Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

Sativa Mix In De Tent! Direct Op 12/12...

Recommended Posts

Guest elmanito

Die planten met al die rechte toppen kan je wel een aardig "Thai stickie" van brouwen.Toppie :tu

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Domi en Parkiet!

 

Elmanito, heb jij misschien nog wat bamboe over! :tu

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi tropisch regenwoud heb je daar :tu

leuk al die verschillende soorten!

Grtz Highside

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Thnx Domi en Parkiet!

 

Elmanito, heb jij misschien nog wat bamboe over! :)

 

Gr. Chaz

 

Ik heb nog wel Chinese hennepstengels van afgelopen jaar.Daar kan je een flinke Thaistick van brouwen. :D

Iets van Guines Book of records!!!! :tu

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant topic voor zij die willen weten hoe hoog hun sativa word bij direct op 12/12 ! Ik volg je en ben dolbenieuwd! Ik volg met nadruk je jacks :D Ik wens je een TOPresultaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allen :)

 

@ Markiss, Nou het is niet echt representatief voor hoe hoog sativa's worden op 12/12 omdat ik er echt alles aan doe om ze laag te houden. Reken er maar gewoon op dat sativa's op 12/12 meteen wel een metertje halen, mits je geen fouten maakt in het begin natuurlijk en je moet zeker ook niet overpotten. Medium waar je in start moet ook je eindstation zijn!!

 

Ben je op zoek naar een goede 12/12 plant die zeker hoog wordt? Zou je de amnesia haze of jack hammer is moeten proberen! Die knallen bij mij het hardst door!

 

Zal proberen vanavond even een update te maken!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk dank voor het advies! Maar mijn zinnen staan vast op Sannies Jack :) Ook duurd Jack Hammer wat lang als ik zo kijk naar wat het opbrengt. Maar misschien brengt jou topic daar verandering in. En je zegt dat JH en Amn. het hardst gaan... Qua groei dan? Dichte internodes? Ik zal afwachten en kijken wat de topvorming brengt. Jouw topic staat onder mijn favorieten :D Laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markiss, Ja de Jack is een super keuze hoor! Moet je zeker mee aan de slag gaan! Echt een geweldige opbrenger volgens mij met topkwaliteit wiet!

 

Oke dan, hier weer een update! Het is een lekkere bende in de tent en ik moet toch maar is gaan beginnen met voeden want sommige plantjes beginnen er echt om te vragen! Sommige planten hebben meer nodig dan de andere, maarja daar moet ik dan maar een klein beetje rekening mee proberen te houden! Net ook nog even wat plantjes (ultra haze 2, lady cane, somango haze) bestoven met Killing Fields stuifmeel! Ben benieuwd wat dat voor mooie kruizingen gaat brengen! :)

 

Overzicht

 

gallery_11399_6773_2885741.jpg

 

Sannie's Jack, ik vind het zo'n mooie plant dat ik er foto's van blijf maken :D

 

gallery_11399_6773_254213.jpg

 

Jack Hammer, Aan de gele bladere onderin heeft deze plant echt honger! Deze plant begint ook al lekker te glinsteren :D

 

gallery_11399_6773_10.jpg

 

Amnesia Haze

 

gallery_11399_6773_101134.jpg

 

En een van mijn andere favorieten, de Ultra Haze #2

 

gallery_11399_6773_227651.jpg

 

Fijn weekend allemaal!

 

Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sodeju!!! Wat een knuppel is die jack aan het ontwikkelen, dat gaat één grote massieve top worden :)

De andere planten zien er ook nog steeds allemaal super gezond uit. Draaien ze nog steeds op jou geheime

grondmix met een beetje voeding, of moet je ze nu flink bij gaan voeden?

 

Grtz,

Emilio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emilio, Ja die jack gaat lekker :) Nou ik moet nu wel gaan voeden denk ik, sommige plant wat meer dan andere. De Jack Hammer is wel de hongerigste tot nu toe :D ik ga gewoon rustig beginnen met de voeding op 2ml/l. Ik heb het idee dat de groei er nu bij vrijwel alle planten uit is. Alleen de thai lijkt nog omhoog te komen! Ennuh mijn mixje is niet geheim hoor ;)

 

@ WB, Thnx dude!

 

Hier nog een plaatje van het Killing Fields mannetje wat lekker bezig is!

 

gallery_11399_6773_248110.jpg

 

En de rotzooi die hij achter laat :D

 

gallery_11399_6773_143955.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's kerel!

Amai, die Jack van Sannie gaat echt lekker ;) Heb je weer een dildo erbij :) ;)

 

En dat mannetje ziet ook niet slecht uit kerel :D Kan je geen stuifmeel voor THC verpatsen ? :D is wel lachen :D Testosteron a volentee xD

 

 

Boks

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Domi, Ik hoop dat die Jack heel dik wordt :blink:

 

Klein update. De eerste probleempjes in het paradijs!

 

Allereerst de Somango, Reageert heel slecht op de voeding heb ik het idee (2ml/l). Ze leek de voeding zo hard nodig te hebben aangezien onderaan bladeren geel begonnen te worden, maar als snel begon ze van buiten naar binnen geel te kleuren. Aangezien ik bijna niet gevoed heb kan ik het me moeilijk voorstellen dat het overvoeding is, maar het is het enige wat ik me kan bedenken! Ph in de pot is 6,8. Dat is het probleem in ieder geval niet. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Please let me know! Voorlopig staat de somango op water.

 

gallery_11399_6773_138485.jpg

 

gallery_11399_6773_426773.jpg

 

De Sannies Jack begint een bruine/roestig stipjes op de bladeren te krijgen. Kan me voorstellen dat dit ondervoeding is aangezien de Jack tegen de 5 weken bloei loopt en nog bijna geen voeding heeft gekregen. Moet ook wel zeggen dat ze iets wat droog hebben gestaan.

