Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Men in algemeenheid, inclusief gemanipuleerden.

 

Je foto slaat de spijker op de kop, omdat ik homo's als voorbeeld stel slaat het nergens op Fool?

 

Oke een ander voorbeeld, de zielige negertjes in Afrika die na miljarden euro's over 50 jaar tijd nog steeds honger lijden en niet eens een waterput hebben voor schoon drinkwater? En wij maar dom telkens euro's overmaken naar het "buitenland" terwijl hier in NL ook hongersnood aan de dagelijkse orde is voor veel mensen. Manipulatie en sentiment.. Controle over je emotionele gesteldheid maakt dat wij bepaalde dingen doen. Een mens handeld vanuit emotie niet vanuit verstand, daar ligt de macht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het internet kun je lezen dat kijken naar de teletubbies de homosexualiteit bij kinderen bevordert.

En ik vind hem ook wel "space" met zijn antenne op zijn kop.

Ik ben ooit ontvoerd geweest door buitenaardse wezens en geherprogrameerd.

Ik kan sindsdien alleen nog maar wietkweken en dom kletsen op een forum.

 

Wanneer heb jij voor het laatst euro's overgemaakt naar het goede doel in het buitenlan, CB?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indirect doe ik dat elke maand, maar direct zal ik geen enkel doel steunen puur en alleen het feit dat het een groot corrupte zooi is.

De een zijn dood is de ander zijn brood niet? Ik draag daar niet aan bij.

 

Ik ben ook ontvoerd en ben nog steeds in dat schip, naast die grote teletubbie die je daar afbeeld, homo's zijn niet mijn volk maar je kunt ze best hebben :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

george-takei-takes-issue-with-facebook-in-new-book-video--61f72ae888.jpg

 

Dus door deze ruimte-homo worden we ook gemanipuleert ons om ze te like-en?

En om in buitenaards leven te gaan geloven.

Die Spock lijkt erg op ons, maar die heb ik nog nooit naar de w.c. zien gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Nou???? Wen er maar aan a-very-good-hi-smiley-emoticon.gif

 

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

isoncme_anim.gif

 

isoncme_strip2.gif

 

Dat hier Antares genoemd is interessant, gezien in de film Melancholia (12min25) het ook naar voren komt.

 

http://youtu.be/EuBTEdg4MRA

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat alles in onszelf te vinden is er steeds een mysterie zal zijn dat onze nieuwsgierigheid triggerd, dat is volgens mij evolutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Denk ook eerder het ontstaan van de mens zelf ook, maar in ons zelf is ook nog genoeg te ontdekken.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ook eerder het ontstaan van de mens zelf ook, maar in ons zelf is ook nog genoeg te ontdekken.:)

Ik vermoed dat we een evolutie in ons innerlijke meemaken en daardoor de evolutie buiten ons manifesteert. En misschien onderschatten we ons eigen mens zijn wel, de potentiele creatiekracht in onze geest.

Een les die ik steeds opnieuw moet leren is dat je niet alles kan begrijpen, en wanneer we dat toch proberen en het mislukt wordt onze geest zot.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Verandering is er gaande, dus ook in de mens, al zou je het hier in NL niet zeggen,NL is nu het post-communistische tijdperk binnen gestapt met meer verboden, in de gaten houden cultuur etc, maar ook hier komt verandering in, wanneer je ne sais pas.Ff door de zure appel bijten.

 

Ondertussen blijkt Ison niet een nieuwe komeet te zijn, maar heeft een omlooptijd van 4000 jaar, misschien toch de ster van Bethlehem geweest

 

http://youtu.be/zJeE3BgoVHU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Update

 

20131128_133924_d7c2B.jpg

 

Temperatuurtje waar deze komeet zich nu bevindt is rond 2800-3000 C.Snelheid is nu ruim 237 km/s.

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

BaMDg-zCIAAhUNA.jpg

 

Alive and kicking

 

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, het is de ster van bethlehem waar je al de hele tijd over post, kon het even ni plaatsen vanwaar al die berichten rond kometen kwamen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet er wel even met lachen... savior.... el jesus !

 

Denk dat het bullshit is dat er een ridder op een wit paard gaat komen en ons redden.

 

Ik denk dat als jesus al echt bestaan heeft, hij wou zeggen dat we het zelf in handen moeten nemen, ons lot, our destiny.

 

En mocht jesus hier al rond lopen of aankomen, is het geen slim idee om in deze wereld te zeggen dat je jesus bent of wathever... als het waar is wordt die zwaar gelyncht en zal er toch ni naar geluisterd worden.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De JPL op spaceweather.com geeft aan dat het een omlooptijd heeft van rond de 4000 jaar, maar de aarde staat rond 2e kerstdag het dichtst bij deze komeet :innocent: & het spannendst wordt het rond 12 - 19 januari wanneer de aarde de staart van deze komeet die breder is geworden doorheen gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter laat dan ooit Sex n Combi.

Het nieuws staat er vol van.

 

http://www.scientias.nl/ison-versus-de-zon-wie-wint-liveblog/95248

Geschreven op 28 november 2013 om 19:53 uur door Caroline Kraaijvanger30

komeet-ison.jpg

ISON scheerde vanavond op zo’n één miljoen kilometer afstand over de zon heen. Astronomen zaten op het puntje van hun stoel: zou de komeet de ontmoeting met de zon overleven? Nu, een paar uur later, hebben ze treurig nieuws. Het lijkt erop dat komeet ISON het loodje gelegd heeft.

