Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Wilma kweeksysteem compleet met substraat en Atami voeding naar keuze

Recommended Posts

Kent U dat? Het ijzer smeden als het heet is? Vandaag op de gezellige open dag van TTA liep ik Erwin van Atami tegen het lijf. Uiteraard stond daar het Wilma systeem met die mooie propagators er op te kijk, en wel het systeem met 4 potten (dat zelfs met schaal in een 80 cm tentje past).

 

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer hydro kweekjes zie op het forum en ook niet zoveel Wilma's, die zie je veel meer in bijvoorbeeld Engeland. Dus ik heb Erwin gevraagd om een kweeksysteem voor een test. Compleet. En met substraat. En voeding. Naar keuze. Hij bleef maar "ja da's goed" zeggen dus bij deze:

 

Doe een goede voorstel voor een leuke test op cocos of korrels van Atami op een volledig Wilma kweeksysteem van 4, of 8.... met Atami voeding naar keuze. Dan is die set voor jou en verwachten we uiteraard een goed kweekverslag! Enige ervaring met Hydro is natuurlijk een pré. :wacko:

 

Dank je wel Erwin :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi, zo rollen we hier van het 1 in het ander...deze ga ik op zeker volgen !

toevallig vroeg iemand deze week iets over wilma systeem op wf

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd whazzup , mooi systeem

Cool dat het forum er een mag testen

 

Heb er vandaag ook eens een oogje op geworpen

Zag er allemaal degelijk en doordacht uit

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er inderdaad wel degelijk uit!

Ben al even aan het overwegen om er mee aan de gang te gaan...

Helaas geen hydro ervaring voor de test :wacko:

Dus benieuwd wat de tester er mee doet :D

 

El Fish :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad toevallig! Ik wilde het gaan gebruiken, maar kwam niet goed weg met de afmetingen dus heb ik nu een soortgelijk systeem nagebootst. Ik ben benieuwd wie de gelukkige is en wat de resultaten zullen zijn....

 

@Wahzzup: Je hebt het erover dat het in Engeland al meer gebruik van dit systeem wordt gemaakt, maar ik ben en er bij de kweekverslagen helaas nog geen tegen gekomen. Dus als je een paar leuke links met ervaringen voor me hebt hou ik me aanbevolen :closed:

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op UK420 vind je er een aantal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de tip, ik heb me gelijk aangemeld daar. Ik ga nu werken, maar als ik morgen tijd krijg ga ik er eens rondneuzen :closed:

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijkgezegd heb ik deze half gemist bij TTA, maar dat kwam omdat ik dacht dat dat de LED hoek was... En ik natuurlijk veel te laat was omdat ik volgens Doc "zelfmoordles" had, aka motorrijles :closed: . Maar goed... Ik zou het wel van dichterbij willen bekijken... (stond deze ook niet op de cannabis cup ?)

 

Heb wel 80x80 beschikbaar...

 

Coco's zou het worden...

 

Onder 250W natriumzonnetje...

 

4 plantjes... Want dat is een mooi getal...

 

Ervaring met hydro, mwah mwah, maar EC/pH bijhouden dat eh, heb ik wel vaker gedaan.

 

Een leuk product vind ik, perfect geschikt voor op de studentenkamer!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een mooi systeem, heb er ook al eens naar zitten gluren..... De kans op overstromingen blijft bij dit systeem klein en lijkt mij ideaal voor de beginnende hydro kweker die zelf niet zo handig is. Ooit zal het hydro gebeuren bij mij er ook van komen, waarschijnlijk een Wilma systeem, eerst maar eens de basis van het groeien van ganja onder de knie krijgen :closed: .... Voor degene die gaat testen, succes en heel veel plezier.... :wacko: We gaan het volgen....

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze test ga ik volgen.

 

ben ook aan het uitkijken voor een hydro systeem met max 4 planten onder 250watt.

weet nog niet welk systeem ik wil gebruiken.

 

eerst nog wat lezen erover,want heb er geen ervaring mee.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil het wel testen heb een homeboxsilverline 100x100x200 +400watt lumatek en zou graag op hydrokorrels van goldlabel en voeding weet ik nog niet en heb ruim 10jaar ervaring met hydro en het lijkt me een mooie uitdaging en heb al mooie verslagen gezien op uk420 vette shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil niemand de wilma testen kom op peepz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat het met de test, zou toch zonde zijn als die niet door gaat......

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las zaterdag 10/10 in de Telegraaf dat Atami ook een vertegenwoordiger zoekt voor buiten NL (Belgie, Duitsland, Engeland etc.).

 

Dus als iemand nog werk zoekt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel wat , Hoofdkantoor zit geloof ik op Curacao :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjeee wat ben jij een sjaggeraar zeg !!

