Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Humboldt Nutrients

Recommended Posts

family%20graphic%20copy.jpg

Zoals jullie wellicht al hebben begrepen is de volledige lijn Humboldt Nutrients inmiddels ook in Nederland verkrijgbaar. Sannie heeft de lijn "geadopteerd" en in zijn shop zijn alle producten on-line te bestellen.

 

Humboldt heeft een minerale en een organische lijn. Speciaal voor het Wietforum stelt Sannie 3 sets ter beschikking om te testen:

 

- De volledige organische lijn

- De volledige minerale lijn

- Sannies choice uit de verschillende producten

 

Hoe werkt dat nou? Wel, laten we Humboldt zelf maar eens aan het woord:

 

Zoals je ziet een zeer uitgebreide lijn met uitgebreide beschrijvingen en documentatie.

 

Voor de voedingsschema's kun je sannies nieuwe Humboldt site raadplegen.

 

Jullie begrijpen het al... We zoeken 3 testers!

 

Eisen aan de testers:

 

1. Een goed afgerond kweekverslag op Wietforum

2. Enige ervaring met wat complexere voedingslijnen

3. Een bewezen hok

 

Sannie zal zelf nog wat extra informatie over de lijn in dit topic toevoegen.

 

Mooi aanbod van Sannie dames en heren! Zet hem op!

 

Nog een paar plaatsjes die doc heeft geschoten tijdens zijn trip naar California om in de sfeer te komen:

 

A Fertile World Humboldt Nutrients HQ

gallery_11156_6995_203994.jpg

gallery_11156_6995_305665.jpg

gallery_11156_6995_92353.jpg

 

Humboldt California

gallery_11156_6995_27378.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

Ik heb interesse om de biologische lijn te testen.

De Opstelling:

Custom-made G-Kit met 540 watt T5 en Deense Bodem.

28 planten op Plagron-Light-mix.

 

De test zou vanaf januari kunnen starten.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn...ik ben weer veel te snel geweest B)

al gekocht en al aan het testen, aan het brouwen eigenlijk :lol:

Verslag begint in 2-tal weken

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel interesse om de bio lijn uit te testen.

Het bio concept spreekt mij erg aan.

 

Ik heb ervaring met B.A.C bio,Buffertabs en Bacto,mijn kweek ervaring is nog medium,maar zet me in om beter te worden :lol:

Heb twee afgesloten en een lopend topic waar de info te vinden is over mijn setup en kweek ervaring.

 

Ik zou medio december kunnen starten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roy Gomez is een een topgozer als je hem tegenkomt. :j

Humboldt Nutrients zal naar mijn gevoel binnenkort 1 van de nieuwe grote spelers in de US worden.

Momenteel is het nog een zeer lokale voedingslijn.

Lekker nog een beetje underground. :lol:

 

Ook wel leuk om te vermelden dat ze tegenwoordig in Humboldt de substraten van Gold Label gebruiken. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De voeding heb ik nog niet gezien in gebruik dus daar wil ik me niet over uit laten maarre, die graphix zijn wel leipe shit :lol: .

 

Als er net zoveel aandacht in zit als in de kwaliteit van de voeding dan moet het wel goed zijn!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ben beniewd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook zeer ge-interesseerd in de Humboldt nutrients lijn. Zou het graag helpen testen, dan de Sannie's choice.

Because in Sannie we trust hehehehe. (volledig organisch is ook goed)

 

Ik heb vrij veel ervaring met de BAC lijn, 1 van de eersten die het uit de sannie shop haalde en gebruik het nog altijd. Daarvoor met hesi gewerkt en werk momenteel met een allegaartje van verschillende merken, waarbij BAC bloei nog altijd de basis is.

Heb een hok dat al wel even loopt en ik kan er aardig mee overweg.

 

Het laatste verslag van me was een speedverslag in de Sannie corner.. dat kan ik natuurlijk ook wel uitbreiden.

(Hier staat ook in kort vermeld wat ik nu toepas aan voeding)

 

Kortom ik wil me bij deze opgeven als kanshebber :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens goed naar de producten kijken en de youtube filpjes zijn erg informatief.

