Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Ook sex lijk ik wel helemaal niet interessant te vinden, loop genoeg lekkers buiten en kijk er nieteens meer naar om.

ik heb dat ook, maar alleen bij mijn eigen vriendin, al het lekkers wat buiten loopt wil ik juist wel ........... :rolleyes:

 

maar ook ik begrijp wat je bedoel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

economie

Europese beurzen sluiten lager

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(Novum/Dow Jones) - De Europese aandelenmarkten zijn dinsdag lager gesloten, vanwege een combinatie aan factoren, waaronder de neerwaarts bijgestelde groeiraming voor de Amerikaanse economie door het Internationaal Monetair Fonds (IMF) en de verlaging van de olieproductie door Saoedi-Arabië.

 

De EuroStoxx 50 sloot dinsdag 1,4% lager op 2.932,33. De DAX-30 daalde 1,4% tot 7.102,91, de CAC-40 sloot 1,5% lager op 3.976,60 en de FTSE-100 verloor 1,5% op 5.964,47.

 

Daarnaast werd het sentiment dinsdag deels bepaald door de teleurstellende eerstekwartaalresultaten van Alcoa, waarmee de aluminiumgigant maandag nabeurs de aftrap gaf voor het kwartaalcijferseizoen.

 

Saoedie-Arabie gaf dinsdag aan dat een eerder doorgevoerde verhoging van de olieproductie wordt teruggedraaid met 500.000 vaten olie per dag.

Tevens volgden beleggers dinsdag met argusogen de ontwikkelingen in Japan, nadat bekend werd dat Tokio het nucleaire incident in de kerncentrale Fukushima I nu kwalificeert als een niveau 7 incident, de hoogst mogelijke stand, waarmee het incident in een zelfde categorie wordt ingedeeld als de nucleaire ramp in Tsjernobyl in 1986.Het Internationaal Monetair Fonds (IMF) zei dinsdag zijn verwachtingen voor de economische groei in de Verenigde Staten en Japan neerwaarts bij te stellen.

 

Op macro-economisch vlak werd dinsdag in Europa bekend dat het vertrouwen van financieel analisten in de vooruitzichten voor de Duitse economie, de grootste economie van de eurozone, in april sterker dan verwacht is gedaald. De verwachtingsindex, opgesteld door het Zentrum fur Europaische Wirtschaftsforschung (ZEW), in april is gedaald naar 7,6 van 14,1 in maart, waar gerekend werd op een daling tot 10,0.

 

Tevens kwam uit Duitsland het nieuws dat de consumentenprijzen in maart conform de verwachting zijn gestegen met 0,5% ten opzichte van februari.

 

Oliebedrijven en mijnbouwers hoorden dinsdag bij de sterkste verliezers door een daling van de grondstofprijzen. Totaal sloot in Parijs 2,5% lager, Shell verloor in Amsterdam 3,4% en Rio Tinto en Kazakhmys leverden in Londen achtereenvolgens 2,8% en 5,0% in.

 

De meifuture voor een vat ruwe olie noteert dinsdag rond het slot van de handel in Europa op de New York Mercantile Exchange $3,82 lager op $106,06, in vergelijking tot het slot maandag.

 

De gedaalde olieprijs is echter een opsteker voor de reis- en luchtvaartsector. Air-France-KLM sloot in Amsterdam 2,0% hoger en Ryanair won in Dublin 2,4%.

 

Eveneens op de Ierse markt daalde Allied Irish Banks 12,0%, nadat de bank meldde dat het verlies in 2010 is opgelopen tot EUR10,23 miljard en bekendmaakte de komende jaren circa 2.000 banen te schrappen.

 

Aandelen van de Duitse herverzekeraar Munich re daalden 0,5%, ondanks dat Morgan Stanley het advies verhoogde naar overweight van equal-weight.

 

Verliezen in de auto- en de technologiesector drukten echter op de Duitse beursindex. Volkswagen verloor 1,7% en chipmaker Infineon Technologies leverde 4,4% in.

