Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mammoet

Mammoets 41 + 140 plantige guerilla

Recommended Posts

hi Mammoet, alles goe?

heb je al blaren overal :lol:

Over het weer heb je nog niet echt te klagen toch?

knip ze :rofl

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé het is al weer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd.

Maar hoe het er voor staat: Ik heb de planten/toppen de laatste weken goed in de gaten gehouden maar kom toch tot de conclusie dat het niet rendementvol is om te gaan knippen. Ik heb van de kleine spot 12 planten gedaan, maar het zijn allemaal super kleinen fluffy topjes waar ontzettend veel blad en dikke takken in zit. Ook de hoofdtoppen zijn niet echt mooi dichtgegroeid als je ze goed bekijkt (ja wel met blad trouwens :P ) Ik zou nog wel iets opbrengen maar het werk wat ik er dan aan heb weegt zeker niet op tegen de opbrengst ervan. Ik was op de kleine plek toppen aan het verzamelen en toen ineens vlak naast me <<< :lol: >>> Ik denk KUT! jagers. Dus ben er snel super stil van door gegaan en dat is wat Bernie en Carpe Diem al zeiden, het jachtseizoen begint half oktober. Ik heb de kleine plek wel helemaal opgeruimd en wie weet is het wat voor volgend jaar met een vroegbloeiende plant.

 

De grote plek. Tsja, daar verwacht ik sowieso niet meer van dan de kleine plek. Die gingen namelijk een week later in de bloei en daar hadden we 3 weken geleden al best veel budrot in gevonden. En daarvan hadden we er ook maar 40 ingespoten met Rovral. Misschien dat die nog enigszins budrot vrij zijn maar daar zitten dan ook alleen maar kleine fluffy topjes in.

 

Het is natuurlijk jammer dat je zoveel werkt steekt in iets waarvan je hoopt dat je het tot een succes kan brengen. Maar ik realiseer me ook dat het vrij lastig is om alles in één keer goed te doen. En daarin speelt de soortkeuze in mijn ogen (in mijn situatie) de grootste rol.

 

Dus dit jaar zie ik als een leerjaar en volgend jaar werpt dat hopelijk zijn vruchten af. En uiteraard hou ik er altijd rekening mee dat er dingen kunnen zijn die het eindresultaat kunnen verslechten of alles kunnen verkl*ten maar wie niet waagt die niet wint.

 

Ik wens iedereen komend seizoen in ieder geval veel succes en ook met de voorbereidingen.

 

Mammoet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj ga ik er niet van maken, want daar heb ik echt geen tijd voor. Daar ben ik vorige keer al 4 uur mee bezig geweest voor 12 gram. Werd er wel super vaag van(van die hasj dan). Plus dan moet ik nog alle budrot eruit gaan knippen en maar hopen dat er niets in blijft zitten.

 

Als ik zeker wist dat ik die spot volgend jaar niet meer zou willen gebruiken dan had je die planten zo mogen meenemen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, ben een beetje laat met reageren hierzo... :rofl

maar ik lees hier eerder in de topic over het nemen van stekken en in het bijzonder

die van Henkes Lolland.

 

Als ik goed kijk bij indo zijn die dames al aan het bloeien op de langste dag v.h. jaar,

of heb ik dat mis?

 

Wat ik me afvraag (ben ook nieuw hierin), zijn die deense genen wel makkelijk te stekken?

Kan je dan nog grote bomen krijgen of zit er dat dan bij die stekjes niet in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...