De mensen in die regio van California zijn gek op alles wat organisch is. :lol:

Eten, kleding, bouwmaterialen, Cannabis, echt alles is organisch, je mag stellen dat Californie de bakermat is van de organische teelt.

 

Ook het feit dat dit een 3 part organische voeding is wel vernieuwend.

Dat betekend dat het te sturen is. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze wil ik me beschikbaar stellen om deze lijn te testen..

Kweekervaring medium, heb redelijk wat ervaring met de B.A.C voedings lijn.

 

Setup 1:

- DR60, 250W, 1x Afghaan 18l pot staat daar nu al een maandje ofzo te groeien op gold label. Heeft verder nog geen voeding gehad. (per direct)

 

Setup 2:

- hok 120x120x200, 600W Staan nu 9 dabney's die bijna klaar zijn en echt heeel erg lekker gaan..

vorige ronde met crystal was matig, maar deze rond durf ik bijna met zekerheid 1 op 1 te zeggen :lol: (ca. 1 maand)

Grond word hergebruikt en opgewardeerd met bio-supermix, zal bij deze ronde ook een ph en EC meter aanschaffen..

 

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mannen van Humboldt Nutrients hebben hun boeltje goed voor elkaar,een sterk uitgedachte voedings lijn met goeie uitleg van hun producten en kei sterke graphics.

De organische lijn is helemaal in mijn straatje al vind ik wel dat er veel verschillende producten nodig zijn om aan een geheel te komen,maar juist dit was de reden om deze lijn van producten binnen te halen. Ik heb een grote klanten kring met organische kwekers welke al tijden bezig zijn met de BAC lijn icm sannie products.

Deze set up met schimmels/bacterien wat tabs en bloei voeding maakt het leven van de kweker een stuk makkelijker..........maar een groot aantal klanten wil juist graag toch spelen en zelf proberen te sturen met organische producten aangezien het spelen met voeding duidelijk een bepaalde voldoening geeft (denk ik dan maar) Ik vergelijk het wel eens met vissers die graag hun speciale voer de schuld willen geven voor hun super vangst of tegenovergestelde de teleurstellende resultaten.. :lol:

 

Deze producten voldoen hieraan en ik moet toegeven dat sinds ik de producten in huis heb ik de verleiding lastig kan weerstaan om ze te gebruiken maar aangezien ik in een test project zit met plasma kan ik het beter niet doen. Er lopen al een aantal grow's ondersteund met deze voeding en kan jullie alvast 1 ding meegeven : het STINKT whahahahah verder floreren de planten er tot nu toe op.

 

Het is gewoon leuk om af en toe weer eens wat anders te proberen is het niet?

 

Als de kandidaten door whazzup en kornuiten is uitverkoren dan zal ik de pakketten direct verzenden aangezien ik zelf ook niet kan wachtten op de eerste verslagen hier op het forum.

 

Te vermelden waard is dat sannie's shop de online verkoop gaat afhandelen en dat KJ-products de distributie onder zijn hoede neemt.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto van de politie in Humboldt op zoek naar..........

200781012444-730580.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook wel intresse om één van deze 3 lijnen te testen.

ik doe het nu met de alga lijn van plagron.

 

als ik in aanmerking kom wil ik er direkt mee beginnen.men nieuwe ronde begint over een 1a 2 weken.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik als beginner helaas niet in aanmerking kom???

moet ik bij de volgende kweek zelf maar zo'n set kopen voor 150 euro..

krijg ik vast wel waar voor mijn geld :spliff:

 

ben heel erg benieuw naar de test resultaten,

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

Ik had graag de test van de organic-lijn willen doen.

Maar nu zie ik, dat Dr. LivingStoned al bezig is met deze test.

Leuk, hoor!

Waarvoor vraag je dan nog naar testers?

Er zijn forumleden, welke misschien hun schema's aanpassen om deze test te kunnen doen, en dan komt zoiets.

Als het toch al afgesproken was, vermeldt het dan effe!

 

Ik trek me hierbij terug!

 

Groetjes

Torsten

 

PS: Welke Mods zijn dan met de andere voedingslijnen bezig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nu pas dat er 3 verschillende sets zijn :spliff: ... Iets te gulzig gelezen ..

