Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

count me in als ik nog niet verhuisd ben naar de bos/jungle in het buitenland...

Share this post


Link to post
Share on other sites
count me in als ik nog niet verhuisd ben naar de bos/jungle in het buitenland...

 

En plannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te feesten en dan verhuizen met zn allen.

 

Een Cannabisstaat stichten op deze wereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of zoals blowseterke zegt, eerst een fiesta en dan verhuizen...

 

@maddwarf: ik wil mijn plannen klaarliggen hebben, dus ga alles voor bereiden en dan beslis ik tegen de herfst wat ik ga doen, maar zie het zeker zitten om naar de natuur te verhuizen..

 

(ik zal tegen dan een hôôôôôôôôp zaden hebben... :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt zekers heel leuk...

Maar wil 21-12-2012 toch bij mijn naasten zijn, daarna zien we verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuk pdfje,

vooral voor degene die snel in de "2012 materie" willen stappen of mee willen kunnen praten/filosoferen...

Maar voor de "vervanmijnbedshowfiguren" te veel leesvoer denk ik :rofl :rofl :)

Niet teveel leesvoer hoor,het is echter wel van zo'n belabberde kwaliteit fantasie,dat het door de geweldige absurditeit nog enigszins leuk zijnde,er toch helaas al vrij snel weer af is . :wacko:

 

Ik zie dat 21-12-2012 op een vrijdag valt,dus ik zal die dag gewoon lekker normaal aan het werk zijn. :)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een heel goede vriendin viert dan haar verjaardag :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben altijd erg geintresserd geweest in dingen die ons menselijk brein niet kunnen omvatten.

ik heb boeken gelezen van von daniken en andere meer spirituele schrijvers. ook een 55 delige dvd reeks over ons zonnestelsel ontbreekt niet in me verzameling. eigenlijk zit 2012 al meer dan 15 jaar in me hoofd, had ik al lang gelezen en mee bezig geweest. mss heb ik er zelfs wel wat naar geleefd. we zullen het nooit weten tot het zo ver is want via de media zullen we het nooit weten! dit lijkt me ook wel een leuke docu voor deze sectie.

het is een bijna 2 uur durende docu waar je versteld van zou kunnen staan :wacko:

Secret.Space - Illuminati Conquest of Space 1:51:14

http://video.google.com/videoplay?docid=5151406447811659571

 

stiekem hoop ik dat de Annunaki orde op onze aarde komt stellen door alle religies uit te roeien en hun tot de enige goden mag beschouwd worden in ons universum. hopelijk hebben ze wat ultra futuristische technologie bij waardoor we op een natuurlijke wijze medicijnen kunnen maken en alle (40 biljoen euro winst per jaar!!!) farmaseutische bedrijven naar een andere planeet moeten verhuizen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

'Piramides in Bosnië bewijzen dat de mens niet is ontstaan door evolutie'

 

12.000 jaar oude beschaving op veel terreinen geavanceerder dan de onze

 

piramide_van_de_zon_bosnie_02.jpg

 

De piramide van de Zon in Bosnië. Wetenschappers ontdekten dat er uit de top een onbekende, krachtige energiestraal opstijgt (R, niet voor het menselijk oog zichtbaar).

 

De vijf onder heuvels begraven piramides die in 2005 in Bosnië werden ontdekt -de eersten op het Europese continent, waarvan één met afstand de grootste ter wereld is- hebben keihard bewijs geleverd dat er duizenden jaren geleden een hoogstaande beschaving bestond die op diverse terreinen geavanceerder was dan de onze. Volgens professor Sam Semir Osmanagich, antropoloog aan de Amerikaanse universiteit in Bosnië-Herzegovina en lid van de Russische Academie van Natuur Wetenschappen, wijzen de ontdekkingen uit dat alles wat op scholen en universiteiten over de geschiedenis van de mensheid wordt geleerd van geen kant klopt, dat de mens 'niet het resultaat is van evolutie' en dat er 'nooit een missende link' zal worden gevonden omdat 'de intelligente mens het product is van genetische technologie.'

