Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Goh , die Wilders toch!

Recommended Posts

Ach ja, die wilders is ook een eikel, maar noem mij nou eens 1 partij waar ik wel op moet stemmen dan???

Het zijn allemaal van die knakworsten die hun lippen niet van elkaar durven te doen, schijnheiligen zeg maar.

Mooie voorstellen die ze toch NOOIT waar maken.

De Ned. politiek is gewoon een stel kleuters bij elkaar die een beetje populair lopen te doen.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje,

 

Gelukkig is ons verstand nog niet te ernstig aangetast door het blowen.

Weetje .. weet veel!

Lees je inderdaad maar eens goed in, in de ideeen van die partij.

Eng .. heel erg eng!

Ach, en als je denkt alle buitenlanders er uit en onze problemen zijn opgelost... volg mijn advies .. vestig jezelf in het buitenland en na verloop van tijd kom je wel terug ook al zit er hier een regering van de communisten ( bedoel maar)

Ooit was er ... veel jaren terug .. ook in tijden van crisis .. iemand die een bepaalde groep de schuld gaf .. hij boerde geweldig.. mensen word wijs!

Dus, geen politiek meer .. ga zo ff boven in de tent kijken ... plantjes ..Big Bang ... staan net 2 daagjes boven. Probeer iets met een groei ledlamp.

Pittige groeten.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeetje,

 

Gelukkig is ons verstand nog niet te ernstig aangetast door het blowen.

Weetje .. weet veel!

Lees je inderdaad maar eens goed in, in de ideeen van die partij.

Eng .. heel erg eng!

Ach, en als je denkt alle buitenlanders er uit en onze problemen zijn opgelost... volg mijn advies .. vestig jezelf in het buitenland en na verloop van tijd kom je wel terug ook al zit er hier een regering van de communisten ( bedoel maar)

Ooit was er ... veel jaren terug .. ook in tijden van crisis .. iemand die een bepaalde groep de schuld gaf .. hij boerde geweldig.. mensen word wijs!

Dus, geen politiek meer .. ga zo ff boven in de tent kijken ... plantjes ..Big Bang ... staan net 2 daagjes boven. Probeer iets met een groei ledlamp.

Pittige groeten.

Peperfreak

Blijft een feit dat veel buitenlanders zich bezighouden met vmeer dan fietsenstelen.Maar boeit me allemaal weinig. Alleen is gwil niet echt liberaal op het gebied van het softdrugsbeleid. kopen in de apotheek mag,maar owee als je zelf 3 lampjes hebt hangen.

En dan growshops verbieden.....haha.....en mijn palmen dan...... verbieden lukt nooit.Het blijft zoals het is, of de christelijken worden de baas. Dan moeten we gaan leven zoals vermeld in het grote sprookjesboek.......1 grote psychose.

gr richie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach ja, die wilders is ook een eikel, maar noem mij nou eens 1 partij waar ik wel op moet stemmen dan???

Het zijn allemaal van die knakworsten die hun lippen niet van elkaar durven te doen, schijnheiligen zeg maar.

Mooie voorstellen die ze toch NOOIT waar maken.

De Ned. politiek is gewoon een stel kleuters bij elkaar die een beetje populair lopen te doen.

 

green-lady

 

De SP! Evenwicht door tegengewicht. (Al komt dat volgens mij van iets heel anders maar weet effe niet wat.) Ze nemen niet alles blind aan. Denken na. Zijn er niet voor de elite. Zijn sociaal, niet zozeer links. Worden ook nooit zo eng groot dat hun de boel uit gaan maken - mocht je daar bang voor zijn (en je zorgt iig dat andere partijen dat niet worden..). En dat is genoeg voor mij :rolleyes:

Komt eerlijk gezegd bij me ouwe vandaan. Die mening is wel gevormd toen m'n pa nog een kleine jongen was en t nog goeie ouwe tijden waren. Maar ik vond het een goeie. Verder ken ik de plannen van hun, of die van andere partijen, niet ofzo als ik eerlijk ben.

 

Denk bovendien dat het vooral toch poppenkast is. Afgezien van of die partijen nou willen of niet. Één grote bureaucratische malle molen...

