Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Er is iets uit dat stukje van Marcel Messing wat ik niet helemaal kan rijmen en dat is de relatie Zon en de Pleiaden, dat de Zon bij de Pleiaden schijnt te horen, dat is voor mij namelijk nieuw. Als ik naar de pleiaden kijk en naar de zon, dat kan ik de afstand gewoonweg niet rijmen tussen de Zon en de Pleiaden welke erg ver weg lijken te staan.

 

Wie weet hier wat meer van?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Diegene die dat filmpje gemaakt heeft, heeft gewoon aandacht-tekort-stoornis.

Neen, ze komen er nog niet aan :)

:D

 

Namaste :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito






Stand van de planeten op die bewuste dag

gallery_16467_6951_3850.jpg

Stand van de planeten op 26 december 2004

gallery_16467_6951_17590.jpg

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat ik al aardig wakker aan het worden ben staat voor mij als een paal boven water, maar ook ik leer er elke dag bij en dit is dus nieuw voor mij. En wat zijn ruimtebroeders, moet ik dat als stoffelijke mensen zien of als spirituele intelligenties?

als eerste zal ik zal ik duidelijk zijn, dat het woord ruimtebroeders is een benaming van mij zelf. zo voel ik het. het kunnen net zo goed ruimte zusters zijn :rolleyes: maar mijn gevoel zewt mij dat het broers zijn (mannelijk dus) maar dit zou goed kunnen komen. omdat de vrouwelijke variant, nooit zo goed tot mij door zou kunnen dringen. maar wie weet zijn ze wel vrouwelijk ? maar benaderen mij als mannelijk, om de deur open te houden zeg maar. maar dit zijn puur specu;laties.

 

verder zal ik ook eerlijk zijn, in het feit, dat ik het ook niet 100 % weet, maar het baseer, op dat het goddelijke op heel andere manieren tot mij gekomen is en binnen mijn beleving, het goddelijke ook niet op deze manier in zal grijpen ! dat is de waarheid en gids in mijn hart, die mij precies verteld of ik goed zit, ingrijpen daarvan heb ik nog nooit beleeft !

de spirit wereld sluit ik op dit moment ook uit, omdat hun, ook op een heel andere manier tot mij komen, en mijn ervaring tot nu toe is, dat hun daar niet toe in staat zijn. en dan blijft er nog maar 1 over. en steeds als er iets bijzonders gebeurd, en ik vraag of het de "buiten aardse" de galactische federatie van licht is, ik steeds weer binnen enkele minuten, zonder uitzondering, de vestiging krijg via de klok ! 11:11- 12:12- 22:22 enz vandaag zelfs weer bij de benzinepomp. iemand voor mij had voor 40,40 getankt, en ook onder het werk. de maat die uit gezet werd van de stenen, was precies 22:22. en ik stond daar bij , maar die maat werd niet door mij uit gezet !

 

en het zijn zeer bijzondere gebeurtenissen, laatste tijd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik nu ga vertellen komt uit mijn hoofd en is gebaseerd op basis van mijn intuïtie, maar ik kan ook gewoon knettergek geworden zijn, ook daar ben ik nog niet over uit :D :

 

Wie zegt de de mens de enigste intelligente beschaving is die er op aarde heeft rondgelopen?

Weleens afgevraagd waarom je een gevoel van heimwee naar 'thuis' hebt terwijl je gewoon thuis bent?

 

Nou, om het ff simpel en kort te zeggen, kom net uit mijn werk(overwerk): Op aarde hebben een of meerdere hoog intelligente beschavingen geheerst, een daarvan waren de annunakies(ik weet niet of ik het juist schrijf), door de mens godenmensen of halfgoden destijds genaamd.

Deze hoogintelligente beschaving heeft de mens gekruist met hun ras en daaruit zijn wij(de huidige mens) ontstaan.

Vele geschriften in de bijbel, maar ook andere profetische boeken zoals de koran zijn daar van afgeleid en hebben we die vervelende door ons gecreeërde wereld aan te danken(maar dat gaat veranderen of beter gezegt is aan het veranderen :rolleyes:).

gek ben je zeker niet, maar ik persoonlijk denk, dat je misschien iets te ver door denkt ! en als ik nog eens eerlijk mag zijn, vind ik in jou antwoord, ook geen antwoord, wat het begrijpelijk maakt !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog iets opmerkelijks:

Mij stond bij dat er bepaalde Christelijke stromingen zijn die het gebruik van een TV niet toestaan(een regel die ik steeds meer kan waarderen overigens, ook al ben ik niet gelovig, althans niet in een godsdienst), wordt er van de week een gerenoveerde kerk geheropend en daarop een beeld van een engel met aan haar oor een gsm telefoon.

