Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weed_farmer

hoe een online growshop beginnen>?

Recommended Posts

ik zit nu al een tijdje met het idee een online growshop te beginnen maar er houden me een paar dingen tegen of ik ook een vergunning nodig heb als ik online ga is het winstgevend hebben mensen hier wat antwoorden voor ik zag wel op marktplaats een paar growshop die te koop stonden

 

iemand die zelf een growshop heeft of ook wil beginnen die met meer informatie kan komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ga ik zeker volgen :verrygood ben ik ook zeer benuwd naar, GS is geloof ik juridisch nog op het verkeerde spoor te leiden,

coffeeshop is daarintegen veel strenger.

 

bedankt voor het topic TS

 

grtz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat jij moet doen... :D

Zonder dollen,gewoon even wat informatie inwinnen bij de desbetreffende instanties lijkt mij beter dan advies hier te vragen. :verrygood

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog makkelijker meld je aan bij een affiliate programma van een growshop, makkelijker geld verdienen is er niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beginnen van een eigen bedrijf:

 

Heb je een startkapitaal?

Heb je opslag?

Heb je tijd genoeg?

Heb je geld voor een goede webpagina?

heb je computerkennis genoeg om de site bij te houden?

kan je boekhouden?

heb je contacten met de groothandels?

denk aan een goede verzekering?

zoek een goede boekhouder....

bezoek de belastingdienst voor meer info...

ga naar de kamer van koophandel.....geven ook les aan beginnende ondernemers

doe onderzoek naar hoeveel online winkels er al zijn, waarom nog één beginnen als er al zoveel zijn....wat voegt jouw winkel toe?

stel een goed bedrijfsplan op

wat ga je doen met garantie? inruil? wat als er een mankement is aan het geleverde product?

ga je zelf afleveren of via de post?

Heb je al onderzoek gedaan naar de inkoopsprijs en de aangeboden prijzen op het internet bij andere online sjops?

 

etc. etc. etc. etc. etc.....

 

 

verder ben ik het volkomen met AAD eens.....doe hier geen kennis op, een growshop is gewoon een bedrijf, dingen inkopen, dingen verkopen thats it...wat weten wij daar nou van, en dat bedoel ik niet cynisch

 

succes ermee, groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de info ik snap wel dat je zegt dat hier geen plek is om kennis op te nemen over een gs maar ik heb hier nu al meer antwoorden op mn vragen dan gister

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het idd geen slecht idee is om eens te neuzen bij een bestaand bedrijf om te vragen hoe en wat, je hoeft het wiel niet voor de tweede keer uit te vinden. Natuurlijk zal het niet gemakkelijk zijn, want concurrentie is een apart iets maar wellicht kan je bij een ander online internet bedrijf info op doen. Zoals ik al eerder zei....growshop is een bedrijf zoals elk ander, inkoop/verkoop.

Ook moet je natuurlijk over flinke kennis beschikken over het kweken, info verstrekken daar verkoop je mee, als het eerlijke info is dan he?!

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamer van koophandel

BTW nummer

Zakelijke rekening

softwarepakket voor online winkel(domeinnaam)

Groothandels(high supply,eurosales,kjproducts, enz)

Boekhouder

Betaalsysteem(IDEAL,PAYPAL enz)

Transporteur (DHL,TNT enz)

 

 

Verder heb je niet veel nodig...geringe investeringskosten...zo goed als geen opslag nodig..bestellen en meteen doorsturen naar je klant.

Kennis van kweken is niet echt een pré...tenslotte weten je klanten wat ze willen bestellen.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet ook niet een marktonderzoek te doen, en een marketings strategie op te zetten hoe en waar je je klanten---->zie traffic naar je website wilt leiden. Verzenden kan je 1 op 1 doen, jij geeft de order door aan het bedrijf waar jij inkoopt en je vraagt of deze direct willen verzenden naar je klanten, scheelt je kosten qua opslag en logistiek!

 

Weet je al welk assortiment je wilt voeren, merken etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat als je hier moet vragen hoe je een online growshop moet beginnen je iets zakelijks mist dus beter maar niet moet doen .

 

maar goed ik zal wel weer te simpel denken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle leden van wietforum krijgen 50% korting op alle artikelen.

dat is ook een hele belangrijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg hompii :wacko: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...