Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

hoe krijg ik de stroom weer op t stopcontact!

Recommended Posts

nee het is een enkele stopcontact want de andere stopcontact doet het nog

 

Waarom pak je dan niet gewoon ff een verlengsnoer? Hoewel een goed gesprek met je ouders misschien beter is. Vind je het trouwens niet een beetje typisch dat jij thuis de regels wil bepalen? Ik vind je wel degelijk over het paard getild. Als jouw ouders niet willen dat je kweekt, dan kweek je gewoon niet. Weet je wat er gebeurt als hun huis door jouw gekweek afbrandt? Dan staan zij (en jij) wel mooi op straat. Als het een huurhuis is worden ze eruit gegooid, bij een koophuis betaalt de verzekering geen cent uit en is er dus geen geld om de boel weer op te bouwen. Als ik jouw pa was, dan wist ik het wel. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het koop een Hamster en een rad inclusief met USB aansluiting kan je zelf je stroom opwekken :wacko:

 

 

 

usb-hamsterrad.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je je ouwe niet uitleggen hoeveel een grammetje in de shop kost?

En uitleggen wat het gaat kosten om het zelf te kweken(qua stroom verbruik).

En ze natuurlijk glashelder uitleggen dat alles superveilig gebeurt.(ook onderbouwen dan he).

Als ze er niet in trappen zou ik zeggen respecteer hun regels zolang je in hun huis woont.(ben zelf vader :wacko: )

Misschien dat je in de tuin een paar plantjes neer mag zetten?

Anders is dit misschien de Oplossing!.

Zoveel planten als je wilt :specool

 

Groet Leip de Leeuw

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB kweekt voor de keiharde pegels, liefst kilo's.. niet om zelf op te roken, da's zonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dat geval kan CB misschien een stroomdraadje trekken van af de lantaarnpaal voor zijn deur en een paar 1000watterz ophangen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke wat ben jij een kansloos mannetje zeg,...buiten de boel affikken en nu binnen ook nog eens????

dat er ook nog mensen tips gaan geven hoe je te helpen om je ouders hun huis te verzieken vindt ik helemaal ziek :wacko: :lol:

 

ps kan je als super grote Lowryder guerillaboer niet eens je eigen huis krijgen??? dacht dat er 10tallen kilo's vanaf kwamen dus dan moet je toch poen genoeg hebben om minstens een loods te huren??

 

.......... o nee ,je heb nog nooit een gram geoogst :specool

 

 

veel succes met je binnen en buiten brand....

Share this post


Link to post
Share on other sites
buiten de boel affikken en nu binnen ook nog eens????

 

Die had ik blijkbaar gemist! Heb je een link? Ik kan me nog wel dat topic met dat vogelzaad herinneren en dat ie in een caravan of een camper wilde gaan kweken. Kansloos inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de wereld toch wreed!!!

Zomaar je stopcontact saboteren.....een schande....zucht.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het juiste antwoord is al eens genoemd, maar toch genegeerd lijkt het...

 

Vanuit de meterkast lopen een 2 (soms 3) tal aders naar een deel van het huis waar jouw kamer onder valt.

Die aders lopen via buizen van Centraaldoos naar centraaldoos.

Een Centraaldoos zit Centraal in de ruimtes in et plafont, doorgaans op de plekken waar ook je lampen hangen.

De lamp hangt vaak aan het dekseltje zodat eerstgenoemde het lelijke dekseltje uit het zicht houdt.

 

Vanuit die centraaldozen, lopen buizen naar je schakelaars en je stopcontacten, zg WCD's.

Als je een handige vader hebt, heeft die waarschijnlijk in de centraaldoos in jouw slaapkamer de voedende ader losgemaakt van de las. Andersgezegd: De stroomvoerdende draad zit samengeknoopt met andere stroomvoerende draden in een lasdop of -klem.

Als de stroomvoerende draad naar jouw WCD is losgemaakt, heb je geen spanning meer op je WCD.

LET OP!

De stroomvoerende draad is bruin. Als je vader de Nuldraad (blauw) heeft losgemaakt, heb je nog steeds spanning op je WCD, maar kan die spanning zijn weg terug niet vinden. Dan meet je wel een spanning met de spannginzoeker!

Wacht tot ze het huis uit zijn... Sluit alle spanning af... Haal de lamp van het plafont, check onder het klepje (10x10cm) of daar een bruine draad los zit.

Zo ja, sluit deze weer aan bij het blokje met andere bruine draden en het zou moeten werken.

 

Doe wel voorzichtig! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik denk dat je er echt mee moet stoppen.. een beetje je ouders pushen kan.. maar hun hebben ook gewoon recht op waar ze recht op hebben.

Zoals gezegd: waarom ga je niet op jezelf wonen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom pak je dan niet gewoon ff een verlengsnoer? Hoewel een goed gesprek met je ouders misschien beter is. Vind je het trouwens niet een beetje typisch dat jij thuis de regels wil bepalen? Ik vind je wel degelijk over het paard getild. Als jouw ouders niet willen dat je kweekt, dan kweek je gewoon niet. Weet je wat er gebeurt als hun huis door jouw gekweek afbrandt? Dan staan zij (en jij) wel mooi op straat. Als het een huurhuis is worden ze eruit gegooid, bij een koophuis betaalt de verzekering geen cent uit en is er dus geen geld om de boel weer op te bouwen. Als ik jouw pa was, dan wist ik het wel. :wacko:

 

Hij is al eerder ontdekt door z'n ouders.. Die arme mensen zullen wel gefrustreerd zijn met zo'n hardleers jochie in huis.

 

http://www.wietforum.nl/4x-K2-Onder-2x-100...uis-t34015.html

:specool

Jups. Sluit ik me bij aan.

je praat over je ouders alsof ze het ergste zijn op aarde wat je ooit overkomen is. Jij woont in hun huis dude, niet omgekeerd...

Deal with it! en als een eigen kamer/huisje geen optie is, zoek een mooie guerilla plek!

Ik zit mezelf hier a ruim twee maanden op te vreten omdat ik zou ubergraag wil gaan kweken, maar met de huidige omstandigheden lijkt het erop dat het moeilijk gaat worden... zaden bestel ik alsnog en ga wel een buiten kweekje proberen :smoke fuck it, nee heb je, ja kan je krijgen!

 

Maar om je ouders (en dus jezelf) in gevaar te brengen door in hun huis te gaan kweken zonder toestemming... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff ik zou niet eens met een grammetje uit de shop moeten aankomen bij me ouders. wees blij met de tijd dat je wel hebt mogen draaien. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jij woont in hun huis dude, niet omgekeerd...

Deal with it! en als een eigen kamer/huisje geen optie is, zoek een mooie guerilla plek!

amen. Denk dat ik in dit geval liever de vader advies geef.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...