Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Open sollicitatie voor Moderator

Recommended Posts

De een wil komen, de ander gaat.

Ik ga weer doen waar ik goed in ben en duik onder die steen die maar 2 opties heeft.

Doc: "Good luck in thou queeste."

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc,

 

komt de zon al op>>> Voor mij is die nu in ieder geval onder gegaan!

 

HIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen weten helaas niet wat humor is.

 

Lachen is gezond.

 

Go for it!.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
No way schenkie geloof me op mijn blauwe kijkers. ;)

Ik heb een dubbel tribunaal. :)

Puur een schot in het donker.

Ik denk gewoon dat ik meer kan doen en geef dat aan.

 

 

post 1 Een tijdje geleden gooide ik eens een balletje op dat ik de test sectie wel wou modereren.

Dit doe ik omdat ik het forum en zijn leden een warm hart toedraag.

Het antwoord was positief maar ik moest eerst ontslag nemen.(werd wel leuk gebracht door de mod in kwestie )

 

dus gewoon van te voren besproken en beslist je spreekt je zelf wel tegen hoor of zie ik dit nu weer fout .

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou je mod willen worden doc??je doet al meer voor WF dan de gemiddelde mod,ik zou je graag als admin zien.kan het nog beter zeggen maar dan trap ik mensen op de tenen.

 

van mij mag je al zit er wel een dubbel gevoel achter.aan de ene kant ben je iemand met verstand van zaken,aan de andere kant kan het wel eens commercieel belang zijn.

uiteindelijk vin ik dah commercieel belang niet zo belangrijk als je kennis dus bij deze DOC 4 MOD(van test en algemeen sectie).al zou die het in overig en zo ook goed doen met ze sambalhumor hehehehe

 

succes goos

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
note:ik wil ook nog wel helpen met een stukje pr(ben toch al met mijn kop op tv en in magazines geweest)

 

Ja dat was toch 1x bij Talpa??? en die waren de week erna Failliet HAHAHAHAHAHA.

Dacht dat je het zo druk had en maar liegen tegen Frans ;) maar doe je ding zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

at5 :)

 

Mensen even ter verduidelijking vriendjespolitiek is niet van toepassing.

Sterker nog ik denk dat de regels voor mij nog zwaarder wegen als normaal.

Dat ik om de test sectie vraag heeft een reden.

Ga maar eens in de test sectie kijken dan begrijp je het wel ;) .

Wil in mijn huis een kamer nemen speciaal voor technische tests.

Met een Par meter en alle andere speeltjes om goede metingen te kunnen doen.

Ook wil ik samenwerken met bepaalde bedrijven om gebruik te kunnen maken van hun test-faciliteiten.

Kijken of we betere contacten kunnen krijgen met Wageningen.

Het beschikbaar kunnen maken van de Cannalyze voor elke test.

Allemaal kleine ideetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Doc, Whazzup en admins,

 

Ik denk dat het onmogelijk is om als leverancier van producten een onafhankelijke testsessie te beheren.

 

Dit is belangenverstrengeling en kan ten nadele werken van andere leveranciers.

 

Met deze wetenschap zal een andere leverancier met een concurerend product zijn producten niet graag laten testen via het forum.

 

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je je voor een ander product net zo zal inzetten als voor een eigen product.

 

Ik geloof wel in je goede intenties maar het blijft belangenverstrengeling en geloof niet dat je volledig onafhankelijk kan zijn.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei toch dat ik inspireer tot aanmelden :D

 

@Limit.

In je voorsteltopic zeg je dat je een leverancier bent.

Heb dan ook de ballen om te zeggen wie je bent ;) .

Iedereen kan claimen een leverancier te zijn. :)

 

We vragen al tijden dat leveranciers zich aanmelden voor tests.

Blijkbaar krijg ik meer reacties als ik vraag of ik kan moderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc naakt aan een paal binden en insmeren met pindakaas als ontgroening ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Doc, Whazzup en admins,

 

Ik denk dat het onmogelijk is om als leverancier van producten een onafhankelijke testsessie te beheren.

 

Dit is belangenverstrengeling en kan ten nadele werken van andere leveranciers.

 

Met deze wetenschap zal een andere leverancier met een concurerend product zijn producten niet graag laten testen via het forum.

 

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je je voor een ander product net zo zal inzetten als voor een eigen product.

 

Ik geloof wel in je goede intenties maar het blijft belangenverstrengeling en geloof niet dat je volledig onafhankelijk kan zijn.

 

Mvg,

Limit

 

tja als je je spullen niet via dit forum wil(lees DURF) te laten testen wil dat vaak al voldoende zeggen over het produkt.iemand met serieuze spullen zal er alles aan doen om zijn produkt aan de man te brengen.aangezien KJ een groothandel is kan men daar zijn produkt gewoon aanbieden.of doc er zijn heil in ziet is een tweede.ik acht doc vakkundig genoeg in om eerlijk en objectief een produkt te bekijken voor hij er zijn oordeel over heeft.tot op heden is alles nog gewoon getest wat echt interessant was.zat je produkt daar niet bij dan is het jammer voor je.moet je echt iets revolutionairs op de markt brengen en geen 1dagsvliegjes.

 

en zoals doc al zegt maak je gewoon bekend als je fabrikant/producent ben.als je echt goed spul heb zal het alleen maar ten goede zijn van je spullen.

 

back on topic

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Doc, Whazzup en admins,

 

Ik denk dat het onmogelijk is om als leverancier van producten een onafhankelijke testsessie te beheren.

 

Dit is belangenverstrengeling en kan ten nadele werken van andere leveranciers.

 

Met deze wetenschap zal een andere leverancier met een concurerend product zijn producten niet graag laten testen via het forum.

