Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek addict

Anesthesia & Mixed Kush Onder Tl -Geoogst-

Recommended Posts

Hee Kweek addict :wacko:

 

drong pas later tot me door dat je zei dat jij ze ook had staan, toen ik je verslag zag zag ik dat ik het al eens gelezen had B)

Ziet er iig goed uit hoor, fijn ook dat je helemaal geen alst hebt van ziektes ofzo. Geef je ze water van boven of van onder? Ik heb ze vandaag voor het eerst van onder water gegeven omdat ik last had van die gekke mugjes door de te natte grond... Wordt dus nog even aankijken of dat werkt, water geven van onder.

 

Ik houd je in de gaten!

 

En wat ruiken ze lekker he, zelfs al na 20 dagen :wacko:

Edited by J quid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Growers!

 

Vandaag weer tijd kunnen maken voor een update. Heb het aardig druk, maar gelukkig kon ik er nog even tijd voor vinden.

 

Foto's van gisteren, Dus:

Week 7: Dag 3

Dag 80 sinds ontkiemen

Dag 56 12-12

 

Einde inzicht!

 

De toppen zijn aardig aan het zwellen gegaan, al valt het me tegen van 1 Mixed Kush plantje. Deze zwelt niet heel erg op, maar heeft erg weinig blad in de toppen. De andere MK zwelt wel lekker op, en ik denk dat ik ze bijna op een water dieet ga zetten.

 

De Ana's daarentegen kunnen nog wel even. De ene is iets verder dan de andere 2, maar ze zijn alledrie mooie topjes aan het maken, en zijn behoorlijk wit!

De bladkleur van alle 5 planten is nog mooi groen, op hier en daar een roestvlekje na. Vraag me af of dit snel verandert gedurende een waterdieet.

Ach...De MK gaat niet lang meer duren, maar de Ana's ga ik gewoon 9 weken geven en dan nog een weekje water, en misschien een aantal dagen in het donker laten staan.

 

Genoeg geluld...Foto's

 

Voor een eerste keer niet een geheel onaardig gevuld netje met Anesthesia topjes.

gallery_15250_6844_664071.jpg

 

Het verschil met de Mixed Kush is groot. Daar heb ik het net lang niet vol gekregen, en dat kost me gewoon grammen.

gallery_15250_6844_210959.jpg

 

Een aardig topje va Mixed Kush als me niet vergis, heb het deze keer niet echt bij gehouden.

gallery_15250_6844_668916.jpg

 

Onder een laag wattage toch nog best aardige topjes, vind ik zelf

gallery_15250_6844_69570.jpg

 

Komende tijd gaat het fungeren als zadenkweek hokje en/of moeder hokje, want de buitenseizoen gevoelens zijn al behoorlijk aanwezig. Moet er misschien toch maar een kastje bij gaan bouwen met een aantal TL buisjes. Achjaa ik heb zoveel plannen, ik zie wel wat het worden gaat.

 

@Blowsterke: Hee dame! Ja die Ana's gaan inderdaad lekker onder een vrij laag wattage. Ben echt benieuwd naar de uitwerking...Kan bijna niet wachten. Moet het geduld nog maar even opbrengen. Maar dat het goed is tegen de pijn is helemaal mooi.

 

@Freaky: Kan je naam niet helemaal goed spellen omdat ik al die gekke tekens niet heb volgens mij. Maart in ieder geval, ja kom maar langs jongen. Ik hoor het wel wanneer je er weer eens bent. Helaas moeten we het dan nog even doen met een Outdoor Wietje, maar dat is eigen kweek, dus smaakt het altijd wel chill B)

 

@J quid: Ik geef ze van boven water, en heb hier nooit problemen mee gehad. Die gekke mugjes zijn mogelijk varenrouwmuggen... misschien dat je ze eens kunt fotograferen, dan weten we er meer over. En als je een heleboel krioelende larven in je aarde hebt, kun je helemaal wel gek worden...Die beestje zien er ernstig uit...en ze zijn vaak met heel veel.

 

Als je zoekt op ''Varenrouwmug'' vind je vast wel iets nuttigs.

 

Dat was het weer.

Fijne nacht toegewenst namens KA uit het Noorden.

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere topjes zo onder TL hoor B). Een beetje voller netje en je zit helemaal goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Whazzup!

 

Kwaliteit is goed, kwantiteit iets minder helaas. Veel geleerd over hoe ik het beter zou kunnen doen, dus volgende rondes heb ik er veel vertrouwen in!

Thanks voor je reply!

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweek addict!

 

Beter wat minder maar van goede kwaliteit dan veel van slechte kwaliteit :verrygood

Ik heb een vraagje ? na hoeveel dagen 12/12 ga je de kush afdoen ?

 

mooie plantjes! doe zo verder !

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mensen!

 

Vandaag update tijd. Dus hier gaan we.