Wat klopt er niet???

 

Als er een iets is wat satanistisch is, dus des duivels dan zijn dat wel die commerciële pestpokkemobieltjes wel en dat gehele stink gsm en umts stralings netwerk.

MAW, als een kerk al dergelijke symbolen plaatst, wat zegt dat dan over dat instituut???

Mensen, de wekker is al gegaan hoor!!!

hier denk ik jou, antwoord te kunnen geven via het goddelijke !

 

jij zegt, dat: er bepaalde Christelijke stromingen zijn die het gebruik van een TV niet toestaan(een regel die ik steeds meer kan waarderen

 

ik denk dat het antwoord ligt, in het feit, dat de tv, mensen simpel en zonder groei maakt ? deze tijd kan vele male beter benut worden. maar hoe kan iemand dat doen, terwijl die zich er niet van bewust is, dat er meer is ?

 

ten tweede, denk ik dat de bewoording: NIET TOESTAAN ! niet op z,n plek is. hoe kan immers een mens voor een ander mens bepalen, dat iets niet toegestaan is ?

 

en als laatste de engel met mobiel :rolleyes: : dat is niet meer, dan een wanhoopsdaad van de kerk, om mensen te lokken door middel van "modern" te zijn

 

 

1 tje die hopeloos is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
als eerste zal ik zal ik duidelijk zijn, dat het woord ruimtebroeders is een benaming van mij zelf. zo voel ik het. het kunnen net zo goed ruimte zusters zijn :rolleyes: maar mijn gevoel zewt mij dat het broers zijn (mannelijk dus) maar dit zou goed kunnen komen. omdat de vrouwelijke variant, nooit zo goed tot mij door zou kunnen dringen. maar wie weet zijn ze wel vrouwelijk ? maar benaderen mij als mannelijk, om de deur open te houden zeg maar. maar dit zijn puur specu;laties.

 

verder zal ik ook eerlijk zijn, in het feit, dat ik het ook niet 100 % weet, maar het baseer, op dat het goddelijke op heel andere manieren tot mij gekomen is en binnen mijn beleving, het goddelijke ook niet op deze manier in zal grijpen ! dat is de waarheid en gids in mijn hart, die mij precies verteld of ik goed zit, ingrijpen daarvan heb ik nog nooit beleeft !

de spirit wereld sluit ik op dit moment ook uit, omdat hun, ook op een heel andere manier tot mij komen, en mijn ervaring tot nu toe is, dat hun daar niet toe in staat zijn. en dan blijft er nog maar 1 over. en steeds als er iets bijzonders gebeurd, en ik vraag of het de "buiten aardse" de galactische federatie van licht is, ik steeds weer binnen enkele minuten, zonder uitzondering, de vestiging krijg via de klok ! 11:11- 12:12- 22:22 enz vandaag zelfs weer bij de benzinepomp. iemand voor mij had voor 40,40 getankt, en ook onder het werk. de maat die uit gezet werd van de stenen, was precies 22:22. en ik stond daar bij , maar die maat werd niet door mij uit gezet !

 

en het zijn zeer bijzondere gebeurtenissen, laatste tijd

 

Interessante visie(kom ik van de week wel ff op terug, ben net thuis van een avondje coffeeshoppen) en dat tweede gedeelte: Verrek zeg, merk jij dat ook al op!!!

Ook zie je dat met kentekenplaten sterker nog, als je zo'n moment hebt zie je dat bij heel veel verschillende zaken, in het begin vreemd en mysterieus, nu ben ik er aan gewend geraakt.

 

Mijn intrepetatie over dit fenomeen noem ik symbolisch scheurtjes in de realiteit, een realiteit welke zich in een ei fasé bevind wat weldra zal openbarsten en het kuiken voor het eerst het licht te zien krijgt.

Als ik 10 jaar geleden zou zeggen in wat voor een surrealistische wereld wij 10 jaar later in zouden leven en het normaal zouden vinden, zouden ze mij voor gek verklaren.

