Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kitefreak

Kitefreak goes guerilla

Recommended Posts

Guerilla moest ik toch ook maar eens proberen :j

Via Google Earth had ik een paar mooie spots opgezocht die ik een tijdje geleden met lekker weer(op de fiets)ben wezen bezoeken.Ik had aardig wat spots,elf totaal,maar tijdens het bezoeken vielen de meeste af.Dit door verkeerde grond,te veel of te weinig begroeiing,geen water dicht in de buurt and so on :huh:

Opweg naar mijn laatste spot had ik de hoop om een goede guerilla-spot te vinden eigenlijk al opgegeven.Maar bij aankomst sloeg dit gevoel om naar zeer positief ;)

Je voelt je echt alleen daar en de grond is ideaal,er groeien bijna alleen maar brandnetels en er zit klei in de grond..Er is water in de buurt en je kan eigenlijk alleen maar vanuit de lucht gezien worden.Hier wat foto's van de spot toen ik hem ontdekt had.

gallery_9147_7894_515857.jpg

gallery_9147_7894_1097968.jpg

gallery_9147_7894_899778.jpg

De volgende dag ben ik terug gegaan om wat ruimte voor mijn plantjes te creëren.Twee plaatsen heb ik vrij van onkruid gemaakt en wat plantgaten gemaakt.Deze heb ik gevuld met gebruikte grond(all-mix)gemengd met compost uit mijn compostbak.

Drie weken later op 15 Mei ben ik weer terug gegaan om wat plantjes te plaatsen.5xDouble fun(zaailingen)zijn er de grond ingegaan.Zo zag het eruit toen ik aankwam.

gallery_9147_7894_1356979.jpg

Zoek de schep op +/- 1,5meter afstand.

gallery_9147_7894_964459.jpg

Naar wat zweten en ploegen zag het er zo uit.

gallery_9147_7894_730482.jpg

gallery_9147_7894_475861.jpg

De plantjes staan mooi uit de wind door de hoge brandnetels,ze staan je nu al tot je heupen :rolleyes:

Het is daardoor een onbereikbare plaats voor iemand die daar geen bestemming heeft.Je dwaalt anders echt letterlijk door een oerwoud van brandnetels.

gallery_9147_7894_248142.jpg

gallery_9147_7894_1801546.jpg

gallery_9147_7894_766167.jpg

De andere plaats heb ik ook weer vrij van onkruid gemaakt.Foto's heb ik er niet van genomen.Op die plaats zullen de Ierdbei en Cali-O X Cali-o/superbud zaailingen komen te staan.Deze staan nu te ontkiemen in mijn kastje buiten achter in de tuin.

Zal er wat plaatjes van maken als ze ontkiemt zijn.

Tot zover :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie spot hoor

Ook de dames lijken het prima naar hun zin te hebben

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is écht wel een mooie spot! :whistling Daar ben ik echt jaloers op :rolleyes: !

De plantjes zien er ook mooi fris uit.

 

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mensen.Hoop dat het wat word.

Driesken zwaar klotte :rolleyes: van je muis bezoek,hopelijk dat het met de AK's beter af loopt.Eigen schuld van die *#% muizen.

Wouter04 er zullen nog 10xIerdbei F3 en 5xCali-O X Cali-o/superbud zaailingen naar deze spot gebracht worden.Misschien wel wat meer zaad maar moet nog ff kijken hoe ik er voor sta.Of een WFer moet zo vriendelijk zijn :whistling zoals bij Driesken.We zien nog wel.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker goed uit. hoop alleen niet te veel bomen in de buurt...

 

ik volg je...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er zeker goed uit. hoop alleen niet te veel bomen in de buurt...

Thanks,er zijn aardig wat bomen in de buurt ja.Het is tenslotte een aangeplant bos tussen de weilanden.

(voor de mensen die nog geen guerilla-spot gevonden hebben :rolleyes: )

Maar bij de keuzes van mijn plaatsen heb ik hier zo goed als het kan rekening mee gehouden.Er valt immers genoeg licht op de ondergrond.Anders zouden die brandnetels ook niet als kool groeien.

Bij dit soort bossen van jaren oud groeit bijna ook geen onkruid/brandnetel meer :whistling

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie spot :huh: ben benieuwd hoe ze goed ze groeien!

Geef je ze zelf water of laat je ze aan hun lot over? :rolleyes:

 

Heb je trouwens advies voor me? -> beste buitengroei wietjes die tegen meer dan 13 uur per dag licht kunnen..? (komt doordat er [helaas] een lantarenpaal vlakbij me balkonnetje hangt..)

