Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bastet

unbelievable

Recommended Posts

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_...deoId/1_4179903

 

Ik weet dat het een repost is, maar deze stond onderaan de pagina waarnaa niemand meer had gereageerd.

Ik vind het verschrikkelijk wat hier gebeurd, vooral dat hitlerverguur dat staat te gillen tegen een kalme vrouw:

''DAT HOORT!''

 

Dit mogen dan wel gen kleinschalige jongens zijn, maar man o man, waar is de privacy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag ik me altijd af, hoeveel van die juuten zelf een tuintje in hun huis hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, inderdaad, de nodige kennis om wat te bouwen hebben ze wel na al die invallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stelletje schooiers, met 250 man een buurt uitkammen,

dat hadden er ook wel 25 mogen zijn,

225 man waarvan belastingsbetalers de loon betalen...

naaistreken zijn dit, :lol:

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohw ja, laten we ff hele buurtenrazzia's houden, tuurlijk :lol:

 

Stelletje bekrompen eikels zijn het..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het is mij meerdere malen opgevallen (internet, tv) dat de mensen die komen ruimen er de ballen verstand van hebben. '250w/600w? Hydro?' Ach, wellicht verklaard het vaak de debiele schattingen van winst die iemand maakt met één run..

 

Maarja ik betwijfel dus of er veel kwekende wouten zijn. (natuurlijk ze zijn er wel, ook op het forum).

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
de debiele schattingen van winst die iemand maakt met één run..

 

Maarja ik betwijfel dus of er veel kwekende wouten zijn. (natuurlijk ze zijn er wel, ook op het forum).

 

 

Banaan

http://www.snow-white.nl/nederland/Wederre...erij%5B1%5D.pdf

 

voor de niet kwekende wouten hebben ze een tabelletje gemaakt, zie bovenstaande link

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar tover je ze toch weg carpe_diem

Mooi leesvoer!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

google does it 4 me.... :lol:

tja...rekenen kunnen ze wel hoor....

Share this post


Link to post
Share on other sites
google does it 4 me....

 

Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen carpie!

 

Maar mooie info en ik denk nog wel aardig up to date

Ik bedoel volgens dit protocol wordt dacht ik nog steeds gewerkt door politie en rechtbank

 

Ik lees weer even verder...

 

EDIT:

 

Vind de schatting van de investeringskosten per m3 wel wat aan de lage kant

Voor de rest kan ik me tot nu toe aardig vinden in het rapport

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit carpe_diem's bijlage blijkt weer eens duidelijk dat het internet een grote bron van bewijsmateriaal voor de politie is.

Veel schattingen in het stuk zijn mede gemaakt op basis van chatberichten over prijzen per kilo, kweekduur, en kosten per m2.

Het mag duidelijk zijn dat voorzichtigheid dus nog steeds geboden is, de rechtsmacht kijkt gewoon over onze schouders mee.

 

Mooi stuk en erg leerzaam!

 

Thnx..

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites
basis van chatberichten over prijzen per kilo

 

Dat ben ik nog niet tegen gekomen

Wel hebben ze bij de 12 verschillende politieregios navraag gedaan

Die hebben 87 kwekerijen aangemeld voor de proef

Daarvan zijn er 77 bruikbaar gebleken

 

Ook hebben ze uit verschillende processen verbaal gegevens gehaald

En zo zijn ze aan de prijzen per kilo gekomen

 

Wel hebben ze prijzen van online webshops en growshops gebruikt

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagina 24 in het midden:

Dat deze gemiddelde prijzen niet te hoog zijn, kan blijken uit de (beperkte hoeveelheid)

gegevens die op internet met betrekking tot de verkoopprijzen van hennep zijn aangetroffen.

In totaal zijn in een chatbox negen prijzen aangetroffen waarvoor hennep verkocht werd. De

prijzen variëren van € xxxx,- tot € xxxx,- per kilo. De gemiddelde verkoopprijs op basis van

deze gegevens bedraagt € xxxx,- per kilo.

 

Verder staat er nog een grappige zin over grond uit het tuincentrum, waar ze een maximale prijs voor hebben gevonden van

2,50 per zak, hehe

 

Maar voor jouw nieuwe opzet moet dit toch een erg fijn rapportje zijn Quess who.

 

Nogmaals erg leerzaam allemaal, en goed te gebruiken.

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach...het is allemaal gewone openbare info hoor...

 

als een kweker wat weten wil ga je op zoek.....als een overheid wat wil weten doen ze precies hetzelfde...

met boom is een standaard afreken metode ontwikkeld die geldt in heel het land en juridisch dichtgetimmerd is.

 

om huis-inbraak preventie te plegen kan je het beste aan praten met een inbreker...

als je je pc wil beveiligen...kan je het beste praten met een hacker...

 

etc etc

 

gr Carpie

ps: ik denk dat er heel veel inmiddels is gefinetuned, van verloren rechtsgangen leren zij ook nl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sqoia

Zo zie je maar weer twee lezen meer als een B)

 

Had ik overheen gelezen

 

@ carpe_diem

 

Ze leren idd van hun fouten

Maar zo zie je maar dat je als kweker er zelf ook een grote vinger in de pap hebt als het gaat om je eigen verklaringen voor je veroordeling

 

Bijvoorbeeld

Zorgen dat je geen stof op je kappen hebt liggen en ze kunnen minder makkelijk aantonen dat je lampen er langer hangen als 1 kweek

Zo zijn er nog veel meer punten in dit rapport waar je zel wat aan kunt doen en zo het de politie moeilijker kan maken bij een onderzoek

 

Maar gelukkig hebben wij hobbykwekers hier natuurlijk weinig mee te maken :lol:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette info carpe_diem.