Maar ik zou me graag op willen geven voor de organic, ondanks dat Dr. Livingstoned hier al mee bezig is, en/of Sannie's Choice

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsti,

 

Ik snap je probleem niet,hoe meer testers,hoe meer kweekinfo,zo lijkt het of je .......... :spliff:

Wie de testers ook worden,succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol

Ik heb buiten deze test ook enkele andere growers een product/pakket gegeven om maar zoveel mogelijk relaevante info terug te krijgen.

 

Whazzup heeft nog geen aankondiging gedaan welke growers hier de boel gaan uit testen dus ik zou een stap terug maken en geduldig afwachtten tot whazzup heeft besloten wie wat gaat doen.

Dus roken maar :spliff:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Torsti,

 

Ik snap je probleem niet,hoe meer testers,hoe meer kweekinfo,zo lijkt het of je .......... ;)

Wie de testers ook worden,succes!

 

@Art

 

..... bang bent? .... geen tijd hebt? of :spliff: (... mij een kans wil geven!)

Sorry, dat is het echt niet.

Ik zie de zin er niet in, om na een test dezelfde test te draaien.

Hier is het nu: Biologisch en op aarde

Ik zou er meer zin in zien, als nu naar de parameters gekeken word, op deze manier bijvoorbeeld:

 

Dr. LS: Grote aardebak met 600 watt

Art : Potten met xxx watt

XX: Aardebak met TL

Torsten: Potten met TL

Maar hiervoor zijn er dan meerdere kwekers voor nodig

Dan heb je uiteindelijk resultaten, waarbij misschien de verschillende parameters terug te vinden zijn:

Bijvoorbeeld: De voeding van Humboldt is helaas niet geschikt voor TL-kwekers omdat....

 

@Sannie.

"Whazzup heeft nog geen aankondiging gedaan welke growers hier de boel gaan uit testen dus ik zou een stap terug maken en geduldig afwachtten tot whazzup heeft besloten wie wat gaat doen."

 

OK, ik doe een stap terug, :D

dus ik blijf afwachten en wil de test nog graag doen!

 

Mischien bestaat er de mogelijkheid met een setje twee of meerdere growers blij te maken.

Is de hoeveelheid niet te groot voor een testronde? Kan het niet opgedeeld worden in twee of drie sets?

Bij voorbeeld, ik heb toen de fles van "The beast" teruggegeven an Doc. Hierdoor kunnen meerdere kwekers an de slag en het goedje testen. Jullie bereiken hierdoor een grotere groep van kwekers, zonder dat de kosten te hoog worden.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsten,

 

Dat opdelen vindt ik een goed idee,ik(of een ander) met vijf plantjes hebben maar weinig nodig en hoe meer zielen,hoe meer ervaringen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art,

dat bedoel ik,

DLS doet nu de eerste test: Wij blijven maar hopen dat de plantjes het overleven :spliff:

Ernaast een test-serie met verschillende parameters.

Hoe groter deze groep is, om zo beter is het resultaat te interpreteren.

En hierbij hoeven geen groten hokken an de slag te komen, klein (met ervaring) is voldoende.

 

Ik had het "Beast" op cocos getest, het was niet overtuigend.

Maar heb ik nu het recht om over dit product een vernietigend rapport te schrijven?

Het was op cocos, drain to waste en onder tl.

Het zijn er drie parameters, veranderen wij er een van, ziet het resultaat al anders uit.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe serieus kongens. Heel simpel. Sannie geeft drie dure pakketten voeding weg aan een kweker die kan laten zien wat daar in zit en dat er ook uit kan halen. Dus gewoon een stabiel bewezen hok met bewezen methode, geen experimenten. Heel simpel zijn de eisen:

1. Een goed afgerond kweekverslag op Wietforum

2. Enige ervaring met wat complexere voedingslijnen

3. Een bewezen hok

 

Dat betekent in ieder geval dat NorthernSmoker zijn pakketje Humboldt Sannies Choice tegemoet kan zien en dat we toch nog wel twee kandidaten zoeken: voor de organische en de minerale lijn. Wie gaat het avontuur aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_5351_761_13929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

 

ik wil wel de minerale lijn testen

en nauwkeurig werken is geen probleem

moest ik met de metrop test ook doen ;)

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Master A&B zijn te gek volgens Roy

masterAB.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...