Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

Hier Wordt Ik Echt Ziek Van.............

Recommended Posts

gallery_6979_220_82767.jpg

gallery_6979_220_1405985.jpg

gallery_6979_220_1262500.jpg

 

Help hennep uw buurt uit

 

 

 

 

 

 

 

Hennepkwekerijen zijn gevaarlijk en illegaal en dus strafbaar. Dit geldt ook voor een zogenoemde stekkerij, drogerij of knipperij. Tilburg pakt hennepkwekerijen hard aan door extra strenge maatregelen (linkje). Hennepkwekers krijgen hierdoor naast vele problemen in de woonsituatie ook te maken met een keiharde financiële aanpak. Dit moet mensen ontmoedigen om nog een hennepkwekerij te beginnen. Daarnaast pakt Tilburg ook de leveranciers van kweekmaterialen aan, de grow- en smartshops. Inmiddels hebben al enkele van deze shops hun zaak moeten sluiten.

 

 

 

Hulp van bewoners gevraagd

Hennepteelt wordt omringt door criminele activiteiten. Gemeente Tilburg en politie tolereren niet dat hierdoor de veiligheid van woonbuurten wordt aangetast. Zo'n 250 hennepkwekerijen worden jaarlijks ontmanteld. Dit gebeurt in bijna alle wijken van de stad.

 

De hulp van buurtbewoners bij het melden van een mogelijke kwekerij in de buurt is daarom van groot belang. Via een folder die huis-aan-huis verspreid wordt in heel Tilburg, Berkel-Enschot en Udenhout, roept de gemeente bewoners op alert te zijn en te melden. Dit kan bij de politie: telefoonnummer: 0900 8844 of bij Meld Misdaad Anoniem, wanneer u niet wilt dat uw gegevens bekend worden: telefoonnummer: 0800 7000.

 

 

 

Signalen die kunnen wijzen op een hennepkwekerij zijn:

 

Stankoverlast door een vreemde lucht (zoals bij coffeeshops).

Geluidsoverlast van afzuiginstallaties.

Warme muren.

Condensvorming op de ramen.

Tocht (een versterkte af- en aanvoer van lucht).

Stroomstoringen (schommeling in stroomsterkte, bijvoorbeeld knipperende lampen).

Kunstlicht (gloed van felle lampen).

Bouw- en sjouwactiviteiten op vreemde tijdstippen.

Rolluiken die meer dicht zijn dan open.

Onduidelijk of een pand bewoond wordt (in combinatie met bovenstaande signalen).

Eigenaar/verhuurder mag uitzetten

Woningcorporaties doen het al langer, de huurder uitzetten nadat een kwekerij (stekkerij, drogerij of knipperij) is ontdekt. Maar ook particuliere eigenaar/verhuurders hebben die mogelijkheid. Zij worden in ieder geval altijd door de gemeente op de hoogte gebracht en kunnen vervolgens via een gerechtelijke procedure hun huurder op straat zetten.

 

 

 

Begin er niet aan!

De gemeente wil met de huis-aan-huis verspreide folder ook een oproep doen aan hennepkwekers om ermee te stoppen of helemaal niet de beginnen. In geval van schulden zijn er beter opties. Daarvoor is Bureau Schulphulpverlening: tel. 013 54955 55. Voor ondernemers die in de financiële problemen zitten bestaat een apart nummer: 013 542 98 58.

 

 

 

Wat een hennepkweker riskeert

Convenant hennepteelt

 

Wat een hennepkweker riskeert

 

 

 

Wat een hennepkweker voor risico's loopt kunt u hieronder lezen. Dat geldt overigens ook voor het hebben van een stekkerij, drogerij of knipperij.

 

 

 

Wonen

Huurwoning corporatie: ontbinding van het huurcontract en uitzetting uit de woning. Ook als u als huurder iemand anders de gelegenheid geeft om hennep te laten kweken in uw huurwoning. De eerstvolgende twee jaar komt u dan niet in aanmerking voor een corporatiewoning.

