Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kweek addict

Anesthesia & Mixed Kush Onder Tl -Geoogst-

Recommended Posts

Hopelijk ziet het bij mij er ook zo uit binnen een paar weken :tu Schoon werk!

Volgende ronde haal ik ook wat uit sannie's shop :P

 

Greetz,

 

Peenoard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee heren!

 

Bedankt voor jullie reacties! Daar doen we het voor :tu Ze ruiken flink inmiddels. De geur kan ik niet helemaal thuis te brengen. MK nijgt eigenlijk wel wat naar een ammoniak geurtje met een combi van nog iets. Maarja, dat kan ik met foto's niet duidelijk maken natuurlijk. Dan maar verbaal.

 

Blij dat jullie de plantjes mooi vinden.

 

Gr. Kweek Addict

 

Morgen update

(1e dag week 4 bloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mensen!

 

Vandaag weer tijd voor een update. Het is een week geleden, en er zijn een aantal dingen veranderd.

 

Even wat gegevens:

21 dagen in bloei

32 dagen 12-12

Dag 58 van de hele kweek

 

Voeding:

Gisteren nog 1,5mL/L B.A.C. PK Booster + 1,5mL/L B.A.C. Bloeivoeding

Denk dit (nog)niet op te gaan hogen, omdat ik hele lichte verbranding zag bij de puntjes van het blad.

 

Ben bezig de circulatie-fan te vervangen voor 2 pc fans. Mijn Honeywell fan is toch een best lomp ding voor in mijn kastje, en er lekt een vloeibaar goedje uit, voelt wat vettig aan, en was na een dag niet draaien niet opgedroogd. Misschien iemand met ervaring hiermee? Of iemand die weet wat dat zijn kan? (Oorzaak & Gevolg ervan?)

Dit is hem:Honeywell Fan Heb hem destijds voor 60 euro aangeschaft in een GS in Leeuwarden, en op deze site staat hij voor 25...Voel me lichtelijk afgezet :tu

 

Mijn netje krijg ik niet helemaal vol. Nou vind ik dit niet zo'n probleem, en verwijt ik mezelf niets aangezien dit mijn eerste micro kweek is. Vind het al helemaal mooi dat er zulke mooie toppen aan het vormen zijn. Zowel de Anesthesia, als de Mixed Kush is ontzettend wit. De Mixed Kush is al iets verder met haar topjes dan de Ana's. Helaas ben ik niet helemaal weg van haar geur. De Anesthesia's ruiken wel heerlijk :P

 

Oke genoeg geluld.

 

Mixed Kush overzichtje. Dit zijn 2 plantjes. Heb te weinig uitlopers gecreëerd in mijn groei periode, waardoor het net niet genoeg gevuld wordt. Heb nog best wel wat toppen, maar om de randen is het net niet meer vol te krijgen.

gallery_15250_6844_425172.jpg

 

Anesthesia overzichtje: 3 plantjes, iets meer topjes, iets minder dik, net niet helemaal vol, maar ik geniet er nu al van. De randen wederom niet te vullen.

gallery_15250_6844_168061.jpg

 

Topje van een Mixed Kush plantje.

gallery_15250_6844_516479.jpg

 

Topje van een Ana.

gallery_15250_6844_258910.jpg

 

Oke dit was het weer voor nu. Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties.

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn Mixed Kush bak zijn er 2 soorten te onderscheiden, dat is een feit. Dit kon ik helaas niet zien in de groei-periode, maar in de toppen is toch een duidelijk verschil zichtbaar.

 

Een puntiger topje & een breder topje. Gelukkig beide sneeuwwit.

De punt Kush:

gallery_15250_6844_579380.jpg

Iemand enig idee welke van de kush plantjes zit zijn kan? Ben er wel benieuwd naar, maar misschien is dit wel onmogelijk om te weten...

 

De bredere Kush:

gallery_15250_6844_263304.jpg

Deze is beduidend voller dan het andere plantje.

