Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Wat je ouders ervan denken is hun zaak, wat jij gelooft is het belangrijkste. En dat er een moment komt dat je ouders de kwestie zelf in vraag moeten stellen, dat vraagt soms wat tijd en geduld om daar door te geraken. Maar dat is hun proces, niet het jouwe...

 

Denk dat het natuurlijk is dat je terug naar de natuur wilt, om in balans en harmonie te kunnen leven in vrijheid. Eigenlijk gewoon mens zijn... geen machine/robot....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging bijna over de rooie vandaag, in de trein.

 

(Ik vind dat iedereen moet geloven wat hij of zij zelf gelooft maar tot op een bepaald punt.... anderen er mee lastig vallen is taboe.)

 

Ik zat in de trein tegenover een hele club mensen met een zeker geloof. en toen kwam er iemand met mij in gesprek. en begon binnen 5 minuten al over " hij zal jou redden, als de aarde ten onder gaat" Ga mee bidden en kom tot jezus.....

 

Ik zei, sorrie, ik ga vandaag niet praten over dat onderwerp. ik wil nu eventjes muziek luisteren, en tot rust komen voor werk.

 

meteen twee kwamen bij me zitten, omdat ze me wilden redden.

 

toen werd ik een beetje ge-ergerd en zei, dat ik geen behoefte had in praten omdat ik het onzin vond.

 

Meteen gingen er kwade woorden over dat ik hun geloof beledig en dat dat wettelijk verboden is.

 

Toen ik zei, dat ik word beledigd door dat ik minderwaardig zou zijn als ik niet met hun zou bidden.

 

En toen gingen ineens anderen zich ermee bemoeien, dat ik hun in hun waarde moest laten en moest gesduldig met respect luisteren.

 

( :rolleyes: vanbinnen )

 

Ja, ik heb respect voor iedereen en het maakt me niet uit wat ze denken, en hoe ze denken, maar als waarom moet ik nu altijd boos worden...

 

Nu 10 anderen in de coupe die tegen mij begonnen, kwam de conducteur erbij staan en ging niet meer weg.

 

ik klaagde dat er hardop werd gepraat in de stilte coupe. toen begon ineens de hele coupe me boos aan te kijken.

 

(ja als ze irritatie bij mij opwekken doe ikdat ook vica versa. maar ik noem het karma, mensen krijgen altijd terug wat ze mij geven misschien wat meer, en ze hoeven er niet om te vragen. het is helemaal gratis, en ik doe het met veel plezier.)

 

 

positiefe karma-Een zwerver bood mij een snoepje aan, ik trakteerde hem op een broodje kipsalade-

 

Maar toen de mensen zich gingen bemoeien, kon ik alleen nog maar dingen verzinnen om te zeggen waarvan ik wist dat ze het er niet mee eens waren. (niet racisme of kwetsende uitspraken ofzo)

 

Ik hoop dat 2012 wel een keer een echte datum is, waarop er iets verandert. Maar ik ben bang dat het weer een bedenksel is van een groepering, die dan achteraf kan zeggen dat het niet zo is.

 

de milleniumbug was ook een bedenksel van een programmeur die zijn programmatje wilde verkopen.

 

 

En ik vraag me af wat er nu nodig is om de hele mensheid een keertje wakker te schudden, of met de koppen een keer zo hard tegenelkaar te stoten zodat ze een keer wat inzien.

 

(want onze vrijheid word steeds minder, zelfs op google mag je niet eens sommige texten bekijken, waar is de regeringbang voor?)

 

Ik hoorde zelfs een gerucht dat Obama de nederlandse regering gaat verplichten de canabis te illegaliseren, omdat er dananders zware sancties kunnen komen. ( als het er op aan komt, dan zal ik mijn groene goud ook zwaar verdedigen) genoeg keldertjes enzo om voorraadje aan te leggen.

 

 

namaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig en geheel ongepland heb ik vanmiddag een moeizame knoop door gehakt daar het aanbod kwaliteits wiet steeds schaarser wordt en dat is dat ik ermee gaat stoppen evenals dat ik met roken gaat stoppen en vegetariër te gaan worden op korte termijn, met wiet betekent dat zodra mijn voorraadje op is en dat geldt ook voor mijn shag en sigaretten voorraadje.

