Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Gold Label Roots

Recommended Posts

en dat is nr 2 :wacko: :D

 

ons ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou het kunnen doen.. Ga het andere testje op 25l potten doen

 

Ert ouwe testslet geef jij je ook weer eens op. :D

 

Ik ben wel voor onze ert :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil het wel testen voor aankomende run (moet ff wachten tot woningbouw langs is geweest, verwacht begin februari weer te starten) in de tent en mijn micro hokje.

 

Eens kijken wat dit doet tov van rhizotonic wat ik normaliter inzet, zal, als ik uberhaupt al in aanmerking kom als tester :wacko:

 

1 bak met GL stimulator en de andere bakken (heb er 3 van 45ltr) met rhizotonic in de tent met soortje anesthesia en in mijn micro kastje waar ik wat pp kruizingen vanaf zaad ga grootbrengen en afbloeien kan ik een test doen hoe het vergaat in potten.

 

Mijn grote bakken zijn al wel een keer gebruikt dus al voorzien van wortels onderin maar qua aanslaan van de stekken zal er (als het goed is) wel wat te vernemen zijn en id potten kan ik het natuurlijk wel goed bijhouden, ook omdat ik meerdere keren overpot.

 

Vraag me trouwens af wat er overblijft vd wortels met wormen en final solution gebruik, zal wel aardig fermenteren en afgebroken worden, alleen maar goed dat wel, mede ook door het bladafval maar ik weet niet of deze factoren de test teveel zullen beinvloedden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een schoon nieuw medium werken is voor een test wel aan te bevelen. Jawel, Ert als tester weer! Genadeloos en rechtvaardig :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou nou ook al een eigen voedingslijn :P

 

Gold label roots.....Aluminium flesje zei je?

 

Gr schenkie

 

 

yeps. Heb het er zelf zien ingieten :P

 

Ik zal ze ff wakker maken:

 

Gold label roots hoort in een "GOLDEN COLOR"-flesje :wacko: , het liefst met een groene opdruk in wortel-schrift (lees; in kronkelige wortelvormige letters)

NIET in een Alluminium flesje met filtstift geschreven.

 

Maxima zou zeggen:,, Ik vind het wel een beetje dom"! :D :D

 

groeten, green-lady

 

 

 

p.s. @Whazzup, ik ga me NIET aanmelden als tester :P

tipje: alluminium kun je goudkleurig annodiseren hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga het zeker proberen . hebben de clonen minder last van overgang ook als je ze in de aarde zet whazzzup .

 

Als ik clonen heb het ik ze het liefst op aarde cubs dan staan ze gelijk rechtop als je ze in je aarde plof, doe ik dat met steenwol jiffys dan hangen ze 3 dagen.

 

 

 

 

Maf dit heb ik niet in dit topic gepost goldlabel plugs :wacko: KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maf dit heb ik niet in dit topic gepost goldlabel plugs :D KLIK

 

Toch wel erg he....post je zoveel en dan niet meer weten wat je nu wel en niet gepost hebt :wacko: :D

 

@green-lady:je kan gewoon een krimp etiket om het flesje laten maken "goudkleurig"met worteltekst :P

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@green-lady:je kan gewoon een krimp etiket om het flesje laten maken "goudkleurig"met worteltekst :wacko:

 

Vroeger hete dat gewoon een condoom , tegenwoordig een krimp etiket !!!!???

Vroeger hadden we ook niet zoveel merken , was het leven eenvoudiger en rookte we joints van ouwe krante

Was ik maar weer jong :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buble,

 

Waar blijft de tijd.....jullie hadden tenminste nog een krant hahaha.

In onze tijd geen krant en wiet....stonden nog de pluimen van het mais op te roken...ja jaaa...over de longen!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maxima zou zeggen:,, Ik vind het wel een beetje dom"! :wacko: :D

 

Jij bent idd veel te slim om duidelijk aan te maken dat dit een test-product is. :P

Ook is het natuurlijk heel belangrijk (en dat moet ik je nageven) dat voor sommige het niet duidelijk is zonder mooi plaatje.