 

Maar toen ik de laatste keer helemaal niet had gestemd ipv voorgaande keren op de SP, had ik toch wel een beetje spijt achteraf.

 

En anders dan de SP zou ik het niet weten. Partij voor de dieren enzo vindt ik zo'n bs! Net als die ton. Naja of goudlokje...

Anders dan de ouwe garde kan ik niet een serieuze partij bedenken. (..) ..Jullie snappen me wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hier ben ik niet mee een natuurlijk maar de meerderheid wat deze partij wil doen sta ik voor 100% achter. Mensen ok deze plant is speciaal voor ons ok. Er is altijd wel aan weed te komen. Dat zal nooit t probleem worden. Maar waarom niet op deze patij stemmen door gewoon is even na te denken op de vrijheids van meningsuiting waar deze man over schrijft en met de dood bedrijgt word. tering zeg dan maar wat risico meer om gepakt te worden met wat plantjes. dat gaat m trouwens toch niet lukken. maar kijk eens naar de rest van ons klote landje t gaa thier niet alleen over dope waar deze partij op tegen is er is veel meer. denk aan al de tering geld wat naar het buitenland gaat, al die grote islam extremisten strijders oorlogvoerders en wat dacht je het geweld tegen homo's en het zorgen van het behouden van onze nederlandse cultuur en dan heb ik het over klompen en molens en geen bouwen van moskeen en het bombarderen van kerken en het blinddoeken van die mooie vrouwen die in hun cultuur niets te zeggen hebben. dat vind ik veel belangrijker dan die plant. ik denk degene die weed neemt als medicijn voor nog redelijk normaal te kunnen functioneren hier dat ze aan 2 kweekjes per jaar voldoende zullen hebben. als ze dan b.v 3 gram per dag roken... zo zwaar zullen die niet bestraft worden. daar geloof ik niets van.. Deze man onze geert geeft zijn leven voor menig nederlanders. hij word dagelijks met de dood bedrijgt leeft al enkele jaren geisoleerd om iets aan die andere tering zooi te doen. de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er een politieke partij te vinden die wel al je standpunten vertegenwoordigd?

 

 

Er is altijd wel wat... Ik neem aan dat niet je gehele bestaan draait om wiet. Bij HS LWD niet, zo te lezen...

 

Lol dat is maar 1 van de 1000 standpunten waar ik het niet mee eens ben.

 

 

Het is gewoon een gevaarlijk figuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titel zou kunnen zijn "Goh, die mensen toch!"

 

De discussie is niet zozeer de politici, maar de gemeenschap.

Misschien een beetje te vroeg voor zware kost, maar vooruit...

 

15 minuten aandachtig doorlezen en haal eruit wat je bruikbaar vindt

http://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_(c..._van_propaganda

Engelse versie is uitgebreider, maar voor de vorm in het Nederlands

 

salu2

 

Pierre Paf

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minachting voor de overheid

 

quote:

Ik minacht een overheid die mij en mijn medeburgers niet beschouwt en respecteert om wie we zijn en wat we doen maar die ons bejegent om wie we mogelijk zijn en om wat we mogelijk zouden kunnen doen. En die laatste manier van denken en handelen is het wezenskenmerk van een dictatuur.

 

 

 

 

CDA is grootste bedreiging

 

quote:

Van alle partijen trekt het CDA zich het minste aan van de privacy van burgers. Er is geen voorstel of wet geweest die de privacy raakt, waar het CDA niet voor was. Ook de PvdA breekt de privacy af, maar dat ligt wel min of meer in de lijn der verwachtingen, omdat deze partij van nature de burgers tegen "al het onheil" wil beschermen, en dat kan nu éénmaal niet zonder controle-maatregelen. Maar ook 'liberale' partijen als VVD en D66 scoren slecht. Waar het CDA ronduit zegt dat ze privacy niet zo belangrijk vindt, doet met name D66 voorkomen alsof ze hard voor de privacy opkomt, terwijl dat niet uit hun daden blijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel erg naief zijn als je denkt dat de PVV werkelijk ook voor vrijheid staat of voor meer vrijheid zal zorgen. Wilders leeft van haatzaaien en bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. Dat er significant meer buitenlanders betrokken zijn bij criminele activiteiten zal ik niet ontkennen, maar waarom zou 'buitenlander zijn' de verklarende factor zijn? Er zijn zoveel socio-economische factoren. De meeste criminelen komen uit lagere sociale klassen, waarom neem je dat niet als verklarende factor? 90% van de criminele feiten worden gepleegd worden door mannen. Waarom gooien we dan niet alle mannen buiten? Dit om maar aan te tonen dat Wilders gewoon voor de makkelijke oplossing wil kiezen en teert op de emoties van de bange burger.