 

Alvast bedankt! :whistling Ik hou je guerilla-spot in de gaten :j

 

-Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Shiva,krijg ook steeds een goed gevoel als ik op de spot ben,zo eenzaam.

Voordat ik weg ging heb ik twee emmers water met max hoeveelheid Hesi wortelcomplex over de grond gegooid.

Er is een emmer en een flesje basisvoeding aanwezig daar voor het geval ik er ben en de plantjes wat water nodig hebben.

The rest is up to mother nature!

Met je zaadkeuze kan ik je moeilijk helpen.Kwestie van proberen denk ik.

Een buks of blaaspijp meer zeg ik niet :rolleyes:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dit!

 

Hoop voor je dat je een rondje mag draaien daar, erg mooie spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hijsfijn ik hoop ook dat ik tot een mooi einde mag komen.Ontdekken is echt bijna onmogelijk.

Zo ook voor mezelf om er te komen,maar I know were to go!

Het blijft guerilla......kan nog zoveel gebeuren.

 

Alle vijf Cali-O X Cali-o/superbud zaden zijn ontkiemt.De Ierdbei F3 dat het wat rustiger aan,daar zijn nu een stuk of 4/5 zaden van boven gekomen.Duurt toch wel wat langer dat onkiemen buiten!Kiem toch liever binnen in een pit/spongepot of sproutpad!

Ook heb ik nog 5xBasic beer in me tuin staan.Deze staan in de volle grond.

Verder staan er nog twee Hash star planten in me kastje(buiten).Ik had ze binnen bestoven met een mannelijke Hash star,maar om nou mijn hele G-kit(600watt)te laten draaien voor twee plantjes vond ik iets te veel van het goede.DUS :whistling heb ik alle bloemen afgeknipt tot er nog minimaal blad aanzat :huh: en buiten gezet.Ze beginnen alweer opnieuw uit te lopen,maar weet niet wat ik er van moet verwachten.?

Zal alles vandaag eens ff op de gevoelige plaat vastleggen.

:rolleyes:

 

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kitefreak,

 

mooie spot heb je daar man, hopelijk hebben jullie ginder geen storm gehad vannacht want hier heeft het lelijk huis

gehouden..

Veel succes verder, ik blijf je volgen B)

 

grts

Richie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey kitefreak, mooi projectje hoor. Zeker een mooie spot zo te zien aan de grond. Hopelijk wordt het niet ontdekt. Succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Richie Hawtin,hier was vanacht ook de hel losgebroken B)

De Basic beer's in de volle grond stonden nog fier overeind vanmorgen.Alleen wat grond op de ondereste bladeren.

Mijn guerilla-spot is aardig beschut dus hopelijk hebben ook zei de rit overleeft.We zien wel over een weekje(of 2) :wacko: Als ik de andere weg breng.

En bedankt slappezever......ontdekken :wacko: niet mijn grootste zorg.

 

Greetz Kitefreak

 

Ps:Ga zo wat foto's maken en zal ze gelijk plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Basic beer's in de volle grond.

gallery_9147_7894_205795.jpg

gallery_9147_7894_703471.jpg

Hier een overzicht van me buitenkastje.Alles staat op plankjes ivm de slakken.

gallery_9147_7894_1127376.jpg

De Ierbei F3

gallery_9147_7894_432770.jpg

gallery_9147_7894_595483.jpg

Cali-O X Cali-o/superbud

gallery_9147_7894_1336395.jpg

En de geregeneerde Hash star(ben benieuwd)

gallery_9147_7894_1667727.jpg

Ik strooide nog wel eens wat voer voor mijn kipjes in de kast toen er niks in stond.Wat zie ik nu...Hennep B)

gallery_9147_7894_1449973.jpg

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk! Ik ga je kweek zeker volgen, heb ook de Ierdbei en Cali-O X Cali-o/superbud. En blijkbaar is het bij jou net hetzelfde dat de Ierdbei iets trager is als de Cali-O X Cali-o/superbud ...B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is 't met de indoor planten afgelopen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man, die HashStar heeft een aparte structuur. lijkt wel een minibosje... succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit heb zelf ook leuke spots avotuur is niet duur succes ga jou volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SaX-

Goed om te lezen dat ook bij jouw het kiemproces zo verloopt.Niks aan het handje dus.

