Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Exhibit THC

Rovers, jatters, rippers oftewel dubbel K-lijers Actief

Recommended Posts

bij windkracht 5 mag je personeel gaan aanemen om al je beelden en geluiden te gaan bekijken....van bewegende toppen :)

 

werkt niet...wel jammer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd bewaking in mijn tuin én in mijn tentje :)

post-5211-1250276675_thumb.jpg

 

Verder heb ik duidelijk een camera hangen en ee bordje op mijn tuin:

 

Camerabewaking

 

Bij inbraak zetten we de beelden eerst op internet, daarna bellen we de politie

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij windkracht 5 mag je personeel gaan aanemen om al je beelden en geluiden te gaan bekijken....van bewegende toppen :wave:

 

werkt niet...wel jammer...

 

 

Hoe vaak heb je windkracht 5 in je achtertuin? zon ding is puur voor wild dus niet voor wat wapperende blaadjes

en vanaf 50 euriesn http://shop.nationalgeographic.com/product...ssell/1884.html

voor je eigen images of never-before-seen wildlife behavior

 

sorry dollars that is.

 

 

of----> http://2.bp.blogspot.com/_LDH5Ir9XXcM/Rrr7...esizedrukol.jpg en met <--- die, heb je de cxerheid dat ze meteen in het ziekenhuis liggen als ze een mazzeltje hebben, en als ze pech hebben :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker binnen gaan kweken, kost wat, maar alles hebbie zelf in de hand :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bordje en oplossing van Whazzup overgenomen....Topper!

ik heb ook 2 bewegingsmelders erbij dusss.

je bent gek als je hier komt,wegkomen kan al niet......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gewoon scheermessen in de rand van de kuip gekit.. steken een halve cm uit ofzo.. die pakt echt niemand op..

 

zelf verplaats ze je dan door de kuip met houtblokjes op te pakken..

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouwe het er toch over hebben. Kan ik het ook ff kwijt.

 

gister half 12.

Ik lkig op de bank. En in een x slaat De hond aan. Helemaal waus was die, hij schiet door de keuken deur naar buiten, de gordijn lag op de grond want die had ie in ze loopie mee genomen. Ik naar de deur van de poort en die zat niet op slot, maar dat is ie nooit. Ik weet ook zekers dat er iemand in me tuin was gister avond want Koen was niet meer bij de poort deur weg te slaan.

 

Silly was gister een dagje weg en die kwam terug om 12uur. Die zegd wat is er dan met die Hond aan de hand. hahahahaha.

 

Nog opfefuckt he!!!

 

Ik woon dus ook in een wijk in Leiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

damm.. de buurt verloedert in mij geboorte stad.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup,

 

Niet bang voor spint in je poes of vlooien in je plant ? :)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tis spijtig dat nylondraad geen stroom geleid, anders konje ook nog stroom op die vishaken zetten :)

 

je kan wel ijzervislijn nemen voor het snoeken wordt ook verkocht per 20 meter.. voor als je zelf de onderlijnen draait... een paar dreg haakies heerlijk... ( haak met 3 tanden ) en als je enkel voudige haken wil zou ik kijken voor haken die gebruikt worden bij het vissen op kabeljauw... daar zitten bij de punt een dikke vette weer haak en onder het oogje 2 .

 

vr gr karpertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak is het 1 klein groepje die alles afscout naar tuinen ''met inhoud''.

En als je dus een waakse hond hebt gaat het feest niet door voor hun :(

Misschien een hondenluik installeren?kan ie ze echt grijpen en is ie daarna wel rustig :) .

wel dan een bordje:ik waak voor me baas anders heb je een dooie hond :D of een boete.

Ik denk dat als jullie een beetje samenscholen in leiden en een beetje onderzoek doen jullie er misschien samen achter komen wie of wat.

Kun je hem ergens in de middle of nowhere tot zijn nek ingraven in zand :wave: kom daar maar uit!

Ik hoop dat jullie hem grijpen!

 

Jah guide and Protect me,Jah bless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het is een medewerker van een growshop die eerst achter je adres komt ,je daarna ript en erachter komt dat de kwaliteit niet goed is van het geripte ,en als het er dan teveel zijn wordt je nog geruimd door de wouten ook na een tip.En dat alles in een tijdsbestek van 4 weken.

 

Zelf net meegemaakt ,beetje eigen schuld door teveel plantjes te hebben maar vind het beslist niet leuk, maar ja wat doen we eraan?in ieder geval , ik slaap rustig en de andere persoon moet nog maar afwachten wat ie gaat meemaken :verrygood .Zo een gevoel is al een straf op zich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van plan om twee tenten in de tuin te zetten naast mn planten, ik zelf zal er niet in gaan slapen, maar in de laatste weken, gaat een vriend van mij er in liggen om ze te bewaken, maar als er 2 tenten staan, denk ik niet dat iemand de ballen heeft om er in de buurt te komen, mischien kan het jullie ook helpen.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar moet u echter wel een vergunning voor aanvragen meneer blommel. Lol, je buren zullen wel denken, die is helemaal para geworden zeker.

Misschien kom je nog wel in de telegraaf :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft geen vergunning aan te vragen om in je eigenste tuin te kamperen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...