 

@kariban112: Wilders verdedigt niet de vrije mening, die verdedigt het recht om haat te zaaien en mensen te beledigen en stigmatiseren, meer dan eens ook onterecht. Ik denk dat je nu ook al het maximum aan vrije mening hebt dat je kan bereiken. En trouwens als je die Nederlandse cultuur toch zo hoog in het vaandel draagt, doe dan in godsnaam iets aan je Nederlands :wave: . Interpunctie, correcte schrijfwijzes etc. :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@digibetic,, ik heb even gekeken, maar ik heb die mail niet meer, had em hier best willen posten,maar helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rock fever,

 

Wat moet ik hieraan toevoegen?

Je hebt gelijk.

De PVV prikkelt bij sommige mensen het gevoel in de onderbuik. Ja, helaas niet in de hersenen.

Ach, en Kariban 112 valt het niet kwalijk te nemen .. er is niets eerlijker verdeeld dan verstand.. iedereen vindt dat hij er genoeg van heeft.

Ach, en als ik hier dan zo de reacties zie .. dan vind ik gelukkig dat de gemiddelde forumbezoeker redelijk normaal denkt.

Groetjes

Peperfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel erg naief zijn als je denkt dat de PVV werkelijk ook voor vrijheid staat of voor meer vrijheid zal zorgen. Wilders leeft van haatzaaien en bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. Dat er significant meer buitenlanders betrokken zijn bij criminele activiteiten zal ik niet ontkennen, maar waarom zou 'buitenlander zijn' de verklarende factor zijn?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

kijk eens naar opsporing verzocht..............

 

omdat "buitenlander zijn"inhoud dat je een ander geloof hebt die niet strookt met de onze.

het geloof van moslims zaait haat en verderf.

 

europeanen sporen niet en elke blanke vrouw is een hoer.

buiten het feit dat een moslimvrouw elke avond een pak rammel krijgt word dit ook als normaal geacht.

 

 

mijn zoontje (12)word op de hoek van de straat in elkaar gemept door 6 buitenlanders die ff niks anders te doen hadden.(prima opvoeding genoten)

mensen die hier al 35 jaar wonen...............en dan nog een tolk nodig hebben omdat ze geen woord nederlands praten............aanpassen heet zoiets.

 

nee sorry......heb mn GELOOF verloren.

Pim was mijn held,die dingen op een wat subtielere manier naar buiten kon brengen.

Hij was niet voor niets plotsklaps een volksheld.

En omwille van dit probleem is Geert Wilders zo populair.............

 

Denk je ooit dat het zover komt dat "Erik" de nummer 1 naam zou worden in bijvoorbeeld Istanbul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rock fever,

 

Wat moet ik hieraan toevoegen?

Je hebt gelijk.

De PVV prikkelt bij sommige mensen het gevoel in de onderbuik. Ja, helaas niet in de hersenen.

Ach, en Kariban 112 valt het niet kwalijk te nemen .. er is niets eerlijker verdeeld dan verstand.. iedereen vindt dat hij er genoeg van heeft.

Ach, en als ik hier dan zo de reacties zie .. dan vind ik gelukkig dat de gemiddelde forumbezoeker redelijk normaal denkt.

Groetjes

Peperfreak.

