Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
get in the ganjabus

wat als je op heterdaad betrapt word?

Recommended Posts

Mochten het een blauwpetten bezoek zijn.. gericht naar een plantage..

Dan komen ze zeker wel met 4/6 man minimaal ?!

 

Die lui schijten hem ook zeker wel hoor :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wahahaha.. :nerd

 

Gewoon je verkleden als paashaas :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

het mooie van guerilla, je kan bijna niet gepakt worden!!

 

er zijn uitzonderingen maar dat licht grotedeels aan jezelf bijvoorbeeld: naar je spot toe lopen terwijl mensen je in de gaten houden.

die vreemde man met groene broek/jas schep op zijn rug... enz enz

 

als niemand je ziet, geen zorgen maken..

voor politie ben ik nog wel het minste bang op guerilla, meer voor antiwiet FAGGS / of juist rippers.

die wel houden van een gratis zak wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn gewoon cruciale momenten in een kweek.. Die je op wat voor manier ook, goed moet zien te doorlopen. FF zo'n punt waar alles samen komt.. en het er dan even van moet komen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al sta je net te oogsten of te planten ik zou ontkennen dat ze van mij zijn altijd ! Als ik met een tas vol stekjes betrapt zou worden zou ik zeggen gevonden ! en dacht plant ze er maar even er bij !!

 

Voor zo ver ik weet kunnen ze jou alleen wat maken als jij zelf of iemand anders het bewijst.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze mij zouden aanspreken als ik bijv een gieter in de hand zou hebben zou ik zgegen: Ik zag plantjes er zielig bij staan en dacht ik geef ze maar wat water, mag dat niet??

Het moet niet gekker worden in nederland!!

Mag je niet eens meer water aan planten geven in de natuur??

daar kunnen ze je niet op vervolgen/straffen.

Word gewoon vrijspraak.

Behalve als je staat te oogsten. dan word het moeilijker.(maar ook wel te doen denk ik ) :nerd .

Gewoon blijven liegen is het beste hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook al sta je net te oogsten of te planten ik zou ontkennen dat ze van mij zijn altijd ! Als ik met een tas vol stekjes betrapt zou worden zou ik zeggen gevonden ! en dacht plant ze er maar even er bij !!

 

Voor zo ver ik weet kunnen ze jou alleen wat maken als jij zelf of iemand anders het bewijst.

 

Groeten

 

 

het in bezit hebben is ook verboden.

 

en wat als ze je al een tijd gefilmd hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan ben je de sjaak lijkt me logies. In eerste in stantie altijd ontkennen en van af daar zien waar het schip strand

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ memberw ..

 

Ik weet niet precies hoe het zit.. Ik zal het zo nog even uitzoeken anders.. ben er wel benieuwd naar eigenlijk, maar:

 

Niet alle beelden mogen door de rechter gebruikt worden als bewijs materiaal !

Voor zover ik weet moet er aangegeven zijn dat er video bewaking is. Anders is het onbruikbaar. Ook al weet iedereen dan wel hoe de vork in de steel zit...

Maarja, het Nederlandse recht- systeem faalt zo vaak... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel, gaan rennen is wel erg dubieus, tenzij het pikkedonker is en je redelijk zeker bent dat ze je niet herkennen.

Maar goed, als het de smeris is, dan zou ik zeker niet gaan rennen, dan zou ik gewoon de onschuld spelen.

Jij kunt ook gewoon de planten hebben aangroffen, net als zij, dan hebben ze echt geen zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb enkele dagen geleden nog eens gekeken naar mijn guerilla spot waar er nu nog niets staat...

Er kwam plots een dame vanuit de andere kant en ze riep naar mij: 'wat doe jij daar?'.

(Ze moest roepen want ik stond een eindje verder)

Ik antwoordde gewoon: Ik zou graag een zoektocht organiseren voor kinderen om paaseieren te zoeken in het bos en ik ben geschikte plekjes aan het zoeken om ze te verstoppen...

 

Dan hebben we nog een paar minuutjes staan praten over pasen en alle andere christelijke feestdagen en toen gingen we ieder weer onze eigen weg...

 

Niets aan de hand dus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf me verbazen over de mensen hier die gaan liegen of uitvluchten zoeken. Waarom zou je je moeten verantwoorden tegen een vreemde. Gewoon mond dicht. Denken ze maar dat je gek bent boeit niet. @anonymouss! Dame; "wat doe je daar" Slappy "..." Dame; "hoor je me niet?" Slappy; "...".

 

Snap je, alles wat je zegt kan onderuit gehaald worden. Als je niks zegt, kun je ook niet betrapt worden op leugens. Zelfde werkt bij de politie. Verklaring afleggen? Nee dank je. Doe je werk zelf maar, ik ga mijn eigen graf niet graven. Ik zeg NIKS, is mijn goede recht. Ga wel een paar uur zitten, dan weer verhoord worden. Dan nog niks zeggen. Slaap je een nachtje daar. Laten ze je gaan als ze niks hard kunnen maken. Dan aangifte doen dat je voor niks aangehouden bent en een nacht vastgehouden bent. Klaar. Mensen denken weleens dat je door een verklaring af te leggen je een coulantere veroordeling krijgt maar dat is niet waar. Tis heel simpel, als je verklaard schuldig te zijn wordt je veroordeeld voor het gedane feit, als je niks verklaard en niks kan hard gemaakt worden loop je vrij weg.

