Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dp.

Snow Ryder

Recommended Posts

Hier is een nieuw autoflower soortje van white label.

http://www.sensiseeds.com/snowrydergefemin...d/3p1520013.htm

 

in de omschrijving zeggen ze dat de lengte vast staat op ongeveer 90-120 cm. is dit echt mogelijk met een autoflower of zijn het gewoon verkoop praatjes?

en hoeveel gram droog zou je er per plant dan ongeveer afkunnen halen?

 

alvast bedankt

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is zoals er staat 'n nieuw soortje

dus zal er nog weinig over bekend zijn

waarom probeer je het niet gewoon en laat ons meegenieten van de kweek ;)

niet zo moeilijk toch!!!

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel zeer intressant uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet zeggen dat ik dit soortje erg interessant vind :lol: (vooral voor guerilla)

Zou de eerste autoflower zijn met een goede opbrengst. Jammer dat ze van sensi zijn ;) vind hun overdreven duur. Dus iemand ff zadenkweekje starten, dan sta ik vooraan in de rij ;)

 

Sensi = 140 euro 10 zaden, niet eens feminized :lol: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fem zou ik ze zeker niet willen hebben. ;)

 

Nou maak je eerst een zaden teeltje. Misschien zijn ze daarom wel zo duur, iedereen gaat er met hun genen vandoor. :verrygood

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor

10 zaden = 55 euro

beetje beter kijken eh ;)

 

zeker niet te duur vind ik als ze hun belofte waar maken..

en gefeminiseerd zijn ze dus ook ...

en als dit niet goed gedaan is, is dat idd wel een minpunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ angel777: ik begrijp ook wel dat er niet veel over bekend is maar de gene die verstand van AF hebben kunnen wel inzien of zoiets mogelijk is of kunnen zeggen dat het absolute onzin is en dan ga ik ze ook niet proberen.

 

@ cleef: Deze zaden zijn van White label en kosten 10 feminized zaden voor 55e of 5 voor 30e dus voor een autoflower valt het volgens mij nog best mee, zadenkweek je is volgens mij niet mogelijk met feminized zaden tenzij je ze met iets anders kruist.

 

en bedankt voor de snelle reacties ;)

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm vraag me ook af hoe ze ervoor hebben gezorgd dat een indica zo hoog wordt! :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel een mix die ik gemaakt heb met me icexlowryder en die is ook autoflower

Ziet er wel heerlijk uit en lekker makkelijk voor buiten zoals ze zelf ook schrijven

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil het een beetje legaal houden... niet echt de beste buren ;) dus ik ga maar 5 planten zetten en daarom ben ik ook zo argwanend over die lengte die ze zouden berijken, ik heb geen zin in kleine rot plantjes waar maar weinig vanaf te halen is.

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor

10 zaden = 55 euro

beetje beter kijken eh :verrygood

 

Hey Pure, ik bedoelde een soortje als jack herrer of superbud :lol: In het algemeen zijn ze erg prijzig daar bij sensi. Wellicht omdat mensen er met hun genen vandoor gaan zoals Hjm zegt, maar dat kan je ook zeggen over alle andere seedbanks. Back 2 the subject...het lijkt me een zeer interessante soort, en wellicht heb ik ze binnekort ook thuis voor de guerilla09 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaden komen van white label :verrygood

ook bij sensi verkrijgbaar :lol:

weet niet of ze bij sensi horen of wat dan ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry maar ik kan nergens de regulieren zaden vinden van dit soortje ;) waar staan die dan ???? lijkt me namelijk een heerlijk soortje

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry maar ik kan nergens de regulieren zaden vinden van dit soortje ;) waar staan die dan ???? lijkt me namelijk een heerlijk soortje

 

 

greetzzz masteryero

Ja de standaard zaden zijn er dus niet, het lijkt me het makkelijks als iemand diesel ryder stuifmeel heeft ofzo en daarmee 1 van deze snow ryders bestuifd?? Dan ben ik zeker ook geinteresseerd!

Ik zal zelf binnenkort (hopelijk/als mijn plannen goed verlopen) lowryder en minefield ryder (afghaan/diesel X lowryder) stuifmeel hebben, misschien dat ik dan zelf wel een kruising maak. Want het is zeker een hele interessante soort :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is zeker een hele interessante soort

 

"...met een diepe lichamelijke stone die wordt getemperd door een joviale high."

