Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek addict

Anesthesia & Mixed Kush Onder Tl -Geoogst-

Recommended Posts

had je nog foto's gemaakt voor het donker?

 

ik zou graag voor en na aanschouwen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Jodokus!

 

Nee geen tijd voor gehad. Kwam vandaag te laat thuis om ze nog eens met licht aan de te bekijken. Tot dinsdag middag staan ze in donker.

Heb ze 1 dag meer licht gegeven dan geplanned. Geen idee waarom, voor mij is het allemaal maar proberen en kijken wat het wordt.

 

Gr. KA

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij idem :verrygood ik ga ze ook in het donker zetten aan het einde

 

;) vertel mij in ieder geval je indruk, of ze dikker geworden zijn ja of nee

 

en wanneer ben jij gestopt met voeden? geplanned of op zicht? ik bedoel ben je gestopt toen je bruine haren zag of toen je dacht, het is x weken???

 

ik zal iig foto's maken van een top voor en na de drie dagen donker :lol: (bij mij over een week of 3 á 4)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, mooi optijd wakker Jodokus.

De indruk ga ik zeker nog even weergeven, heb het idee dat ze de laatste tijd aardig stil stonden in topgroei.

Mijn toppen hebben eigenlijk ook ontzettend snel oranje haren ontwikkeld, en hebben niet zo heel lang toppen gebouwd.

 

Ik ben gestopt met voeden op basis van een trichomen check. Zag dat er al een aantal amber kleurige trichomen tussen zaten, en een groot aantal melkachtige trichomen. Toen heb ik besloten ze in bloei te zetten.

 

Morgen meer nieuws.

 

Groeten, Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood early bird en iets met wormen ;) yuk

 

die oranje haren zie ik ook :D al heel vroeg bij mij in de kweek... eigenlijk sinds ik aanzuur met citroensap zie ik de haren weer lichtgroen worden. de pH van kraanwater is bij mij, r'dam, 7 - 7,5 (ik test met lakmoes, daar kan ik mee lezen en schrijven en behoeft geen kalibratie en/of justering)

 

Ik zuur overigens ook aan (naast citroenzuur) met dode coca cola voor het fosforzuur en de suikers en wat e-weet-ik-veul stofjes waar je vast heel high van wordt :lol: ach ik meng de wiet uiteindelijk toch met tabak, dus wat dat betreft :lol:

 

trichomen checken moest ik maar eens gaan doen... B) kan wel aan een microscoopje komen mss zelfs 1tje met foto-interface ;)

 

ben een echte kleine onderzoeker, je weet :D

 

ben heel erg benieuwd naar het 3 dagen donker effect op ons soort micro kweekjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Forumliefhebbers.

 

Dag 65 bloei

Dag 100 sinds ontkiemen

Dag 77 12-12

 

 

Vandaag was het zo ver, en ben ik gaan oogsten. Naar mijn idee waren ze rijp voor de knip, en dit heb ik dus ook gedaan.

Ik ben een dik half uurtje bezig geweest, en het was toch weer even leuk om te doen. Ik heb niet superveel foto's gemaakt, maar dat wat ik hier heb, zal ik met jullie delen. Het is minder dan dat ik gehoopt had te zullen krijgen, toen ik begon met deze kweek. Desalniettemin is het voor een 1e kweekje fantastisch makkelijk verlopen, en zijn het slechts fouten van mezelf die voor die magere resultaat hebben gezorgd.

 

 

 

  • Mijn Scrog net zat niet vol
  • Te korte groei periode
  • Te kleine wortelruimte
  • Te grote Scrognet mazen

 

Dit zijn toch een aantal fouten die ik zonder erg goed na te denken bij mezelf ontdek. Dat betekent dat ik dit zonder al te veel moeite voor een volgende kweek aan kan gaan passen. Oftewel: Ik heb hier van geleerd.

 

Dus: Opbrengst + Wat ik hiervan geleerd heb = Een tevreden Kweek Addict.

