Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

Sativa Mix In De Tent! Direct Op 12/12...

Recommended Posts

@ Emilio, ik snap ook echt niks van die jacks, had verwacht dat die als 1 van de laatsten zouden beginnen met bloeien B)

 

@ Elmanito, de thai heeft al negen vingertjes hoor :P Oeh die kweek van je ga ik checken!

 

Net nog even 2 mannetjes verwijderd en hier en daar wat selectie werk gedaan. Dat selecteren doet toch wel een beetje pijn! Maarja 3 vrouwtjes in 1 pot is denk ik toch iets teveel van het goede! Ik hou de 2 mooiste en heb een mooi sativa vrouwtje gevonden tussen de lady canes! Verder heb ik ook wat mooie vrouwtjes gevonden tussen de auto haze kruizingen (Sage n Sour x AH en Biddy Early x AH) deze ga ik inkruizen met auto ak47 en we zullen zien of het leuk speelgoed oplevert voor het balkon volgend seizoen! :rofl

De Thai en Amnesia Hazen laten nog steeds niks van geslacht zien dus het blijft nog even spannend!

 

Gr. Chaz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een update! Het staat lekker vol in de tent. De thai's laten nog steeds geen geslacht zien. De rest is allemaal bekend! uiteindelijk ook nog 2 mooie amneesjes overgehouden! Dit is ongeveer het plaatje waarmee we het gaan doen! Volgende week de eerste dosis voeding, procentje of 25 van de aanbevolen hoeveelheid!

 

gallery_11399_6773_195328.jpg

 

De Jacks schieten op dit moment het hardste de lucht in! Deze dames zijn niet makkelijk te remmen! De vroegst bloeiende blijft achter en tis ook een beetje een freakje! Dus ik denk dat ik hem eruit haal!

 

gallery_11399_6773_617243.jpg

 

Freakje

 

gallery_11399_6773_653110.jpg

 

Mooie Jack-bladeren!

 

gallery_11399_6773_142321.jpg

 

Laat de toppen maar komen!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De bloei van de Mama-Thai zal nog wel effe duren gezien het feit je de lampen op 12/12 gezet hebt.Je hebt best kans dat best nog wel 4 weken kan duren voordat ze bloei gaan tonen.Ik ben benieuwd!!! Van de week nog goede Thai gerookt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol en mooi in kleur :rofl

 

Altijd spannend een tent vol sativa's B)

 

Succes,

 

El Fish :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmanito, Damn beter geen 4 weken, dan heb ik een probleempje denk ik! Dan heb ik de echte sativa dus goed onderschat. Maarja aan de andere kant problemen zijn er om opgelost te worden!

 

@ El Fish, thnx dude! En ja spannend is het zeker! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat nog steeds lekker zie ik, het hokje begint al lekker

dicht te groeien :rofl

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Chazzel,

 

dit kan leuk worden. jou planten staan er netjes bij :rofl

wat geef je van voeding momenteel?

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emilio, het gaat nog steeds lekker idd! Prima start gehad! :rofl

 

@ BB, ik geef op het moment nog geen voeding! Het is een mixje van plagron growmix, ecostyle cocopeat, beetje biomix en wormhumus. Daarnaast bevat elke pot 2 buffertabletjes! Ik ga volgende week heel licht met wat voeding starten (plagron alga bloom). Later zal er ook wat green sensation bijkomen aangezien deze als gratis sample bij mij order (thegrowshop.nl) kreeg! :P

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Chaz

Ik zou de Mama-Thai niet teveel bijvoeden met Algabloom (ondanks 1.5% N) en Green Sensation.Je tent is maar 1.60 m hoog.Helaas verkoopt de shop waar je de spullen gekocht hebt geen vloeibare Guano-extract meer, want deze voeding zorgt namelijk voor een snelle afbloei en is voldoende voor een goede bloei van een Sativa zoals de Mama-Thai.Zaadrijping gaat met dit spul ook sneller heb ik gemerkt +/- 5 weken.Dan moet je natuurlijk wel een mannetje en een vrouwtje hebben en dat weten we nog niet. :rofl

 

gallery_16467_4905_400903.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip! Zo'n flesje vloeibare poep moet wel aan te komen zijn! Kheb nog 2 backup thaitjes die nog erg klein zijn en in een plastic bekertje staan. Dus met de zaadjes moet het wel goedkomen denk ik :rofl Die krijg ik hopelijk ook wat eerder in de bloei omdat ik de wortels weinig ruimte geef!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar zijn we dan weer in het nieuwe jaar! Iedereen de beste wensen!