 

De bredere Kush 8 dagen geleden(zelfde topje):

gallery_15250_6844_166715.jpg

 

Vandaag 2 pc fans voor Air-circulation toegevoegd. Vond de Honeywell niet heel betrouwbaar meer.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Kweek addict!

 

Ziet er goed uit man! Hoop dat alles goed gaat.

 

Groeten van buh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweek addict

 

Gaat lekker he?? Die topjes zien er smakelijk uit :tu

Je hebt nog even te gaan, dat gaat een mooi toppen veldje worden hoor.

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Newby Growa! Ja absoluut, in een week tijd, zoals je zien kunt, is er een dik pak sneeuw gevallen. And I love it :tu

Ze zijn nu begin week 4, dus ik verwacht van beide plantjes nog 6 weekjes.

 

Als ik me niet vergis is de bloeitijd van de planten 8-10 weken. Maar onder TL kan het iets langer duren. Ik verwacht in week 10(Dat is 1 maart tot 8 maart) mijn oogst te kunnen hebben.

 

@ SmokeyB: Ik hoop dat het blijft gaan zoals het nu gaat...Heb een paar hele kleine verbrande puntjes gezien, dus ik verhoog mijn voeding deze week waarschijnlijk nog niet. Ik heb inderdaad nog even te gaan, dus er kan nog van alles verkeerd lopen. Zit te denken aan een voorgroei kastje, zodat ik wat vaker oogsten kan. En dan kan ik ook wat mannen laten staan om eventueel een topje kan bestuiven.

 

@Buh: Ha Buh! leuk dat je je eerste post spendeert aan mijn topic :P Hoop ook dat het goed zal gaan. Volgende kweek sowieso een andere setup qua plantcontainers.

 

En natuurlijk het Outdoor seizoen staat weer voor de deur. Althans zo voel ik het, ook al is het pas Januari....Het kriebelt hier in ieder geval flink.

 

Gr. Kweek Addict

En bedankt voor de posts allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweekaddict!

 

Dat ziet er lekker uit zeg!

Kan gewoon niet verkeerd gaan, je bladeren zijn daar te mooi voor.

Don't worry.

Jij hebt straks mooi wat te roken voor een paar maanden.

Ligt natuurlijk aan hoeveel je rookt.

Succes!

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Growers!

 

Vandaag een week geleden sinds mijn laatste update.

  • Dag 40 12/12
  • Dag 29 bloei (Sinds de eerste witte haren)
  • Dag 64 sinds ontkiemen

 

Eerste dag van de 5e week bloei vandaag. De toppen lijken te gaan zwellen, en de kleur van de bladeren is nog mooi groen.

Ik geef 2mL/L PK Booster & 2mL/L Bloeivoeding. Ben nog niet van plan dit te verhogen. En de plantjes vragen er naar mijn idee ook niet om.

 

Heb hele lichte glimmende vlekjes, die helaas niet vast te leggen zijn met mijn camera, op bepaalde bladeren gespot. Ook zag ik af en toe een haartje zitten in enkele topjes. Ik dacht gelijk aan spint, maar zie de kleine beestjes nergens. Gelukkig :P , Nouja, misschien ook wel helaas, want misschien zijn ze er wel maar zie ik ze niet.

Ik maak me er niet echt zorgen om, en denk dat het gewoon bepaalde haartjes zijn die binnen komen als ik de deur open.

 

Tijd voor foto's.

 

Een overzichtje van de 2 plantenbakken. Zoals je zien kunt, zijn beide soortjes vrij wit.

gallery_15250_6844_68684.jpg

 

Wat Anesthesia topjes. Deze planten ruiken heerlijk...en zijn prachtig wit. Helaas zijn ze nog niet heel groot, maar gelukkig mogen ze ook nog even :blink:

gallery_15250_6844_581043.jpg

 

Helaas mijn netjes niet vol gekregen...Maar wat er aan zit is toch wel mooi :D

Anesthesia

gallery_15250_6844_870234.jpg

 

Overschakelen op Mixed Kush

Mijn vraag staat nog steeds open...Welke soort Kush heb ik staan? Als iemand een idee heeft, zou het wel leuk zijn.