 

Heel opmerkelijk:

Ik ree op mijn fiets en voelde van de zon een ongekende energie af komen welke ik nog niet eerder had meegemaakt(en de lucht was vrij van chemtrails), op dat moment leek ik veel helderder te kunnen denken als normaal en nam op dat moment die bewuste beslissing: Hoe cleaner ik ben, hoe meer lichtenergie mijn lichaam kan opnemen en hoe sneller ik spiritueel kan doorgroeien wat in mijn geval bittere noodzaak schijnt te zijn was de boodschap zoals ik hem intrepeteer.

 

Dat er een energiegolf de aarde gebombardeerd heeft lijkt mij overigens wel duidelijk gezien de gebeurtenissen waar ik geen aandacht aan ga besteden behalve dat die energie ook een negatieve uitwerking kan hebben.

 

Mij valt nu ook op dat ik me wat onrustig voel lichaamelijk en last heb van trillen, merken jullie dit ook op de laatste dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heel opmerkelijk:

Ik ree op mijn fiets en voelde van de zon een ongekende energie af komen welke ik nog niet eerder had meegemaakt(en de lucht was vrij van chemtrails),

 

Hoe weet/wist je dat de lucht vrij was van chemtrails ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit nou een satire topic of menen jullie dit ??

 

Damn, vind het al vreemd dat anno 2011 nog steeds mensen zijn die in god geloven.

 

Maar goed wie ben ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Dat er een energiegolf de aarde gebombardeerd heeft lijkt mij overigens wel duidelijk gezien de gebeurtenissen waar ik geen aandacht aan ga besteden behalve dat die energie ook een negatieve uitwerking kan hebben.

 

Daar zou ik dan eens een voorbeeld van willen hebben, want je beweert dat er dan negatieve en positieve energie onze aarde gebombardeerd heeft?

 

Mij valt nu ook op dat ik me wat onrustig voel lichaamelijk en last heb van trillen, merken jullie dit ook op de laatste dagen?

 

Misschien omdat je lichaam nog steeds is aan het wennen aan je eet verandering ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe weet/wist je dat de lucht vrij was van chemtrails ?

 

Omdat de lucht helemaal strak blauw was vanmiddag, dit in tegenstelling tot afgelopen week toen ze volop bezig waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar zou ik dan eens een voorbeeld van willen hebben, want je beweert dat er dan negatieve en positieve energie onze aarde gebombardeerd heeft?

 

 

 

Misschien omdat je lichaam nog steeds is aan het wennen aan je eet verandering ?

Niet iedereen kan even goed omgaan met die energie, er ontstaat dan een soort kortsluiting en dan kan men tot gekke daden komen.

Die energie is bovendien niet alleen positief, ze kent twee polariteiten zoals met alles in de kosmos.

 

Vergeet ook niet dat het transformatieproces waar we midden in zitten ook gepaard gaat met dood en vernietiging, ook dit hoort er bij en niet alle gevolgen zijn even leuk om te zien.

 

BTW

Heb al 3 weken geen vlees meer op :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is dit nou een satire topic of menen jullie dit ??

 

Damn, vind het al vreemd dat anno 2011 nog steeds mensen zijn die in god geloven.

 

Maar goed wie ben ik

Wat ik zeg meen ik.

 

En neen, ik geloof ook niet in een mannetje met een baard en een toverstaf die vanaf een wolk alles creeërde.

 

God is niet iemand ofzo, God, maar er kan net zo goed eenheidsbewustzijn staan is niet te bevatten voor gewone stervelinvgen en is naar mijn persoonlijke intrepetatie een fenomeen waar we allemaal deel van uit maken, wat zeg ik, alles wat bestaat als een eenheid.

 

Skeptici zul je overal en altijd wel blijven houden en ik voel me niet de geroepen persoon om die groep mensen te overtuigen. In wat eigenlijk, want ik hang nou niet een bepaalde religie aan waarmee ik iemand kan overtuigen. Door keihard vallen en opstaan ben ik in een dergelijk stadium terecht gekomen waarin ik nu verkeer, 10 jaar geleden zou ik hetzelfde geroepen hebben. Dat heet nou spiritueel wakker worden en dan kom je tot andere inzichten.

 

De tijd zal het je vanzelf wel leren :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat de lucht helemaal strak blauw was vanmiddag, dit in tegenstelling tot afgelopen week toen ze volop bezig waren.

 

Ok jij bent er van overtuigd dat contrails inweze dus chemtrails zijn ?