De afgelopen uren was de kamikazerit van ISON live te volgen, onder meer middels een NASA Hangout. Vol spanning werd er tweeënhalf uur lang naar beelden van onder meer het Solar Dynamics Observatory getuurd (zie hieronder ons live verslag met daarin de hoogtepunten van de Hangout). Zou de komeet nadat deze naar astronomische begrippen rakelings langs de zon is gevlogen weer op de beelden opduiken? Dat bleek niet het geval te zijn. Het suggereert dat de komeet uiteengevallen is.

Een treurige vaststelling voor de mensen die gehoopt hadden de komeet later dit jaar – met het blote oog – vanaf de aarde te kunnen bewonderen. Eind december zou de komeet namelijk relatief dicht bij de aarde in de buurt komen en – met een beetje geluk – bijzonder goed zichtbaar moeten zijn. De hoop op dat spektakel lijkt nog vervlogen. Maar nogmaals: officiële bevestiging dat ISON het loodje gelegd heeft, is er nog niet. We houden u op de hoogte!

21.20 uur: NASA meldt ISON nog steeds niet gezien te hebben. Alles wijst er dan ook op dat de ontmoeting met de zon de komeet te veel is geworden. Met die treurige vaststelling sluiten we voor nu dit liveblog. Zodra er meer beelden vrijkomen en definitief conclusies over het lot van ISON kunnen worden getrokken, leest u dat vanzelfsprekend op Scientias.nl!

21.08 uur: Is er een kans dat we de komeet als deze uit elkaar is gevallen in december alsnog gaan zien? Die kans is bijzonder klein. Als de komeet niet op de beelden van zonneobservatoria te zien is, gaan wij de komeet waarschijnlijk ook niet kunnen zien. Simpelweg omdat wat er dan nog van over is niet helder genoeg is.

20.53 uur: Nog steeds is ISON niet op de beelden van SDO te zien. En daarmee komt het er steeds somberder uit te zien. De deskundigen die tijdens NASA’s Hangout aan het woord komen, zijn zich daar duidelijk van bewust. De sfeer is wat bedrukter. En hoewel niemand met zekerheid durft te zeggen dat ISON er niet meer is, blijven ze toch benadrukken dat alles erop wijst dat komeet ISON geschiedenis is.

20.45 uur: Op Twitter wordt ISON op grote schaal doodverklaard. En die overlijdensberichten gaan gepaard met de vraag of brokstukken van ISON wellicht een gevaar gaan vormen voor de aarde. Het antwoord op die vraag is simpel: nee! Fragmenten van de komeet vliegen tijdens het uiteenbreken niet alle kanten op, maar blijven de baan van de kern volgen. En in die baan vormen ze geen enkel gevaar voor de aarde (zie ook het filmpje hieronder).

20.25 uur: Moeten we ISON’s overlijdensbericht al gaan schrijven? Niet zo snel! Deskundigen wijzen erop dat ISON ons eerder verbaasd heeft. Dus – zo adviseren ze – laten we de komeet nog enkele uren de tijd geven om ons opnieuw te verrassen. Doen we!

20.22 uur: ISON is nog steeds niet te zien en deskundigen gaan er steeds meer vanuit dat deze echt het loodje gelegd heeft. Verdrietig nieuws voor al die mensen die gehoopt hadden de komeet in december vanaf de aarde – met het blote oog – te kunnen bewonderen. Wetenschappers blijven benadrukken dat ook het uiteenvallen van de komeet echter voordelen heeft. Het kan ons meer inzicht geven in de totstandkoming van ons zonnestelsel, aangezien de komeet een restant is uit de tijd waarin ons zonnestelsel ontstond. Het is een schrale troost…

20.13 uur: Een nieuwe foto van zonneobservatorium SOHO (zie hieronder). De staart lijkt smaller geworden en ook minder helder. En opnieuw wijst dat erop dat de komeet uiteen is gevallen.

soho-21.jpg

20.10 uur: Waarom is ISON niet te zien? Kan dat komen doordat ISON helemaal uit elkaar gevallen is en daardoor onzichtbaar is voor SDO? Het is mogelijk, maar is tegelijkertijd onwaarschijnlijk. Zelfs als de komeet uit elkaar is gevallen, zouden we hoogstwaarschijnlijk toch wel iets moeten zien.

20.07 uur: NASA laat nu enkele beelden van SDO (Solar Dynamics Observatory, een zonneobservatorium) zien. Het observatorium heeft de ogen gericht op het gebied links van de zon, omdat de komeet daar op moet duiken. Op dit moment zou de gloeiende staart van de komeet zichtbaar moeten zien. Maar dat is niet het geval. Zijn we de komeet kwijt?

20.03 uur: NASA Hangout zendt – in afwachting van de eerste beelden van ISON – nog steeds vragen en antwoorden omtrent ISON uit. De hangout is hier live te volgen.

19.35 uur: Het ziet er op dit moment niet zo goed uit voor ISON. De plaatjes die zonneobservatoria de laatste uren afleveren, laten een ‘uitgesmeerde’ kop zien (zie ook de foto hieronder, gemaakt om 18.48 uur). Er is dus geen heldere kern meer zichtbaar. Het suggereert voorzichtig dat de komeet uit elkaar gevallen is. Maar: astronomen blijven voorzichtig. Er is dus nog hoop.

SOHO-KOMEET.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

And its gone!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...