 

Talloze bewijzen oeroude beschaving

Volgens professor Osmanagich tonen de oudste piramides aan dat de bouwers op het gebied van bouwkunde, energie en astronomie verder ontwikkeld waren dan nu. Probleem is dat mainstream wetenschappers, archeologen, historici en antropologen vastgeroest zitten in hun oude overtuigingen en daarom maar moeilijk de over de hele wereld gevonden bewijzen van deze geavanceerde beschaving kunnen accepteren:

 

* In Baalbeck (Libanon) zijn gehouwen stenen gevonden van 1200 ton (!), vier keer zo groot als met de huidige technologie geconstrueerd kan worden. Wie kon deze gigantische blokken vormgeven, verplaatsen en op hun plek zetten?

 

* 80 meter onder de zeespiegel van de Grote Oceaan bij Japan bevinden zich de Yonugani megalitische monumenten, die ondubbelzinnig aantonen dat er zo'n 12.000 jaar geleden een vergevorderde beschaving bestond die werd weggevaagd toen de oceaan door enorme ijssmeltingen plotseling 80 meter steeg.

 

* Machu Picchu (in Peru) vertelt het verhaal van vier verschillende beschavingen die elk hun eigen bouwstijl hadden. De eerste en oudste beschaving was het meest geavanceerd. In geschiedenisboeken worden deze bouwwerken toegeschreven aan de Inca's, maar nieuwe gegevens wijzen uit dat de piramides in Peru, Mexico, China en Egypte veel ouder zijn dan tot nu toe werd aangenomen.

 

* De oudste piramides in China en Egypte zijn het grootst en werden gebouwd met graniet en zandsteen. Jongere piramides zijn veel kleinere replica's en werden met baksteen en modder gebouwd. Overal worden sporen gevonden van hoog ontwikkelde wezens. Desondanks worden deze bewijzen nog steeds genegeerd door de mainstream wetenschap.

 

* Uit onderzoek van zo'n tweehonderd Cahokia piramides blijkt dat de bouwers een verbluffende astronomische kennis hadden en in staat waren miljoenen tonnen bouwmateriaal te verplaatsen. Ook wisten ze het verschil tussen het magnetische en kosmische noorden. De Maya's zijn een goed voorbeeld van oeroude volken met een grote kennis van het Universum; denk maar aan de precieze 'lange kalender' die een cyclus van zo'n 26.000 jaar omschrijft.

 

* Zolang mainstream archeologen niet buiten de geijkte paden durven treden zullen ze nooit de enorme stenen hoofden op de Paaseilanden kunnen verklaren, noch de perfect gevormde granieten blokken van het Akapana piramide complex in Bolivia, noch de aldaar ontdekte honderden kilometers lange kaarsrechte patronen die er op lijken te wijzen dat hier ooit een enorme stad bestond. Ook hebben ze nog steeds geen verklaring voor de met laserprecisie gebouwde kamers in de piramides van Giza.

 

* De in oostelijk Mexico, zuidelijk Costa Rica, op Paaseiland en in Bosnië-Herzegovina ontdekte stenen blokken zijn duidelijk bewijs dat men in een ver verleden kennis had van het met behulp van energie vormgeven van allerlei soorten gesteente.

 

Eerste Europese piramides

De uit Bosnië afkomstige professor Osmanagich deed al tientallen jaren onderzoek naar piramides voordat hij in 2005 in zijn thuisland de eerste twee piramides op het Europese continent ontdekte. Net als de drie later ontdekte piramides zijn deze bedekt met een dikke laag aarde en vegetatie. Zes jaar en 340.000 manuren later was er al meer informatie aan het licht gekomen dan gedurende 200 jaar onderzoek van de piramides in Egypte.

 

Betonblokken beter dan nu

De Bosnische 'Vallei van de Piramiden' bestaat uit de piramides van de Zon, de Maan, de Draak, Moeder Aarde en Liefde, zoals ze door Osmanagich werden genoemd. De piramide van de Zon is met zijn ruim 220 meter veel hoger dan de Grote Piramide in Egypte (147 meter) en bestaat volledig uit rechthoekige betonblokken. Daarnaast is deze piramide zeer nauwkeurig op het kosmische noorden gericht, met slechts een foutmarge van 0 graden, 0 minuten en 12 seconden.