 

 

dus als iets niet strookt met jou gedachten ga je mensen beledigen........... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind niet dat alle kleurtjes eruit lazeren veel zin heeft,er zitten ook goede kleurtjes tussen ;)

Luister,buitenlanders die over de schreef gaan onherroepelijk het land uit lazeren :D

Zoals die oost-europeaanse skim-bendes :o (voorbeeldje)

tief maar op naar je moerland toch?doe dat thuis maar ;)

Maar er zijn ook mensen met verstand,die mogen uiteraard blijven :wacko:

Extreme persoonlijke overtuigingen moeten uit de politiek blijven,dit is een democratie,geen dictatuur,onze stem geld,wij betalen hun salaris dus daar mogen ze ook wel wat gunstiger naar werken lijkt mij! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

erik vervelend voor je zoontje dat hij door buitenlanders in elkaar gemept is......

 

* ik heb eens een buurman gehad die had extreem veel geluidsoverlast en ik had naast me en boven me turken wonen!!!!! 12 turken!!!!

 

* ik ben ook eens in elkaar gemept zonder reden.

 

* ik ben ook eens door een groep mishandeld, een sigaret in mijn oog en toen op 1mm na bijna blind dus.

 

en zal ik je een swat vertellen:

 

die buurman was een hollander, met hakenkruizen en hitler op de muur

die turken, noooooooooooooooit last van gehad

die groep, allemaal hooligans, je kent ze wel, van die echte hollanders die zich zuipend op een tribune staan.

 

dat er een probleem is met buitenlanders ( die eigenlijk gewoon nederlander zijn,maar een andere kleurtje hebben, dus zijn het buitenlanders?!??!) daar ben ik het mee eens. Ik ben zelf hulpverlener en 90 % van de mensen die ik help ( en daar zitten gedragsgestoorden bij, mishandeling etc!!!) zijn 100% blank, hollander etc. mensen uit achterstandswijken, proto type tokkie etc.

 

Blank of zwart of turk of marrokaan, antilliaan, iedereen volkje heeft rotte appels.

 

 

Buitenlanders die zich niet kunnen gedragen het land uit????? dan mag de helft van nederlanders ook verhuizen. OOk de wietkwekers, van in de ogen van wilders zijn dat ook criminelen.!!!!!!

 

een oplossing heb ik niet, de cirkel moet doorbroken worden, er moet anders opgevoed worden, en mensen moeten kansen krijgen om een beter leven op te bouwen ipv racisme en discriminatie, komen we niet verder mee.

 

maar dit zijn lastige discussies, zeker op internet als je elkaar niet LIVE ziet, beter is om met elkaar in gesprek te gaan dan stukjes te tikken in een forum.

 

Iedereen moet lekker stemmen op wat hij /zij wil, en wat er daadwerkelijk uitkomt als de partij in het kabinet komt weet je maar nooit.

 

Ik hou in ieder geval mijn hart vast!!!!! ik denk dat het een ramp wordt met wilders in het kabinet........big brother is watching you!!!!! het is nu ook al een ramp met de christenen.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blank of zwart of turk of marrokaan, antilliaan, iedereen volkje heeft rotte appels.

 

dit klopt enkel de meeste die aan landje wissel doen zijn niet van de beste kwalitijd .

simpel als je het ergens goed heb ga je niet weg .

conclusie meeste marokanen hier is een berg volk , vaak onder ontwikkeld is wat problemen met zich voort brengt .

een maat van mij is marokaan die uit een grote stad komt gestudeerd die sprak zonder schooling beter nederlands in 5 jaar dan een gemiddelde berber die hier geboren is , het is maar een klein verschil .

 

wilder is zeker de oplossing niet ook als is hij wel de 1nigge die zijn bek echt open trekt in de 2 de kamer .

 

het is jammer dat ie dood is maar Charles Bronson for president !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als ons kikkerlandje overstroomt en wij moeten uitwijken naar duitsland dan zijn wij niet van de beste kwaliteit? hahah wat een onzin weer man........

verder zijn er meer mensen die hun bek opentrekken in de tweede kamer behalve wilders, dan zou je toch echt vaker debatten moeten volgen.

 

Maar eerlijk is eerlijk, wilders laat wel van zich horen, jammer alleen dat het vaak problemen opsommen is behalve oplossingen aandragen, maar dat kan ook aan de journalisten liggen, die laten zien wat ze willen laten zien.