Ontkiem in gebruikte aarde gemixt met stekaarde en compost.......zodoende :wacko:

 

@tomas

De Herijuana,Mixed kush en Recovery haze hebben goede stash opgeleverd.Momenteel zit ik aan een Recovery tjaap B)

 

@justforfun

Aparte plantjes he!Ik had ze vroeg getopt omdat het de bedoeling was er stekken van te trekken,maar de plannen werden gewijzicht.Besloten om ze te bestuiven,maar ze zouden veel later dan de rest klaar zijn,slechte planning. :wacko: Nu heb ik hem kortgeknipt en buiten gezet.......?

 

@basicsjoerd

Thanks man.

Leuk dat jullie allemaal volgen,als het maar niet vanaf mijn huis naar de guerilla-spot is :wacko:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het niet laten :wacko:

Toch ook maar wat zaad besteld bij onze deense vrienden.

Royal Dane x Thyphoon en Danish Gold.Ben benieuwd!

Ze krijgen een plaatsje in de tuin of op mijn guerilla-spot.Kwe noch nie B)

Plantjes in de tuin net ingespoten met BN sproeimix.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo he he ff me verslag een update geven :nerd met een dikke Cream caramel :D

Vandaag wat uurtjes op''the spot'' ;) geweest om het 1 en ander te doen.Ik heb er twee zakken aarde naar toe gesleept,en ook de Ierdbei en Cali-O's zijn de grond ingegaan.Natuurlijk ook gekeken hoe het met de Double fun ging :D

Nou ze staan er nog hoor!Ze hebben het weer overleeft van laatst.Wel zijn ze iets doorgeschoten.

Toen ik aankwam stonden ze er zo bij.

gallery_9147_7894_1024165.jpg

gallery_9147_7894_1490060.jpg

gallery_9147_7894_440516.jpg

gallery_9147_7894_291804.jpg

Op deze plek heb ik alleen wat onkruid verwijderd,en een halve zak aarde onder de plantjes verdeeld.

Ook zijn er twee emmers water de grond ingegaan met Hesi wortelcomplex en een dopje van deze voeding.

gallery_9147_7894_1536724.jpg

Nog een stukkie uit de nieuwe Essensie gelezen met een lekker jointje om vervolgens naar de andere plek(100meter verder :P )te gaan.

Zo heb ik het achtergelaten.

gallery_9147_7894_1144328.jpg

gallery_9147_7894_1070498.jpg

gallery_9147_7894_309443.jpg

Deze plek is groter dus er moest ook meer onkruid verwijderd worden,ook ligt hij iets verder van de sloot af waar ik water haal dus een hoop gezweet :D

gallery_9147_7894_242077.jpg

Hier heb ik anderhalve zak aarde vermengd in de plantgaten die ik vorige keer met compost en gebruikte aarde al wat had opgevuld.De bovenlaag van de grond ziet er heel droog uit,maar daaronder is de grond toch redelijk vochtig omdat de klei het water lang vasthoud.Denk dan ook dat ik weinig zelf water moet gaan geven.

:P Wat ik toch ook niet van plan was :D

Er zijn vijf Cali-O X Cali-o/superbud vijf Ierdbei F3 zaailingen de grond in gegaan.De andere vijf Ierdbei's ontkiemde toch niet zo goed,misschien lag het aan de(al)gebruikte aarde. :P

Om al de plantjes heb ik wat gaas gezet om evt knagers op afstand te houden.Onder alle plantjes is 1 emmer water verdeeld met wat wortelcomplex.Ben benieuwd!!

gallery_9147_7894_1123292.jpg

gallery_9147_7894_1680368.jpg

gallery_9147_7894_905297.jpg

gallery_9147_7894_705235.jpg

gallery_9147_7894_150040.jpg

gallery_9147_7894_973679.jpg

gallery_9147_7894_1695609.jpg

Tot zo ver guerilla.Nu de backyard.

Van de vijf Basic beer's zijn er nog drie over.Twee heb ik er verwijderd toen ze hun voorbloei vertoonden.Hopelijk worden dit 3 mooie dames.Ze groeien in ieder geval goed.

gallery_9147_7894_1646357.jpg

De twee Hash star meisjes waren hun 3ltr pot nu wel eens zat.Ze begonnen een beetje gelig te worden,daarom heb ik hen ook in de volle grond gezet.Ze kleuren alweer wat bij.

gallery_9147_7894_300812.jpg

Nou hier laat ik het bij.

Een beetje :P misschien maar van de week is mijn lievelings kip(hollandse kriel)overleden.Wat kan je daar zuur van zijn zeg :P

Dat een mens zo veel om een dier(en plant)kan geven!! :(

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk :D regen :(

Gisteren gezet en vandaag een goede bui erover heen kan geen kwaad.

Ook de plantjes achter in de tuin zullen het wel waarderen.Thanks mother nature :P

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...