 

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je je voor een ander product net zo zal inzetten als voor een eigen product.

 

Ik geloof wel in je goede intenties maar het blijft belangenverstrengeling en geloof niet dat je volledig onafhankelijk kan zijn.

 

Mvg,

Limit

 

Ik ken Doc wat beter, en ik weet ZEKER, dat hij zich voor de volle 100% in zou zetten voor producten die hij zelf niet verkoopt. Testen is testen, niet je concurrentiepositie verbeteren... Een bedrijf kan een test ook gebruiken om te kijken of een product niet flopt, zoals bijv. de filters laatst.

 

Doc is dé man hiervoor... Om het van de andere kant te bekijken, is er iemand meer geschikt ? Juist omdat hij weet wat hij voor zijn eigen producten graag wil met testen kan hij het testen hierdoor wellicht beter laten verlopen.

 

@Frans, Doc op tv, ik ga eens kijken of ik dat stukje TV kan vinden, ik weet welk programma het was ;) :) .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Doc,

 

Bijna al mijn producten zijn nog in ontwikkeling en sommige in testfase. Ik was van plan om mijn producten over een maand of 2 aan te bieden aan het test forum.

 

Jouw verzoek triggerde mij om hier nu al te reageren.

 

Vanuit jouw positie als leverancier moet je mijn bezwaren toch kunnen begrijpen? Je vraagt tenslotte zelf of dit geen belangenverstrengeling is.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bijna al mijn producten zijn nog in ontwikkeling en sommige in testfase.

 

Over welke producten hebben we het dan, en wie test die ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Limit daar zat ik ook al aan te denken wiet test dat???

 

 

Ik denk dat die Dikke juist heel erg zijn best zou doen En niet om te bewijzen dat hij het kan, maar meer om een product wat niet helemaal goed is, beter te maken dat het is.

 

tja en dat Commercieele daar maak ik me ook NIET DRUK MEER OVER.

Dat maakt ook niet uit, das wat anders.

 

Ik denk er ook aan dat sommige leden spullen in hun handern krijgen waar ze zonder de test sectie alleen maar van zouden dromen.

 

Gr Ertertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn tests werden in het verleden en ook in de toekomst altijd door derden gedaan.

Ik denk dat er op mij extra gelet zal worden met het doen van testen.

In het verleden heb ik wel testen gedaan met het forum van producten die ik niet voer.

Een voorbeeld daarvan is.

De Osmose test

De Sunpuls test

De Advanced Nutrients test

 

Zoals ik al eerder heb gezegd is het ook andersom gebeurd dat producten zijn opgenomen op specifiek verzoek van forumleden. ;)

Gavita lampen

Special Mix Light.

 

Beste Limit.

Ik heb geen problemen om producten van jou te testen.

De producten moeten zichzelf bewijzen op het forum.

Ik kan dat zelf niet sturen hier op het forum.

Wat ik wel kan doen is aandacht en inzet tonen.

En er voor zorgen dat het forum de mooiste en meest speciale producten kan testen die verkrijgbaar zijn.

Als je een orgineel product hebt daag ik je uit om dat door een paar vaste forumleden te laten testen.

Ik neem aan dat je die wel vertrouwd op hun onafhankelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat maakt het allemaal uit dan ? al test je hiet 100.000 van je eige producten.

goed is goed en slecht is slecht. heel dit topic alleen al, maakt toch al duidelijk dat jij en goeie moderator zal zijn. en daar draait het toch om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien er snel een moderator vergadering zal wezen kan ook dit issue besproken worden,al geef ik je niet byzonder veel kans.

Belangen verstrengeling wordt snel aangerekend en haalt een stuk zuiverheid weg waar je je altijd tegen zal moeten verdedigen,nu ben je onafhankelijk van het forum en kun je gaan en staan waar je wilt.

Ik ben wel ingeomen met je betrokken heid met dit forum en wil je daarvoor bedanken.

 

Als je verder nog meer opzienbarende verzoekjes hebt kun je me altijd bellen of mailen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij heb toch ook Belangen verstrengeling ? wat is het verschil tussen jou en doc ?

ik zie het probleem niet zo. maar wel het probleem zoals jij het ziet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom kan ik het zo goed weten zeiksnor ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) ik heb het altijd al geweten. vergaderen is overbodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou die ken wel dicht, he Doc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal hier mijn laatste gedachte schrijven hierover in dit topic.

Ten eerste bedank ik iedereen voor zijn vriendelijke reacties in dit topic.

Ik heb de laatste tijd heel veel plezier gehad om samen met Whazzup en het forum de test sectie tot een mooi en actief onderdeel te maken.

Mijn idee was om de test sectie naar een nieuw niveau te brengen.

Ik heb daar een paar leuke ideetjes voor.

Ik ben dit topic begonnen om het bespreekbaar te maken.

Over belangenverstrengeling wil ik dit even kwijt.

Ik zit op dit forum omdat ik het leuk vindt.

Door mijn werk is het niet zo slim om thuis een kweekje te doen.

Voor mij was het een leuke insteek om wat met het testen en de test sectie te doen.

Iedereen heeft toch zijn favoriete sectie??

Door mijn werk kan ik af en toe iets leuks regelen.

Geloof mij ook dat dit niet altijd vanzelf gaat en ik er af en toe best wat moeite voor moet doen.

Natuurlijk vindt ik het leuk als jullie spullen kopen die ik produceer of importeer maar dat is niet de reden dat ik het doe.

Ik ben eerder benieuwd naar hoe de hobbykweker op bepaalde innovaties reageert.

En om claims van fabrikanten te testen.

Ik test voor de lol van het testen. :)

 

peace out, ;)

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...