Huurwoning particulier: Gemeente informeert de eigenaar/verhuurder in alle gevallen. Eigenaar mag huurcontract ontbinden.

Mogelijke beslaglegging op waardevolle spullen door gemeente, politie en Belastingdienst.

 

 

Betalen schade en boete

Kosten herstel schade aan huurwoning

Kosten ontruiming: kan oplopen tot ruim € 3000,-.

Kosten bij herhaling: € 25.000,-.

Terugvorderen en mogelijk stopzetting uitkering UWV of bijstandsuitkering (ook als u een ander in uw woning laat kweken, stekken, drogen of knippen).

Ontnemingsmaatregel: alle winst uit de kwekerij wordt teruggevorderd door het Openbaar Ministerie.

Navordering van niet aangegeven inkomsten uit hennep door de Belastingdienst.

Mogelijke beslaglegging op goederen door gemeente, politie en Belastingdienst.

Terugvordering kosten van gestolen stroom.

Gezin

Minderjarigen in huis: voor kinderen is het wonen in een huis waar een hennepkwekerij zit een zeer onveilige situatie. Daarom wordt de gezinssituatie besproken in het Veiligheidshuis en volgt mogelijk onderzoek door het Advies en Meldpunt Kindermishandeling of zelfs door de Raad voor de Kinderbescherming.

Strafvervolging

Strafrechtelijke vervolging: er volgt een taakstrafzitting bij het openbaar Ministerie of een zitting van de Politierechter. Gevolg kan zijn: boete, taakstraf of gevangenisstraf en strafblad.

Aangifte vernieling: woningcorporatie doen altijd aangifte van vernieling. Dit wordt meegenomen in het strafproces.

Essent doet ook aangifte en dat wordt meegenomen in het strafproces.

Crimineel circuit

Thuiskwekers belanden vaak in een crimineel circuit waar ze niet gemakkelijk uit kunnen komen. Of het nu gaat om de aanschaf van materialen die nodig zijn voor de kwekerij of om de verkoop van de oogst, deze mensen zijn vaak betrokken bij een criminele organisatie. Steeds vaker ook worden thuiskwekers overvallen in hun woning. Het hele gezin is hiervan dan de dupe.

 

 

 

Link

 

 

 

Betrokken instanties

Bij de aanpak van illegale hennepkwekerijen wordt intensief samengewerkt door vele betrokken partijen.

 

Dit zijn:

 

gemeente Tilburg

Openbaar Ministerie

politie

woningcorporaties WonenBreburg, Tiwos, TBV Wonen en 't Heem

Maatschappelijke opvang Traverse

Essent Netwerk BV

Belastingdienst

Brandweer

UWV

BAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fun,

Ik heb iets soortgelijk (bijna) ingelijst aan m`n muur hangen.

Let op de rode poster in de linkerbovenhoek...:Hebben ze bij u in de buurt "groene vingers" ?

gallery_7602_4793_272423.jpg

 

Die folders liggen (zonder referentie naar de verantwoordelijke uitgever) te grabbel op de gemeentehuizen in Zeeland.

EDIT: Op aanvraag:

med_gallery_10252_2533_242334.jpg

med_gallery_10252_2533_582098.jpg

Tnx to DLS

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig dat ik het niet kan lezen op de foto :s

 

en hoe fucked up is dat weeral, waarom blijven ze toch zo zeiken over weed :verrygood kword er gek van

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... zou het wel eens willen lezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha wat een propaganda man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die schijtfolder lag hier ook al op de deurmat.. ze moeten er niet zo'n probleem van maken. :verrygood

gr. fruts

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij wille goeie foto's ! :verrygood

 

:specool :whistling :lol: :P ;) :P ;) ;) ;) ;) :P :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks komen er deportaties en kampen...

 

Vernietigingscentrales voor kweekmateriaal...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze appeleren aan het gevoel van de OER-NSB'er, bij vele Hollanders aanwezig.