 

De betonblokken zijn extreem hard (tot 133 MP) en absorberen slechts 1% water, wat ze volgens Bosnische, Italiaanse en Franse wetenschappelijke instituten veel beter maakt dan moderne betonsoorten. Over de blokken ligt een laag grond die volgens koolstofdatering zo'n 12.000 jaar oud is. Een Pools natuurkundig instituut constateerde een ouderdom van 10.350 jaar, waarmee de Bosnische piramides de oudste bekende piramides op onze planeet zijn.

 

Ondergronds labyrint

Onder de Bosnische Vallei van de Piramiden bevindt zich een uitgestrekt tunnelnetwerk dat meer dan 16 kilometer lang is. In dit ondergrondse labyrint werden stenen sculpturen gevonden met een massa tot 9000 kilo, wat ze de grootste tot nu toe ontdekte in hun soort maakt. Ook werd er in de buurt een grafheuvel van 61 meter hoog gevonden -de hoogste ter wereld- die deels bestaat uit kunstmatig gecreëerde betonnen lagen.

 

Onbekende energiebundel

Misschien wel de grootste ontdekking werd gedaan door een team natuurkundigen. Uit de top van de piramide komt namelijk een 4,5 meter brede energiebundel met een frequente van 28 kHz. De energiestraal gaat tegen alle bekende natuurkundige wetten in omdat ze sterker wordt naarmate de afstand tot de piramide groter wordt. Deze ontdekking is het eerste bewijs dat er ooit een dergelijke onbekende 'niet-Herziaanse' energietechnologie op onze planeet heeft bestaan. Het lijkt erop dat de piramidebouwers een apparaat wisten te bouwen dat zichzelf al duizenden jaren aan de gang weet te houden.

 

Genezingskamers

In het ondergrondse labyrint werden ook drie kamers en een klein blauw meertje ontdekt. Uit energiemetingen bleek dat de ionisatie van de lucht hier 43 keer hoger is dan de gemiddelde concentratie in de buitenlucht, wat de vertrekken tot ware 'genezings'kamers maakt. In 2011 bleek dat er nul negatieve elektromagnetische straling en eveneens geen kosmische radioactieve (achtergrond)straling in de tunnels is. De keramische sculpturen die boven de ondergrondse waterstromen werden geplaatst blijken alle negatieve straling om te zetten in positieve. Hiermee is dit ondergrondse complex één van de veiligste ter wereld en is het tevens een ideale plek om het menselijke lichaam te doen herstellen en regenereren.

 

Alles op zijn kop

Wat in slechts zes jaar tijd in Bosnië werd ontdekt -en in 2008 werd erkend door 55 toonaangevende wetenschappers uit 10 landen (2)- zet vrijwel alle tot nu toe voor waar aangenomen wetenschappelijke 'feiten' over de herkomst van de mens en de ontwikkeling van oude beschavingen volledig op hun kop. Zeker met het oog op de talloze andere, over de hele wereld voorkomende bewijzen zal het ook voor christenen een hele uitdaging zijn om deze feiten te plaatsen in de Bijbelse historische verslagen over de zondvloed, de hieraan voorafgaande beschreven komst van wezens uit de hemel (het heelal?) en misschien zelfs wel de omstandigheden rond de schepping zélf.

 

bron

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De Bosnische 'Vallei van de Piramiden' bestaat uit de piramides van de Zon, de Maan, de Draak, Moeder Aarde en Liefde, zoals ze door Osmanagich werden genoemd. De piramide van de Zon is met zijn ruim 220 meter veel hoger dan de Grote Piramide in Egypte (147 meter) en bestaat volledig uit rechthoekige betonblokken.

The Bosnian pyramids: the biggest hoax in history

 

Dit komt uit de koker van dezelfde man die beweerde dat Hitler in 1945 naar Antarctica is gevlucht. Nuf said.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het ging bij mij er meer om dit verschijnsel

 

med_gallery_16467_6951_24943.jpg

 

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, had het ook al eerder gezien/gelezen! :wacko:

 

 

 

Op 24 juni 2009 kwam een mysterieuze lichtstraal uit de trappiramide El Castillo in Chichén Itzá op het schiereiland Yucatán in Mexico.

 

Een toerist legde het fenomeen vast op foto en al snel werd het materiaal geanalyseerd en onderzocht. De conclusie luidt dat de foto echt is.

 

 

http://www.niburu.nl/index.php?option=com_...t&Itemid=25

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja,weer uit een nou niet echt overtuigende bron.