Hoe komen ze er op!

Share this post


Link to post
Share on other sites
"...met een diepe lichamelijke stone die wordt getemperd door een joviale high."

Hoe komen ze er op!

Haha ja.. dus nu neutraliseert de high de stoned.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me niet echt iets nieuws,

 

er zijn al vele ruderaliskruisingen die 60cm+ worden tot zelfs 1 meter.

 

vanaf lowrider#2 (lr#1 x santa maria) gaat het al in grote sprongen vooruit.

 

ik ben zelf in het bezit van verschillende AF kruisingen allemaal groter en brengen meer op dan LR#1 en/of #2

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ beekaa: maar hoeveel gram zou je ongeveer van die snow ryder kunnen verwachten dan, want van lowrider komt toch maar iets van 15 gram p/plant. Ik wil juist wel iets hebben dat een beetje een goede opbrenger is aangezien ik er maar 5 kan zetten.

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey beeka ik ben zeer beniwud wel officiele autoflowering strain 60 cm tot 100 cm word ??? dit zie je bij een lowryder2 tog echt niet gebeuren ( nou moeten we het ook nog meer is zien van de snowryder )

 

 

iemand enig idee waar die regulieren te krijgen zijn dan ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet er meer over autoflowering Haze?! Hazeryder ofzo, deze lijkt me namelijk ook muy interessante. Schijnt ook redelijk lang te worden ten opzichte van lowryder 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zul je geen reguliere zaden van vinden simpelweg omdat ze bij Sensi of White Label of whatever niet willen dat je er met hun genetica vandoor gaat.

Dit geeft mij wel weer reden om te geloven dat wat ze te melden hebben over dit soortje best wel eens (de halve) waarheid kan zijn.

 

Maar tegelijkertijd is het zover dat ik weet onmogelijk voor een autoflower om de lengte te bereiken die ze aangeven.

Dit is alleen mogelijk als je een sativa autoflower hebt en dat is deze ''Snowryder'' duidelijk niet.

 

 

Greetz el NeGrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elnegrow bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden... ik had al wat afgezocht maar niks kon ik vinden over regulieren zaden ... ik las hier namelijk al de reactie gewoon een zaadronde doen en je hebt een hele partij van zijn zaden ...

 

wel slim van ze maar ik kan me niet voorstellen nee dat een snowryder zohoog kan worden ...maar ik ga ervan uit dat er snow white is gebruikt.... als ze een hawaiin snow hebben gebruikt zou het misschien wel weer kunnen bedenk ik me net :verrygood ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero

 

Als ze hawaiian snow gebruikt hebben in deze kruising is het alsnog een hybride.

Je moet het eigenlijk vergelijken met hoe groot een plant zou worden als je deze vanaf ontkieming 12/12 zou geven.

Een volbloed sativa kan dan wel boven de meter in lengte uitkomen, maar zover ik weet zal dit niet zo snel gebeuren met een hybride en al helemaal niet bij eentje die indica dominant is.

En aangezien in deze kruising het autoflower gen dominant is (oftewel de LR dominant is) is deze kruising ook indica dominant.

 

Ik kan het ook helemaal mis hebben maar deze theorie vind ik het meest logische.

Wie mij het tegendeel kan bewijzen kan me misschien van gedachte laten veranderen.

 

 

Greetz el NeGrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat nou als er in deze kruising lowrider #2 is gebruikt die is ook al langer dan lowrider #1, dan zou je naar mijn idee een soort krijgen dat dan weer langer word dan lowrider #2.

 

Hoe weten jullie dat snow ryder indica dominant is, bij de omschrijving komt alleen in dit stukje indica voor:

 

"De planten zijn stevig en de internodale openingen blijven onder goede omstandigheden kort. De knoppen zijn strak, zoals gebruikelijk bij Indica, en bedekt met plakkerig hars en ze hebben een zoet-pittig, grondachtig citrusaroma."

 

Het kan toch zo zijn dat het een sativa dominant soort is maar met de top opbouw van een indica.

 

dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...