 

Als je ziet hoeveel joden ze verlinkt hebben, denk dan maar niet dat je plantjes veilig zijn.

 

Grof schandaal dit, kan alleen maar met die gristentaliban aan het roer!

 

Werkelijk ziek......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vernietigingscentrales voor kweekmateriaal...

 

Die zijn er al :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt lowryder voor het effe op te zoeken.

 

man man wat en BULLSHIT in die folder, niet te schatten. ze doen precies of wij de ergste criminelen zijn die er bestaan. en dat terwijl de straten vol lopen met pedofielen etc. nee zeggen de blauwen, wij gaan mensen lastig vallen die thuis hun plantjes kweken om te blowen. jeeeeeezzzz waar gaat de wereld heen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het niet,

met 5 planten zit je toch gewoon save?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie wil er nou 5 plantjes onder 1 lamp van zn eerlijlk betaalde stroom ?

dat noem ik zonde en stroom of tijd verspeling

wij betalen hun beslissen ?

en het dan als nog met een kutsmoesje inbeslag nemen ?

 

 

p.s : mooie foto, real art

alleen jammer dat het niet goed te lezen is.

 

gallery_7602_4793_272423.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeverrrrrrrrrr!

 

Wa kunt ge daar nu meer over zeggen!?

 

en ha ja "Stankoverlast door een vreemde lucht (zoals bij coffeeshops)." -> ik vind het hier niet stinken! Niet dat ik hier gigantische plantage heb, maar ze beginnen lekker te ruiken!

 

 

Groeten Beefke!

 

 

 

this budha i'm smokin' is makin me go loco!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen woorden voor......

 

Jammer dat die kaarten te hard zijn om je reet mee af te vegen, anders was dat er mee gebeurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jeroen, ik heb m`n bericht geëdit en de foto`s die DLS vorig jaar genomen heeft erbij gezet.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suf, bedankt hé, nou moet ik kotsen.

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis ook om te kotsen Keestemad.

 

Meer kan ik er niet van zeggen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is overigens veelzeggend dat ik m`n nieuwste aanwinst niet kan delen met m`n vriendjes en vriendinnetjes van Stand.nl .

Graag had ik iedereen aldaar gewezen op de voordelen van eigen wiet dampen. Men kan het (ook als NIET-ROKER) komen proberen.

Mint, tijm kamille, marihuana...... niet roken maar dampen !

Ik ga geen moeite doen m`n ban aldaar ongedaan te maken, ze illustreert waar we naar toe gaan: Andersdenkenden het zwijgen opleggen !

De overheid gaat anno 2008 überhaupt niet meer uit van een DENKENDE burger. Kretologie rules.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je waar ik echt ziek van wordt?

 

Een maat van mij zoende op een feestje met een meisje van 13, hij is zelf 19 (bijna 20?). Hij zegt dat hij spijt heeft, weet dat hij erg fout zat: iedereen vergeeft het hem....

week later gaat hij met haar naar bed en is er nog trots op ook.... :specool

 

:verrygood

 

En nu heeft hij de rest van onze dag (mn vrienden) vern#$kt...

 

 

sorry, moet ik even kwijt, want ik kan hem op dit moment wel even echt letterlijk de grond in boren

 

iemand een afreageer spelletje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is iemand doodgeschoten een paar jaar geleden, die vocht om de vrijheid van meningsuiting en de bevolking.

 

Alle vrijheden die onze voorouders voor onze hebben weten te bereiken door jarenlang vechten, worden afgebroken door een paar mensen die het goede niet van het kwade kunnen onderscheiden.

 

Waarom?

 

Zelf een kind die blowt misschien?

 

Ja, en kind is anders!

 

Al zien veel mensen ons blowers anders als anderen en denken we anders over dingen dan anderen, ik vecht ervoor, zolang ik leef.

 

dan ben ik maar een aparte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
'45 - '50?

 

meer wil ik er niet over kwijt!

 

'40 - '45 zeker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...