 

Moraal van het verhaal. BAKKES DICHT.

Share this post


Link to post
Share on other sites


deel twee kun je dan wel vinden. Mooi uitgelegd waarom je je BAKKES DICHT moet houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, als ze mij stoppen voor een verkeersovertreding of dergelijke, zou ik toch verkiezen om daarvoor mee te werken, in plaats van te zwijgen, waarbij ze zich vragen beginnen stellen en verder onderzoek doen hoor, en mijn hobby ontdekken? :s

 

maar idd wel een interessant filmpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga gwoon mee op excursies in die natuurgebieden en stel veel vragen....dan kennen de boswachter je nog als natuurfanaat...en je weet hun loop routes meteen...en vraag eens nonchalant naar spannende :) zaken zoals bewapende stropers enzo... :P

wedden dat hij je nooit meer gaat vragen wat er in je rugzakkie zit.... :)

 

en inderdaad van bekennen is nog nooit iemand vrijgesproken :)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
mja, als ze mij stoppen voor een verkeersovertreding of dergelijke, zou ik toch verkiezen om daarvoor mee te werken, in plaats van te zwijgen, waarbij ze zich vragen beginnen stellen en verder onderzoek doen hoor, en mijn hobby ontdekken? :s

 

maar idd wel een interessant filmpje

 

Dan heb je het toch echt niet goed begrepen. Hoezoe verder onderzoek doen? Waarnaar dan? Welke informatie hebben ze om verder te kijken dan alleen de verkeersovertreding? Alleen de informatie DIE JIJ GEEFT! Hoezo zou de politie als jij te hard hebt gereden een reden hebben om bij jou binnen te kijken? Geen enkele, tenzijn jij die geeft.

 

Als je deel twee kijkt zul je ook zien welke truken de politie uithaald om jou te laten praten. Verplichte kost voor iedereen, niet alleen voor de mensen die de wet overtreden, ook juist voor de mensen die dat niet doen. Maar dat snap je wel als je de filmpjes bekijkt.

 

Mensen, het is JE RECHT om niks te zeggen. Gebruik dat dan ook. Die politieman vertelde het wel mooi. ' iedereen wil praten, men kan niet tegen de stilte'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slappy, ja je hebt wel gelijk, en heb het tweede deel ook gezien, echt smerige trucjes zoals een excuseerbrief laten gelden als schriftelijk bewijs... We leven wel niet in Amerika maar hier zal het wel niet echt beter zijn...

 

En ja, verkeersovertreding was misschien nu niet een goed voorbeeld, ik ben ook overtuigd om in de meeste gevallen men mond te houden, maar ik bedoel maar als ze je naaien voor enkel een gedeelte van een misdaad, ze wel minder aandachtig zullen zijn in het onderzoek dan als je niet meewerkt en ze een groter geheel ontdekken?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat de politie niet verder kijkt dan hun neus lang is als je ze een gedeeltelijke verklaring geeft. Maar goed, weet ik ook niet zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opletten. Bandensporen in het gras, voetsporen, geluid, paaltje op het fietspad verwijderd zodat er een auto door kan. Nooit in een rechte lijn naar je spot, vermijdt dat je zelf een pad trapt. Tijdstip goed kiezen, maandagochtend om 6:15 is beter dan zaterdag 15:00. Of juist niet. Bij twijfel is er geen twijfel en hou je je op een afstand. Een paar losse planten in een doorwoekerd landschap vind je niet als je er niet naar op zoek bent. Mensen zien alleen wat ze verwachten.

 

Lekker ff roken en met je verrekijker eerst de situatie inschatten. Je gebied goed kennen, waar kunnen mensen erin en eruit? Oefenen met zelf ongezien in en uit gaan. Niet stoned gaan klooien.

 

Yours in sport,

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opletten. Bandensporen in het gras, voetsporen, geluid, paaltje op het fietspad verwijderd zodat er een auto door kan. Nooit in een rechte lijn naar je spot, vermijdt dat je zelf een pad trapt. Tijdstip goed kiezen, maandagochtend om 6:15 is beter dan zaterdag 15:00. Of juist niet. Bij twijfel is er geen twijfel en hou je je op een afstand. Een paar losse planten in een doorwoekerd landschap vind je niet als je er niet naar op zoek bent. Mensen zien alleen wat ze verwachten.

 

Lekker ff roken en met je verrekijker eerst de situatie inschatten. Je gebied goed kennen, waar kunnen mensen erin en eruit? Oefenen met zelf ongezien in en uit gaan. Niet stoned gaan klooien.

 

Yours in sport,

P

jij bent een echte guerilla strijder. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...