Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

In plaats van dingen in elkaar zien stuiken, moet je nieuw manieren bedenken om het oude te vervangen met ideeen de alles ten goede komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_20404.jpg

Of wij het nog meemaken is maar de vraag maar het is goed mogelijk dat er een nieuwe ijstijd op komst is, wellicht in 2012. Nieuw onderzoek heeft uitgewezen dat een ijstijd zich binnen één jaar volledig kan ontplooien. De laatste ijstijd was de kleine ijstijd welke van de 15e tot tot en met de 19e eeuw heeft geduurd waarbij de temperaturen in West-Europe zo'n 1 a 3 graden onder de huidige waarden lagen. Mocht er zich een nieuwe ijstijd voordoen dan is de kans groot dat deze op de laatste kleine ijstijd zal lijken.

 

De Noordzee zal wellicht dichtvriezen, het verkeer zal stil komen te liggen en het zal vriezen en sneeuwen zoals wij nooit eerder hebben meegemaakt, al met al met rampzalige gevolgen met name voor onze economie.

 

2012 Voorspellingen

 

Er zijn tal van voorspellingen gemaakt voor het jaar 2012 en al sinds het begin van de mensheid worden er jaartallen vastgelegd voor het einde van de wereld. Zo zijn er voorspellingen voor 2012 gedaan door de Maya's, de Hopi-indianen, Nostradamus, de I Ching en zelfs door een webbot. Uit de meeste voorspellingen is niet op te maken of het nu gaat om een daadwerkelijke doem scenario of dat het juist gaat om een positieve gebeurtenis.

 

De Wereld om ons heen verandert in rap tempo, voorbeelden daarvan is de problematiek in het midden-oosten en de economische crisis in de Verenigde Staten. De kans is groot dat er door deze problemen een Wereldwijde economische crisis zal ontstaan. De economie kan niet oneindig blijven groeien en er is geen oneindig aanbod van natuurlijke grondstoffen. "De grootste tekortkoming van de mensheid is haar onvermogen om de exponentiële functie te begrijpen." Albert Bartlett.

 

Nostradamus

 

We zijn ondertussen allemaal wel bekend met de voorspellingen van Nostradamus, of deze voorspellingen met 2012 te maken hebben is niet geheel duidelijk. De kwatrijnen van Nostradamus kunnen namelijk op allerlei manieren geïnterpreteerd worden waardoor het lastig is om exacte datums en gebeurtenissen vast te stellen.

 

In 1555, op de leeftijd van 52 jaar, schreef Nostradamus zijn eerste verzameling profetieën, een collectie van 100 "kwatrijnen" die ook bekend staat als een "Centurie" (een kwatrijn is een gedicht van vier regels). In 1564 werd Nostradamus aangesteld als de hofarts van Koning Karel IX. In de daaropvolgende jaren, tot aan zijn dood in 1566, schreef Nostradamus nog tien Centuriën met profetieën.

 

Maya's

 

Naast Nostradamus zijn de voorspellingen van de Maya's ook wereldwijd bekend. De Maya's waren heer en meester in het berekenen van tijd en voorspellen een omslagpunt in 2012. De Maya's staan ook wel bekend om hun bouwwerken, kunstwerken. rekenkunde en astronomische waarnemingen. De meningen zijn verdeeld of dit omslagpunt positief of negatief bedoeld wordt. De Maya's rekenen met tijdcirkels van 26.000 jaar en waren zeer bedreven in het berekenen van de tijd. Hun kalender is scherp en meet precies. En op 21 december 2012 hebben ze berekend dat de zon en de aarde dan precies op één lijn met elkaar liggen in het hart van de Melkweg.

 

Solar Storms

 

Dat er een zonnestorm aankomt is zeker, maar hoe verwoestend deze zonnestorm in 2012 zal zijn is nog onzeker. De voorspelling is deels gebaseerd op een heftige zonnestorm die in 1859 plaatsvond en problemen met elektriciteit in Europa en de Verenigde Staten veroorzaakte. Een soortgelijke zonnestorm zou nu rampzalige gevolgen kunnen hebben want in 1859 was men niet echt afhankelijk van electriciteit zoals we dat nu wel zijn. Het drinkwater zal vervuild kunnen raken, etenswaren kunnen niet gekoeld worden, al met al rampzalig voor de economie.

 

IJstijd Website

 

De website wordt de komende maanden flink uitgebreid en alle bestaande artikelen worden herschreven op het nieuws gedeelte na. Je kunt eenvoudig lid worden en je kunt jezelf nu zelfs aanmelden via jouw facebook account. Eenmaal aangemeld kun je video's toevoegen, jouw mening delen op het forum, afbeeldingen toevoegen en nieuws insturen.