De hectiek begint nu wel heel erg heftig te worden, zo heftig zelfs dat het soms mijn pet te boven gaat en meestal op zo'n moment zie ik van die synchroniteiten op klokken, kentekenplaten, werkkaarten, display's op cd en dvd spelers, je komt het op zo'n moment werkelijk overal tegen tot je er haast gek van zou worden, het moment om naar je intuïtie over te schakelen, angst en paniek zijn slechte raadgevers.

 

Het advies van mijn kant uit als je hier last van mocht hebben: Pak je rust indien mogelijk, ontspan, rook er gerust een blowtje bij :D(de cannabisplant is er om je te dienen), maak een ontspannende wandeling of fietstocht in de natuur, je hebt het op zo'n moment nodig en je hersenen zijn dan ook druk bezig met het verwerken van informatie wat je dus het beste ff de tijd kan gunnen, dit om een overflow aan informatie te voorkomen.

 

Valt mij verder op nu het zonnetje vaker schijnt dat er veel meer kracht vanaf lijkt te komen, als hooggevoelig persoon merk ik dit op en zodra het zonnetje schijnt ben ik opgewekter als nooit te voren terwijl als het regent ik nogal somber en humeurig ben, herken je dit ook?

 

Wat ook op valt is dat sinds enkele dagen de tijd weer een heel stuk sneller voorbij lijkt te tikken, was het eerst een 14k4 modem, nu 120mbit verbinding, zowel letterlijk op mijn eigen pc als figuurlijk synoniem voor mijn huidige tijdservaring.

Er vallen nu hele stukken tijd weg, letterlijk gaten in de tijd, de maanden vliegen nu werkelijk om als dagen!!! Best eng als je je nog nooit in de achtergronden zou hebben verdiept en ook voor de wakkere zielen is dit een zeer heftig fenomeen!!!

Aan alleen al de impact van de tijdscompressie welke overigens steeds weer met een facto 20 toe neemt kun je merken dat er een zeer heftige gebeurtenis wat ik intrepeteer als een kwantumsprong, evolutiesprong(anders kan ik het niet omschrijven) ons zal treffen op het moment dat wij het punt van singuliteit bereikt hebben. Op dat moment raken we ons tijdsbesef kwijt en zeer waarschijnlijk ook ons stoffelijk lichaam. Ik kan die intrepetatie maar niet uit mijn hoofd zetten en meestal met zoiets zit er wel een kern van waarheid in, maar ik zeg niet dat het de waarheid is, want het is slechts een intrepetatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gek ben je zeker niet, maar ik persoonlijk denk, dat je misschien iets te ver door denkt ! en als ik nog eens eerlijk mag zijn, vind ik in jou antwoord, ook geen antwoord, wat het begrijpelijk maakt !

Ik denk niet te ver door, eerst zou ik dat ook gezegt hebben overigens, maar de combinatie levenservaring en de info die ik na jaren speur en filterwerk heb vergaard heeft mij anders doen denken.

Komt bij dat mijn denkwijze na een zg burn-out 180 graden is omgeslagen, sindsdien begin ik steeds helderder te denken.

 

MAW ik ben letterlijk een stuk wijzer geworden door veel vallen en opstaan.

 

hier denk ik jou, antwoord te kunnen geven via het goddelijke !

 

jij zegt, dat: er bepaalde Christelijke stromingen zijn die het gebruik van een TV niet toestaan(een regel die ik steeds meer kan waarderen

 

ik denk dat het antwoord ligt, in het feit, dat de tv, mensen simpel en zonder groei maakt ? deze tijd kan vele male beter benut worden. maar hoe kan iemand dat doen, terwijl die zich er niet van bewust is, dat er meer is ?

 

ten tweede, denk ik dat de bewoording: NIET TOESTAAN ! niet op z,n plek is. hoe kan immers een mens voor een ander mens bepalen, dat iets niet toegestaan is ?

 

en als laatste de engel met mobiel :rolleyes: : dat is niet meer, dan een wanhoopsdaad van de kerk, om mensen te lokken.

 

1 tje die hopeloos is :D

Ik zit daar ook aan te denken.