De hoax is van deze man :

De beste man word zelfs door een hoop andere 'believers' neergezet als entertainer en doent aan 'marketing' (zie bv.).

Zijn laatste fijne uiting dat Toutatis zou crashen op aarde is ook niet echt uitgekomen en gelukkig maar. :rofl

Mijn conclusie...dit is toch echt pure BS helaas. :wacko:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ach Aad, de tijd gaat zo snel, voor je het weet is het echt :rofl

 

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Elmanito,ik zie niet hoe je met het plaatsen van wederom een fakefilmpje en compleet voorbij gaat aan overduidelijke en in mijn ogen vrij onweerlegbare kritiekpuntjes,je hier ook maar iets toevoegt van enige 'echtheid'... :rofl

De datum kan mij niet snel genoeg komen,zodat als het gewoon een dag als alle andere blijkt te zijn,we misschien nog hopelijk voor een periode af zijn van wat onnodig paniek- en doemzaaierij. :wacko:

(En wat 'alleen een verandering' betreft,komt bij mij altijd die mooie oude chinese vloek naar boven :

Dat je in interessante tijden mag leven. :) )

 

Non teneas aurum totum quod splendet ut aurum. :rofl

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Aad, Hollywood hebben de mensen zo gebrainwashed & in slaap gesukkeld vandaag de dag dat echt niet meer van fake te onderscheiden is.Al gauw wordt dan iets voor fake aangezien terwijl het toch echt is.Denk je nu echt dat de huidige techniek van internet op je iphone / smartphone zomaar uit de lucht komt vallen om maar ff een voorbeeld te noemen.In 1995 had je ook niet voor kunnen stellen dat je 18 jaar later kan internetten op een dun mobiele telefoon, die je als klein computertje kan beschouwen.

 

Paniekzaaierij is een onderdeel van de media & het politieke establishment, waar 21 december 2012 een duidelijk onderdeel van geworden is.Film 2012 uit 2009 is daar ook een onderdeel van of wat dacht je over de opwarming van het klimaat dmv de film Day after Tomorrow of wat dacht van de overheidscampagne dat je van wiet roken schizofreen wordt, terwijl de deskundigen op het gebied van Schizofrenie zoals Lester Grinspoon juist zeggen dat het te verwaarlozen is.

 

Terug te komen op het laatste filmpje, goed naar de achterkant van de UFO kijken.:rofl

 

Reactie van iemand op het UFO filmpje

 

After being in the USAF for 22 years and actually seeing airshows up close I can safely say that the jet cracking noise is the jets hitting afterburners to come out of the turn as they flew by. And yes you will hear the sound as they pass at the low altitude. As they were flying away they didn't bank and needed no afterburner, which makes a steady sound. The jets looked and sounded legit. By the way, the round craft has been around for over 20 years, in total secret.

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klinkt zekers heel leuk...

Maar wil 21-12-2012 toch bij mijn naasten zijn, daarna zien we verder...

 

De hele mensheid is 1 grote familie :wacko:

 

ik ben altijd erg geintresserd geweest in dingen die ons menselijk brein niet kunnen omvatten.

ik heb boeken gelezen van von daniken en andere meer spirituele schrijvers. ook een 55 delige dvd reeks over ons zonnestelsel ontbreekt niet in me verzameling. eigenlijk zit 2012 al meer dan 15 jaar in me hoofd, had ik al lang gelezen en mee bezig geweest. mss heb ik er zelfs wel wat naar geleefd. we zullen het nooit weten tot het zo ver is want via de media zullen we het nooit weten! dit lijkt me ook wel een leuke docu voor deze sectie.

het is een bijna 2 uur durende docu waar je versteld van zou kunnen staan :rofl

Secret.Space - Illuminati Conquest of Space 1:51:14

http://video.google.com/videoplay?docid=5151406447811659571

 

stiekem hoop ik dat de Annunaki orde op onze aarde komt stellen door alle religies uit te roeien en hun tot de enige goden mag beschouwd worden in ons universum. hopelijk hebben ze wat ultra futuristische technologie bij waardoor we op een natuurlijke wijze medicijnen kunnen maken en alle (40 biljoen euro winst per jaar!!!) farmaseutische bedrijven naar een andere planeet moeten verhuizen....

