Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

caskafa

5x Himalaya Gold outdoor

Recommended Posts

Ik gebruik trouwens alleen terra flores bij de bloeiende planten, ik weet niet of het hier aan zou kunnen liggen?

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een goede gs in de buurt hebt dan kan je het daar ook altijd vragen.

waarschijnlijk ga je daar toch naar toe. complimenten voor de omvang van je planten, zeker in zo'n pot!

goed gedaan.

oke, als je mijn mening wilt, denk ik dat bijvoeden wel veilig en efffectief is, met name door het aantal liters waar ze in staan.

voor de rest kwestie van geduld.

 

 

grt

ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ramsus: Ik zal morgen wel weer even langs de growshop rijden inderdaad. Is alweer een tijd geleden. En dankje, ik sta er zelf ook wel van te kijken dat ze toch flink groeien en er niet slecht uit gaan zien. Maar als ik de bloeiende planten nu zou overpotten, zou dat nog effect hebben op de groei van de toppen, want daar heb ik helemaal geen ervaring mee namelijk.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeit goed ja, ziet er goed uit allemaal!

Ik weet niet of het slim is om nog over te potten(?)..

Keep it up! :D

 

~Xilvero :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xilvero: Bedankt :P. Ik laat ze gewoon staan in dezelfde pot want ze gaan nu redelijk goed.

 

Verder heb ik een bladprobleem, volgens mij is het roest hier wat foto's ervan:

 

gallery_22377_8042_1157544.jpg

 

gallery_22377_8042_2113908.jpg

 

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

 

Verder nog wat foto's van de buds :D:

 

Buds van de plantjes die beginnen aan de 5e week bloei:

gallery_22377_8042_1394382.jpg

 

gallery_22377_8042_1812641.jpg

 

De hoofdtop:

gallery_22377_8042_1353936.jpg

 

Het plantje dat begint aan de 7e week bloei, ik heb nu PK 13/14 gekocht en deze voeg ik nu toe:

gallery_22377_8042_1192337.jpg

 

gallery_22377_8042_742491.jpg

 

Het plantje pakt nog wat zon mee tussen de regenbuien door:

gallery_22377_8042_210398.jpg

 

Dit was het weer, graag reacties over het bladprobleem, andere reacties zijn ook altijd welkom natuurlijk :P.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdje geleden dat ik hier rond gekeken heb, ziet er mooi uit man :lol:

ik ga deze volgend jaar ook planten.

 

ik had zelf ook wat van die (roest?) plekkies op me Bbangs, ik heb er geen last meer van.

 

grtz peterz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man mooie bomen heb je ...valt me alleen op dat je aarde op de laatste foto erg compact eruit ziet ... is je aarde mengsel wel luchtig genoeg???

 

anders heb je een minimale wortel ontwikkeling wat resulteerd in het minder opnemen van stoffen en dus kleinere toppen ... ik heb een aantal autoflowers staan bij een vriend van me ook in week 6 misschien 7 maar die toppen zijn mooie compact aan het worden :lol: misschien door het koude weer en vele regen water dat de boel ook wat vertraagd pas oogsten wanneer je trichomen op je plant milky zijn niet eerder ...later mag maar hoe langer je wacht hoe meer risico ( maar ook hoe stoner die word ).

 

veel suc6 himalaya lijkt me ook wel wat voor volgend jaar ...moet ontzettend hard groeien en redelijk oogstbaar zijn buiten dat klinkt erg leuk :lol:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lange tijd niks gehoord?

 

Ik hoop dat het wat is geworden, ik heb van mijn 4 church's 160 gram gehaald.

Ik ben niet veel op wietforum geweest maar dat komt omdat de site het lang niet deed op mijn computer.

 

Ik hoop dat je nog een mooi einde kan schrijven van een goed verslag!

 

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad een tijd geleden dat ik een update heb gedaan dus bij deze dan maar :rolleyes:.

 

Ik heb 2 plantjes geknipt en 1 daarvan is nog aan het drogen. Van het kleinste plantje dat ik heb geknipt heb ik ongeveer 30 gram droog. Ik denk dat ik van het andere plantje dat nu aan het drogen is een stuk meer kan afhalen.

 

Verder staan er nu nog 3 planten in de tuin. 2 die beginnen nu langzaam met bloeien en de andere is bijna klaar.

 

Hier wat foto's van de planten:

 

De plant die bijna klaar is:

gallery_22377_8042_658396.jpg

 

gallery_22377_8042_671697.jpg

 

Hoofdtop:

gallery_22377_8042_705929.jpg

 

gallery_22377_8042_1847207.jpg

 

Het plantje dat ook al geknipt is:

gallery_22377_8042_1062772.jpg

 

Geknipte top:

gallery_22377_8042_601660.jpg

 

2 dames die flink groot zijn:

gallery_22377_8042_640942.jpg

 

Ik moet zeggen dat het een heel lekker wietje is om te roken. Hoop dat er nog flink wat vanaf gaat komen :verrygood.