 

Foto's:

De Kushmix vlak voor de oogst

gallery_15250_6844_356240.jpg

 

1 van de geoogste Kushplantjes Mooie harde topjes. GEEN fluf.

gallery_15250_6844_434496.jpg

 

Kush van dichtbij

gallery_15250_6844_1006885.jpg

 

Witte Kush

gallery_15250_6844_249896.jpg

 

Anesthesia toppen[i/]

gallery_15250_6844_570832.jpg

 

Totaal aan het drogen. Linkse 2 is Kush de rest is Ana[i/]

gallery_15250_6844_669809.jpg

 

Ik heb ze een aantal dagen geleden volledig in het donker gezet, om te kijken of dit iets uit zo halen. Naar mijn idee zijn de toppen toch wel wat dikker geworden.

 

Zo dat waren dan de foto's..Zal als het droog is nog even wat foto's plaatsen en misschien een rookverslagje.

Het was met takken rond de 145 gram nat. Dus het zal zo rond de 25 gram opleveren. Genoeg voor mij om een hele tijd mee te doen.

 

Vervolgens gaan we verder met wat moedertjes, moet buiten ook wat leuks neerzetten deze zomer, dus ik ga eerst even moeders kweken, voor ik hier weer een wietkweekje neetzet. Weet niet of ik hier een verslag van ga maken.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) geniet ervan :lol: en het gaat niet om de hoeveelheid maar om de lol toch? ik rook zelf 2 tot 3 gram per dag, daar is niet tegen op te kweken met de ruimte die ik heb :lol:

 

Wel grappig dat de toppen dikker ijn geworden in het donker

 

ik ben van plan uit 1 positie voor en na foto's te nemen :verrygood

 

rook smakelijk gewenst vanuit rotterdam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor :lol:

 

Ik zou zeggen veel plezier ermee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniet ervan Kweekaddict :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mensen bedankt voor de reacties!

 

@Jodokus: Als je kweekt zoals ik valt daar inderdaad niet tegen te kweken. Maar met een voorgroeikastje, stekkenkastje, en bloeihokje, kom je al aardig ver :lol:

Bedankt voor het smakelijk roken wensen uit Rotterdam.

 

@Jquid: Thanks man! Nog even en dan steek jij ook een lekkere Ana aan.

 

@Blowsterke: Gaat helemaal goed komen! :D

 

Als het droog is nog 1 foto'update!

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een leuk topic was dit! super mooie plantjes en een verassend resultaat! Laat je het droge gewicht nog weten?

 

slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweek addict!

 

Dat is heel lang geleden dat ik voor het laatst een kweek van je zag als ik de goede kweek addict voor me heb..

Maar dit ziet er heeeeerlijk uit joh!

Mooie kristal vorming op de kush, dit zal zeker een goed te roke wietje worden..

 

Ben zeker benieuwd naar het eind resultaat en het smoke resultaat !

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kweek addict,

 

tsja het gaat in het begin vaak met vallen en opstaan.

maar zoials je al zei je leert er weer van en de volgende ronde komt het op die punten helemaal goed.

 

Ik vind het er erg lekker uitzien, en volgens mij gaat het eindgewicht nog meevallen hoor.

 

Rook ze :rolleyes::

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindscore: 32 gram droog

 

Valt me niet tegen. Want het is 32 gram goede kwaliteit homegrown wiet. Dit komt neer op ongeveer 0,3 gram/Watt.

Vond het toch leuk om te doen, en ik heb hier een hoop van geleerd, waar ik weer baat van zal hebben bij volgende rondes. En zoals BeeKaa al zei: het gaat toch met vallen en opstaan in het begin.

 

Topje van een Anesthesia plantje: Let niet op de haar, die vind ik zelf ook al storend :rolleyes:

gallery_15250_6844_640407.jpg

 

Toppen van Mixed Kush & Anesthesia samen:

gallery_15250_6844_32370.jpg

 

Ik heb het nog niet gerookt, aangezien ik geen tijd heb om hier lekker voor te gaan zitten.