 

Als de rechtbank besloten heeft dat hij schuldig is aan haat zaaien, dan is zijn carriere voorbij, kan hij misschien beter andere dingen zaaien hahahah.

 

een democratie is super alleen soms ingewikkeld, wel erg fijn dat we dit soort discussies kunnen en mogen voeren in nederland.

 

Ik ben laatst in Birma geweest, en ik kan je zeggen, er gaat niks boven democratie, ook met een wilders erbij, dat liever dan die rot dictators!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier te gast bent gedraag je je simpel tog

als ik bij jouwn huis kom en ik sloop de boel schop je me er tog ook uit?

of geef je me dan ook nog een uitkering en een huis zoals de regering nu doet

en als ze het niet krijgen ...zeker omdat ik zwart ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar de zin van de onzin is wel om op jou voorbeeld door te breien dat iedereen die voldoende geld en een dikke 4x4 heeft voor de overstroming al weg is dan .

en alle tokkies later zwemmend komen .

 

en meer debatten volgen hoef ik vast niet gezien wel veel mensen in de 2 de kamer hun bek open trekken enkel er komt enkel maar politiekelijk gelul uit , veel woorden weinig inhoud .

ik heb liever weinig woorden veel inhoud al heb ik er niks aan maar weet wel wat ik er aan heb .

 

en om problemen optelossen zal je eerst alles moeten opsommen lijkt mij .

en bij wilder blijft de plaat een beetje hangen dat zie ik ook wel .

 

maar wat je dan moet afvragen hoe komt het dat een malloot als geert wilders zoveel aanhang krijgt hier in nederland mischien is er daadwerkelijk iets aan de hand wat de mensen bezighoud en zou daar eens naar geluisterd moeten worden en naar gehandeld worden .

balkenende hoeft nu niet meer op schoot te zitten bij bush dus heeft ie meer tijd over als het een echte leider is neemt ie de wind uit de zeilen van wilders .

 

dat verhaaltje van die journalisten ik heb ooit een tijdje op het media park in hilverdorp gewerkt ik kan je echt beloven wij krijgen te zien wat we mogen zien , en gezien ik ook een beetje in thuis ben qwa bilderbergroep waar bea ook lid van is .

mischien is birma zo slecht nog niet daar weet je teminste echt wat je kan verwachten .

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je hier te gast bent gedraag je je simpel tog

als ik bij jouwn huis kom en ik sloop de boel schop je me er tog ook uit?

of geef je me dan ook nog een uitkering en een huis zoals de regering nu doet

en als ze het niet krijgen ...zeker omdat ik zwart ben

als je hier geboren bent en/of een nl paspoort hebt, ben je geen gast meer

dan ben je een nederlander, en daarmee heb je evenveel rechten als andere nederlanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nooit gesnapt hoe iemand ergens op zijn eigen f*cking wereld illegaal kan zijn. Moeten we ons nu echt zoveel meer rechten toe-eigenen omdat we hier bij toeval geboren zijn?

 

omdat "buitenlander zijn"inhoud dat je een ander geloof hebt die niet strookt met de onze.

het geloof van moslims zaait haat en verderf.

 

Het" bange blanke man syndroom" :wacko:. Wat ken jij van de islam als leer? waarschijnlijk weinig tot niets. Je gelooft liever lekker makkelijke propaganda die er makkelijk ingaat. Zelf opzoeken of de koran eens vastnemen zit er niet in. Islam opzich is een vredelievende godsdienst die ook voor niet-gelovigen respect opbrengt. Dat daar fundamentalisten tussen zitten die hun heilig boek verkeerd interpreteren is ook waar, maar je kan niet zeggen dat die godsdienst opzich haatzaaiend is, dan ben je, zoals wilders dom, naief en allesbehalve geinformeerd.

 

europeanen sporen niet en elke blanke vrouw is een hoer.

buiten het feit dat een moslimvrouw elke avond een pak rammel krijgt word dit ook als normaal geacht.