 

Helemaal toppie !! jij weet overal wat los te peuteren en dat allemaal voor de leden hier !!

Helemaal goed , laten we hopen op meer leuke tests !!

 

Greetings Edwin en ga zo door met regelen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc moest me dwingen nou ook eens zelf wat te testen :lol: heb hier die leuke weefselkweek-kit liggen maar nog geen tijd gehad om er goed voor te gaan zitten!!

 

Tjemig jongens, mooi aanbod van atami voor een kweeksysteem naar keuze, met atami substraat, atami propegators, atami voeding en al. Aangeboden door Erwin zelf. Gesigneerd. Waar blijven die voorstellen?

 

Ik zoek echt een kweker met hydro ervaring zodat hij een goed verhaal over de unit kan schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil dit wel eens gaan testen, die atami heb je daar ook mapito van?

Lijkt me mooi en simpel systeempje.

 

Wat zijn de maten, krijg je een tent van 1,5 x 1,5 helemaal vol dan met bakken en potten?

 

Ben al rond aan het kijken.

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik las zaterdag 10/10 in de Telegraaf dat Atami ook een vertegenwoordiger zoekt voor buiten NL (Belgie, Duitsland, Engeland etc.).

 

Dus als iemand nog werk zoekt :lol:

 

staat niets op hun website voor belgië allesinds...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@irezumi: sinds vandaag vind ik je posts zo G##L :lol:

dus als jij de test gaat doen neem ik een gratis abo :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TL Grower

Er staat niets op de site inderdaad. Maar het stond echt in de telegraaf.

Men dient in NL woonachtig te zijn en ca twee weken per maand in het buitenland te werken (lees aaneen van huis).

 

Niets voor mij...wie gaat de plantjes verzorgen??? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het uitdiepen van de buitenlandse markt zijn wij op zoek naar gemotiveerde kandidaten m/v voor de positie van:

 

'b(l)oeiende functie voor commercieel talent'

 

Sales Buitendienst

Europa / Nederland / Amerika / Canada

 

DE FUNCTIE

Als Medewerker Sales Buitendienst start je met een praktische inwerkperiode, waarin je kennis maakt met de organisatie, de producten en de markt. Vervolgens ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het volledige assortiment. Je onderhoudt de reeds opgebouwde relaties en bezoekt regelmatig de winkels en groothandels. Daarnaast ga je actief op zoek naar potentiële afnemers met als doel het klantenbestand uit te breiden. Klanten kunnen op je bouwen en je creëert een langdurige vertrouwensrelatie. Een of enkele malen per jaar bijwonen van beurzen maakt deel uit van je functie en meedenken met het organisatiebeleid wordt op prijs gesteld. Je werkt minimaal twee weken per maand in het buitenland en je rapporteert aan de directie.

 

DE IDEALE KANDIDAAT!

- Heeft een stevige persoonlijkheid, die van zich af kan bijten.

- Beschikt over commerciële drive en overtuigingskracht.

- Zet een stap extra, geen 9 tot 5 mentaliteit.

- Functioneert op MBO+/HBO werk- en denkniveau.

- Heeft affiniteit met planten en/of kweken.

- Beheerst de Engelse taal. Spaans, Frans of Duits zijn een pré.

 

WAAROM ATAMI?

Groeiende organisatie en continue in ontwikkeling. Je kunt een afwisselende, uitdagende werkomgeving verwachten. De sfeer is te kenmerken als no-nonsense en informeel met gezonde dosis humor. Prima arbeidvoorwaarden, o.a. auto van de zaak.

 

Aantal uur 36 - 40 uurStandplaats Europa / Nederland / Amerika / CanadaProvincie Functie Categorie VerkoopOpleidingsniveau MBOBron: http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpening...2184&from=6

 

 

Dus klopt wel van Leuke hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites
@irezumi: sinds vandaag vind ik je posts zo G##L :lol:

dus als jij de test gaat doen neem ik een gratis abo :wtf2:

 

 

Ik ga de test niet doen, als ik het doe koop ik ze zelf :wacko:

Heb er denk ik ook meer nodig dan voor de test beschikbaar is.

Vind het wel een mooi systeem :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou effe back on topic heren! Wie gaat die wilma testen? Zullen we het test-forum maar opdoeken?? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM heeft wel een aardig aanbod en hij doet momenteel geen test :lol:

 

Heb wel 80x80 beschikbaar...

 

Coco's zou het worden...

 

Onder 250W natriumzonnetje...

 

4 plantjes... Want dat is een mooi getal...

 

Ervaring met hydro, mwah mwah, maar EC/pH bijhouden dat eh, heb ik wel vaker gedaan.

 

Een leuk product vind ik, perfect geschikt voor op de studentenkamer!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...