Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts



If it's no good for everyone ... it's NO good at all.

Edited by Running Water

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Update komeet Ison

 

peach.jpg?

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes elmanito, space is zeer interessant :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heelal blijft toch altijd weer wat misterieus houden ben benieuwd of we de komende jaren nog mooie ontdekkingen gaan doen.

Planeten als de kepler 62 zijn erg interessant en hopelijk vinden we snel een keer wat leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...en hopelijk vinden we snel een keer wat leven.

 

Ik hoop het niet, eerlijk gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wel dan kunnen we weer wat geloven de bak in mikken en is er geen reden meer voor oorlog die over geloof gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buitenaards leven bestaat, men noemt dat "astronaut".

Een buitenaardse levensvorm die de wereldvrede dichterbij brengt?

Dat klinkt als een soort geloof.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...en hopelijk vinden we snel een keer wat leven.

 

Ik hoop het niet, eerlijk gezegd.

 

bang dat ze je komen halen :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buitenaards leven, dan zijn er twee kansen.

Of ze zijn dommer dan wij, wat heb je dan aan wat bacto's op een andere planneet ver weg.

Of ze zijn slimmer dan wij, en dan zijn we goed zuur.

En hebben ze ons allang gezien voor we er ook maar erg in hebben dat ze bestaan.

 

In India heeft een groot deel van bevolking geen drinkwater of fatsoenlijk sanitaire voorzieningen,

toch verspillen ze kapitaal door naar Mars te gaan vliegen.

Waanzin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

“We continue to have something like 230 million people who sleep hungry every night, and millions die because they can’t afford healthcare. Yet these are not issues that cause outrage.”

 

Development economist Jean Drèze called the project “part of the Indian elite’s delusional quest for superpower status”.

 

Read more at: http://www.firstpost...rce=ref_article

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ook kans dat de levensvorm identiek is, de omstandigheden voor leven zullen identiek moeten zijn aan die van onze Aarde.

 

Het zal waarschijnlijk veelal dan dezelfde zintuigen hebben als het leven op aarde.

 

Hebben jullie wel eens stil gestaan waarom bijna elk dier ook ogen, oren, haren en een neus heeft?

Losstaand dat ze net als wij pissen en schijten, dus misschien is het leven op aarde nauwer verwant aan elkaar

dan we met zijn alle denken ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop jij ook dat ze snel "ïets" vinden, CB?

Er heeft pas een satelliet ons zonnestelsel verlaten.

Die komt over 40.000 jaar in de buurt van de dichts bijzijnde ster.

Dus dat schiet lekker op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat eerlijk gezegd dat ze al iets gevonden hebben maar dat ze ons dom houden, wat gebeurd er zoal in Area 51?

Ik vind het namelijk interessant dat er grot tekeningen uit de steentijd zijn gevonden die afbeelden naar wat het lijkt te zijn aliens.

Tenminste.. "Ze" laten ons denken dat ze die gevonden hebben voor hetzelfde geld hebben ze die er zelf op getekend.

 

Veel informatie die naar het publiek word gespeeld gebeurd met opzet om te mislijden en te manipuleren, ik kijk weinig tv en haal veel

informatie van het internet veelal uit aannemelijke en betrouwbare informatiebronnen.

De belangrijkste zintuigen van een mens is op nr 1 visie en op nr 2 het gehoor. Dus een televisie is een uitstekend hypnose aparaat om de vatbare mens (99%) gedachtes en denkwijzes in te prenten door keer op keer dezelfde boodschap te laten zien en horen.

 

Ik ben zelfs van mening dat men meer homo's in de wereld wil hebben want op tv zie je niks anders meer dan vrouwelijke types die niks uitstralen van wat een man hoort te zijn, alles word gepresenteerd en gaat over homo's, om maar een voorbeeld te noemen.

 

Er zijn gewoon bepaalde zaken die het publiek niet aan kan omdat "we" dom worden gehouden.

Want zolang iemand anders iets wel weet en de ander niet, zijn zei slim en wij dus niet. En zoals we allemaal weten kennis is macht.

Want zolang wij iets willen weten wat een ander al weet zal er macht zijn, dat is de aard van het menselijke bestaan. Niks anders dan

puur en alleen nieuwsgierigheid.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heelal is natuurlijk onvoorstelbaar groot dus de kans dat er ergens anders leven is is groot te noemen.

Er zijn in relatief korte afstand van de aarde (ivm de grootte van de ruimte) al planeten met een eigen ster gevonden.

Sommige daarvan die kepler gevonden heeft hebben een temperatuur die leefbaar kan zijn en een atmosfeer heeft.

Bij de meeste heb je dan wel 24 uur licht of 24 uur donker om te kunnen overleven maar leven kan daar op aangepast zijn.

Zoals de olmen in grotten bv die zonder lichtstraaltje toch hun voedsel vinden.

Op planeten waar veel voedseldeeltjes in een stoflaag zit zullen de levensvormen bv een stofzuigermond ontwikkeld hebben om die deeltjes te filteren zoals een walvis plankton filterd.

Voor elke situatie is wel een evolutionaire oplossing te bedenken dus ik geloof er heilig in dat er ergens levende wezens zullen zijn.

Dat er ergens een planeet is met levensvormen als de mens betwijfel ik dan weer heel erg.

Er zal geen levensvorm zo dom zijn om ze eigen leefomgeving zo kapot te maken dat kan alleen de mens.

Dat zal ook onze ondergang worden hoe goed wij ook kunnen nadenken en ontwikkeld zijn.

Kennis maakt macht maar ook heel veel kapot.

 

Wij zullen het in ieder geval nooit gaan meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk weinig tv en haal veel informatie van het internet veelal uit aannemelijke en betrouwbare informatiebronnen.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is betrouwbaar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval geen televisie.

 

Ik bekijk het zo, informatie die extreem en direct word opgedrongen om te manipuleren is onbetrouwbaar, tv dus.

 

Indirecte informatie is vele malen betrouwbaarder. Internet, gezond verstand is wel een pre, anders moet je tv blijven kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelfs van mening dat men meer homo's in de wereld wil hebben want op tv zie je niks anders meer dan vrouwelijke types die niks uitstralen van wat een man hoort te zijn, alles word gepresenteerd en gaat over homo's, om maar een voorbeeld te noemen.

 

froot-gezichten-achter-teletubbies-31.jpg

 

Wie zijn "men", en waar slaat dat voorbeeld op?

 

Ik denk dat er op internet veel meer onjuiste info is te vinden dan op tv.

Kijk maar eens naar post 1104 van dit topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...