 

Week 7 dag 7 Bloei

Dag 84 sinds ontkiemen

Dag 60 12-12

 

Vandaag over gegaan op water. Ze krijgen nog zo'n 14 dagen. Dan hebben ze 9 volle weken bloei gehad. In die 14 dagen geef ik ze ook nog een aantal dagen non stop donker. Denk wel dat ik dan ongeveer goed zit. Ik doe dit, omdat ik sowieso de plantjes wat vroeg oogsten wil, om een lekker high wietje te krijgen.

 

Plaatjes.

 

Eerst nemen we Mixed Kush even onder de loep. Helaas zijn die 2 verschillende soortjes, en is de ene dus meer klaar voor de oogst, dan de andere. En aangezien ik ze wel op waterdieet wil hebben, ben ik genoodzaakt ze ongeveer tegelijk te oogsten. Ze staan in de zelfde bak immers.

Het toppenveldje: Zitten nog aardig mooie topjes tussen.

gallery_15250_6844_477660.jpg

 

een los topje:

gallery_15250_6844_147152.jpg

 

Nog een topje:

gallery_15250_6844_410733.jpg

 

Mankeert niets aan:

gallery_15250_6844_905683.jpg

 

Dan schakelen we over op Anesthesia

 

7 volle weken bloei gehad:

Een wat kleiner topje

gallery_15250_6844_11994.jpg

 

Een wat groter topje:

gallery_15250_6844_649378.jpg

 

Even zonder flits om een indicatie van oranje haren te geven

gallery_15250_6844_122195.jpg

 

En een toppenveldje natuurlijk:

gallery_15250_6844_928776.jpg

 

 

Volgende ronde sowieso dingen veranderen.

  • I.p.v. plantenbakken, losse potten, om iedere plant verschillend van haar behoeften te kunnen voorzien
  • Wattage verandering
  • Langere groeiperiode

 

@Micro-amateurke: De Kush gaat eraf na zo'm 75 dagen 12-12. En inderdaad, beter goede kwaliteit en wat minder, dan een berg rommel :verrygood

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm lekker, die gaat smaken :verrygood

 

en dat blad, mooi donkergroen :whistle: stuk voor stuk gezonde dames :rolleyes:

 

 

 

Greetz,

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kweek addict

 

dat ziet er weer lekker uit je laatste fotokes :verrygood

 

het zal daar wel flink ruiken zeker

 

daar ga je zeker enkele lekkere :rolleyes: kunne afhalen

 

succes nog!!!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Peenoard: Leuk dat je weer ff wat bij me post!

Zijn inderdaad mooie dames. Trichoompjes beginnen hier en daar naar amber te schieten. Dus denk dat ik wel goed zit met mijn overschakeling op water :rolleyes:

Blad is inderdaad mooi groen. Laat ze maar alles uit de kast halen.

 

@Grow groentje:

Het ruikt hier inderdaad sterk. Lekker. Dat is een feit.

Hoop er ook wat lekkers af te plukken. Gaat vast wel lukken..:whistle:

 

Commentaren en alles welkom. Leren is prioriteit nummer 1 hè :verrygood

 

Kweek Addct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Kweek addict!

 

Ziet er echt vet nice uit! Respect voor je kweekkunsten :verrygood

 

Nou ik ga weer even op bed liggen, m'n been gaat weer pijn doen.

 

 

groeten van Buh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijke plantjes, ziet er vet moai uit allemaal!!

 

groetnis jonge!!! :verrygood

Edited by F®€àký

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Freaky: Thanks man! Daar ga je zeker een sample van ontvangen hè!

 

@Buh: Thanks man! Volgende ronde gaat uiteraard beter worden.

 

@Wietland: Hee man! Dankjewel. Het ruikt ook allemaal zeer lekker, en er komt vast een lekker rokertje vanaf!

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 57 bloei

Dag 92 sinds ontkiemen

Dag 68 12-12

 

Hallo Forummers!

 

Tijd voor een update. De planten zijn aangekomen in de laatste week (misschien nog iets langer) van hun leven.

Het blad verkleurt nog niet sterk. En de trichomen zijn nog aardig helder, maar ze hebben er toch allemaal 8 volle weken op zitten. Hier en daar merk ik een amber trichoompje op, maar daar blijft het ook bij. Aangezien ik ze op water heb gezet, had ik verwacht dat er snel verkleuringen op zouden treden. Hier en daar begin ik gele vlekken te zien, maar ik heb nog geen massale tekorten kunnen waarnemen.

 

Mixed Kush neemt niet erg veel meer toe in omvang. De Anesthesia's daarentegen zijn de laatste weken aardig gezwollen, en het zijn toch mooie toppen aan het worden. Hier en daar een wat kleinere, en hier en daar een dikkere.

 

Ik verwacht geen top-opbrengst, maar voor een eerste binnenkweekje vind ik dat het toch soepel, zonder grote problemen, is verlopen. De uitslag is nog afwachten natuurlijk, maar ik verwacht er geen 6 x 18= 108 g. van.

 

Tijd voor een aantal foto's.