 

Maar die engel met gsm: wanhoopsdaad of niet, een gsm blijft een duivelse uitvinding welke ook nog eens kankerverwekkende straling afgeeft, dan kan nooit de bedoeling van god zijn geweest, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor jullie alle 2 is hier een leuk boekje & speciaal voor zeiksnor het is in het Nederlands.:rolleyes:

 

5BE0A7A527787431EC8CB304AB00CEC5.jpg

 

Ooit wel eens van een sterrenpoort gehoord om afstanden te overbruggen van bv de Pleiaden naar de zon.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aan alleen al de impact van de tijdscompressie welke overigens steeds weer met een facto 20 toe neemt kun je merken dat er een zeer heftige gebeurtenis wat ik intrepeteer als een kwantumsprong, evolutiesprong(anders kan ik het niet omschrijven) ons zal treffen op het moment dat wij het punt van singuliteit bereikt hebben. Op dat moment raken we ons tijdsbesef kwijt en zeer waarschijnlijk ook ons stoffelijk lichaam. Ik kan die intrepetatie maar niet uit mijn hoofd zetten en meestal met zoiets zit er wel een kern van waarheid in, maar ik zeg niet dat het de waarheid is, want het is slechts een intrepetatie.

 

Heb jij toevallig ooit een bijna-dood-ervaring gehad?

Ik lees in je woorden hetgeen wat vele BDE'ers ervaren hebben, nl die enorme snelheid van het zeg maar zweven naar de overkant... eens aan de overkant ervaren ze een plaats waar geen tijd bestaat... verleden, heden en toekomst zijn 1 geheel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe ik daar bij kom: eigen intrepetatie :rolleyes:

Ik ga er van uit dat je lichaam welliswaar sterft, maar je ziel en geest natuurlijk niet en met project blue beam ga ik er van uit dat dat een dodelijke straal zal zijn en als je ziel en geest je lichaam verlaat zou je dat als een bevrijding kunnen zien, een opname. Tegen die tijd zullen de meeste wakkere zielen daar niet meer intrappen.

 

 

Als Christus wederkeert op aarde, maw wij het volledige Christusbewustzijn terug krijgen, zijn we ook niet meer in de maling te nemen.

Gezien de ervaringen met mijn persoonlijke veranderingen en dan metname op het gebied van denken, weet ik dat mijn bewustzijn aan het ontwaken is.

 

 

Eenheidsbewustzijn ofwel het Christusbewustzijn

 

Dat project blue beam begrijp ik nu nog niet... waar gaan de wakkere zielen niet meer in trappen? Of bedoel je met blue beam de tv ofzo?

 

Maar die dodelijke straal zou de elite dan gemaakt hebben ofzo? Of bedoel je iets anders?

 

Dat het bewustzijn aan het veranderen is ben ik met je eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het advies van mijn kant uit als je hier last van mocht hebben:

 

ik heb nergens last van, ze helpen me juist bijzonder goed. ik heb nog nooit van zulke mooie dingen mee gemaakt in mijn leven !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi all,...

 

Als 1e mag ik zeggen dat ik laatste 2 jaar behoorlijk wat heb mee gemaakt,

van baan verliezen gezin verliezen huis verliezen en als top een schuld erbij krijgen.

Niet dat mijn leventje van te voren over rozen is gegaan hoor, echt niet.

Maar ben gelukkig niet materialistisch, niet dat ik het niet leuk vind om spullen te bezitten.

Maar ze missen kan ik prima.

Maar daar gaat dit topic niet over.

 

Maar vind het wel leuk om over te filosoferen...

Heb ondertussen vierkante oogjes van de youtube filmpies hehehe en moet er nog verschillende.

tja en dan komt van alles voorbij Illuminati, Planet X Nibiru, De Maya's etc.

 

Ben er wel van overtuigd dat er meer is...maar wat ?

 

Ik doe zelf veel aan reiki en ook aan Qi Ging...

Mijn ervaring is dan ook zoek het in jezelf, doe goed, groet met een glimlach en ben positief.

Alleen zo, zal je in een positieve spiraal terecht komen die je naar een ander ??? brengt.

Daar ben ik zelf ook nog niet uit.....

 

Als ik uit een film goed begrepen heb, beweren ze dat wij door buitenaardse wezens op een of andere fiets verandert/gemaakt zijn.

Dit onderbouwen ze dan door te beweren dat primaten een ander chromosoom patroon hebben als wij mens.

Is dat ergens wetenschappelijk vast gesteld ?

 

Want zoals in veel youtube filmpjes ik kan natuurlijk veel roepen.

Want Nibiru zie ik nog niet echt gebeuren...