Iedereen bedankt voor de reacties en voor het meekijken.

 

Groeten,

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

he, 32 gram kost je in de shop toch zeeeker 200 €, dus je loopt binnen :rolleyes:

 

verder heb je een super mooi soortje, mooi wietje en ben je zo veel rijker en wijzer van geest geworden! En dan vergeet ik nog de groene duim, ook de hulk is klein begonnen :wtf:

 

Gefeli met je rokertje en geniet ervan!

 

(En wel goed curen hè! Wordt het nog zooo veel lekkerder van)

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo kweek addict,

 

Gefeliciteerd met de 32 grammen!

 

Is het misschien een idee om een keer met z'n 3en (Jij, haaaajún en ik) jou verse wietjes te roken?

 

Ik hoor het wel van je!

 

Groeten van Buh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EmTee: Jazeker bespaar ik geld. En ik ga er ook van genieten natuurlijk. Heerlijk soortje als ik alles geloven mag! Maar dat testen komt na het curen!

 

@Buh: Dat lijkt me een heel voor de hand liggend strak plan. Eerst nog even curen in mijn weckpotten, en dan wachten op een heerlijke mooie lentedag!

 

Gr Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweekaddict

 

Gefeliciteerd met je 32 gram :rolleyes: netjes gedaan.

Het ziet er allemaal heerlijk uit :wtf:

Heb je niet al stiekem wat geproefd?? Het curen duurt weer even, we wachten met smart naar jou rookverslag.

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo kweek addict

 

mooi gekweekt.toppen zien er goed uit man.en 0,3 onder tl is helemaal niet verkeerd.zijn er genoeg die het niet halen.boven die is het nog mooie wiet ook.

 

dan de les die je ervan leert.die levert je in loop van tijd alleen maar meer op

 

succes met je volgende ronde

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ADDICT .... ik zal er maar niet te veel woorden aan vuil maken

 

gefeliciteerd met je oogst!!! :wtf: dat ziet er heerlijk uit...

 

kom maar op met dat rookverslagje :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt een lekker rookertje uit!

veel genot ervan <_<

 

hoelang ga je hem curen in je weckpot?

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mensen! Bedankt voor de reacties.

 

Heb de wiet nu een tijdje gecured, en kon het vandaag dus echt niet laten er eentje aan te steken.

Vandaag was een Kushmix plantje aan de beurt. Omdat ik niet meteen aan de ''grote''(micro)top beginnen wilde, pakte ik een wat kleiner topje, en rolde hier een Joint van. Het kruimelen ging aardig lastig, want het binnenste van het topje was nog best lastig in stukjes te krijgen. Het plakte aan alle kanten, want het makkelijk kruimelen niet bevorderde.

 

Omdat ik mijn niet goed afgebloeide Jackberry buitenwietje gewend ben, en hiervan dus aardig veel van in een joint doe, was de joint goed gevuld. Iets teveel denk ik achteraf, omdat ik het effect al vrij snel heel goed te pakken had.

 

Zoals ik al zei: het kruimelen ging vrij lastig. Het was een tamelijk compact topje.

 

Het effect: Goed merkbaar. Van de smaak komt niet heel veel terecht omdat ik verkouden ben. Hij was, ondanks het niet heel lang gecured is, zacht in mijn keel, en rookte lekker weg. Ook een aangenaam geluid bij het hijsen, van een sissend stukje joint wat langzaam wegrookte, werkte op me in, wat mijn stemming bevorderde. Zodoende begin ik de joint als aangenaam te beschouwen. Zeker nu het goed werkt, is het toch een heel lekker gevoel. Ik zit stevig in mijn stoel, en heb zware armen. Volgens mij hoort dit gevoel bij Stoned zijn.

 

Conclusie: Het is een lekker wietje om even een filmpje te gaan kijken. Meer iets voor 's avonds als je het mij vraagt.

 

 

Later nog een rookverslag van de Anesthesia.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...