 

Deze website gaat dus niet enkel over IJstijden maar ook over het jaar 2012, UFO's, wetenschap, het klimaat, technologie, samenzweringen en andere verwante onderwerpen

 

Bron www.ijstijd.com

 

gallery_6979_9442_19880.jpg

 

Bron www.nieuws.nl

 

gallery_6979_9442_71037.jpg

 

gallery_6979_9442_17106.jpg

 

Bron www.nu.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk al die wakkere mensen hier! :lol:

 

Over conspiracy:

 

Als je de waarheid een conspiracy noemt,

 

dan is voor jou(w!) een leugen een waarheid!

 

Denk daar maar s over na! B)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

De waarheid wordt zorgvuldig bedekt.....

Lees goed en doe er je voordeel mee. Dit komt eerder dan de Maya voorspelling

Zerohedge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede tekst over derivaten!

 

Begrijp er er meteen een stuk meer van....

 

En dan verhongeren er zoveel mensen???

 

En dan blijven we zo vervuilen???

 

An dan blijven we hun spelletje meespelen???

 

 

Tijd om in actie te schieten!!!

 

Laat dat geld systeem maar in elkaar schijten!!!! Geld eet je niet, geld drink je niet, geld maakt je niet gelukkig....

 

De natuur geeft ons eten, drinken en onderdak.... en we kunnen elkaar helpen gelukkig te zijn, door met elkaar rekening te houden, ieder van ons zijn verantwoordelijkheid opneemt, onze verschillende onbenulligheden naast ons neer leggen en naar de belangrijke zaken te kijken...

 

(En in het vervolg de problemen meteen aanpakken als ze zich stellen en niet meer onze kop in het zand steken , als we weten dat er iets fout zit is het onze plicht iets te doen!!!, want op het moment dat je bewust bent, draag je een verantwoordelijkheid, dan ben je geen kind meer... )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de waarheid een conspiracy noemt,

 

dan is voor jou(w!) een leugen een waarheid!

 

Denk daar maar s over na! B)

Ik heb erover nagedacht en vind dit werkelijk nergens op slaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel :lol:

 

De schone schijn dat alle leiders het goed voor hebben met ons, kan je wel vergeten Jan de Ripper, ze zijn er voor zichzelf en niet voor ons.

 

Behalve de economische crisis die met de dag zichtbaarder wordt (ook al verzwijgen ze hier meer dan de helft over want dan zou er nu al paniek uitbreken), zijn er nog veel meer dingen gaande. Kijk naar de natuur om je heen, daar staat nu alles op zn kop.

Donderdag as 20 graden voorspeld in ons kikkerlandje, in het Noorden van de US hevige kou en sneeuwval vanaf oktober, veel te vroeg, miljoenen mensen zonder stroom daar.

 

Global warming, nieuwe ijstijd...................

 

Alles op zijn tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Behalve de economische crisis die met de dag zichtbaarder wordt (ook al verzwijgen ze hier meer dan de helft over want dan zou er nu al paniek uitbreken)"

 

Hé Blowsterke, je wordt op je wenken bedient. Enneh die paniek komt sneller dan je denkt !!

Ingelaste uitzending RTLZ 01.01

 

Wil je een tip....

 

Nog eentje dan,voor Noppes

 

Edit: Ik zit me net af te vragen: kan een ineenstorting van de wereldeconomie de Maya voorspelling zijn ??

vraag ik me zomaar af :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de economie in elkaar stuikt is dat meteen een goed moment om alles eens opnieuw te bekijken en ons te bezinnen hoe we verder willen leven?

 

Willen we uberhaut nog een bankensysteem? Overheids regulatie en wetgeving? Massaproductie die laag in kwaliteit is en een grote last is op de aarde en onszelf?

 

( Een gokverslaafde blijft denken dat hij uiteindelijk de bank verslaat, maar dat gebeurt niet als je niet meer helder kan nadenken... en dat is wat we moeten doen, ieder voor zich eens helder nadenken... en niet geloven wat je wil geloven of enkel zien wat je wil zien... Je moet geen genie zijn om te zien dat het zo niet verder kan, al kan een genie wel verblind zijn en de weg die voor hem ligt niet zien, een weg die een afgrond betekent voor deze samenleving)

 

Ik denk dat de meesten mensen een goed hart hebben, eenmaal ze niet meer uren in de fille moeten staan, niet meer naar het gezaag van een baas moeten luisteren, tijd heeft om met de kinderen bezig te zijn en deze kinderen bewust te maken over de ware realiteit van het leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af waar jij naar toe wil?

 

Terug in de bossen gaan wonen??... vuur met twijgjes maken en jagen op wild met zelgemaakte speer???