 

Die medicijnen zijn hier al hoor :rofl

 

Maar daar weet de doorsnee burger niets van...

 

If you want to know more, you can contact me...

Share this post


Link to post
Share on other sites
'Piramides in Bosnië bewijzen dat de mens niet is ontstaan door evolutie'

 

12.000 jaar oude beschaving op veel terreinen geavanceerder dan de onze

 

piramide_van_de_zon_bosnie_02.jpg

 

De piramide van de Zon in Bosnië. Wetenschappers ontdekten dat er uit de top een onbekende, krachtige energiestraal opstijgt (R, niet voor het menselijk oog zichtbaar).

 

De vijf onder heuvels begraven piramides die in 2005 in Bosnië werden ontdekt -de eersten op het Europese continent, waarvan één met afstand de grootste ter wereld is- hebben keihard bewijs geleverd dat er duizenden jaren geleden een hoogstaande beschaving bestond die op diverse terreinen geavanceerder was dan de onze. Volgens professor Sam Semir Osmanagich, antropoloog aan de Amerikaanse universiteit in Bosnië-Herzegovina en lid van de Russische Academie van Natuur Wetenschappen, wijzen de ontdekkingen uit dat alles wat op scholen en universiteiten over de geschiedenis van de mensheid wordt geleerd van geen kant klopt, dat de mens 'niet het resultaat is van evolutie' en dat er 'nooit een missende link' zal worden gevonden omdat 'de intelligente mens het product is van genetische technologie.'

 

Talloze bewijzen oeroude beschaving

Volgens professor Osmanagich tonen de oudste piramides aan dat de bouwers op het gebied van bouwkunde, energie en astronomie verder ontwikkeld waren dan nu. Probleem is dat mainstream wetenschappers, archeologen, historici en antropologen vastgeroest zitten in hun oude overtuigingen en daarom maar moeilijk de over de hele wereld gevonden bewijzen van deze geavanceerde beschaving kunnen accepteren:

 

* In Baalbeck (Libanon) zijn gehouwen stenen gevonden van 1200 ton (!), vier keer zo groot als met de huidige technologie geconstrueerd kan worden. Wie kon deze gigantische blokken vormgeven, verplaatsen en op hun plek zetten?

 

* 80 meter onder de zeespiegel van de Grote Oceaan bij Japan bevinden zich de Yonugani megalitische monumenten, die ondubbelzinnig aantonen dat er zo'n 12.000 jaar geleden een vergevorderde beschaving bestond die werd weggevaagd toen de oceaan door enorme ijssmeltingen plotseling 80 meter steeg.

 

* Machu Picchu (in Peru) vertelt het verhaal van vier verschillende beschavingen die elk hun eigen bouwstijl hadden. De eerste en oudste beschaving was het meest geavanceerd. In geschiedenisboeken worden deze bouwwerken toegeschreven aan de Inca's, maar nieuwe gegevens wijzen uit dat de piramides in Peru, Mexico, China en Egypte veel ouder zijn dan tot nu toe werd aangenomen.

 

* De oudste piramides in China en Egypte zijn het grootst en werden gebouwd met graniet en zandsteen. Jongere piramides zijn veel kleinere replica's en werden met baksteen en modder gebouwd. Overal worden sporen gevonden van hoog ontwikkelde wezens. Desondanks worden deze bewijzen nog steeds genegeerd door de mainstream wetenschap.

 

* Uit onderzoek van zo'n tweehonderd Cahokia piramides blijkt dat de bouwers een verbluffende astronomische kennis hadden en in staat waren miljoenen tonnen bouwmateriaal te verplaatsen. Ook wisten ze het verschil tussen het magnetische en kosmische noorden. De Maya's zijn een goed voorbeeld van oeroude volken met een grote kennis van het Universum; denk maar aan de precieze 'lange kalender' die een cyclus van zo'n 26.000 jaar omschrijft.

 

* Zolang mainstream archeologen niet buiten de geijkte paden durven treden zullen ze nooit de enorme stenen hoofden op de Paaseilanden kunnen verklaren, noch de perfect gevormde granieten blokken van het Akapana piramide complex in Bolivia, noch de aldaar ontdekte honderden kilometers lange kaarsrechte patronen die er op lijken te wijzen dat hier ooit een enorme stad bestond. Ook hebben ze nog steeds geen verklaring voor de met laserprecisie gebouwde kamers in de piramides van Giza.