 

Verder ging de aandacht uit naar Delta Lloyd. De verzekeraar verloor 7,6% nadat grootaandeelhouder Aviva bekendmaakte zijn belang in de Nederlandse verzekeraar te verminderen tot 43%.

 

Bron

http://economie.nieuws.nl/637494/europese_...n_sluiten_lager

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ga ik toch ff inhaken! :D

 

Begin met de hoeveelheid licht die toeneemt:

 

Want dat vroeg ik me nou ook al af,heb nl ook het idee dat dit aan het toenemen is,dit kan ik ook duidelijk waarnemen op de slaapkamer aangezien we verduisterende gordijnen hebben en er hier voorheen eigenlijk geen licht doorheenkwam(zelfs niet midden in de zomer!) en ik er nu(in de lente!) wel eens wakker van word! ;) (door het licht wat gewoon erdoorheenstraalt!) :D

 

Verder merk ik ook verandering(oa) in voedingsbehoefte,met name toename fruit! ;)

 

Sex vind ik nog steeds niks mis mee,maar begrijp denk wel beetje wat je bedoelt! :)

 

Ondanks de ramp in Japan ,waarbij ik zelfs hier enkele malen verhoging radioactiviteit heb gemeten(geigerteller aangeschaft!) kom ik dan toch nog wel eens aparte/hoopgevende/vreemde dingen tegen op het net,dat je je gaat afvragen of ze ons met dit(voor mensen niet op te lossen!) probleem gaan helpen!? :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZKS_8ocVNto...player_embedded

 

kusjes fotografe

 

Dat merk ik ook op: Met een heldere dag heb ik moeite om mijn ogen open te houden terwijl ik klaarwakker ben.

De licht intensiteit varieërd ook behoorlijk met de dag en onzin of niet merk ik op dat als er een matrix aan vliegtuigstrepen aan de hemel is te zien dat ik mijn ogen ook gelijk beter open kan houden, maw er wordt dus gefilterd.

Het licht is idd veel feller als eerst, lichtenergie :D

 

Qua eten wil ik volledig vegetarieër worden en mijn afkeer tegen de voedingsmiddellen industrie groeit ook met de dag.

Ergens wel een logische vervolgstap: Kip schijnt niet goed te zijn, vis is straks radioactive besmet, en met rundvlees heb je weer mkz risico's en varkensvlees wat vol bacteriën en andere ziekmakers zit(en dat vlees 'vreten' de meeste westerlingen het meest) at ik toch al niet.

 

Ik zei het een beetje verkeerd, maar de behoefde aan sex momenteel is erg laag tot ff niet aanwezig, tis net alsof het er nu de tijd niet voor is en het is net als het grootste gedeelte van het bewustzijn wat tijdelijk is uitgeschakeld, alsof die funktie tijdelijk is afgezet. (indien het juist is dat we naar een spirituele levensvorm toe transformeren zonder stoffelijk lijf en het natuurlijke tijdsbesef weer in ere is hersteld dat het dan ook vrij logisch lijkt dat je dan ontsterfelijk bent en je je dus niet hoeft en meer kan voort te planten)

 

En wat stoppen met blowen betreft:

Momenteel is het aanbod in de regio Rotterdam simpelweg 0 en dit is nog nooit eerder zo dramatisch extreem slecht geweest als dit jaar, dit beloofd weinig goeds voor de rest van het jaar, zeker gezien het grote aantal kwekerijen wat opgerold is wat dus het aanbod in de shops niet ten gunste is. Temminste, dat denk ik zo.

Ik heb geen zin in een complete renovatie, (hoewel ik wel zo mijn ideeën heb, op 1m² moet voor eigen gebruik toch wel wat mogelijk zijn zonder burenoverlast, ik woon in een behoorlijk nette buurt en heb zeker geen zin met conflicten met de buren met wie ik wel op goede voet leef, aan beide zijden wat ook best wel uniek is en er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een auto te kopen(ik ben tegen de manier waarop auto's worden aangedreven, geldt ook electrische auto's. Pas zodra auto's op nulpuntenergie zouden rijden is het voor mij pas interessant) om elders in het land wiet in een andere provincie te moeten halen. Het enigste alternatief wat dan nog hier over blijft is simpelweg stoppen met blowen. Ik weet ook geen goede huisadresjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook geen auto kopen, die beslissing heb ik ook genomen.