Maar daar ben ik nu niet echt zorgelijk over want jij bent toch niet 1 van de testers. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

 

Blijft het bij die ROOTS of komt er een hele lijn?

Word het een BIO lijn of "reguliere voedingslijn" ?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dat gouden flesje was net iets te duur :lol:

 

mah, het moet wel functioneel zijn he. Voor de biologische producten gebruiken we een aluminium flesje. Deze producten dien je koel te bewaren, en blijven ook beter koel in een aluminium fles.

 

De Gold Label Roots is inderdaad het eerste product dat speciaal voor Gold Label substraten is ontwikkeld. Er zit dus nog het een en ander in de pen, we zijn druk aan het testen links en rechts. Zodra wij tevreden zijn geven we het pas aan de testers om mee te gaan spelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik ken melden dat de wortel stimulant echt lekker werkt en je hebt niets verder nodig de eerste 3 weekies ;)

 

mooie wortelcomplex en dikke worterls met mooie haren erop ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dant was onze bedoeling.

Hierdoor heb je geen groeivoeding meer nodig.

 

Bedankt voor de feedback ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doc

ja sry was even vergeten dat t opo test was toen ik m kreeg en

enigszins nog geen feedback had gegeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus eigenlijk is het gewoon een wortelstimulator en groeivoeding in een die precies

aansluit op de gold aarde. Betekent dit dan ook dat als je het zou willen gebruiken

het allen in de combinatie met de gold aarde te gebruiken is? Verliest het dan zijn

maximale werking op andere mediums?

 

groet rodney

 

ps

 

wel hulde aan jullie dat jullie op deze manier een nog betere voedingslijn willen

droppen en er zoveel energie in willen stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de wortelstimulator nu ook in de mammoth test gebruikt

Net als The clown bevalt hij uitstekend en de wortelgroei die ik zag was goed

Ook vind ik het een groot voordeel dat deze wortelstimulator de ph niet flink laat stijgen

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet je eerlijk zeggen ik gebruik altijd plagron roots is 1 keer geven als je de planten zet

en dan heeft het een werking van 30 dagen. Maar een nieuwe wortelstimulator is altijd wel

intressant. Ik snap alleen het verschil niet zo goed kijk bij plagron roots is duidelijk verschil

dat je het maar een keer mee hoeft te geven. Maar de rest is allemaal vrij het zelfde op

ryzhotonic na die erg pH verhogend is. Ik vindt dit zo moeilijk omdat ik het verschil moeilijk

kan zien in de pot meer wortels of minder wortels meestal is het wel gelijk en denk dat het

ook nog al plant afhankelijk is aangezien als ik me aarde ga verversen bij de ene plant meer

wortels zitten dan bij de anderen terwijl het stekken van de zelfde moeders zijn en ze op de

zelfde manier gevoed zijn. Dus vandaar mijn vraag waarom zou ik beter voor deze

wortelstimulator moeten gaan.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga deze ronde die vandaag van start is gegaan Gold Label roots gebruiken i.p.v. Bac wortelstimulator i.c.m Special Light Mix.Vandaag voor het eerst 0.5ml per liter gegeven aan vijf female Chocolate Berry van E$cob@r.

 

Binnenkort open ik hier ook nog een apart topic over ;)

In later stadium ga ik de Gold Label bio Batbooster gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is overigens géén groeivoeding hoor, op een light mix adviseren we toch om na een week voorzichtig bij te gaan voeden en ec op te bouwen, anders ga je van 0 naar 100 met je ec op het moment dat je planten het nodig hebben. De wortelstimulator heeft vrijwel geen ec, maar bevat wel voor de groei belangrijke hapklare brokken, in de vorm van aminozuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben tot nu toe tevreden over de wortelstimulator.

De planten vinden het lekker wat ze laten zien door snelle groei,vanaf de ontkieming gaat het sneller dan mijn vorige ronden.

 

Het product is makkelijk doseerbaar,geen dikke stroop ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

'middag forum

 

Zeg even een vraagje terzijde: hoeveel kost de gold label special mix eigenlijk?

En is hij erg geschikt voor Frisians buiten in speciekuipen van 65 liter of zouden jullie wat anders aanraden?

 

mvg. Biscuit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...