 

gallery_11399_6773_472897.jpg

 

Hier nog een fotootje van de Biddy Early x Auto Haze van 2 dagen geleden!

 

gallery_11399_6773_440674.jpg

 

Als iemand een ideetje heeft wat er fout gaat bij de 2 plantjes, laat even een berichtje achter. De rest van de planten hebben nergens last van!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Chaz!

 

Ik geloof dat het probleem van de Jack ligt aan een gebrek aan (P) , dus probeer eens een eenmalige boost met een P-K booster ?

 

En van die geeltjes... njah... dat is normaal ouderworden he! Ik zou er mij niets van aantrekken en zeker geen voeding meer geven! Hoelang moet je nog ? Niet telang zo tezien? Is dat al 2e internode bloei daarzo?

 

Plantjes worden van nature geel als ze bijna klaar zijn! Ik zou er me niet teveel zorgen om maken, en de plantjes gewoon op water-dieet zetten :P .

 

Ze zien er wel mooi uit!

 

Boks

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Biddy x AH begint idd wat van die mooie torentjes te vertonen! :blink:

 

Die Somango haze moet nog wel even denk ik hoor, al moet ik zeggen dat het een dikke indica pheno is. Dus misschien nog een maand misschien nog 2 maanden :D Moet zeggen dat de somango wel lekker aan blijft dikken! De planten staan nu ongeveer 4,5 week in de bloei.

 

Ik zal die Jack is wat lekkers geven :P Beetje Green sensation zal ze misschien goed doen (NPK 0-9-10)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Chaz,

 

Hij gaat nog steeds erg lekker, het beginnen nu serieuze buds te worden :blink:

Jammer dat er wel wat problemen bij zijn gekomen. Ik weet niet of je al hier

hebt gekeken? Het lijkt er op dat jou jack een beginnend calcium tekort heeft.

 

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Emilio,

 

thnx for the input! Ja dat lijkt me dus sterk aangezien er 2 buffertabletten 10 cm onder de plant liggen! Het lijkt er idd wel op! In het kraanwater wat ik geef zit kalk en ik zuur niet af. Dus ik denk dan dat het eerder een kalium tekort is, wat zoals in die link staat lijkt op kalk tekort! Gewoon even P en K voeden dan moet het wel goedkomen denk ik!

Thnx dude!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hoeven je plantjes niet echt lang meer te gaan. Ik weet dat WietplantLowryder

ook dit roestvlekjes probleem had met zijn outdoorkweek. zijn plantjes zaten toen nog in de groeifase.(zie hier)

Het rare is dat het probleem met de roestvlekjes bij hem weer vanzelf is verdwenen :blink: :P .

 

Gr,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

he chaz :blink: heir hang jij dus uit

 

wat een mooei kweek man die sannies zijn echt fucking zieke cola's aan het maken :P helaas voor je dat sommige planten nogal raar reageren ...tis ook niet niets om allemaal sativa achtige te temmen !!!!

 

 

veel suc6 nog ik kom zeker nog is langs

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emilio, Nouja ze moeten nog wel even hoor! Vergis je niet :blink: Erg vaag dat de plekjes vanzelf verdwenen! Kheb nog wel wat vloeibare calcium staan misschien kan ik is een klein beetje toevoegen aan het water!

 

@ Masteryero, Ja tis wel lastig, ben al blij dat ik ze zo laag heb weten te houden! Echt veel hoogte heb ik niet! Alleen zie je wel heel erg dat ze verschillende voedingsbehoeften hebben!

 

Zal proberen vanavond even een update te maken!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Chaz, wat een toppen kerel! :P

 

Zo te zien ben ik niet de enige met een bladprobleem, de gele bladeren.

Bij mij is het precies hetzelfde. Ook gele bladpunten en de oudere bladeren vergelen zelfs helemaal.

 

Alleen ik ben nog maar op bloeidag 23 dus dat is wel balen.

 

Maar die cola buds, niet normaal!

Doe je goed kerel.

 

I'll be back :blink:

 

Anti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Anti, ja wat geel blad, maar die Somango zie ik met de dag dikker worden, ik vraag me dus af of ze er echt last van hebben :)

 

Oke nu een wat leukere update dan die van gister :P

 

Overzichtje, het gaat nog steeds lekker, wel is duidelijk te zien dat ik een beetje meer moet gaan voeden! Maarja beter te weinig dan te veel :)

 

gallery_11399_6773_1022818.jpg

 

De Ultra Haze #2, dit wordt denk ook een lekkere dikke paal!

 

gallery_11399_6773_317587.jpg

 

De Amnesia, lekker wit :blink:

 

gallery_11399_6773_534809.jpg

 

De Thai, nu op 70cm hoogte en nog steeds groeiende!!! :D :P

 

gallery_11399_6773_49607.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profiel foto van de Jack aub :blink:

 

Groeten Markiss!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Jamjam, lekkere Thai.

 

Bruine vlekjes zou kunnen dat de temperatuur tijdens de donker periode drastisch omlaag gaat waardoor de huidmondjes uitelkaar knallen.Check je temp effe wanneer de lichten uit zijn en wanneer de lichten aan zijn.

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz wat een paradijs zeg, dat ziet er goed uit!

Tja en dan de kleine probleempjes zou ik op de koop toe nemen, en hopen op iets goeds. Ik denk dat het wel een spetterend eind resultaat op zal leveren deze mooi sativa mix.

 

Automatische volger is aan gezet!

 

Hoelang hadden de AK47 bij jouw nodig om te ontkiemen, ik zie vanaf 27/1 nog steeds niets?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...