 

Toch zou ik je nog iets willen zeggen Rubens... als je je afkeert tegen iets (de voedingsindustrie) ...dangeef je daar ook energie aan.

 

Ik begrijp je gevoel, dat heb ik ook gehad, soms nog steeds, maar ik probeer die energie te gebruiken voor iets dat ik wil opbouwen.

 

Je heb x-aantal energie dat je kan besteden, waar wil je het dan aan besteden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
... als je je afkeert tegen iets (de voedingsindustrie) ...

 

Dan koop je simpelweg toch biologisch!!! :rolleyes:

 

Of beter nog... je teelt je eigen groenten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Continenten kunnen werkelijk verzinken

Redacteur: Germen op 13 april 2011

 

Mu en Lemurië. Tot voor kort werden verhalen over verzonken continenten (ook door schrijver dezes) afgedaan als sprookjes. Nu zijn geologen daar niet meer zo zeker van. Er bestaan namelijk ondergrondse lavabellen die in staat zijn een stuk zeebodem tijdelijk tot een kilometer op te heffen, blijkt uit nieuw onderzoek…

 

Onderzeese bomen ten noorden van Schotland

In de Atlantische Oceaan tussen Schotland en de Faeröer Eilanden ontdekten geologen iets dat helemaal niet kon bestaan. Boormonsters van een kilometers diepe boring brachten zeeschelpen naar boven, plotseling gevolgd door overblijfselen van kool, stuifmeel en riviersedimenten, waar bovenop zich weer zeesedimenten vormden. Seismische experimenten lieten duidelijke sporen van rivieren zien. Dit gebeurde niet eenmalige, maar meerdere keren. Toch bestaat de korst uit oceanische bodem, die volgens de gevestigde geologische theorieën helemaal niet naar boven kan komen en staat het gebied bepaald niet bekend wegens haar vulkanisme. Wat was hier aan de hand?

 

Hot spots

Hotspots kennen geologen al langer. Vulkanische eilanden als Hawaii ontstaan omdat op die plaats een hete lavastroom als een snijbrander door de oceanische platen heen smelt. Als de aardplaat vershuift, dooft de vuilkaan uit en ontstaat een archipel van vulkanische eilanden. Zo ligt het grootste Hawaiiaanse eiland, het gelijknamige Hawaii, vlak onder de hotspot die verantwoordelijk is voor de andere eilanden in de archipel, zoals Oahu. Als de oceanische plaat verder opschuift, brandt de hot spot weer een nieuwe toegang naar boven en zakt langzamerhand Hawaii weer in zee. Miljoenen jaren geleden bestond Hawaii-eiland nog niet en was Oahu een grote actieve vulkaan.

 

Hot blobs

Nieuw is de ontdekking van hot blobs. Deze hete bubbels magma stijgen van het gebied in de buurt van de aardkern op naar boven. Af en toe, zo blijkt, zijn ze in staat een groot stuk zeebodem minstens achthonderd meter omhoog te duwen.

 

Dat laatste lijkt gebeurd te zijn met het grote verzonken eiland ten noorden van Schotland. Nadat een grote extreem hete magmabel zich op die plek een weg naar boven baande, verhief de zeebodem zich honderden meters. Vogels en winden brachten zaden en er vormden zich rivieren. Als er in die tijd intelligente wezens waren geweest, hadden ze in niets het verschil kunnen zien met land zoals wij dat kennen. Ondertussen breidde de magmabubbel zich in de loop van honderdduizenden jaren met veertig centimeter per jaar uit als een ring en koelde af. Als gevolg hiervan zakte de zeebodem weer in in het centrum en verbreidde de ring zich, tot de laatste overblijfselen als een ringvormige archipel onder water verdwenen. Het hele proces nam rond twee miljoen jaar in beslag.