Alleen 21-12-2012 vind ik toch een rare datum ondertussen...hihihi

 

Alleen jammer om er over te chatten,want zoals jullie zien/lezen is mijn verhaal niet van hoge literaire kunst.

een ronde tafel met een fijne verdamper en lekker hangen en filosoferen..hehehe

 

Moest ff ook wat neer plakken hihihi

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
De hectiek begint nu wel heel erg heftig te worden, zo heftig zelfs dat het soms mijn pet te boven gaat en meestal op zo'n moment zie ik van die synchroniteiten op klokken, kentekenplaten, werkkaarten, display's op cd en dvd spelers, je komt het op zo'n moment werkelijk overal tegen tot je er haast gek van zou worden,

dit begon bij mij zo,n 10 jaar geleden. het begon rustig tot na verloop van tijd, ik kon niet meer normaal op de klok kijken of er waren gelijken getallen.

het maakte mij toen ook angstig, maar ik werd door iemand die al diep spirutueel was, gerust gesteld, dat er contact gezocht werd met me.

en dat blijkt nu ook helemaal te kloppen. het maakt me nu steeds blij :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt mij verder op nu het zonnetje vaker schijnt dat er veel meer kracht vanaf lijkt te komen, als hooggevoelig persoon merk ik dit op en zodra het zonnetje schijnt ben ik opgewekter als nooit te voren terwijl als het regent ik nogal somber en humeurig ben, herken je dit ook?

dat heb ik heel mijn leven al :rolleyes: nu serieus, ik heb dat niet. wel wordt ik gelukkig als de zon begint te schijnen. nu ik weet hoe alles zit ben ik de zon zeer dankbaar en laat dat elke dag weten. die bedank ik elke dag minimaal 5 minuten aan 1 stuk dsoor en de gehele dag door, als die op eens weer in m,n gezicht schijnt bv die ben ik zeer dankbaar net zo dankbaar als onze aarde , voor alles wat ze ons geeft. ook haar bedank ik elke dag, zeer diep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor jullie alle 2 is hier een leuk boekje & speciaal voor zeiksnor het is in het Nederlands.:D

:rolleyes: bedankt

 

Ooit wel eens van een sterrenpoort gehoord om afstanden te overbruggen van bv de Pleiaden naar de zon.

 

Namaste ;)

ik heb daar nog nooit van gehoord, maar ga me daar eens in verdiepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb jij toevallig ooit een bijna-dood-ervaring gehad?

Ik lees in je woorden hetgeen wat vele BDE'ers ervaren hebben, nl die enorme snelheid van het zeg maar zweven naar de overkant... eens aan de overkant ervaren ze een plaats waar geen tijd bestaat... verleden, heden en toekomst zijn 1 geheel!

 

Volmondig: Ja en waarschijnlijk hierdoor paranormaal begaafd hoewel ik het liever HSP noem(higher sensitive persoon) waar ik mee te maken heb. HSP komt in vele vormen voor en heeft vele kenmerken waaronder een of meerdere paranormale gaven.

 

En ik heb in het verleden als kind nog veel meer rariteiten en onvoorstelbare angsten meegemaakt(niet vreemd als je de eerste 8 jaar een een soort van spookhuis opgroeid, ziektes heb gekregen die niet meer voor zouden moeten komen zoals roodvonk, bof en ik heb een paar keer een flinke koortsstuip gehad, nou een engere bad trip bestaat er niet, je gaat serieus heel eng hallucineren!!!). Paranormaliteit komt in mijn familie voor en ik ben het zoals ik al eerder zei zelf ook, maar ik durf mezelf geen medium te noemen gezien ik nog niet communiceer met astrale intelligeties ook wel entiteiten genaamd. Ik doe niet aan channellingen enzo, heb geen kristallen bol en tarrot kaarten in huis en heb wel glazen, maar heb alleen borden om vanaf te eten in huis en toch ben ik paranormaal behaafd op meerdere fronten, na een stevige burnout ben ik me er veel meer van bewust geworden.

 

Ik weet dingen zonder er kennis van genomen te hebben, maar ik weet ook dat ik die kennis vanuit mijn onderbewustzijn haal, zelf spreek ik niet meer van in de toekomst kijken. Voor het onderbewustzijn bestaat er geen heden, verleden en toekomst.

 

Het leuke is dat als we het absolute nul-punt, singualiteits punt bereiken dat we fysiek ook de tijd gaan loslaten en er alleen nog maar het NU is wat zowel verleden, heden en de toekomst omvat. In principe is er dan dus ook sprake van een tijd-ruimtebreuk.