De geur is trouwens vrij sterk...En niet bepaald aangenaam. Maarja, we zullen zien wat dat worden gaat.

 

Overzichtje van het netje met Mixed Kush

gallery_15250_6844_63291.jpg

 

En even weer vergelijkingsmateriaal... (3 x dezelfde top)

Mixed Kush van vandaag

gallery_15250_6844_798717.jpg

Mixed Kush van 20 januari

gallery_15250_6844_263304.jpg

Mixed Kush van 12 januari

gallery_15250_6844_166715.jpg

 

Dat was het weer vandaag. Kan niet wachten om het te oogsten..

 

Groeten van Kweek Addict :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej kweek addict!!

 

Gaat als een speer zo te zien!

Ik krijg er trek van.

Misschien omdat jij aandachtig over je planten hangend zat te kijken heb je wat verloren.

En zeggen dat het jou haarkleur niet is, dan zijn het inbrekers!:blink:

Het gaat in ieder geval heel erg goed met je kweekje!

Ik ben benieuwd naar de volgende update.

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kweekaddict

 

Ziet er allemaal goed uit, lijkt me allebei erg lekkere soortjes.

Zelf heb ik die nooit gerookt maar wat ik gelezen heb klinkt erg goed :blink:

Wel jammer dat je je netje niet vol hebt gekregen, heb 't zelfde probleem.... maar ja volgende keer beter toch?

Nog even geduld he.....ze zullen nog flink dikker worden.

succes verder, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Kweek addict!

 

Mooie dames hoor! En die toppen :blink: zien er echt goed uit! :P

Tik 'm aan voor een goede oogst!

 

---][---

 

Check je later!

 

Buh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes staan er mooi bij Kweek Addict..... en ik ben :P op die Anesthesia topjes.

Laat je nog niet afschrikken door de geur, naarmate de plant rijpt vind ik de geuren meestal wat voller en ronder worden, eigenlijk...... prettiger.

 

Nog niet aan oogsten gaan denken, eerst genieten van de zwellende buds :blink:

 

Succes, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mannen!

Leuk dat jullie nog even een reactie posten.

 

@bobojonko: Ja het gaat nog als een speer. Zal ze vandaag even Bacto geven, en toch de voeding maar even wat ophogen..Heb het idee dat ze af en toe eens wat extra onttrekken aan mijn bladeren, en dat mag niet :blink:

 

Ja, nou dit zijn hele kleine haartjes, maar misschien heb ik ook wel even in de fan gehangen :P

 

@SmokeyB: Ja zeker, volgende keer maar even wat langer groeien, en dan moet het wel vol komen. Maar ik ben sowieso wat anders van plan, er passen precies 6 x 11L potten in, dus dat is wel een mooie opstelling voor volgende keer denk ik. Uiteraard weer uit zaad van Sannies collectie. Echt fantastisch zaad, doet het altijd goed bij mij.

 

Ze zullen de komende tijd nog wel aardig gaan zwellen denk ik ja, heb daarom ook even wat topjes onder het net weggedieft..Wil geen fluf meer. Na zo'n outdoor seizoen ben ik wel helemaal klaar met de fluf :D

 

@Buh: Hee makker, ja daar doen we het voor hè, voor die toppen. Nog even wachten en dan steken we er samen 1 op :P

 

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ..je kush gaat duidelijk als een speer !!! danm die 3 foto dat dat onder 100+ tl zo snel kan gaan :blink: blijft me wel weer verbazen hoor :P ziet er erg lekker uit hoor.

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mannen, leuk dat jullie even reageren op mijn topic.

 

@ Slotty: Jaa die MK geur trekt al behoorlijk bij heb ik het idee. Heb zo'n zakmicroscoopje gekocht, dus de oogst lees ik af aan de trichomen. Lijkt me het best. Of de planten moeten het echt niet meer trekken, maar dat zie ik nu niet 1,2,3, gebeuren. Ze hebben er nu 5 volle weken bloei opzitten.

