 

Neemt niet weg dat je een donders mooi kastje hebt staan (ik bied 100 eu :) ) met een superstrak veldje in het mooiste groen (zou willen dat die van mij zoooo mooi donker groen waren).

 

Wat voor maat Ikea bak is dat eigenlijk? (of heb ik daar overheen gelezen?) Ik heb zelf ook witte bakken van de ikea. 2 stuks, die wel wat hoger zijn. 14 L per stuk. == EDIT == 20 liter, ik ben wel heel scheel dat ik de aller eerste regel niet gelezen heb ==

 

Laat de toppen maar komen!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer erg netjes en groen uit, deze keer gaat zeker meer opbrengen dan

de vorige keer, het veld is veel voller...ziet er weer TOP uit.

 

Een compleet kastje voor 250 euro is niet te duur denk ik, er zijn ook mensen

die geen tentje willen hebben omdat het teveel opvalt in het huis.

 

Krijg je het nog drukker Whazzup...hup bouwen!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al lopen zoeken naar het bestelnummer maar kon het niet vinden, dan zal de productie wat later op gang komen denk ik!

Kan je dan ook een roze plantenbak als optie bij bestellen :)

 

Het is weer groen bij je dus dan zal het wit ook wel weer komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

ga je nu ook iets an de ventilatie veranderen?

In verband met het dikke bladerdek loop je nu toch aardig gevaar op toprot.

Voor de rest mooi (de planten !)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

 

Misschien dat het ergens al gevraagd is maar waarom hebben jullie het Perliet uit de mix gelaten?

Neem aan dat dit een bewuste keuze is geweest.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou laat maar zien dan t schetsje van je complete kast :)

:D en dan al die miljoenen mislopen? Het staat wel in mijn topics zo links en rechts, maar gewoon een ikea PS kastje, opening in het bovenblad gezaagd voor de lamp, 125 flens op achterkant en zijkant (niet ideaal maar kwam effe zo uit), stukje isolerende slang met een kanaalfannetje en een filtertje, onder de bodem een warmtekabeltje op een van de metalen dragers en klaar is kees :)

 

 

Hoi Whazzup,

ga je nu ook iets an de ventilatie veranderen?

In verband met het dikke bladerdek loop je nu toch aardig gevaar op toprot.

Het kastje is vrij open dus ook rondom de plant is er flink wat ventilatie, het is nog niet ideaal maar ik ga er even niets aan toen, wellicht computerfannetje er in.

 

 

Misschien dat het ergens al gevraagd is maar waarom hebben jullie het Perliet uit de mix gelaten?

Neem aan dat dit een bewuste keuze is geweest.

Dat klopt. De Special Mix Custom is op verzoek van een klant gemaakt die een alternatief wilde voor dat vervelende perliet: het gaat nooit weg, je kunt je substraat niet zomaar op de composthoop gooien, perliet vergaat niet. Als er geen perliet in zit is het volledige substraat composteerbaar. Dat heeft wel grote consequenties voor je substraat dat een andere samenstelling moet krijgen om dezelfde luchtigheid te houden. Er is ondermeer met andere fracties veen gewerkt en cocos aan toegevoegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen is niet lelijk :) Hoe is het trouwens met de LV gesteld? Ligt deze al wat hoger door het dichte bladerdek?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zit er precies achter je scrogg??

 

Een kanaal koelertje ?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LV is nog belabberd... 30 - 40% max, achter mijn scrogje zit alleen een luchtinlaat met daarvoor een fijn rooster om de troep buiten te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup

 

Leuk hokje heb je daar man, ook leuk opgelost met die perliet boven op.... geef je hiermee van onder of van boven water?

Je scrog begint lekker vol te raken, laat die dikke toppen maar komen :)

succes deze ronde, mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet duur voor een kitje aangezien de lamp alleen al tegen de 100 kost (incl alle benodigde lampen).

 

Om de LV wat op te krikken een DIY'tje :D

 

Bij de blokker verkopen ze van die witte plastic bakken met een stukje filter erin wat water uit bakje opneemt en verdampt.

is voor ad radiator.

 

Mijn micro kastje staat id buurt van radiator waar zo'n bak aan hangt (ook al staat radiator niet aan) en hierdoor loopt de LV in mijn kastje zeker 10-15 % op.

