Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dp.

Snow Ryder

Recommended Posts

@ anus cocainus. Ze gaan zeker goed en ze zijn nu sinds een week buiten... de grootste circa 20 25cm. heeft eergister ze 1ste witte haartje laten zien dus ze gaan in iedergeval groter worden dan lowryder.

 

Ik moet er helaas zo vandoor als ik vanmiddag tijd heb zal ik wel een paar foto's schieten. Trouwens erg leuk dat jij ze ook hebt staan ik blijf die van jou ook in de gaten houden ;) .

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd erg makkelijk, jij loopt 3 weekjes voor op mij, dus kan ik mooi spieken bij jou!

Ik wacht op de foto's, succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn eindelijk de foto's dan, ik heb nou eenmaal niet veel tijd. Maar ik zal jullie op de hoogte houden.

1: gaat nog steeds goed, ze heeft alleen nog 1 misvormdt blaadje gekregen.

gallery_17220_7425_746702.jpg

 

gallery_17220_7425_1940086.jpg

Maakt ook mooie korte internodes.

 

2: Gaat als een snel trein

gallery_17220_7425_2395071.jpg

en de geur.. OVERHEERLIJK!! een lekker fris geurtje, neigt naar amnesia haze maar dan citroeniger.

Deze Pheno is zeker sativa-dominant.

 

gallery_17220_7425_2015461.jpg

 

3: Heeft een beetje last van de voedings rijke verse aarde waar ze nu in zit, ze stonden alle 3 in oude voedings arme aarde tot ze naar buiten gingen. Het rare vind ik alleen dat de andere 2 nergens last van hebben, maarja ze komt er alweer overheen de nieuwe blaadjes van de zijtakjes tonen de tekenen van overvoeding al niet meer.

 

gallery_17220_7425_3493018.jpg

 

@ anus cocainus, heb jij er een sativa pheno tussen zitten?

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dp, die zien er lekker fris uit ga zo door!

Je vraagt of er een sativa pheno tussen zitbij mij, ik dacht dat de sativa's kenmerkend waren door hun smalle bladvingers?

Maar die van mij hebben net als jou behoorlijk chunky bladeren, dus ik ga er van uit dat je dit ergens anders aan merkt.

Teach me oh great teacher :wave: , dan kan ik het je vertellen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 en 3 hebben bij mij breede bladeren en een bossige structuur, maar 2 heeft veel smaller blad en een meer open structuur... meer sativa aanwezig bij nummer 2. :verrygood

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 van mij hebben ook wat meer sativa trekjes, ben benieuwt of ze veel in grote gaan schelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dp, waar blijven die foto's! We zijn nu 10 dagen verder en ik snap dat je het druk hebt, maar ik ben zeer benieuwd!

Tot snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,

 

Van nummer 3 was het geslacht al bekent dat is een vrouwtje, maar nu beginnen 1+2 ook geslacht te tonen. Bij nummer 1 is het nog niet duidelijk te zien, maar van nummer 2 begin ik het vermoeden te krijgen dat het een KLOTE mannetje is! Als dit zo blijkt te zijn wordt het een deze weken een bezoekje aan sensismile brengen.... eerst 1 die niet wil ontkiemen, daarna 1 die zichzelf vermoord en nu zit er misschien ook nog een mannetje tussen. Terwijl het nota bene nog wordt bestempeld als als gefeminiseerd zaad. maarja ik heb nog gefeminiseerde white skunk zaden waarvan ik er al 2 heb ontkiemd heb die zijn sinds gister boven gekomen. Dus de nieuwe garde als al onderweg.

 

@anus: is er al wat geslacht te zien bij jou?

Tevens komen er deze zondag wat foto's, kunnen jullie ook ff zien of mijn vermoedens kloppen.

 

DP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How zeker! Dit topic had ik nog niet gezien. Ik ben er echt benieuwd naar!

Het zijn in elk geval al mooie plantjes! :whistling

 

Succes nog verder! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik nog even inhaken? :(

ik heb 5x Snow Ryder van white label in de tuin,EN ik wil graag mooie zaden produceren.

Maar dan heb ik dus goed stuifmeel nodig euh, donor? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om deze aan te vullen: Sweet seeds: BIG DEVIL autoflower soortje die 40 tot 100 gram buiten beloofd en 100 tot 150 cm groot kan worden. Zie op azarius

 

gtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vorige kweek snowryder gekweekt woordt tot 160 hoog

5 zaden fem 35,- sensismile 3 mannen :rofl 2 vrouwen 17 / 22 gr plant zie fotos URL=http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=230646]gallery_23920_9083_1877463.jpg[/url][/img]

gallery_23920_9083_544982.jpg[/img]

gallery_23920_9083_120815.jpg[/img]

smaakt wel lekker maar nooit meer :lol: :P

groeten ozzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand anders hier nog ervaring en foto´s van deze soort?

Ik ben zelf ook van plan om wat met die genen uit te zetten en ik ben wel benieuwd.

 

Groeten BoboJonko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze blijkbaar gestabiliseerd,want bij mij worden de 2e generatie Snowriders 1.20M.

gallery_22295_10617_643586.jpg

 

En Autofloweren ze nu WEL :lol: ,nu nog een dikke zadenkweek ermee volgend seizoen ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...