 

Dan moet je ook eens naar de meteo gegevens kijken als je chemtrails/contrails wel ziet en niet ziet...

En die 2 gegevens eens naast elkaar zetten.

 

Begrijp me niet verkeerd ben er zeker van dat er meer is...maar je kunt ook overal wat achter zoeken...

 

Belangrijk is laat je niet brainwashen door de grote massa....Dus don't go with the flow !

 

In het algemeen wijd ik heel veel aan de natuur...Die hersteld zich zelf...Hebben wij niks tegen in te brengen...En de grote massa is daar bang voor...

Waarom omdat ze diep van binnen weten dat ze de natuur getrapt en geschopt hebben en bang zijn nu gestraft te worden...

 

En daarom ga ik iedere dag lekker fluitend door het bos met mijn hondje want ik hoef niet bang te zijn...

 

Maar als het dan eindelijk gaat gebeuren 21-12-2012 weet ik wel dat ik stiekem genoeg wiet zaadjes in mijn broekzak heb zitten :rolleyes:

 

greetz

 

hmm lekker wietje ga er lekker op hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok jij bent er van overtuigd dat contrails inweze dus chemtrails zijn ?

 

Dan moet je ook eens naar de meteo gegevens kijken als je chemtrails/contrails wel ziet en niet ziet...

En die 2 gegevens eens naast elkaar zetten.

 

Begrijp me niet verkeerd ben er zeker van dat er meer is...maar je kunt ook overal wat achter zoeken...

 

Belangrijk is laat je niet brainwashen door de grote massa....Dus don't go with the flow !

 

In het algemeen wijd ik heel veel aan de natuur...Die hersteld zich zelf...Hebben wij niks tegen in te brengen...En de grote massa is daar bang voor...

Waarom omdat ze diep van binnen weten dat ze de natuur getrapt en geschopt hebben en bang zijn nu gestraft te worden...

 

En daarom ga ik iedere dag lekker fluitend door het bos met mijn hondje want ik hoef niet bang te zijn...

 

Maar als het dan eindelijk gaat gebeuren 21-12-2012 weet ik wel dat ik stiekem genoeg wiet zaadjes in mijn broekzak heb zitten :rolleyes:

 

greetz

 

hmm lekker wietje ga er lekker op hahahah

 

Misschien moet ik de naam maar een keer veranderen, want die 2012 roept veel te veel hollywood fantasie naar boven.

 

Er is al verschillende keren vernoemd dat 2012 niet de dag is dat alles gaat gebeuren, of wat er gaat gebeuren.... dit topic is ook al 1 of 2 jaar oud, intussen is dit topic aangevuld met allerlei informatie...

 

Je zegt niet mee te gaan in the flow.... maar de natuur is toch een "flow".... maar jij bedoelt zeker de "culturele flow"....

 

Je hebt zeker ook gelijk in het feit dat niemand zijn geloof of ideeen mag opdringen, maar ze mogen dat wel uiten, zolang ze niet in jouw persoonlijke ruimte komen.... en dat is lastig in een tram/metro/bus/auto/trein... maar iedereen kan leren....

 

Als je altijd van gedachte bent dat wanneer ze jou goede energie toesturen, jij dat ook doet en omgekeerd... Ik probeer in zo een geval die energie niet tot mij te nemen en te reflecteren.... want niet wil zeggen "doen wat zij doen"....

 

Als je geduld hebt kan je soms met een simpel gebaar iemand zijn energie omslaan en de jouwe meteen ook....

 

Ik heb dat ook al bij mij gehad.... loop ik rond, te mompelen in mezelf en aan het afvragen hoe het zover is kunnen komen met de mensheid.... en dan passeer ik een een kind dat lacht naar mij en vrolijkt mij helemaal op....

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok jij bent er van overtuigd dat contrails inweze dus chemtrails zijn ?

 

Dan moet je ook eens naar de meteo gegevens kijken als je chemtrails/contrails wel ziet en niet ziet...

En die 2 gegevens eens naast elkaar zetten.

 

Begrijp me niet verkeerd ben er zeker van dat er meer is...maar je kunt ook overal wat achter zoeken...

 

Belangrijk is laat je niet brainwashen door de grote massa....Dus don't go with the flow !

 

In het algemeen wijd ik heel veel aan de natuur...Die hersteld zich zelf...Hebben wij niks tegen in te brengen...En de grote massa is daar bang voor...

