Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
brice3010

Weersvooruitzichten

Recommended Posts

ik wil ze eigenlijk zolang mogelijk buiten laten staan, maar ga ze met deze bakken regen toch ook maar de schuur intrekken. Ut is niet anders! Beter iets te weinig licht via de TL dan toprot, lijkt me zo!!

 

Kan je ze niet voor je raam zetten in huis? Dat doe ik toch en kan er niet van klagen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag heb ik de 3 dames even buiten in het zonnetje gezet, maar buierradar gaf uiteindelijk aan, dat er weer een flinke plens aankwam, dus heb ik ze maar weer in de berging gezet.

Ook ik heb liever geen toprot!

Ze moeten toch nog zo'n week of 3 gaan en vandaag het een en ander onder de microscoop bekeken, maar het is allemaal nog veel te helder om te kunnen oogsten.

 

Groetjes Pinkelotje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ellende, m'n planten worden ongevraagd gewatercured met dit kudtweer.. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leef mee met allen die hun plantjes nog niet klaar hebben , ziet er niet goed uit met het weer in de toekomstelijkheid jongens en meisjes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik leef ook mee met de kwekers die geen mogelijkheid hebben de planten droog en licht te zetten.

Rotzomer !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook besloten m'n straatdames naar de kapper te sturen. Droogzetten kan ik ze niet en 's nachts is er maar weinig wind om de planten droog te krijgen.

De trichomen zijn wel troebel maar nog niet melkkleurig dus eigenlijk hadden ze nog wat langer kunnen staan.

 

Omdat ik alleen maar in het weekend echt tijd heb om te knippen gok ik niet op nog een vochtig weekje met een steeds grotere kans op toprot.

Dat binnenkweken was toch een stuk relaxter :tu

 

Cabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merk dat die wat ik in potten had staan (75 litter) sneller klaar waren ,Dus die heb ik maar geknipt.Die in de volle grond laat ik fijn staan rot heb ik nog niet erin gezien.Ook al word het weer niet super zodra ik rot zie begin ik meteen te knippen anders blijven ze fijn staan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rotzomer !

sorry zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sjouw me het apelazarus met de 3 dames :)

Bij goed weer gaan ze naar buiten en wordt het minder, dan gaan ze weer in de berging.

Maar ik heet niet voor niets Pinkelotje en alle 3 de dames zijn 2 meter hoog :j

1 Top was al geknakt door de operatie, maar deze omhoog gezet met het vriendelijk verzoek om overeind te blijven.

 

Dat heeft de top dan ook keurig gedaan en vanavond heb ik een andere aanpak gekozen om de planten op te pakken en in de berging te zetten. Ofwel ik begin er handigheid in te krijgen :D

Tot nu toe gaat alles nog naar redelijke tevredenheid!

Stamrot zet niet verder door, maar het bekijken met een vergrootglas geeft een naar gevoel.

Verder wat gele bladeren, maar geen toprot.

 

Al een paar keer heb ik geprobeerd om foto's te maken, maar het is lastig om ze scherp te krijgen.

Te snel overbelicht of onscherp en het is mijn eer te na om een slechte foto te plaatsen ;)

Misschien is onderstaande foto wel mooi om naar te kijken........

Kan ik gelijk eens oefenen hoe het werkt met de fotogallerij :tu med_gallery_19281_6469_12970.jpg

 

Even controleren of ik het goed gedaan heb.........

 

Ja dus en morgen ga ik alsnog proberen om goede foto's te maken.

 

Groetjes Pinkelotje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komende week word het goed weer!

www.weerbericht.nu de site voor de lange termijn die we zo graag weten te voorspellen bij onze buiten wiet!

Gr earlyweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannacht gaan mijn dames de keuken in, want vanmorgen schrok ik van de geur, die in de berging hing. :)

Niet meer de lekkere geur, maar een schimmelluchtje en inderdaad heb ik ook een schimmelplekje gevonden in 1 van de toppen :tu

De nachten worden mistig, dus laat ik ze niet buiten staan!

In de keuken is het warm en ik zet er wel een tijdje de ventilator op om ze droog te krijgen.

De komende dagen kunnen ze dan overdag naar buiten in het zonnetje. :j

 

Groetjes Pinkelotje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...