 

* De in oostelijk Mexico, zuidelijk Costa Rica, op Paaseiland en in Bosnië-Herzegovina ontdekte stenen blokken zijn duidelijk bewijs dat men in een ver verleden kennis had van het met behulp van energie vormgeven van allerlei soorten gesteente.

 

Eerste Europese piramides

De uit Bosnië afkomstige professor Osmanagich deed al tientallen jaren onderzoek naar piramides voordat hij in 2005 in zijn thuisland de eerste twee piramides op het Europese continent ontdekte. Net als de drie later ontdekte piramides zijn deze bedekt met een dikke laag aarde en vegetatie. Zes jaar en 340.000 manuren later was er al meer informatie aan het licht gekomen dan gedurende 200 jaar onderzoek van de piramides in Egypte.

 

Betonblokken beter dan nu

De Bosnische 'Vallei van de Piramiden' bestaat uit de piramides van de Zon, de Maan, de Draak, Moeder Aarde en Liefde, zoals ze door Osmanagich werden genoemd. De piramide van de Zon is met zijn ruim 220 meter veel hoger dan de Grote Piramide in Egypte (147 meter) en bestaat volledig uit rechthoekige betonblokken. Daarnaast is deze piramide zeer nauwkeurig op het kosmische noorden gericht, met slechts een foutmarge van 0 graden, 0 minuten en 12 seconden.

 

De betonblokken zijn extreem hard (tot 133 MP) en absorberen slechts 1% water, wat ze volgens Bosnische, Italiaanse en Franse wetenschappelijke instituten veel beter maakt dan moderne betonsoorten. Over de blokken ligt een laag grond die volgens koolstofdatering zo'n 12.000 jaar oud is. Een Pools natuurkundig instituut constateerde een ouderdom van 10.350 jaar, waarmee de Bosnische piramides de oudste bekende piramides op onze planeet zijn.

 

Ondergronds labyrint

Onder de Bosnische Vallei van de Piramiden bevindt zich een uitgestrekt tunnelnetwerk dat meer dan 16 kilometer lang is. In dit ondergrondse labyrint werden stenen sculpturen gevonden met een massa tot 9000 kilo, wat ze de grootste tot nu toe ontdekte in hun soort maakt. Ook werd er in de buurt een grafheuvel van 61 meter hoog gevonden -de hoogste ter wereld- die deels bestaat uit kunstmatig gecreëerde betonnen lagen.

 

Onbekende energiebundel

Misschien wel de grootste ontdekking werd gedaan door een team natuurkundigen. Uit de top van de piramide komt namelijk een 4,5 meter brede energiebundel met een frequente van 28 kHz. De energiestraal gaat tegen alle bekende natuurkundige wetten in omdat ze sterker wordt naarmate de afstand tot de piramide groter wordt. Deze ontdekking is het eerste bewijs dat er ooit een dergelijke onbekende 'niet-Herziaanse' energietechnologie op onze planeet heeft bestaan. Het lijkt erop dat de piramidebouwers een apparaat wisten te bouwen dat zichzelf al duizenden jaren aan de gang weet te houden.

 

Genezingskamers

In het ondergrondse labyrint werden ook drie kamers en een klein blauw meertje ontdekt. Uit energiemetingen bleek dat de ionisatie van de lucht hier 43 keer hoger is dan de gemiddelde concentratie in de buitenlucht, wat de vertrekken tot ware 'genezings'kamers maakt. In 2011 bleek dat er nul negatieve elektromagnetische straling en eveneens geen kosmische radioactieve (achtergrond)straling in de tunnels is. De keramische sculpturen die boven de ondergrondse waterstromen werden geplaatst blijken alle negatieve straling om te zetten in positieve. Hiermee is dit ondergrondse complex één van de veiligste ter wereld en is het tevens een ideale plek om het menselijke lichaam te doen herstellen en regenereren.