 

De onderzoekers denken dat de ontdekte overblijfselen ten noorden van Schotland nog maar het topje van de ijsberg zijn. Waarschijnlijk zijn er veel meer tot nu toe onverklaarbare geologische verschijnselen die waarschijnlijk het gevolg zijn van hot blobs. In ieder geval verklaart dit het merkwaardige rijzen en dalen van Schotland 55 miljoen jaar geleden.

 

Veroorzaakte de hot blob de extreem hoge temperaturen in het vroege Eoceen?

Enkele miljoenen jaren na het uitsterven van de dino’s schoot de temperatuur op aarde bijna tien graden omhoog. Vlak bij de Noordpool groeiden bossen en zwommen er krokodillen. De algemeen geaccepteerde verklaring voor dit zogeheten Paleoceen-Eoceen Thermale Maximum is dat er enorme hoeveelheden methaanhydraten vrijkwamen. De onderzoekers denken dat de Schotse “hot blob” wel eens de trigger geweest kan zijn die door het oprijzen enorme hoeveelheden methaan vrij deed komen. Was de opwarming eenmaal een feit, dan kwam alle methaan vrij.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een hele simpele ziel, kan iemand uitleggen wat het onderste filmpje in houd ?

 

en wat is die kerel uit het eerste filmpje SUPER COOL. hij kent me niet, maar hij is 1 van mijn grootste vrienden. en het zit ook perfect in elkaar. maar dat is zo als ik er over denk, met mijn kennis/wetenschap

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
ik ben een hele simpele ziel, kan iemand uitleggen wat het onderste filmpje in houd ?

 

Opname van de Zuidpool telescoop ergens op een berg + uitleg wat er komen ga. :rolleyes:

 

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_11037_66940.jpg

 

Een mooi voorbeeld voor de wereld

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opname van de Zuidpool telescoop ergens op een berg + uitleg wat er komen ga. :nerd

ik begrijp ook gelijk waarom het andere filmpje er bij geplaatst is. bedankt. mooie informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_6979_11037_66940.jpg

 

Een mooi voorbeeld voor de wereld

het voorbeeld voor alle andere landen ! bolivia is een spiritueel land en het is geen toevakl, dat 99% van de bevolking straat arm is beter gezegt nog armer !

 

het is ook geen toeval, dat de pleuris in japan uit breekt, dat zit juist vol met negatieve energie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

het antwoord daar õp zal spoedig komen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga ook geen auto kopen, die beslissing heb ik ook genomen.

 

Toch zou ik je nog iets willen zeggen Rubens... als je je afkeert tegen iets (de voedingsindustrie) ...dangeef je daar ook energie aan.

 

Ik begrijp je gevoel, dat heb ik ook gehad, soms nog steeds, maar ik probeer die energie te gebruiken voor iets dat ik wil opbouwen.

 

Je heb x-aantal energie dat je kan besteden, waar wil je het dan aan besteden?

 

Wat heet afkeer, als ik in principe alleen gezond eet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat jij je afkeerde tegen die industrie...

 

Of heb ik dat verkeerd begrepen?

 

Ik bedoel op energetisch niveau... dat je energie maar zoveel is dat je momenteel aankan... en je die spendeert zoals jij wilt... maar vechten vraagt veel energie, samenwerken geeft energie...

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vrees dat jullie te veel woorden los laten/gebruiken. er is liefde geven en liefde krijgen ! al het andere is ego ! alle discussie van hoe het precies zal gaan gebeuren en wanneer en welke energie volgens wie , waar zou zijn ! s niet meer dan ego !

 

het gaat immers alleen om het feit, dat het gaat gebeuren, en er is momenteel niemand, maar dan ook niemand, die precies de antwoorden heeft, waar jullie nu om aan het discussiëren zijn !

 

p.s: samenwerken kan net zoveel energie kosten als vechten ! het hangt er maar van af met wie je vecht of samenwerkt. ik durf zelfs te beweren dat het net zo goed anders om kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor: je begrijpt het denk ik verkeerd... er zit zeker wijsheid in wat zeg, heus niet uit mijn duim gezogen...