 

@Smokahthomas: Dat is een flinke opbrengst voor 4 planten. Is wel een vooruitgang op vorrig jaar toch? En hoe bevalt t eigen wietje?

 

Ik hou jullie op de hoogte.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom er net achter dat ik last heb van de witte vlieg, heeft iemand een idee hoe ik deze het beste kan bestrijden, en kan je de wiet nog wel knippen/drogen/roken als de witte vlieg op het plantje zit?

 

Ik heb namelijk nog 2 grote dames in de tuin (net begonnen met bloeien) die ik allebei in een grotere pot heb geplaatst, daar wil ik die witte vlieg sowieso vanaf hebben. Als jullie een idee hebben hoor ik het graag.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluipwesp is perfect, als je die niet kunt krijgen werkt Spruzit ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, hoe lang hebben ze gebloeid?

Ik vind mijn wiet wel goed smaken, ik heb wat langer laten bloeien dan opgegeven en het is best sterk en ook mooi wit. Ik raak er na een paar weken nog steeds stoned van :verrygood .

 

Greetz thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Diablo: Ok dan ga ik weer spruzit gebruiken. hopelijk dat ze snel verdwijnen dan :verrygood.

 

@Smokahthomas: Ik heb er 2 zeker 9 weken laten bloeien. 1tje heb ik iets eerder moeten oogsten omdat die ineens last kreeg van meeldauw. Maar dit is ook gewoon een lekker wietje voor zover ik het heb kunnen roken. Ik zit nu te wachten tot het goed droog is en dan zal ik het helemaal weten. Ik hoop dat die 2 grote dames die nu beginnen met bloeien nog een mooie oogst gaan opleveren. Zodat ik net als jy na een paar weken nog goed stoned kan worden van mijn eigen wietje haha.

 

Zal morgen wat foto's maken en uploaden.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste medegroeiers,

 

Het is alweer een dikke maand geleden dat ik een update heb gedaan dus bij deze dan maar :verrygood.

 

Ik heb 3 planten van de 5 een week of 5 a 6 geleden omgegooit en had daar totaal 100 gr. droog vanaf gehaald. Vond ik zelf een redelijke opbrengst voor de 1ste keer.

 

Ik heb nu nog 2 planten staan die flink aan het bloeien zijn. 1 daarvan is bijna klaar en de andere moet nog wel even. Ik heb ze in een grotere pot geplaatst voordat ze gingen bloeien om te kijken of ik er toch wat meer vanaf kon halen op die manier.

 

De foto's:

 

1 van de 2 die nog staan, deze is bijna klaar:

gallery_22377_8042_1167851.jpg

 

Wat budshots hiervan:

gallery_22377_8042_932702.jpg

 

gallery_22377_8042_817552.jpg

 

gallery_22377_8042_1068513.jpg

 

gallery_22377_8042_896104.jpg

 

De hoofdtop:

gallery_22377_8042_394558.jpg

 

2e van de 2 die nog wel eventjes moet, deze heeft ook kleinere toppen dan de andere:

gallery_22377_8042_1155971.jpg

 

gallery_22377_8042_862512.jpg

 

De toppen hiervan zijn compact en groter dan mijn vorrige 3 plantjes dus ik hoop hiervan nog wel wat te halen :lol:.

 

Ik heb nu alleen wel last van toprot bij 1 van de planten dus daar gaat vandaag of morgen de schaar in.

 

Ik moet zeggen dat himalaya gold een heerlijk soortje is om te roken. Had hiervoor nog niet zo'n bepaalde smaak wiet gerookt. Het geeft me een lekker high maar aan het einde van een gezellig avond zit ik er ook wel goed doorheen :rolleyes:.

 

Gr. Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow nice, ziet er goed uit. leuk om een update te krijgen. inmiddels ben ik zelf ook ver met mn HG. rot hier en daar afgelopen week. vannacht nog een plukje gevonden, maar tot nu toe verder niet zo heel erg. een van mn planten doet 't heel netjes, lekker wiet, veel haartjes. ik vraag me af hoe lang ik nog verder kan, en in hoeverre mijn grondwater/grond nog verzadigd is met voeding/bloeimiddel, maar ik ben al 1-2 weken geleden gestopt met alles... redelijk wat water gegeven daarna, en ook aardig wat regen gehad. ik zie 't wel hoe ik nog verder moet... denk dat het wachten is op de eerste rot bij elke tak, en dan maar knippen en drogen...

 

is jou gedroogde wiet ook aardig grassig van geur...misschien ook aard-achtig? heb je ook gecured of dump je alles lekker in een vapo :verrygood

 

neem is 'n kijken op mn growverslag, misschien vind je 't leuk om te zien...

 

groeten

justforfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...