Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

Sativa Mix In De Tent! Direct Op 12/12...

Recommended Posts

Heey maat,

 

ziet er super uit, vooral die amnesia haze :wacko:

 

Ik zie dat jij precies dezelfde kenmerken hebt als mij met het geler worden van het blad.

Wat doe jij daartegen?

 

ga zo door!

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amnesia is toch sowieso haze? :wacko:

 

neen hoor er zijn 2 soorten amnesia en amnesia haze

wat het verschil is de amnesia heeft een bloeitijd van ongeveer 8 tot 10 weken en de haze heeft een bloeitijd van ongeveer een 13 tot 15 weken.

en natuurlijk is er ook nog een verschil in de opbouw van de toppen en verschil in smaak ...

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Brownie, thnx dude! Hoe is het met jouw kweek?

 

@ DB, De amnees ruikt lekker hoor, niet echt een bijzondere geur... Ben zelf niet echt goed in het omschrijven van de geurtjes :specool

 

@ Anti, Wat ik heb lijkt op kalkgebrek. Maar dit is volgens mij niet mogelijk. Met die 2 buffertabletten per pot. Ook omdat ik niet afzuur. Ze hebben bij mij een tekort aan stikstof en een tekort aan magnesium. Dus daar ga ik aan werken. Heb wat advies gehad van Hjm dus dat wil ik binnenkort uitvoeren. Moet alleen even wachten op een ec-meter!

 

@ Mrgreen, nee niet helemaal organisch idd. Maar ik denk ook dat ik ipv. Green sensation verder ga met de Guano van No Mercy. Ennuh het duurt nog wel even voordat ik klaar ben hoor! ik reken vandaag als dag 36 bloei! Dus nog niet eens op de helft! Maar mijn stash is bijna op dus ik ga een klein experimentje doen om alles wat vroeger af te laten bloeien. Ik draai nu op 11 licht per dag. vanaf week 7 gaat er elke week een kwartier vanaf. Zodat ik in week 12 nog maar 9 uur licht geef! Dan weten ze dat ze haast moeten maken :wacko: Als ik mazzel heb zijn de auto haze kruisingen wat eerder klaar, alleen zitten die vol met zaad :smoke

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik dacht zelf ook aan stikstof of magnesium.

 

Ik heb nou N27 gekocht, daar zit ook bijna 2% magnesium bij en 27% stikstof, dus hopelijk gaat het goed komen.

 

Ik hou je op de hoogte!

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig anti!

 

Ik ga zelf klein beetje N toevoegen. Kheb nog een beetje biobizz grow (8%N). En heb de Guano daar zit 15% magnesium in. Dus ik ga een heel licht cocktailtje maken morgen. Even kijken hoe ze reageren!

 

Succes en ik volg je!

 

Nog een kleine toegift, Sage n Sour x Auto Haze

 

gallery_11399_6773_56600.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm heerlijk! Een dag ziek in de zetel liggen en dan naar zulke mooie groene toppen zien.... hmm!

 

Lekkah!

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey! Hoe stelt Jack en Co. het? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Chaz,

 

Ik zit met veel interesse jouw topic te lezen. Vooral omdat het sativas zijn.

Ben zelf nu met de eerste kweek bezig met stekken van Jamaican Pearl,

en ik me maar druk maken dat ik ze op een hoogte van 20 cm in de bloei gezet het.

Komt mijn net vol.... :specool

 

Nou als ik dit zo zie kan ik mijn borst natmaken ivm scroggen, sjonge wat groeien die

lang door dus in vergelijking met indica. :smoke

 

Blijf je volgen, alleen jammer dat je er dus nu een eindspurt in zet :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Guys!

 

@ El Tulipan, hmm heb zelf bijna geen ervaring met stekken helaas! Dus kan je verder niet helpen :wacko:

 

Nou dan gaan we maar weer eens updaten! Heb wat mooie plaatjes kunnen schieten :smoke

Ik heb nog steeds probleempjes, maar de plantjes dikken wel verder aan. Zodra ik een EC meter heb ga ik even maatregelen nemen!

 

Overzichtje!

 

gallery_11399_6773_504717.jpg

 

gallery_11399_6773_487123.jpg

 

Bosje thai!

 

gallery_11399_6773_525249.jpg

 

Topje thai!

 

gallery_11399_6773_282442.jpg

 

Speciaal voor Markiss, de Jack lijkt wat stil te staan helaas :specool Maar de steel zie je niet meer :lol:

 

gallery_11399_6773_334197.jpg

 

2 Lady Canes!

 

gallery_11399_6773_93175.jpg

 

Amnesia!

 

gallery_11399_6773_45818.jpg

 

Last but not least Ultra Haze #2

 

gallery_11399_6773_133311.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Bosje thai!

 

gallery_11399_6773_525249.jpg

 

Topje thai!

 

gallery_11399_6773_282442.jpg

 

Bosje Thai Topje Thai :lol: ;) :wacko: :specool :smoke at the end ;)

 

Namaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben eens benieuwd hoeveel dikker je ze nog gaat laten worden in die laatste weken :wacko: Geef je nog voeding mee?

 

Ziet er hartverwarmend uit kerel!