 

ik zal je zelf zeggen waarom samenwerken energie geeft...

 

samenwerken geeft inspiratie, waarom? Omdat er geen competitie is...

 

Zelfde oorsprong... het hart ... alleen een opbouwende weg, in plaats van een destructief pad...

 

Jaloezie is het tegengewicht van inspiratie... betekenen allebei hetzelfde alleen een andere vorm...

 

En geloof me als ik zeg dat er geen goede antwoorden bestaan, alleen goede vragen, dus laat ons in discussie gaan .... mijn intenties komen vanuit mijn hart...

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool he....

 

Het universum is groter als een ieder zich kan voorstellen...

 

Stel de oerknal theorie klopt....

 

waar bevond die massa zich dan in ??

 

was het de enigste bonk massa?

 

of waren er nog meer?

 

:nerd

 

Gun gewoon iedereen dat het ze beter gaat dan jou dan gaat het vanzelf jou ook goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dacht dat jij je afkeerde tegen die industrie...

 

Of heb ik dat verkeerd begrepen?

 

Ik bedoel op energetisch niveau... dat je energie maar zoveel is dat je momenteel aankan... en je die spendeert zoals jij wilt... maar vechten vraagt veel energie, samenwerken geeft energie...

 

:nerd

Laat ik het zo zeggen: ik ben een tegenstander van de huidige gang van zaken in de voedingsmiddelen industrie, toevoegingen van extra stofjes die er niet in horen en welke ik zelf niet eet en niet meer wil binnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vrees dat jullie te veel woorden los laten/gebruiken. er is liefde geven en liefde krijgen ! al het andere is ego ! alle discussie van hoe het precies zal gaan gebeuren en wanneer en welke energie volgens wie , waar zou zijn ! s niet meer dan ego !

 

het gaat immers alleen om het feit, dat het gaat gebeuren, en er is momenteel niemand, maar dan ook niemand, die precies de antwoorden heeft, waar jullie nu om aan het discussiëren zijn !

 

p.s: samenwerken kan net zoveel energie kosten als vechten ! het hangt er maar van af met wie je vecht of samenwerkt. ik durf zelfs te beweren dat het net zo goed anders om kan zijn.

De enigste 2 wezens die mij in het dagelijks leven liefde geven zijn mijn hond en mijn kat(naja mijn, die 2 beesten wonen hier wel en ik verzorg ze ook goed en trouw, maar ze zijn natuurlijk niet mijn bezit ook al zijn het dieren :nerd)

 

Liefde is een moeilijk begrip voor mij als vrijgezel, de liefde die ik van mijn dieren krijg en die van binnenuit komt, maar er zijn geen mensen die mij liefde kunnen geven hier in huis gezien ik alleen woon.

 

Op mijn werk zijn er een aantal mensen bij met wie ik goed en graag samen werk, maar er zijn er ook bij waarbij dat volstrekt onmogelijk is.

Ik merk op als ik samenwerk en ik zit op een lijn met mijn collega dat het werk als een speer gaat en ik nog energie over heb, maar boterd het niet zo goed, vaak doordat men mij niet begrijpt, dan kom ik dood en doodmoe uit het werk, zeker als het een jong broekie betreft die werkelijk alles moet leren.

 

BTW, wat is er mis met wat speculeren? Maakt het wel wat spannender.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Over de draaikolken heb ik gelezen.Het is wel verstandig de komende tijd wat dingen te hamsteren zoals noodrantsoen in de vorm van gedroogd voedsel, olie, batterijen, warme kleding, brandhout etc :nerd

 

Zonneactiviteit is weer aan het toenemen

 

hmi200.gif

 

Verder heeft onze silvercoin Mike weer iets op youtube gezet ivm Elenin

 

 

 

Een leuk verschijnsel is pas gezien in Nieuw-Zeeland, Australie

 

 

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een leuk verschijnsel is pas gezien in Nieuw-Zeeland, Australie

 

leuk ?? het lijkt wel een spook :o niet echt iets wat ik in me tuin zou willlen zien met een :nerd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...