 

Alles op zijn kop

Wat in slechts zes jaar tijd in Bosnië werd ontdekt -en in 2008 werd erkend door 55 toonaangevende wetenschappers uit 10 landen (2)- zet vrijwel alle tot nu toe voor waar aangenomen wetenschappelijke 'feiten' over de herkomst van de mens en de ontwikkeling van oude beschavingen volledig op hun kop. Zeker met het oog op de talloze andere, over de hele wereld voorkomende bewijzen zal het ook voor christenen een hele uitdaging zijn om deze feiten te plaatsen in de Bijbelse historische verslagen over de zondvloed, de hieraan voorafgaande beschreven komst van wezens uit de hemel (het heelal?) en misschien zelfs wel de omstandigheden rond de schepping zélf.

 

bron

 

Namaste :rofl

 

Momenteel zitten we op het einde van het kali yuga tijdperk, dat 800.000 jaar duurt...

 

Lang, lang, lang geleden werden mensen 100.000 jaar, daarna 10.000 jaar, daarna 1000 jaar en nu maar 100 jaar(max, buiten enkele uitzonderingen, de verwachte leeftijd ligt nu rond de 70)...

 

Wil je hier meer over weten, dan raad ik je het volgende boek aan: "wetenschap der zelfrealisatie"

 

Ach ja(sorry,in het engels).

Vind the see also-verwijzingen alleen al behoorlijk veelzeggend... :wacko:

In de nederlandse versie komt hij er ook niet echt goed vanaf,zie de laatste regel. :)

 

Grtz. Aad

En sinterklaas bestaat ook nog :rofl

 

Als je wiki als bron wil nemen, voor fenomenen die het menselijke denkvermogen momenteel te boven gaan, heb je een gemanipuleerde verklaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nu eenmaal veel mummies in onze samenleving...

 

Mensen die willen conserveren...

 

Behouden blijven...

 

Niet willen veranderen...

 

Nou, het leven staat voor verandering!

 

Wat zijn er toch een hoop eigenwijze mensen, BETWETERS...

 

Doet me aan mijn ouders denken, die zijn ook vastgeroest in oude patronen...

 

Zij kunnen niet meer luisteren naar hun kinderen, kinderen die de toekomst zijn van de mensheid...

 

Neen, veel ouders de dag van vandaag zijn nog kinderen!

 

Trouwens het gaat niet over geloven, of niet geloven, gewoon hoe het universum (dus voorbij dit aardse bestaan kijken) in elkaar zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is heel simpel, het komt allemaal wel goed ik weet het zeker.

Alleen als ik al naar het wonder kijk van zaad tot een volwassen lichaam, van niets tot iets, geweldig. 28 jaar terug was mijn lichaam er nog niet en nu zit ik hier op de bank in een 1.85 meter lang lichaam berichten te typen. Van niets tot iets, het is een wonder.

Stel dat ik vanmiddag nog keihard val en dat ik de hele zijkant van mijn arm open is gescheurd, de volgende maand is alles weer automatisch geheeld. Het is allemaal een wonder, magisch.

 

Er is nog iets leuks en dat is dromen. Bijvoorbeeld laatst vloog ik in een droom. Vliegen, ik heb nog nooit gevlogen zoals supermen want dat kan ik niet, maar toch voelde het zo echt in mijn droom. Het leven is zo interessant en er is nog zoveel te ervaren en te verkennen.

Er is nog een heel interessant onderwerp waar ik via google veel over lees en dat is Kundalini Shakti, de universele energie die opgeslagen ligt onderin ieder mens z'n stuitbeentje (muladhara chakra) de universele energie van creatie, Kundalini, Shakti.

http://www.kundaliniawakeningsystems1.com/

 

en dan nog dit soort dingen die mensen kunnen (bij 4.30 word het pas echt interresant) http://youtu.be/1Fc0bI5CPuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet in aliens, en ufo's. Ik geloof in mijzelf. Wat er is, is wat wij er van maken en meer

niet. Ik geloof wel dat er iets meer is dan we denken., Ik geloof wel dat er een mechanisme is wat

alles mogelijk heeft gemaakt.

Ons leven en leven algemeen op deze planeet heeft een doel. Ik geloof niet in toeval. Het heeft

een reden, en die weten wij niet. Zullen het niet weten. De natuur zal uiteindelijk winnen, hetzij

door reakties jegens ons gedrag, wat ook weer zo moet zijn, of een collapse. Uiteindelijk zal het

universele zijn weg gewoon voort gaan.

Misschien een beetje onduidelijk, maar ik kan het nu even niet simpler tot uitdrukking brengen.

 

gr, Zappi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...