 

In het dagelijks leven valt mij op dat het allemaal een stuk makkelijker gaat als je niet meer aan tijd denkt, ja je moet op tijd op je werk zijn, maar door vooral je eigen tempo te draaien, niet meer steeds op de klok te kijken gaat het leven een heel stuk gesmeerder, maar ondanks dit merk ik ook op dat tijd steeds sneller voorbij lijkt te gaan. Voor mezelf heb ik weet van het proces en dat steld mij enorm gerust.

 

Wat ik ook zo vreemd vind is dat ik er vroeger bang van was terwijl ik nu steeds minder angsten en taboes lijkt te kennen en om heel die financieële opera moet ik eigenlijk alleen maar lachen, zie het wel met een lekker paukie in mijn mond op de televisie op de momenten dat tie toevallig eens een keertje aan staat, want hd kwaliteit of niet, ik irriteer me steeds en steeds meer aan die hersenspoelerige programmering en hersenloze aanbod. Als je de tv aanzet zie je eigenlijk een groot surrealistisch kunstwerk zonder enige waarde, meer is een tv niet voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik uit een film goed begrepen heb, beweren ze dat wij door buitenaardse wezens op een of andere fiets verandert/gemaakt zijn.

je bent in ieder geval goed bezig. het gaat er om dat je eerlijk en oprecht naar de waarheid zoekt, en die zal dan ook tot jou komen. dit is natuurlijk een proces wat jaren kan duren.

maar allong the way vallen steeds meer puzzelstukjes op z,n plek.

en mij ervaring is dat als je hebt kunnen laten zien, dat jij eerlijk en onvoorwaardelijk alles over hebt voor het goede, je ook de laatste en belangrijkste antwoorden/wijsheden krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volmondig: Ja en waarschijnlijk hierdoor paranormaal begaafd hoewel ik het liever HSP noem(higher sensitive persoon) waar ik mee te maken heb.

 

Kun je wat meer kwijt over je BDE?

 

Ik ben net het boek aan lezen van Pim van Lommel, Eindeloos Bewustzijn! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat mijn ervaringen aansluiten bij de rest, ook ik zag een soort tunnel met een fel onbeschrijvelijk blauwwit aan het einde.

Duurde ook vrij kort en ik zag ook mezelf liggen, maar ik was ook nog erg jong.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor jullie alle 2 is hier een leuk boekje & speciaal voor zeiksnor het is in het Nederlands.:rolleyes:

 

5BE0A7A527787431EC8CB304AB00CEC5.jpg

 

Ooit wel eens van een sterrenpoort gehoord om afstanden te overbruggen van bv de Pleiaden naar de zon.

 

Namaste :D

 

Van dezelfde auteur Peter Toonen heb ik hier het boek 'Het einde van de gestolen tijd' (ISBN 905599192-9) wat ook zonder enige twijfel zeker de moeite wel waard is.

 

Hij wordt niet voor niks de bewaker van de Maya kalenders genoemd, interessant persoon welke ook een hoop heeft meegemaakt zoals het verlies van zijn vrouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk trouwens ook uit met wat je vreet, want in het door onze zorgzame mensenvoer industrie voorverpakt voer maar ook McDagobert, Burger Queen, Arizona kip-patat, de Pizza iglo zitten meestal stofjes die absoluut niet in een mensenlichaam thuis horen.

 

Zo veroorzaakt smaakversterker MSG/E621 en aanverwanten zoals E627 en E631 vetzucht en hart en vaatziekten, is Aspartaam/E951 weer erg giftig en zelfs kankerverwekkend(bij verhitting, denk na voor je zoetjes in je koffie doet) en praktisch zit er overal varkensvlees door wat ook verschrikkelijk slecht voor je sodemieter is, bah. En zo zijn er nog meer stoffen zoals conserveringsmiddelen die niet heel erg goed voor je zijn(de oudere mensen hier kunnen de 'Planta' margarine affaire uit de jaren 60 nog wel herinneren, ging ook ff mis met een conserveringsmiddeltje, vele mensen werden er ziek)

Varkensvoer kun je het beter noemen en ik vraag me af waar de tijd gebleven is dat men nog de moeite nam om in de keuken te staan en aandacht te schenken aan de te veroorberen avond maaltijd.