 

Ps: de BiddyMaria's staan er mooi bij. Zal ze komende week eens tonen bij een update :specool.

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmanito, laten we hopen dat het goed komt met de thai's! Ze hebben nog een hele lange weg te gaan!!!

 

@ Domi, ik laat ze nog wel een week of 6 staan hoor :wacko: Laat maar komen die biddy's. Ben nieuwsgierig :specool

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@ Elmanito, laten we hopen dat het goed komt met de thai's! Ze hebben nog een hele lange weg te gaan!!!

 

Voorlopig gaat het goed.We houden de planten in de gaten!!!!!!

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die thai's hebben qua uitzicht overgens veel gelijkenissen met mijn BigWhites! :wacko:

 

Lekker luchtig :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey chaz met die ultra is het helemaal goed gekomen heah :wacko: bouwt lekekr dicht ...

 

is het erg warm in je hokkie???? de bladeren van je jack bijv krullen helemaal omhoog

 

 

verder ziet het er rete goed uit man :specool

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx, E!

 

@ Domi, ze kunnen wel op elkaar lijken maar het zijn heeeeeeeeeeele andere planten :wacko:

 

@ Masteryero, Die ultra wordt idd een lekkere top! Ik weet dus niet precies wat dat is dat krullen... zijn 3 planten die dat doen de rest niet :S Echt warm is het niet heb de lamp al wat hoger gehangen!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm spijtig de van Jacks hun pit stop voor je. Welke is volgens jou nu het meest potent? Die planten op de eerste foto van post 135 daar rechtsachter in het hoekje zien er niet mis uit Chaz! Om dan maar niet te spreken over die joekel rechtsonder de gebonden Jack! Welke soortjes zijn dat nou weer? Wohow volgens mij word dit een super ronde voor je :wacko: . De thai vind ik eerder wat.. Magertjes? Ik had graag het effect gezien moesten ze in 1 grote aardebak gestaan hebben :wacko: . Chaz! Ik wens je veel geluk verder! Ik blijf je volgen ;) Tot de volgende

 

 

 

marKiss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechts achter is de Amnesia Haze! :wacko: Potent ja dan denk ik toch aan de Jack van Sannie en de Amnesia! Maarja moet alle soortjes nog roken :wacko: Op de somango haze, ondanks alle problemen, ligt ook een aardig laagje trichomen ;) De Ultra Haze #2 wordt volgens mij echt een dikke paal!!!

 

De Thai kan je nu nog niet beoordelen aangezien zo'n plant een week of 15 hoort te bloeien! B)

 

Een aardebak is wel leuk maar dan had ik ze helemaal niet kunnen temmen denk ik ;) Die hadden dan echt door het dak gegaan! En ze mogen bij mij max 80 cm worden! Toch zit ik wel aan een aardebak te denken omdat het zo lekker makkelijk kweken is volgens mij!

 

We zullen zien wat deze rond me zal brengen! Vast wel genoeg voor het komende half jaar ;) Volgende keer gaat er wel een kopje lava en basaltmeel mee door de grond voor net een beetje extra magnesium en calcium! Dan heb ik denk de ideale mix gevonden :D

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor dat verslag van je,

Heb het is even van voor naar achter door gelezen en genoten van

de diverse fysieke karakter eigenschappen van elke soort op zich.

Zeker als ze zo allemaal bij elkaar staan.

 

Ga Zelf morgen weer van start want had pech met 10 zaden

herijuana,... alle man,...Maar dat is goed opgelost.

 

Wens je in ieder geval veel smaak sensatie`s straks en zo te zien

komt dat wel goed. :wacko:

 

Zo zie je maar Sativa binnen is geen probleem,

als je maar meteen op 12/12 gaat.....en zelfs dan nog strekken ze

Dat word genieten van een heerlijke Sativa trip.

 

Suc6,

 

 

 

DustDevil B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaan ze toch lekker, ook al worden ze wat geel, de toppen zijn er niet minder om B)

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg lekker uit gozer

Allemaal erg fijne toppen maar die ultra :verrygood Jezus man wat gaat dat een dikke pook worden.

Ruikt die bij jou trouwens ook zo ongelooflijk fruitig en zoet.

Ga zo door man dit gaat een hele fijne worden.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dustdevil, idd, sativa;s laag houden is wel te doen! Alleen moet je wel met de :rolleyes: er overheen! Dus lekker in de steel knijpen! Man dat is pech hebben! Hopen dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

 

@ Emilio, Idd ze worden wat geel, maar ze hebben ondetussen magnesium kuurtje gehad, misschien stopt het geel worden nu even :whistle:

 

@ Budmeester, ja die Ultra gaat lekker! Wordt zeker de dikste top uit de tent! :verrygood

 

Het is vandaag dag 45 bloei! Zal snel even een update maken!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zal snel even een update maken!

 

 

Hé wat dacht je van een super groot verslag waar je alle planten 1 voor 1 toont in profiel en bovenaanzicht :rolleyes: + 1 grote overzichtsfoto met de naampjes erbij :whistle:

 

Sorry voor de eisen, maar man! Jou verslag boeit mij gewoon enorm :verrygood

Echt een topverslag van een topkweek over top toppen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Chaz,

 

ik kan ook niet meer wachten op een update van jou mooie meiden :verrygood

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...