 

Eerst de KushMix.

Zitten toch best leuke topjes aan hoor.

gallery_15250_6844_625381.jpggallery_15250_6844_10082.jpg

gallery_15250_6844_638215.jpg

 

Nu de Anesthesia plantjes.

Leuke toppen:

gallery_15250_6844_287227.jpg

gallery_15250_6844_432921.jpg

 

Overzichtje:

gallery_15250_6844_1079339.jpg

 

Nog een topje:

gallery_15250_6844_221145.jpg

 

Oké, dat was het dan. Waarschijnlijk nog een weekje in het licht, een aantal daagjes volledig donker, en dan de schaar weer uit het vet halen :P

 

Is er iemand die een gokje durft te wagen? Zoja, doe dat maar :verrygood

Ik gok zelf op een gram of 25

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee WB!

 

Daar zou ik meer dan tevreden mee zijn!

Ik hoop het.

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweekaddict!!

 

Dat ziet er meer dan goed uit!!

Ziet er veel beter uit dan wat ik heb gepresteerd.

Ana is echt een space wietje, en toen ik haar rookte werden me benen echt sloom.

Je kan ze beter nog ff laten staan ja, dan krijg je wat vollediger effect.

Kon ik wel merken met plant 1 en plant 2.(anderhalve week later geoogst)

Maar echt mooi gedaan KA!!!

SUPER!

 

Ik gok 32 gram.

 

Groeten BoboJonko :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal super uit Kweekaddict.

 

Maar had ook niet anders verwacht van zo'n liefhebber als jij.

 

Geniet er maar van, van je eigen rokertje.

 

Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kweekaddict 't einde is alweer in zicht, Dat heb je allemaal erg netjes gedaan met de TL :P

Ben erg benieuwd wat eraf zult halen, ik denk wel tussen de 30 en 40gr.

Volgende keer netje vol?? Ik ga er ook m'n best voor doen :verrygood

succes verder, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bobojonko: Bedankt voor je positieve reactie. Kan ook niet wachten om er 1 aan te gaan steken, maar ik heb me voorgenomen, om het eerst even te laten curen. Hou niet zo van die scherpe roook in mijn keel, en een tijdje curen komt de smaak wel ten goede natuurlijk. Laat ze nog een dag of 10 staan denk ik. En 32 gram, ja het is niet een topopbrengst, maar ik rook ook niet als een malle. Tegen de tijd dat zoiets op is heb ik vast al weer iets nieuws geoogst.

 

@Blowsterke: Genieten gaat het zeker worden ja! En ook nog eens 3 verschillende soortjes. Kan wel onderling verschil zien in de Kush, dus dat zullen 2 verschillende soorten zijn met ieder haar eigen smaak. Heerlijke hobby dit :verrygood

 

@SmokeyB: Jo Smokey! Ja volgende kweek het netje vol hoor. Even een wat langere groeiperiode, en misschien eens beginnen met stekjes. Eerst komt er nog een zadenkweekje aan waarschijnlijk. Want ik wil deze zomer Outdoor ook wat leuks opzetten. Ik volg je in je verslag!

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey man,ik was even een beetje te positief zie ik nu wel :P

Ik verander het in 36 gr droog voor jou,gun je wel meer,maar zie nu goed de maten enz,kon het eerst niet zo goed vergelijken :verrygood

Groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een volgende keer je eerste gok Weedbrother :verrygood

Ik hoop het in ieder geval.

 

36 zou ik ook geen probleem vinden hoor. Heb veel van dit kweekje opgestoken, wat ik deze zomer sowieso Outdoor zal toepassen, en Indoor gaat natuurlijk ook gewoon nog door.

 

Gr. KA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er echt :verrygood :P uit! Welke soortjes ben je van zin buiten te gaan kweken dit jaar :)?

 

Groetjes Wouter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, jij gaat een lekker rokertje hebben.

 

Smakelijk!

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee kwekers!

 

Thanks voor de reacties.

 

@Wouter04: Moet maar even kijken wat er op mijn pad komt. Sowieso van plan om te verduisteren, na goede ervaringen van vorig jaar. Levert echt fantastische wiet op. Wil eigenlijk max. 5 planten hebben buiten. Het wordt in ieder geval: Anesthesia, NDB voor Guerilla, een autoflower soort ook voor Guerilla, en misschien nog iets leuks uit Sannies Seeds collectie. Ga binnenkort wat stekmoeders opkweken, van in ieder geval Double Fun.

 

Gaat genoeg om in mijn hoofd over de buitenkweek, en ik vind het ook fantastisch om daar over na te denken.

 

@Koi: Ik hoop het ja! Zal binnenkort eens kijken hoe jij het er vanaf brengt/bracht met de Anesthesiaatjes. Aardig druk tegenwoordig..Helaas.

 

 

Morgen geef ik ze nog wat water, zaterdag zet ik ze in het donker, en dan gaat dinsdag de schaar erin.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...