 

Wat is er mis met zelf met verse ingrediënten gerechten te bereiden behalve dat je er wat tijd voor over moet hebben, vergis je niet dat je uiteindelijk met verse producten goedkoper uit ben. Ken het spreekwoord: Goedkoop is duurkoop en zo kost vers voedsel in aanschaf welliswaar duurder, op de langere termijn betaald dat zich terug in veel lagere tot misschien wel helemaal geen zorgkosten, geen vetzucht en een conditie van een superman en dat laatste kan ik beamen.

 

Het enige slechte wat ik nog doe is roken, maar ik wil geen afscheid van wiet nemen en eind mei als mijn vakantiegeld gestoord wordt schaf ik dan ook een vaporizer aan en stop ik met tabak roken en een nieuwe fiets, mijn huidige fiets begint letterlijk versleten te raken en mijn trommelremmen en mijn versnellingsnaaf moeten na elke dag intensief en extreem sportief gebruik ook wel tegen zijn eindje aanzitten, nuttige aankoop, want een fiets is nul-punt energie en daar investeer ik dus wel in(wel (naaf)versnellingen, geen electronisch hulp motortje :rolleyes:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Buiten die rare ingredienten van niet natuurlijke oorsprong die tegenwoordig overal toegevoegd worden, is het ook belangrijk om naar je lichaam te luisteren welk voedsel beste tot je te nemen.Zo kan het zijn dat rood vlees je energiepeil ervan naar beneden gaat & dan is het verstandig om te kijken naar een vervanging, dus dat kan zijn alleen wit vlees & vis of volledig vegetarisch.

 

Voor je gezondheid is vers voedsel altijd het beste ipv wat in de fabriek gefabriceerd is met geharde vetten & kunstmatige toevoegingen.Een mooi boek is geschreven door Michael Pollan.

 

http://michaelpollan.com/

 

Berichtje van onze Little Grandmother

 

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buiten die rare ingredienten van niet natuurlijke oorsprong die tegenwoordig overal toegevoegd worden, is het ook belangrijk om naar je lichaam te luisteren welk voedsel beste tot je te nemen.Zo kan het zijn dat rood vlees je energiepeil ervan naar beneden gaat & dan is het verstandig om te kijken naar een vervanging, dus dat kan zijn alleen wit vlees & vis of volledig vegetarisch.

 

Voor je gezondheid is vers voedsel altijd het beste ipv wat in de fabriek gefabriceerd is met geharde vetten & kunstmatige toevoegingen.Een mooi boek is geschreven door Michael Pollan.

 

http://michaelpollan.com/

 

Berichtje van onze Little Grandmother

 

 

Namaste :rolleyes:

 

Hier moet ik je bijna helemaal gelijk in geven.

 

Mijn persoonlijke ervaring:

 

Vroeger toen ik nog in een zeer diepe slaap was en alles wat de mainstream vertelde geloofde en nog zowat alles vrat wat onze lieve heer ons heeft verboden.

Zo was ik ooit liefhebber van McDonalds(de big-mac in het bijzonder) en van Burger King(was ooit verzot op die mega double cheeseburger), in die tijd woog ik dan ook tussen de 105 en de 135kg en was erg lui, snel moe enzo!!! Nu ik veel meer op mijn eten let Schommeld mijn gewicht tussen de 68 en de 73kg in wat een aanzienlijk groot verschil is en lijk ik soms zelfs een energie overschot te hebben wat resulteerd in een positieve versie van hyperactiviteit en een conditie als een paard terwijl ik nu ook vele malen beter slaap als vroeger.

 

Mijn overgewicht was destijds ontstaan rond mijn 11e jaar toen ik bij de speeltuin verreniging op de woensdagmiddag voor het eerst een zakje Smiths(later Lay's) Cheese Union chips proefde en raakte er aan verslaafd, op een begeven moment at ik dagelijks een 200gram zak chips op.

 

Nu ik behoorlijk aan het ontwaken ben kan ik niet anders dan de logische conclusie trekken dat de verslavende werking van chips te wijten is aan de toegevoede smaakversterker E621(een tintelende weeïge zoutachtige smaak, vooral diepvrieshamburgers en frikandellen zitten er vol mee en die gore smaak zit ook aan een McChicken en alleen mensen die een natuurlijke smaak hebben filteren het er zo uit, de rest vind die rotzooi gewoonweg lekker).

Letterlijk een val waar ik zelf ben ingetrapt destijds en de gevolgen ervan letterlijk heb ondervonden.