 

Radiator bakje kost je 3.50 geloof ik en is, door haaksysteem radiator erg makkelijk in te passen :D

 

Ik denk dat mijn zusje, na het zien van mijn micro kastje, maar ik ga haar dit otpic ook nog laten zien, als snel zal vragen of ik er voor haar niet ook 1 kan maken zodat ze haar eigen medi wietje kan gaan kweken :)

 

Btw mijn Anesthesia's komen overeen met #5, herijuana uitwerking nu ze wat langer gecured zijn, qua geur meer herijuana en qua smaak wat intenser beetje meer water id mond bij roken van :D en ik zag bij de 6 die ik onder HPS heb staan her en der al mooi zaadvorming ontstaan bij de met herrie pollen bevruchte topjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokey: hehe effe lezen he, zoveel pagina's zijn het nog niet... gewoon er bovenin, geen gaten in de bodem maar het is een erg ondiep medium en erg luchtig dus dat gaat wel loslopen.

 

@lostchild: Toen ik de hygrometer nog eens goed bekeek zag ik dat ik inmiddels al op 45-55% zit, dus het gaat prima! Temperatuur is ook ietsje teruggelopen door de lv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup

Ik zag het later staan inderdaad :)

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker

post-5211-1270335006_thumb.jpg

post-5211-1270335605_thumb.jpg

post-5211-1270335621_thumb.jpg

post-5211-1270335646_thumb.jpg

post-5211-1270335661_thumb.jpg

ec inmiddels op 2.4 met een klein beetje magnesium. Ze gaan perfect, kleur is mooi, groeien mooi. Niks te klagen. Kan ze er binnenkort niet meer uithalen maar het schap kan nog wel wat zakken en dat is maar goed ook vrees ik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaat lekker

Dacht het wel......een lust voor het oog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D en dan al die miljoenen mislopen? Het staat wel in mijn topics zo links en rechts, maar gewoon een ikea PS kastje, opening in het bovenblad gezaagd voor de lamp, 125 flens op achterkant en zijkant (niet ideaal maar kwam effe zo uit), stukje isolerende slang met een kanaalfannetje en een filtertje, onder de bodem een warmtekabeltje op een van de metalen dragers en klaar is kees :)

 

ghehe

houdt t dan voor je eigen whazzup

wel n heel strak kassie

en ik denk dat als je n beetje ken knutselen dat je t wel voor elkaar krijgt zo'n

mooi kassie te maken

 

gaat verdorie wel snel bij je he

mooie groene leafs en n vol rekkie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup!

 

Vet topic man! deze ga ik volgen! :)

Maar het is misschien een domme vraag, maar ik zie dat jij stroomdraad gebruikt om je scrog-net omhoog te houden.

Naar mijn inzien is dit van koper gemaakt. Ik ben geen scheikundige maar ik weet dat als koper vochtig wordt, dat dit nogal giftig kan zijn.

 

Heeft dit geen invloed op de planten? Aangezien het niet echt geschikt is voor mens en dier?

 

Hoe dan ook, je kastje is echt vet! en de planten zien er goed uit!

 

Keep dem grow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe het koper houdt ze mooi groen :). Ik denk dat 4 uiteindes van een draadje wel mee zullen vallen hoor. Het is al eerder aan bod gekomen, had niks anders voorhanden maar ik geloof niet dat ze het erg vinden.

 

@the clown: Dit ontwerp is compleet publiek domein :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe een paar plaatjes in hun element. Ze mogen van mij nu groeien, bak kan nog 15 cm omlaag en ze hebben nog 15 cm ruimte.

post-5211-1270503214_thumb.jpg

post-5211-1270503226_thumb.jpg

post-5211-1270503237_thumb.jpg

post-5211-1270503251_thumb.jpg

post-5211-1270503261_thumb.jpg

 

Dan een blik in de martelkamer. Hier staan een aantal planten die diverse voedingsregimes doorstaan. Volbloed haze en indica en een aantal er tussenin :). Ze hebben het goed naar hun zijn. Hier kijk ik voor mezelf met name naar reacties op voeding met verschillende ec's en samenstellingen. Allemaal planten die ik al een keer of wat heb gegroeid en gebloeid of van dichtbij heb zien groeien en bloeien.

post-5211-1270503275_thumb.jpg

Zonder TL met flits voor de kleur:

post-5211-1270503297_thumb.jpg

post-5211-1270503365_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Whazzup!

Ze staan er mooi bij man!

Lekker stammetje heb je daar gekweekt man!

Wanneer gaat het op 12/12?

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...