 

Stigma's, stigma's...je moet niet altijd veralgemenen. Hier in Belgie zie je soms rasechte nederlanders met hun caravan komen. Mega-arrogant, roepend, lastig...dat wil daarom niet zeggen dat alle nederlanders zo zijn.

 

Kijk, criminaliteit dient aangepakt te worden, maar dat moet niet op een bigbrother-manier of door bepaalde groepen te viseren. En in plaats van enkel het gevolg(de criminaliteit) aan te pakken zou men beter ook de oorzaken aanpakken, er spelen genoeg sociaal-economische factoren mee die bijdragen aan meer criminaliteit. Echter dat willen veel mensen niet inzien. Het is immers zoveeeeel makkelijker om gewoon die buitenlanders de schuld te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je hier geboren bent en/of een nl paspoort hebt, ben je geen gast meer

dan ben je een nederlander, en daarmee heb je evenveel rechten als andere nederlanders

 

hier heb je 100% gelijk in met 1 ding wat naar mijn mening wel iets wat raar is 2 paspoorten !!

dan ben je naar mijn mening maar half half .

 

rock fever volgens mij zie je dingen verkeerd geloof is propaganda .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik kan je echt beloven wij krijgen te zien wat we mogen zien , en gezien ik ook een beetje in thuis ben qwa bilderbergroep waar bea ook lid van is .

 

Yep, staatstelevisie net als in de sovjet tijdperk.

 

het geloof van moslims zaait haat en verderf.

 

Dit is een vorm van de orthodoxe islam van diegene die de Koran verkeerd interpreteren.Een ander vorm zou veel meer passen in de Nederlandse samenleving nml het Soefisme (spirituele kant van de islam).Zelfs Wilders heeft geen kennis van deze vorm en de orthodoxe Imams moeten er niks van hebben.Veel bekende Soefi's namen ook Cannabis.

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb nooit gesnapt hoe iemand ergens op zijn eigen f*cking wereld illegaal kan zijn. Moeten we ons nu echt zoveel meer rechten toe-eigenen omdat we hier bij toeval geboren zijn?

 

 

 

Het" bange blanke man syndroom" :o. Wat ken jij van de islam als leer? waarschijnlijk weinig tot niets. Je gelooft liever lekker makkelijke propaganda die er makkelijk ingaat. Zelf opzoeken of de koran eens vastnemen zit er niet in. Islam opzich is een vredelievende godsdienst die ook voor niet-gelovigen respect opbrengt. Dat daar fundamentalisten tussen zitten die hun heilig boek verkeerd interpreteren is ook waar, maar je kan niet zeggen dat die godsdienst opzich haatzaaiend is, dan ben je, zoals wilders dom, naief en allesbehalve geinformeerd.

 

 

 

Stigma's, stigma's...je moet niet altijd veralgemenen. Hier in Belgie zie je soms rasechte nederlanders met hun caravan komen. Mega-arrogant, roepend, lastig...dat wil daarom niet zeggen dat alle nederlanders zo zijn.

 

Kijk, criminaliteit dient aangepakt te worden, maar dat moet niet op een bigbrother-manier of door bepaalde groepen te viseren. En in plaats van enkel het gevolg(de criminaliteit) aan te pakken zou men beter ook de oorzaken aanpakken, er spelen genoeg sociaal-economische factoren mee die bijdragen aan meer criminaliteit. Echter dat willen veel mensen niet inzien. Het is immers zoveeeeel makkelijker om gewoon die buitenlanders de schuld te geven.

stigma's,stigma's,....sorry je l*lt een end uit je nek man...

ik woon naast buitenlanders.anders kom ff langs op een avondje kan je ff meegenieten als ie zn vrouw afmept.

 

maarja....je zegt het al....hier in BELGIE :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad,vanaf de zijlijn vooroordelen toeschreeuwen en mensen in hokjes plaatsen heeft geen zin en is eigenlijk erg dom.

Maar dat er wat moet gebeuren is duidelijk,Nederland verloedert,iedereen denkt meer aan zichzelf en zijn of haar visie,ook in de politiek of moet ik zeggen juist in de politiek? :wacko:

Een beter milieu begint bij je eigge,of nie dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...