Waarom omdat ze diep van binnen weten dat ze de natuur getrapt en geschopt hebben en bang zijn nu gestraft te worden...

 

En daarom ga ik iedere dag lekker fluitend door het bos met mijn hondje want ik hoef niet bang te zijn...

 

Maar als het dan eindelijk gaat gebeuren 21-12-2012 weet ik wel dat ik stiekem genoeg wiet zaadjes in mijn broekzak heb zitten :rolleyes:

 

greetz

 

hmm lekker wietje ga er lekker op hahahah

 

Nou, het verschil tussen een con en een chemtrail weet ik wel en ik haal ze er zo tussen uit, maar er speelt ook wat gevoel en ervaring bij en ik vind het zinloos om voor ieder vliegtuigstreepje mijn laptop op te starten. Zou ik me daar constant mee bezig houden, zou ik knettergek worden.

 

Tja, het zijn maar elite spelletjes welke zodra de zon nog ff wat wakkerder wordt toch uiteindelijk geen invloed meer hebben evenals het moment dat wij dusdanig wakker worden wij alle spelletjes van die groep doorzien. Ze blijven het wel proberen en zeker de komende tijd zitten er nog wat zeer/extreem onaangename verrassingen in de pen vanuit die hoek, want een kat in het nauw maakt rare sprongen(als je de macht dreigt te verliezen, ga je allerlei kunstgrepen toepassen om de macht te behouden) en op een begeven moment verschijnt er een glimlach op je eigen gezicht, hun spel is uit. Ik kijk er slechts op neer, niet meer tegenaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik zelf het meeste van baal als je het mij eerlijk vraagd:

Dat ik met enige regelmaat met mijn neus op de door mij zelf ruim voorziene feiten wordt gedrukt.

 

Het feit dat ik dingen vooraf al weet zonder er kennis van genomen te hebben of aanvoel of zelfs in een visioen ziet(in dromen wat een zeldzaamheid is, door wietgebruik droom ik echter amper) ervaar ik als een ballast wat het leven een stuk minder rooskleurig maakt als dat het is.

 

Echt lekker genieten kan ik niet meer lijkt het wel. Zodra ik nu een joint rook en het maakt niet uit welke soort, dan lijkt er wel een soort van vlinder in buik gevoel met ongewoon trillen en dit heb ik pas sinds enkele dagen.

 

Zo voorzag ik vorig jaar al dat er een tijd zou gaan aanbreken dat er amper nog maar goede wiet wordt verkocht, kijk je nu naar het aanbod en je ziet nu vrijwel overal dat ze alleen nog maar PP verkopen of de duurdere Haze soortjes welke ook bij lange na niet meer de kwaliteit hebben van welleer.

Ik deed ook een voorspelling en dat is dat er een einde komt aan het verschil tussen soft en harddrugs en dus een einde aan de coffeeshops in Nederland en het gedoogbeleid.

Deze gedachten zijn een heel stuk sterker geworden ondertussen.

 

Voor mij persoonlijk het beste moment om er dus mee te stoppen en die beslissing heb ik gister genomen, langzaam maar zeker wordt ik steeds minder afhankelijk.

Zo min mogelijk tot niet meer afhankelijk van de overheid, niet meer afhankelijk van genotsmiddellen en niet afhankelijk van enige godsdienst.

En de enigste tol die het van mij eist is dat ik er aan moet wennen.

 

Dit creeërd heel wat innerlijke rust en maakt de weg vrij voor verdere spirituele groei terwijl ik ondertussen neerkijkt op hoe bestaande tradities op zijn eindje lopen terwijl ik het op tijd losgelaten heb.

 

Opmerkelijk is dat al wist dat het moment er aan zat te komen dat ik die beslissing zou gaan nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, het verschil tussen een con en een chemtrail weet ik wel en ik haal ze er zo tussen uit, maar er speelt ook wat gevoel en ervaring bij en ik vind het zinloos om voor ieder vliegtuigstreepje mijn laptop op te starten. Zou ik me daar constant mee bezig houden, zou ik knettergek worden.