 

Ja hallo!!!????? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Permacultuur, biologisch dynamische landbouw, een zinnig leven...

 

Hoe lang denk je dat je nog kan verder doen met vervuilen en grondstoffen verkwisten, totdat ze ofwel op zijn, ofwel de hele natuur vervuild is met olie en plastic, wat ga jij dan eten? Je binnengekweekt brocoloi onder hps?

 

Als we willen kunnen we leven in balans met onszelf en de natuur en elkaar...

 

Hoe lang bestaan de mensen al?

 

Hoe lang leven we zoals we nu doen?

 

60 jaar geleden woonden 70% van de mensen nog op het platteland, en +- 70% van wat de mensen eten kwam vanuit de tuin...

 

We zijn nu een lui leventje gewend waar we tegelijkertijd hard moeten voor werken en niet gelukkig van worden....

 

Welke denk je dat er binnen 1000 jaar nog zal zijn; de economie of de natuur ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik weet niet hoe het in België is, maar plastic hoeft in principe niet van aardolie gemaakt te worden, maar kan tegenwoordig ook van plantaardig materiaal, dat in de compostbak gewoon verteert.Ik neem aan dat je in Belgie ook plastic kan krijgen van plantaardige herkomst. :verrygood

 

De huidige economie zit nu al in een spagaat & de Grieken doen daar nog een schepje bovenop met hun referendum.Moeder aarde bestaat over 1000 jaar nog steeds, maar de economie zal allang gesneuveld zijn.:showoff:

 

Namaste :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Permacultuur, biologisch dynamische landbouw, een zinnig leven...

 

Hoe lang denk je dat je nog kan verder doen met vervuilen en grondstoffen verkwisten, totdat ze ofwel op zijn, ofwel de hele natuur vervuild is met olie en plastic, wat ga jij dan eten? Je binnengekweekt brocoloi onder hps?

 

Als we willen kunnen we leven in balans met onszelf en de natuur en elkaar...

 

Hoe lang bestaan de mensen al?

 

Hoe lang leven we zoals we nu doen?

 

60 jaar geleden woonden 70% van de mensen nog op het platteland, en +- 70% van wat de mensen eten kwam vanuit de tuin...

 

We zijn nu een lui leventje gewend waar we tegelijkertijd hard moeten voor werken en niet gelukkig van worden....

 

Welke denk je dat er binnen 1000 jaar nog zal zijn; de economie of de natuur ?

 

Jij maakt hem wel hoor.

^60 jaar geleden moest men hard werken 6 dagen in de week 12 uur lang had nagenoeg niemand te vreten en als je het goed had 1 keer in de week beleg op brood nu ga jij beweren dat jij daar wel gelukkig had geweest dan.

 

 

Ik denk dat jij overloos verwent ben, in vergelijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ooit eens plastic gemaakt van mycilicium (paddestoelen) gezien in een docu... maar dat is een heel proces om te maken, vooral de steriele werkomgeving... (niet zo toegankelijk om na te doen)

(Hier in dat belgenland heb ik dat ook al gezien... :verrygood , planten potjes die je mee in de grond kan planten.... )

 

Bio afbreekbaar is beter als niet afbreekbaar, maar waarom hebben we plastic nodig?

 

Ik vind dat we het onszelf moeilijk maken, het is veel eenvoudiger de zorgen van de productie processen niet te hoeven dragen, want hoe maken ze die bio afbreekbare plastic dan?

 

Verder moet ons gedrag veranderen, de manier hoe we met voedsel omgaan, drinkwater, elkaar...

 

Ook al hebben we nu onze bio afbreekbare potjes, dan zijn we er nog niets mee, als we niets hebben om erin te steken als de zee overbevist is, of de grond niet meer vruchtbaar is.... of dat de rest van onze productie processen nog steeds vervuilend zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Permacultuur, biologisch dynamische landbouw, een zinnig leven...

 

Hoe lang denk je dat je nog kan verder doen met vervuilen en grondstoffen verkwisten, totdat ze ofwel op zijn, ofwel de hele natuur vervuild is met olie en plastic, wat ga jij dan eten? Je binnengekweekt brocoloi onder hps?

 

Als we willen kunnen we leven in balans met onszelf en de natuur en elkaar...

 

Hoe lang bestaan de mensen al?

 

Hoe lang leven we zoals we nu doen?

 

60 jaar geleden woonden 70% van de mensen nog op het platteland, en +- 70% van wat de mensen eten kwam vanuit de tuin...

 

We zijn nu een lui leventje gewend waar we tegelijkertijd hard moeten voor werken en niet gelukkig van worden....

 

Welke denk je dat er binnen 1000 jaar nog zal zijn; de economie of de natuur ?