 

Ik krijg helemaal een beeld voor me dat ze ergens een vette razia houden, ik weet niet hoeveel kwekers oppakken. Met 50 man (betaald met belasting geld) in hun blauwe pakkies (betaald met belasting geld) naar dit papiertje staan te kijken (gemaakt met belasting geld), druk aan het rekenen op hun mobieltje (van belasting geld). Ze uiteindelijk tot de slotsom komen van pak'em beet 10.00euro misgelopen belasting geld :lol: .

 

En dan zegt een van die juuten: " eeeuuuh ....Ik vang veel meer voor een kilo"

 

en dan beginnen ze als klap op de vuurpijl weer helemaal opnieuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon 5 plantjes gedoogd binnen kweken onder 3x600 watt...dan heb je geen last van ontneming :lol:

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt een beetje op de 2de wereldoorlog toen gingen de duitsers ook op zoek naar joden en deur per deur af...

Toen werkte de energie maatschappij waarschijnlijk ook mee, maar dan niet voor het illegaal aftappen, maar voor het leveren van GAS

 

Nederland is gek geworden, belgie ook, maar dit doen ze hier gelukkig nog niet

 

 

ZeMeC

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dit toch wel echt ver gaan, zo een buurt binne vallen , en als er stroom word getapt tsjaa dat is niet goed natuurlijk, dat valt neit goed te praten, maar om nou alles en iedereen zo te behandelen absurt, laat mensen lekker hun ding doen, ga echte dieven vangen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 jaar geleden viel de Berlijnse muur... Voor ieder was het mogelijk een blik in de keuken van de stasi te werpen. Wat ik zag deed iedere haar overeind staan. Telefoontaps, camera's, politiestaat, verlinkers,...

 

Helaas is het zo dat nederland een overtreffende trap is van het DDR bewind. Nederland is koploper in het aantal telefoontaps. Iedereen wordt in de gaten gehouden, Vingerafdrukken verplicht afgeven (want anders geen paspoort) aan oom agent, foulieer acties, identiteitbeweis verplicht bij je hebben, en nu ook razia's. Triest.

 

Het zal niet lang meer duren of er ontstaat een underground resistance movement. Met executies van colaborateurs, bomaanslagen etc. Maar zoals het in zoveel politiestaten gaat zal onze overheid dat als terrorisme bestempelen.

 

Wees bang om wiet te telen,

wees bang om iets te hard te rijden,

wees bang om iets fout te doen,

wees bang om uit de pas te lopen.

Terror? Wie is hier nu de terrorist? Onze eigen overheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja en dat alles (camera's, huisbezoek, etc.) onder het mom van "als je geen kwaad in de zin hebt dan heb je er ook geen moeite mee" . NOU DAT IS DUS NIET ZO !!!!!!! Mijn ouders hadden ook geen kwaad in de zin, maar werden wel door de overheid met heel veel kwaad in de zin lastig gevallen. Ja natuurlijk het was 65 jaar geleden, maar op de leeftijd van een overheid is dat bar weinig.

Het heeft vjftien dooie duitsers gekost voor de "vriendengroep" van mijn moeder (de illegale burgerwacht) om mijn vader voor het vuurpeleton weg te houden. (anders was ik er ook nooit gekomen natuurlijk).

Het heeft een heleboel nederlandse medewerkers het leven gekost om het grootste deel van het bevolkingsregister in Den Haag te vernietigen wat de basis vormde voor het afvoeren van zigeuners en andere mensen die de nazi's niet aanstonden.

Geeft de huidige overheid de garantie dat dit niet nog eens gebeurt? Dat niet al die gegevens van ons bij een nieuwe foute overheid terecht komen??? Ik ken bijna alle vernietigingsprotocols van overheidsgegevens redelijk goed: Ik durf een 100% garantie te gegeven dat er niets volledig en op tijd vernietigd kan of zal worden als zich weer zo een foute overheid aandient.

(ZO meneer/ mevrouw U had in 2009 drie wietplantjes staan, daar houden wij niet van en wij hebben besloten dat mee moet komen naar ons speciale burger kamp om recidieve te voorkomen)

Tel daar bij dat er heel veel bijgekomen is aan techniek om ons in de gaten te houden en vast te leggen, dan kun je op je tien vingers natellen dat ik mij best zorgen maak. ( per sateliet is in de winter te zien waar iemand tot 15 minuten geleden buiten heeft gelopen... nu al).

En het aller ergste van dit alles: Ik heb geen flauw idee wat ik er aan kan doen...................

Een roepende in de woestein, zo voel ik me vaak.

 

(en dan ook nog eens afgelopen donderdag petten in m'n winkel gehad die m'n MEDICiIJNEN in beslag hebben genomen omdat ze het niet vertrouwen. U krijgt morgen een ontvangstbewijs..... Nou niet dus, ik zit er nog op te wachten, letterlijk ziek ben ik er van).

Veel plezier met je RAZZIA'S. Er zullen nog veel Hoek van Hollands moeten komen voor ze begrijpen dat Nederlanders het steeds minder beginnen te pikken dat ze doorlopend onder een vergrootglas liggen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...