 

Tja, het zijn maar elite spelletjes welke zodra de zon nog ff wat wakkerder wordt toch uiteindelijk geen invloed meer hebben evenals het moment dat wij dusdanig wakker worden wij alle spelletjes van die groep doorzien. Ze blijven het wel proberen en zeker de komende tijd zitten er nog wat zeer/extreem onaangename verrassingen in de pen vanuit die hoek, want een kat in het nauw maakt rare sprongen(als je de macht dreigt te verliezen, ga je allerlei kunstgrepen toepassen om de macht te behouden) en op een begeven moment verschijnt er een glimlach op je eigen gezicht, hun spel is uit. Ik kijk er slechts op neer, niet meer tegenaan.

 

Nou sorry Dokter Rubbens,

 

Ik heb zelf aardrijkskunde milieukunde gestudeed en heb Meteo en astrologie als hobby.(mag dan wel stellen dat ik er iets vanaf weet)

 

Als je eens wist op hoeveel plaatsen en hoogtes dagelijks gemeten word zou je er echt anders over denken.

En die metingen worden echt niet allemaal door overheidsinstellingen gedaan.

Dus over het stilhouden van resultaten is dan echt geen sprake.

 

En nogmaals val hier niemand aan. :D

 

Dat er hier op aarde bevolkingsgroepen geeft die het niet zo nauw nemen als ze hun macht dreigen te verliezen is al zolang dat er geschiedenis is.

 

@ Nederwieri : Mooi filmpje..!

 

En dat er geen goede wiet meer is ligt dan toch echt aan de buurt waar je woont of de kringen waarin je verkeert..!

 

 

greetz ga nog een lekkere rolllen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes:

 

Denk dat we ons meer druk moeten maken over de kerosine lozingen die vliegtuigen dagelijks maken en waar ons niets over verteld word !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk dat we ons meer druk moeten maken over de kerosine lozingen die vliegtuigen dagelijks maken en waar ons niets over verteld word !

Komt er ook bij en vergeet niet dat die chemtrails natuurlijk wel een geheime militaire operatie betreft waar ze echt niet zomaar alle gegevens over vrijgeven en natuurlijk zijn zeker niet alle vliegtuigstrepen chemtrails. Maar een heel matrix aan vliegtuigstrepen doet een belletje rinkelen en zo heb ik wel meer vreemde zaken met eigen ogen waargenomen.

Helemaal los daarvan heb ik ook gezien dat bepaalde petrochemische fabrieken vaak ook een stoomplant hebben en hoe dat allemaal werkt weet ik niet, ben geen chemicus, maar er ontsnappen wel enorme hoeveelheden aan stoom en zo heb ik met eigen ogen waargenomen dat die stoom uitgroeide tot een enorme wolk waar het uit regende, dit was best wel bizar om te zien. Mijn collega's wilden mij ook eerst niet geloven totdat ik het een keer liet zien.

 

Het smerige elite spelletje gaat zelfs zo ver dat zelfs het onderwijs al niet echt meer betrouwbaar is(van basis tot universitair niveau), wie zegt dat wat je geleerd wordt dat het ook juist is!!!

 

Opleidingen en papieren zeggen mij werkelijk helemaal niks en zijn straks al helemaal niks meer waard.

 

Al hetgeen wat ik zeg is mijn visie en ik heb dan ook nooit beweerd dat het ook de waarheid is.

 

Want, hoewel ik daar niet bepaald in geloof hoor bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat ik er helemaal naast zit en al die skeptici gelijk krijgen, dat er van al die maya kalenders en andere geschriften niks maar dan ook niks van blijkt te kloppen en dat alles gewoon op het oude voetje door blijft gaan en de overheid toch het beste met ons voor blijkt te hebben.

Vreemd genoeg zou ik dat als spiritueel wezen als een horrorscenario zien gezien de vele synchroniteiten en parallellen die ik overal om me heen waarneem en dus zou betekenen dat ik kuisgek geworden ben.

 

Het is dan ook het grote gevaar van het discusiëren over deze materie, want concrete harde bewijzen zijn er domweg nog niet en afhankelijk van de gebeurtenis welke ons te wachten staat en waar ik bewust geen datum bij noem zou je pas met een beetje geluik erna kunnen concluderen wie er gelijk had, maar het meest tricky van alles is dat als ik gelijk blijk te hebben dat je geen conclussies meer achteraf meer kunt trekken, want er is dan geen achteraf meer alleen nog maar het NU en dus ook geen datums, jaartallen en tijd meer.

 

Voor de materialistische medemens hoop ik echt dat ik er helemaal naast zit, maar het tegendeel zal vrees ik eerder realiteit gaan worden.