 

Jij maakt hem wel hoor.

^60 jaar geleden moest men hard werken 6 dagen in de week 12 uur lang had nagenoeg niemand te vreten en als je het goed had 1 keer in de week beleg op brood nu ga jij beweren dat jij daar wel gelukkig had geweest dan.

 

 

Ik denk dat jij overloos verwent ben, in vergelijking.

 

Ik denk wel dat mensen minder stress hadden als de dag van vandaag, minder druk, minder verwachtingen....

 

Ik wil niet zeggen dat we er "toen al waren"...bij de oplossing.... dat niet....

 

Wat ik wil duidelijk maken, is hoe kort we nog maar deze afstandelijke levenstijl hebben, hiervoor stond de familie centraal, nu is dat bijna alleen maar geld geworden.

 

En in die tijd werden we ook al in de zak gezet, maar het verschil is dat de mensen er zich niet bewust van waren... nu is dat wel anders.

 

Het wordt tijd dat we onze volledige menselijke intellect gaan gebruiken om een positieve verandering teweeg te brengen, waarbij we tegelijkertijd heel aandachtig de geschiedenis bestuderen en al de lessen die we daaruit kunnen trekken, ter harte nemen en naar oplossingen zoeken voor lange termijn.

 

Ik ben overloos verwent op gebied van genots middelen, maar die brengen mij geen geluk als mijn geestestoestand niet gelukkig is.

 

Je kan zoveel hebben als je wil, maar als je niet gelukkig bent, zal je er niet van genieten.

 

Waar ik op doel is een levensstijl waar we dingen tot ons nemen die we nodig hebben en die op een bewuste manier gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier twee documentaires die zeer aan te raden zijn.

Eenmaal gezien begrijp je dat die vereenvoudiging van leven

binnen afzienbare tijd waarheid wordt. Daar wordt al heel hard aan gewerkt hoor :verrygood

Binnen twee jaar; dag pensioen opbouw, dag spaargeld, welkom torenhoge belastingen.

 

Inside Job

 

 

En in dat opzicht woon ik liever in een land waar de gemeenschapszin nog sterk is.

Hier waren ze 30 jaar geleden nog arm, ze moesten wel en zit er nog steeds in.

Ik heb zon ( minder stroom ), heb genoeg moestuin en vrienden, Let Go For LETS

Dit zal in Nederland met zijn individualisme nog een flinke dreun worden.

 

Enneh,noem me maar pessimist, ik noem het realisme met gezonde argwaan.

Mijn omgeving hier vond me in 2008 een pessimist ze zijn ALLEMAAL op hun woorden teruggekomen.

 

Hier kun je nog wat nieuwe ideeën opdoen:

Occupy Wallstreet by Hufting Post


Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de waarheid een conspiracy noemt,

 

dan is voor jou(w!) een leugen een waarheid!

 

Denk daar maar s over na! :showoff:

Ik heb erover nagedacht en vind dit werkelijk nergens op slaan :verrygood

 

 

Dan ben je waarschijnlijk nog niet "wakker" genoeg! :icecool

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italie gaat Griekenland achterna :verrygood

 

De volgende in de rij..............Spanje............

 

Ik zit dagelijks in de financiele wereld en moet op de hoogte blijven :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
De volgende in de rij..............Spanje............

Olifant in een porseleinenkast zoals sommige economen Spanje noemen.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italie eerst.......?

Zerohedge

 

Ik denk dat de grieken nee gaan zeggen bij een referendum als je dit zo leest...

Athene op rand humanitaire crisis

En is er nu een coup voorkomen of in voorbereiding daaro

Hele griekse legertop vervangen

 

Gisteren gesproken met een insider:

De verkiezingen hier in Spanje zijn 20-11 en rechts zal met mederheid winnen.

Wat niet in het programma staat, is dat ze een eigen noodfonds van 125 miljard willen opzetten.

Maar of dat genoeg is voor alle gemeentes en cajas ( zeer gelinkt aan de plaatselijke overheden ) ????

 

We leven in spannende tijden, en een beetje voorbereid zijn voor de dingen die ongetwijfeld gaan

komen, kan geen kwaad :showoff:

 

Want laten we wel zijn: Schulden oplossen door nog meer schulden te maken kunnen alleen politici :lol:

Maar velen onder ons zijn ziende blind :verrygood

Vergeet niet dat ook de eerste klasse op de Titanic ten onder ging......

 

En als je eens een uurtje of drie en een half over hebt....nog een eyeopener

Waarom zijn politici zo lief voor bankiers en betalen de burgers de rekening, gaat er maar eens voor zitten.... :icecool

The Money Masters full movie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...