 

Een tweede conclusie die ik trek is dat mijn lijf nu bijna genezen is op een paar ongezondheden na waar ik ook hard aan werk, iig heb ik voor 85% mijn natuurlijke smaak weer terug, de overige 15% komt pas terug als ik stop met het roken van tabak. Zodra ik een vaporizer heb leg ik het roken van tabak voor de rest aan banden.

 

En diep in mijn hart zou ik graag vegetariër willen zijn en thuis eet ik dan ook eigenlijk al geen roodvlees meer, ja hooguit een stukje kip of vis.

Hierbij loop ik wel tegen een obstakel aan en dat heet acceptatie van je medemens(zoals bijv. mijn eigen ouders), het heeft mij heeft veel moeite gekost en het kost me nog steeds veel moeite om mensen duidelijk te maken dat ik uit eigen vrije wil gestopt ben met het eten van varkensvlees en dat ik mezelf niet heb laten ompraten om me aan te sluiten bij een bepaalde religie, het tegendeel is een kristalhard feit. Geloven doe je vanuit je hart en niet door op je in te laten praten, door daar mijn eigen hart te luisteren kom ik tot hele andere conclusies hetgeen voor mezelf ik me min of meer gedwongen voelde om een hele moeilijke beslissing te nemen, een beslissing die ik vanuit mijn onderbewustzijn heb genomen en dus heb ik er voor gekozen om me vast te houden aan mijn eigen intuïtie en het aangeleerde geloof volledig los te laten.

Ben ik nu een slecht mens en zou ik in de hel belanden??? Nou, dat denk ik niet, ik veroordeel niemand en ik weet het verschil tussen goed en kwaad en ik ben tegen geweld en handel vanuit mijn hart.

 

Toch ben ik geen atheïst en ik ben wel de laatste die zou ontkennen dat God of Allah niet zouden bestaan, in tegendeel, echter noem ik het eenheidsbewustzijn, kwantumbewustzijn of christusbewustzijn, 3 namen waarmee ik hetzelfde iig mee bedoel.

 

Om weer terug te komen bij het voedsel gebeuren wordt het een hele zware opgave om mijn medemens te doen begrijpen waarom ik vegetarier wil zijn, nu heb ik het niet zo zeer over mijn collega's op de werkvloer(een groter gestoord zooitje kom je zelden tegen), maar ik heb wel met een vrij koppige familie te maken.

 

Nog een obstakel is dat een menselijk lichaam weldegelijk vlees nodig heeft op zijn moment en voor die ontbrekende stoffen zou je een goede vervanger moeten hebben in de vorm van groente of fruit, hiervoor zoek ik nog de nodige informatie. Nu heb je ook van dat vegetarische nepvlees, maar die rommel wil je echt niet eten gezien de enorme hoeveelheid aan jawel e621,e622,e627 en e631, maw zeer schadelijk voor de gezondheid(toch een uitzondering v-ting,msg komt ook in de natuur voor in o.a. diverse soorten vis, echter in veel geringere hoeveelheid, absoluut onschadelijk voor de gezondheid en vis was dan ook erg gezond, maar dat kun je straks ook al niet meer eten door de verontreiniging).

 

Toch heb ik soms, maar dat is heel soms een vlaag, een gedachte spookverschijning uit mijn verleden en dan dat ik gezellig in de stad liep, eerst helemaal geil van de electronica in mediamarkt, lekker naar de burger king ging, ff een koffieshoppie pakte en vervolgens in de disco belande, helemaal stronken(ik drink al 6 jaar geen alcohol meer) in de nachtbus.

Maar nu voel ik me soms maar een saai geiten wollen sokken mannetje vergeleken met mijn verleden en soms doet dat zelfs ff pijn, maar ik ben dan ook wel weer blij dat ik nu veel beter de realiteit ken en weet wat er werkelijk speelt en wanneer die gedachten weer de overhand hebben gekregen verdwijnt de zin om de stad in te trekken volledig.

Het is nu ook soms zo erg dat ik de groei van mijn bewustzijn letterlijk voel, ook hier heb ik wat moeite mee omdat het soms net iets te veel van het goede lijkt te zijn en er een overflow aan informatie dreigt, dit zijn weer van die momenten dat ik absoluut ff geen drukte van bijv. een stad kan verdragen en heb dan de behoefde om de natuur in te trekken, wie van jullie herkent deze verschijnselen ook toevallig?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...