Met de planten gaat het nog steeds lekker! Kheb de klok nu wel even op 11 uur staan want ik wil die verdraaide thai in de bloei krijgen en dat lijkt voor als nog niet makkelijk! Zoals jullie kunnen zien heb ik rechts onder een lege pot, hierin stonden de killing fields maarja dat werden 3 mannen en een herma. Maakt ook niks uit genoeg lekkers ;) Ik check de planten elke dag en waar nodig knijp ik even een steeltje fijn, zeker bij de Jacks van Sannie is dit hard nodig! Die schieten echt de lucht in :P

 

Verder heb ik niet zoveel te melden dus hier de plaatjes!

 

gallery_11399_6773_263040.jpg

 

Zijaanzicht

 

gallery_11399_6773_312085.jpg

 

Fijn weekend,

 

Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even nog een kleine update want de Thai is in de bloei! :P

 

gallery_11399_6773_186399.jpg

 

Nouja en maak dan ook meteen maar 11 vingertjes aan ;)

 

gallery_11399_6773_735620.jpg

 

Nog even een de jack's want dat worden gewoon palen denk ik! Zeker die lange!

 

gallery_11399_6773_266388.jpg

 

En nog even van dichtbij!

 

gallery_11399_6773_467668.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Chaz :P

dames hebben het goed naar de zin ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker goed uit! Damn, zoveel lekkers in je tuintje! :P

 

Ik ben benieuwd... ;)

 

 

Grnz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol hokkie zo , ga je nog selecteren ?

Die lange dat wordt één grote knuppel

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen! Gister hebben ze ook voor het eerst een scheutje voeding gekregen, ik hoop dat ze ervan genoten hebben! De Planten krijgen allemaal voeding van plagron op de Thai en Ultra Haze na, die krijgen lekkere vleermuizenpoep!

 

@Buble, Heb al wat selectie werk gedaan eerlijk gezegd! ik had 20+ vrouwen dus ik heb er een paar met pijn in mijn hart moeten laten gaan :P Laat verder de 'natuur' zijn werk doen, de sterkste komen toch wel naar voren ;) Die jack hammer en sannie's jack heb ik trouwens een keer met jou geruild dus die plantjes zullen je vast wel bekend voorkomen! Er staan nu 17 vrouwtjes op dat kleine stukje!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het niet laten om nog even wat plaatjes te schieten :D Toen ik net de potten voelde merkte ik wel dat ze steeds harder gaan drinken! Ook beginnen de bladeren onder in de planten wat lichter van kleur te worden dus zal ik wat meer gaan voeden!

 

Amnesia Haze, de linker heb ik per ongeluk getopt!

 

gallery_11399_6773_176670.jpg

 

Somango Haze, ze zijn een beetje aan het clawen als enige van de plantjes in de tent! Ze lijken ook wat meer voeding nodig te hebben dan de rest van de plantjes...

 

gallery_11399_6773_2982.jpg

 

De Ultra Haze #2, prachtige plant!

 

gallery_11399_6773_423237.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er niets op tegen hoor, tegen extra plaatjes :D .

Je plantjes staan er prachtig bij. Echt een genot om naar te kijken!

 

Houden zo!

 

Ps. Hoezo? Per ongeluk getopt? Uitgeschoten met de schaar? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik blij om Ovred! :)

 

Ik was laatst potten aan het verplaatsen en toen was ik iets te wild en lag ineens het topje van de amnees eraf! Maar ik heb niet het idee dat het haar boeit! Volgens mij denkt ze gewoon: wie mooi wil zijn moet pijn lijden :D Vanavond krijgen ze een lekker voedingsbeurtje!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes gaan lekker Chaz :D

 

Ze zien er echt kern gezond uit met dat donker groene blad.

Je bent trouwens goed in de dames komen te zitten :)

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup is een mooie harem in dat kleine tentje :D Nieuwe auto ak's zijn ook boven dus hopen dat ik nog op tijd ben!

 

Ik zal binnekort even wat plaatjes schieten van de planten die ik nog niet netjes op de foto heb gezet (Jack Hammer, Lady Cane, AH kruizingen).

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is het met de 6é AK, heb je hier het geslacht al van kunnen zien? :D

 

Greetz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was ook een vrouwtje!!! Kheb de grootste Ak vrouw laten staan!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere topjes hoor

17 dames in een 80x80 hokje dat zijn zeker poolse modellen :D

Lekker slank maar rondborstig

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat was ook een vrouwtje!!!

 

:) Je zou echt bijna zeggen dat het fem zaden zijn, nu ben ik helemaal benieuwd

wat de nieuwe zaailingen gaan doen :D :)

 

Greetz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...