Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

Sativa Mix In De Tent! Direct Op 12/12...

Recommended Posts

hey chaz zou je ook zo vriendelijk willen zijn je inbox is leeg te maken :blink: ik kon je niets meer terug sturen want je boxie is VOL!!!

 

 

die ultra haze 2 is echt focking lekker ... een van de lekkerste hazejes die ik heb moge roken :P ze word alleen niet door en door compact maar das normaal bij haze achtige ... geneiten zul je der zeker van :D

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markiss, Nieuwe foto van de Jack komt misschien van het weekend nog!

 

@ Elmanito, Thnx! Zal het even checken, maar de temperatuur komt niet onder de 19 graden met het licht uit. Fancontroller zorgt ervoor dat de temp niet boven de 30 graden komt.

 

@ Sopranos, Die zaden laat ik eerst altijd even 24 uur weken in een glas water! Daarna stop ik ze in vochtige grond, goed vochtig houden ook! Een dag of 3 a 4 voor het kiemen is normaal!

 

@ Masteryero, Dude hem heb geleegd :blink: Over een week of 9 is de UH misschien wel klaar! ben benieuwd!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeee Chaz

Mooie update die laatste. Zo te zien ben je zelfs met gebruik van "tabs" niet met grond/voedings/pH? problemen af (heb ik ook altjid last van in potten). Maar het mag de pret niet drukken, als het goed is leer je er weer van. Ben benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet!!

 

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Space! Leuk dat je even langs hopt B) Ja het is deels misschien ook mijn eigen onervarenheid. 2e binnenkweekje en meteen aan slag met allemaal sativa's! Ph probleem is het niet, ph in de potten is 6,8 zonder afzuren. En kheb de ph liever wat hoger als wat lager :D Maar goed er komt vast een hoop lekkers af! Daar ben ik van overtuigd!

 

De somango ondanks de probleemjes blijft ook elke dag aandikken! Dus heb het idee dat ze er niet heel erg onder leidt!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou en omdat iedereen de Jack zo mooi vindt hier nog een plaatje B) De Jack heeft ook gister een voedingscocktail gehad van green sensation, bloeivoeding en vloeibare calcium. Allemaal in kleine beetjes natuurlijk! Kijken hoe zij daarop reageert!

 

gallery_11399_6773_529396.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chaz,

 

Dat zijn nog eens kaarsen zeg,straks als ie is afgebloeid en gedroogd is kun je er gewoon een vloei om draaien en de fik erin B)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt wel lekker uit Chaz.. B) :D

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaat echt een monster worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een toeter zeg B) Ik hoop dat ze goed gaat reageren op je voedingscocktail.

 

Ik heb je nog een PM proberen te sturen maar je inbox is vol :D

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

high Chaz!!

 

Zeg, kan je die Jack ook deep-throaten? :D hahahaha prachtig man!

 

Ben benieuwd naar de marco-shotjes-to-come B) :o

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Dudes!

 

@ Markiss, maak je wel een verslag als jij gaat beginnen met de jack?

 

@ No Name, jij hebt ook niet te klagen met die lekkere haasjes van je :D

 

@ Schenkie, heb jij hele grote vloei :o

 

@ Domi, laten we dat maar niet uitproberen :j

 

@ Emilio, Ja dat hoop ik ook, kga ze is even goed onderzoeken vanvond B) Je hebt PM :D

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm dat ziet er helemaal goed uit!

Voor een 2e kweekje zeker B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chazzel man,

 

die Jack Hammer gaat een knoeperd worden B)

men eerste jack was ook zo, 1 lange dikke top

voorzichtig nu he, opletten met je voeding en dan

komt dat wel goed :D

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Saind!

 

@ BB, Het is trouwens een sannies jack B) Jack Hammer staat achterin de hoek van de tent! En het is even kijken hoe de jack reageert op de cocktail die ik voor haar gemaakt heb!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens omstandigheden kan ik pas beginnen in september met kweken als alles "volgens plan verloopt". Maar ben me nu sinds september beginnen informeren en ga 1 double fun buiten zetten in een 90ltr. pot om toch wat ervaring te hebben als ik dan in september zelf begin met kweken. Ik zal me dan een jaar intensief geïnformeerd hebben en hoop zo een goeie start te hebben! Ik volg je alvast B) ziet er zeer deftig uit. En euh,God... Geen toprot op deze :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo peeps, hier weer een update! Ik moest snel zijn voordat de lamp aan ging maar heb toch een paar mooie plaatjes geschoten :smoke

 

overzichtje!

 

gallery_11399_6773_296583.jpg

 

De Amnesia Haze!! :specool

 

gallery_11399_6773_229555.jpg

 

Hier een auto Ak47 die wat zaadjes aan het maken is :wacko: ADH47 is coming :lol:

 

gallery_11399_6773_342692.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he kerel!!

 

Mooie dames heb je daar :specool Alleen die sativa is beetje bleekjes... Heeft ze de griep? :smoke

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit maat lekkerrrr

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx Dudes!

 

Ja die sativa ziet er heel licht uit! Dat is ook echt slurper! Heeft echt 2x zoveel water nodig dan de andere planten! Die zal ik wel even op een speciaal dieet zetten ;) Al die plantjes hebben ook verschillende voedingsbehoeften wat best lastig is :smoke

 

Ik heb de Jack Hammer en Sannies Jack ook nog even voorzien van stokken! De Jack H. was al omgevallen :lol: Lijkt me wel een goed teken als ze omvallen :wacko:

 

De Amnesia zaden komen van hypro en heb ik geruild met browniedrugs van het forum :specool

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaden van hy-pro zijn toch gewone amnesia ?

gallery_15404_6025_358.jpg

maar als het amnesia haze is ben ik ook wel tevreden :specool

hoe is de geur erven :wacko:

succes

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia is toch sowieso haze? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt heel vet uit kerel! bijna klaar om al die lekkere soortjes te gaan proefen?

ik zie dat je het met green sensation doet maar dat is niet echt biologisch tog?

 

groetjes mr.green.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...