 

Voor de spirituele mensen onder ons: Hoogste tijd om het materialistische nou eens echt los te gaan laten, tis 2 voor 12(bij wijze van spreken).

 

Die laatste 2 regels komen rechtstreeks vanuit mijn hart :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de spirituele mensen onder ons: Hoogste tijd om het materialistische nou eens echt los te gaan laten, tis 2 voor 12(bij wijze van spreken).

en wat dacht je van, haat, woede, irritatie enz en dat zijn dingen waar je in deze wereld moeilijk vanaf komt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt me wel verstandig, want het gaat dit jaar al gebeuren

 

'Ramp Japan zorgt uiterlijk in juli voor totale instorting wereldeconomie'

 

Namaste :rolleyes:

 

Dat stukje wou ik nou net posten, hoewel ik het weer via een andere link heb die weer op grenswetenschap(waar ik ook dagelijks komt en waar ik onder mijn echte naam post(Chris de Boden)) stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wat dacht je van, haat, woede, irritatie enz en dat zijn dingen waar je in deze wereld moeilijk vanaf komt

Voor de echte spirituele mensen leek dit mij ook wel duidelijk en vanzelfsprekend enne het voeld ook veel vrijer aan hoewel ik de laatste dagen nogal onrustig ben, veel onderbuik gevoel en kan wiet eigenlijk slecht verdragen momenteel. Krijg er angstige gedachten van en begin ervan hevig te schokken en de trillen, iets wat ik normaal nooit heb.

 

Ook sex lijk ik wel helemaal niet interessant te vinden, loop genoeg lekkers buiten en kijk er nieteens meer naar om.

 

Zal wel door mijn ziekte komen: HSP genaamd.

 

HELLUP!!! :rolleyes:

 

Tja, het enigste wat ik kan doen is het maar op me af te laten komen en me maar wat terug trekken en zo veel mogelijk rust zien te pakken.

 

Ik ben niet bang, wel onrustig, ik kan het gevoel niet plaatsen en dat is het meer frustrerende van al en dat voelt aan als een loden bal met ketting om je enkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik toch ff inhaken! :D

 

Begin met de hoeveelheid licht die toeneemt:

 

Want dat vroeg ik me nou ook al af,heb nl ook het idee dat dit aan het toenemen is,dit kan ik ook duidelijk waarnemen op de slaapkamer aangezien we verduisterende gordijnen hebben en er hier voorheen eigenlijk geen licht doorheenkwam(zelfs niet midden in de zomer!) en ik er nu(in de lente!) wel eens wakker van word! ;) (door het licht wat gewoon erdoorheenstraalt!) :D

 

Verder merk ik ook verandering(oa) in voedingsbehoefte,met name toename fruit! ;)

 

Sex vind ik nog steeds niks mis mee,maar begrijp denk wel beetje wat je bedoelt! :)

 

Ondanks de ramp in Japan ,waarbij ik zelfs hier enkele malen verhoging radioactiviteit heb gemeten(geigerteller aangeschaft!) kom ik dan toch nog wel eens aparte/hoopgevende/vreemde dingen tegen op het net,dat je je gaat afvragen of ze ons met dit(voor mensen niet op te lossen!) probleem gaan helpen!? :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZKS_8ocVNto...player_embedded

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

De normale neutronenstraling (zonder kernrampen enzo) is 2 neutronen per seconde(komt uit de ruimte, middelpunt universum) die de teller passeren. (die hoor je dan tikken)

 

Het schijnt dat neutronenstraling cellen tot vernieuwing aanzet. maar een te groote hoeveelheid straling zet alle lichaamscellen tegelijk tot vernieuwing aan en dan loopt t uit de hand.

 

veroorzaakt bloedneus, blauwe plekken, misselijkheid.

 

 

 

Maar het schijnt dat de regering bij sommige onderwerpen erg veel aandacht besteed om het te ontkennen, dan krijg ik argwaan. of ze wat verbergen.

 

 

Intussen heb ik ook dikkerre verduisteringsgordijnen aangeschaft. (eens kijken hoelang die werken)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Over Japan mbt de kerncentrales moet je deze man in de gaten houden voor goede info

 

 

De hoeveelheid licht is idd toegenomen, maar dat heeft ook te maken doordat de aarde voor een deel gekanteld is door de aardbevingen in Japan & Chili.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn pallets die gebruikt worden, ik dacht dat het grote staven waren...

 

Is inderdaad een goede uitleg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...