 

Yo MY: Ik denk al, wanneer komt ie eens langs in mn topic :o Maarja, je hebt gelijk wat betreft die Mixed Kush. De topjes zwellen met de dag, en de geur is ook gewoon oké nu. De Mixed Kush zal als eerste omgaan over een week of 3 denk ik, misschien 2. Helaas is het wel wat jammer dat ik 2 soortjes (Wel beide ''Kush'') in 1 bak heb, omdat wanneer de 1e plant eerder klaar zou zijn, ik niet zo heel makkelijk zou kunnen spoelen. Maarja, daar zoek ik nog wel een oplossing voor.

 

:D

 

Gaat z'n gangetje, en ik zit lekker in de luie stoel op de eerste rij. Morgen een week geleden sinds de laatste update, dus ik kijk wel even of ik er tijd voor vrij maken kan.

 

Gr. Kweek Addict B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo growers!

 

Vandaag weer tijd vrij weten te maken voor een update.

  • Week 6; Dag 1 bloei
  • Dag 71 sinds ontkiemen
  • Dag 47 12-12
     
  • 2,5mL/L Pk Booster & Bloeivoeding

 

Zoo, de plantjes gaan nog steeds lekker. Ze zwellen lekker op en worden witter & witter.. B)

Heb de voeding toch maar opgeschroefd, en ben nog niet van plan voorlopig om te gaan oogsten.

De trichomen zijn nog vrij helder, hoewel er al best wel wat milky & enkele amber trichoompjes tussen zitten.

 

hier even wat fotootjes.

Zo staat het er nu voor. Lekker groen, en lekker wit.

gallery_15250_6844_536594.jpg

Dit is matige foto kwaliteit, maar toch krijg je een mooie indruk van de sneeuw. (Anesthesia)

gallery_15250_6844_143559.jpg

 

Hier nog een mooi topje van de Kush mix. Mooi hard en niet al te veel blad.

gallery_15250_6844_245973.jpg

 

En hier nog een mooi topje voor de Ana liefhebbers:

gallery_15250_6844_145686.jpg

 

Zoals misschien zichtbaar is zwellen ze lekker op. De geur is ook lekker aan het worden. Kan er niet heel veel over kwijt, omdat het zoals Slotty al voorspelde wel wat aan het veranderen is.

 

Verwacht dat de Kush eerder klaar is..Dus dat gaat niet heel lang meer duren.

 

Groetenvan Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilde even laten zien waar ik elke dag naar zit te kijken... :specool

 

 

gallery_15250_6844_174764.jpg

 

:wacko:

 

Ze gaan nog heerlijk.

 

Gr. KA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweekaddict, dat ziet er zeer smakelijk uit joh :wacko:

Ik snap best dat daar lekker naar blijft staren... lijkt me echt een lekker soortje, echt zo'n soortje dat je wegzakt in de bank en er niet meer vanaf komt Yeah!!

't zal niet veel langer meer duren met je ana's, veel succes verder

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Kweek addict!

 

Dat ziet er echt goed uit man!

 

Check je later,

 

buh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mannen! Thanks weer voor de reacties!

 

@SmokeyB: Het soortje lijkt mij ook lekker :wacko: Denk dat ik wel aan de vroege kant ga oogsten. Wil er toch wat een mindere downer van maken dan het schijnt te zijn. Dus ik ga niet voor een max. aan amber trichomen. Dan maar iets minder wiet, en toch nog de mogelijkheid om lekker gezellig te doen B)

 

Heb er in ieder geval zin in.

 

@Buh: Ja, vind ik ook man :wacko: Check je later ja.

 

Morgen update(denk ik)

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supermooie kweek Kweekaddict :wacko:

 

Bij mij zijn de anesthesia s net klaar.

 

Superlekker soortje.

 

Ook goed tegen de pijn.

 

Succes en geduld.

 

Blowsterke B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kweek addict!

 

ik kom over anderhalve week wel even je plantjes checken...

ziet er mooi uit allemaal op de foto's nu maar hopen dat het ook een beetje lekker is B)

heb me speciaal even aangemeld hier om jou boeltje in de gaten te houden :wacko:

 

ik check je snel hè PimP.

 

Groetnis uit OBL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...