Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek addict

Anesthesia & Mixed Kush Onder Tl -Geoogst-

Recommended Posts

<_< klinkt idd als stoned :wacko:

 

tip van jip: koop een grindertje, echt je wil nooit meer zonder... geen plakvingers, weinig verlies en perfect gebrokkeld

 

nog een tip daarbij, koop een kunstof of houten exemplaar, ik had een hele mooie metalen van het merk "redeyes" en die was echt perfect, tot ik een keer met een tippie hem schoon wilde vegen en het tipje zilvergrijs eruit kwam, dat ding gaf dus aluminium af... dat wil ik helemaal niet roken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mager resultaat? Mwoh, ik vind van niet...

Prachtige toppies hoor, die zullen vast smaken man :wacko:

 

Microfreaks Untited <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jodokus : Oke bedankt voor de tip. Lijkt me inderdaad niet zo super fijn om Aluminium te gaan roken inderdaad <_<

 

@Wil: De topjes smaken best. Volgende ronde ga ik toch voor een hogere opbrengst. Moet wel meer uit te halen zijn.

 

Microfreaks United!

 

Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus die kush mix is je goed bevallen?? hoe staat het er voor met de ana's, heb je die al geproefd?

Het ziet er allemaal zeer goed uit joh :smoke Het is zeker geen slechte opbrengst, als je volgende keer je net goed vol heb haal je er wel het dubbele af volgens mij...

Ben je al bezig met voorbereidingen voor je nieuwe kweek/topic??

Veel rookplezier Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Addict!

 

Dat ziet er allemaal erg mooi uit!

veel smokeplezier ermee!

Laat me weten of erachter komen^^ hoe die is heh!

check je snel!

 

 

--][--

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook wel nieuwschierig naar een verslagje van de Ana's :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweekaddict,

 

Mooie bloemetjes, knap gedaan.

Je hebt weer veel geleerd en je bent zeker niet de enige.

Vind het de max dat je rustig laat curen alvorens te testen, respect.

 

Keep up the good work :verrygood

 

Mvg, Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha oké dan, dan doen we nog even een verslagje van de Ana's.

 

Inmiddels goed gecured, en ook uitgebreid getest.

 

Anesthesia F1 V1

Breeder: Whazzup

 

 

Product Informatie (www.sanniesshop.com)

Type: overwegend indica

Bloeitijd 8-10 weken

Opbrengst: Tot 500 gram/m2 indoor

Smaak: Aromatische Indica. Geuren van koffie en kruiden, zoet aardse smaak

Effect: Gebalanceerde diep ontspannende stoned met een psychoactieve high

Bloemen: Erg compacte en harde buds

THC: Percentage tot wel 22%

 

Het verkruimelen is goed te doen. De plant is namelijk uitvoerig gedroogd, en het curen komt het makkelijk verkruimelen ook ten goede. Het rollen daarentegen is wat moeilijker, omdat ik niet erg bedreven ben in deze handeling, en omdat mijn vingers ontzettend plakkerig zijn. Ik was mijn handen even en doe een andere poging tot rollen, die ook slaagt. Ik zoek een rustig plekje op in de achtertuin, en genietend van de voorjaarszon steek ik dan mijn eerste Anesthesia joint aan.

 

Iets wat me direct opvalt, is de volle roomwitte rook die er vanaf komt. Het is windstil dus de rook blijft even hangen. Dit fascineert me, en ik vergeet even dat ik een joint heb. De 2e hijs adem ik in, en probeer me, wachtend op de klap op mijn keel die ik meestal heb bij wiet, te focussen op de smaak. De klap komt gelukkig niet, en dit brengt me al helemaal in de stemming.

 

De smaak is (voor mij) lastig te beschrijven. Hij smaakt zoals hij ruikt. Een beetje zoetzuur citroen-achtig. Geen koffie te bekennen voor mij, maar toch zeker een aangename smaak! Dan moet ik er wel bij vermelden dat ik niet vaak wiet rook, en dus ook niet helemaal thuis ben in het smaakje van wiet.

 

Het effect hakt in, en ik geef me neer in mijn luie bureau stoel. Een filmpje doet het goed bij deze wiet merk ik, dus ik geniet met volle teugen.

En nu die andere 15 gram nog :verrygood

 

Bij deze is mijn topic afgerond, en bedank ik iedereen voor zijn/haar reacties.

Misschien binnenkort weer een topic, maar daar denk ik nog even over na. De planten staan er al.

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek addict, dont make us jaloes !:verrygood

Je rook verslag klinkt geweldig aantrekkelijk whahaha !

 

Nouw in ieder geval super veel rook plezier ( en film kijk plezier ) toegewenst.

En ik hoop dat je nog een tijdje rook plezier er van zult beleven !

 

Groetee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Gegee'Skafzz!

 

Gaat in mijn tempo helemaal goed komen :verrygood Bedankt voor je reactie.

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super report en mooie plantjes (jaloers :P ), maar wat ik wel moet vermelden, is dat het me wel moed geeft, nu ik voor de eerste keer met autoflowers werk, dat ik mijn plantjes (zaailingen) wel veel sneller kan doen groeien dan ik over het algemeen op dit forum heb opgemerkt en ook hier weer zie ik dat ik na de eerste week reeds een week verder sta in mijn groei.

 

Op dit moment krijgen mijn zaailingen wel 24/24 licht, maar dan nog, de eerste dag dat mijn zaailingen bovengronds komen staan ze reeds verder dan op deze foto's te zien is na een week... Op 1 week tijd heb ik nu met mijn Amnesia een volwaardige 2de node ontwikkelt met drie vingers die reeds haar eerste aanzet heeft gegeven op te stijgen tot de tweede internode in plaats van node.

 

Dus mijn ervaring en kennis werpen dan blijkbaar toch ook bij autoflowers, gelukkig, hun vruchten af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super report en mooie plantjes (jaloers :P ), maar wat ik wel moet vermelden, is dat het me wel moed geeft, nu ik voor de eerste keer met autoflowers werk, dat ik mijn plantjes (zaailingen) wel veel sneller kan doen groeien dan ik over het algemeen op dit forum heb opgemerkt en ook hier weer zie ik dat ik na de eerste week reeds een week verder sta in mijn groei.

 

Op dit moment krijgen mijn zaailingen wel 24/24 licht, maar dan nog, de eerste dag dat mijn zaailingen bovengronds komen staan ze reeds verder dan op deze foto's te zien is na een week... Op 1 week tijd heb ik nu met mijn Amnesia een volwaardige 2de node ontwikkelt met drie vingers die reeds haar eerste aanzet heeft gegeven op te stijgen tot de tweede internode in plaats van node.

 

Dus mijn ervaring en kennis werpen dan blijkbaar toch ook bij autoflowers, gelukkig, hun vruchten af!

 

Hey flapdrol je bent nogal vol van jezelf is het niet?!!!

Best triest als je in een topic uit 2008!!!!!! gaat vermelden dat jou plantjes veel sneller groeien.......

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...