Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bubbleblower

Aufmachen!

Recommended Posts

Geachte heer, mevrouw,

 

Op dit moment wordt een huis-aan-huis-controle in het kader van de hondenbelasting uitgevoerd. In verband met deze controle was één van de controleurs van de gemeente XXXXXXXX vandaag bij u aan de deur. Helaas werd u niet thuis aangetroffen. Om die reden is het mogelijk dat de controleur later nogmaals uw adres zal bezoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij me ouders stonden ze ook eens aan deur, me vader zei dat die een hond had.

Maar die ma zag wat grootst lopen, en wou graag kijken.

tuurlijk zeg me vader ik heb toch geen hond, het was namelijk een vlaamse reus. ( groot konijn)

Hij zag het voor een hond aan, lamlul.

 

v gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, bij mij in de wijk durven ze nieteens te komen, gelukkig geen last van dat soort onzinnig tuig.

NSB praktijken zijn het! haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelyukkig bestaat de hondenbelasting niet hier waar ik woon :verrygood

is ook wel een belachelijke belasting, akls ik di zou moeten betalen en een hond had dan zou ik dus die hond expres op de stoep laten schijten en het niet opruimen, ik betaal immers al iemand om dat op te ruimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij dient de belasting om de honden uitlaat plekken op te ruimen

En niet voor de drollen die door (in mijn ogen) aso's op het trottoir worden achter gelaten

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep,

 

Daar hebben ze hier in de gemeente ook last van om te doen. De wat rijkere buurten zijn voorzien van poepscheppen en emmers, speciale velden waar je nooit met je hond zou willen lopen, en ga zo maar door.

 

Hij stond hier ook aan de deur, kreeg gelijk een lebberende stafford in zijn nek, die ik even geen commando gaf om te stoppen uiteraard.

 

Tja, het is puur een begrotingstekort bij je gemeente, en dat komen ze zo even oplossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, economische krisis noemen ze dat...

Valt het jullie ook op dat er momenteel veel meer struikrovers (lees: flits "agentjes") zijn?

Ook om de overheid te spekken...

Ach, volgend jaar gooien ze de belasting weer gewoon omhoog, accijnse op shag/sigaretten en alcohol meteen ook maar... en waarom niet.. ook nog een WOZ verhoging en ziektenkosten verzekering verhoging.. BTW, 19% nee doe maar 20%..

 

En dan roepen dat er een loonmateging aan moet komen zeker :S

 

Sorry, liet me ff gaan, ben niet zo dol op de maatregelen van balkenende en co... haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
gelyukkig bestaat de hondenbelasting niet hier waar ik woon :)

is ook wel een belachelijke belasting, akls ik di zou moeten betalen en een hond had dan zou ik dus die hond expres op de stoep laten schijten en het niet opruimen, ik betaal immers al iemand om dat op te ruimen

 

hier hadden we het tot een aantal jaren geleden nog.. en we hadden een paar hondjes haha. we gaven er altijd maar 1 op natuurlijk maar toen kregen we een briefje dat men "had vernomen" dat t er iets meer dan 1 waren.. of we even wilden betalen..

 

mijn moeder met de honden naar t gemeentehuis: "als ik betaal voor al deze honden vindt je het zeker ook niet erg als ze hier voor de deur schijten of niet, want ik kom ze vanaf vandaag elke dag hier uitlaten ipv op eigen terrein. voor dat geld wil ik jullie wel zien werken ook."

 

2 dagen later netjes een brief in de bus dat we ontheffing kregen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik jaren geleden ook gehad die mafkezen aan de deur lag er ook een briefje in de bus , wij vermoeden dat u een hond heeft , een rottweiler die alles bij mekaar blafte als er iemand aan belde ( wij vermoeden ) de gekken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan toch ook een poes zijn met een ernstige identiteitscrisis ?

 

Kees. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ik jaren geleden ook gehad die mafkezen aan de deur lag er ook een briefje in de bus , wij vermoeden dat u een hond heeft , een rottweiler die alles bij mekaar blafte als er iemand aan belde ( wij vermoeden ) de gekken .

 

Je wil niet weten hoeveel ""oppashondjes"" (zgn uit een andere gemeente uiteraard) er zijn in Nederland... :P

vandaar het "vermoeden".

 

honden belasting is een domme belasting natuurlijk...ze hadden het netzo moeten doen als met de kijk en luistergeld...gewoon opheffen en betalen uit de algemene middelen want de controle er op is gewoon veels te duur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...