Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

K.f.k's Derde Kweek- 64 Sneeuwwitjes 4x600 Watt

Recommended Posts

hey :D ff weer een update met wat foto's :D

 

16 dagen bloei.

temp met lampen aan tussen de 25.8 en 29.3

temp met de lampen uit tussen de 19.4 en 20.6

l.v tussen de 30 en de 50 %

pot temp 20 graden

aardebak temp 22 graden

 

pot tensio 120

aardebak tensio's 1e -- 100

2e -- 120

 

ik heb de aardebak dames allemaal tussen de 200 a 300 ml water gegeven met daarin (op 20 liter water ) 50 ml cannazym,30 ml canna florres en 20 ml rhizotonic

p.h 6.6

e.c 0.9

temp 21 graden

 

de lichste potdames heb ik ook 200/300 ml water gegeven met daarin ( op 45 liter water ) 100 ml cannazym en 30 ml rhizotonic.

p.h 6.4

e.c 0.5

temp 21 graden.

 

tevens heb ik de kleinste potdames toch ook wat water van bovenaf gegeven hoewel de potten nog erg zwaar waren ( het is net of ze niet drinken- te weinig wortels onder in de pot denk ik )

daarom dus wat van boven op de wortels.

 

 

eerst ff wat aardebak foto's

 

 

gallery_14320_5216_524235.jpg

gallery_14320_5216_373611.jpg

gallery_14320_5216_95565.jpg

 

en nu de potdames

 

gallery_14320_5216_226945.jpg

gallery_14320_5216_453128.jpg

 

hahaha ik weet niet hoe het bij jullie is :( maar ik ben blij met de regen en de kou :o

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, bizar man een gevlederde muis in je hokkie.. :D

 

ziet er gezond uit, ga zo door zou ik zeggen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomas

hahaha ja dat vond ik ook man :D ik stond ook echt wel ff raar te kijken :(

thanks kerel

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op je dames niks aan te merken :D Staan er mooi bij.

 

 

Ff over je vleermuis.

Die kruipen door gaatjes waar wij alleen maar door kunnen gluren.

Als ze schedel er door heen kan past hij zelf ook.

 

 

Als ie ze familie maar niet meeneemt :( , als die terug KOMEN.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Ertje ik heb alles al goed bekeken en het enige wat ik kan bedenken is die actieve luchtinlaat.

hahaha ik hoop dat ie meer van mij geschrokken is als ik van hem :(

thanks man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey mijn indringer trekt wel een hoop aandacht :D

Jaja, dat kennen we. Opzettelijk vreemde dingen doen gebeuren in je hok om meer volk naar je topic te lokken! :D :o

Maar ja, beter een vleesmuis in je hok dan een konijn bijvoorbeeld. Dan kon je de volgende morgen je stengels bij elkaar rapen. :tu :(

 

Je plantjes gaan mooi man. Ze zien er lekker gezond uit!

 

Adios!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit maar als een vliegende muis naar binnen kan is het voor het kleinere spul geen enkel probleem.

Gewoon een nylon kous er om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :D

 

@Ovred

;)

thanks man.

 

@htc

ja dat moet ik ook echt ff doen maar het is me nog te koud buiten om ze uit te trekken :o hahahaha ;)

thanks man.

 

en hier weer een update; 19 dagen bloei :)

temp lamp aan tussen de 24.8 en de 27.1

temp lamp uit tussen de 18.4 en de 19.7

l.v tussen de 25 en de 53 %

pot temp 21 graden

aardebak temp 23 graden

 

pot etnsio 400

aardebak tensio's 1e -- 150

2e -- 130

 

ik heb 18 liter water met daarin ( op 45 liter water ) 100 ml cannazym en 30 ml rhizotonic tussen de potten gegoten.

p.h 6.4

e.c 0.5

temp 19 graden

er zijn nog wel 3 dames die op een verhoging staan omdat die nog geen water nodig hebben en ook omdat ze nog kleiner zijn als de rest.

 

ik heb in beide drainage-buizen 5 liter water met daarin (op 20 liter water ) 50 ml cannazym,30 ml canna florres en 20 ml rhizotonic gegoten

p.h 6.6

e.c 0.9

temp 21 graden

de aardebak dames beginnen nu dan ook eindelijk echt lekker te :D met de wortels onder in de bak hoop ik.

 

tevens heb ik alle dames nog ff een keer met water en daarin alg a mix en rhizotonic beneveld als extra-tje voor ze :wub:

en ik heb vandaag ook nog de aardebak dames wat verder gediefd :o want ik heb net een hele nacht bij een vriend zitten te knippen :D

en daar was een hoop fluffie shit bij :( en daar word ik niet vrolijk van :td dus daarom nog een keer extra de schaar er in :P

 

ook heb ik daarom toch ook maar de potdames wat gediefd wel is waar niet zoveel als de aardebak-sletten maar hopelijk genoeg om de fluffie-shit te voorkomen.

 

MAAR WAT IK TIJDENS HET DIEVEN ZAG STEMDE MIJ NIET VROLIJK :D WANT :D TRIPSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :execute :oeps :doctor:

ik ga er morgenvroeg ff met de spuit doorknallen met de knoflook oplossing en ga bij sannie de B.a.c Plant Vitality bestellen.

ik hoop dat ik er nog een beetje op tijd bij ben :huh:

 

 

ff een paar foto's :P

 

gallery_14320_5216_801736.jpg

gallery_14320_5216_245705.jpg

 

ik zal morgen ff wat mooiere foto's maken.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

dat is wel k.t voor jou :execute

hopelijk geraak je van die troep vanaf, ik heb er ook van maar bij mij is het varenrouwmug :doctor:

succes met het bestrijden van die rotinsecten

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee K.f.k

klote man... :doctor: ,van die trips.

je plantjes zien er gelukkig vitaal en sterk uit ,en je zit iig nog vroeg in de bloei,dus ze zijn nog goed te behandelen toch?

Omdat ze goed gedijen bij een lage vochtighied,vond ik 25% ook wel echt laag.

Ikzelf heb ze nog nooit gehad......Op het forum staat er genoeg over maar ik zat hier ff te kjiken.

 

trips/roofwantsen

 

Maar wat ik al zei.. :execute ..je dames zien er prachtig uit.

Succes nog en tot laterszz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi K.f.K,

 

Hele dierentuinen de laatste tijd, je hoort het veel hoor :doctor:

Veel sterkte, maar ze zien er mooi uit verders zeg :D

Ik heb pas ook wat spulletjes bij sannie gekocht.

en ook de b.a.c. plant vitality, dus ik ben heel benieuwd(heb wel al een aantal positieve dingen gelezen). :execute

Ik krijg trouwens ook me l.v. echt niet hoog van alles geprobeerd en zal toch nog zo'n mooie bak moeten bouwen.

Sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

he he hier ben ik weer :D

 

@drux bunny

thanks man en jij ook suc6 he :D

 

@pukkeltje

idd mijn l.v is aan de erg lage kant maar om daar nu weer de luchtbevochtiger in te gaan zetten :execute

thanks man.

 

@Mehighto

ik moet die plant vitality ook nog bestellen :td als het niet voor deze ronde is dan is het wel voor mijn side-project

en idd het is een schrale troost voor mij om te weten dat ik niet de enige ben met ongedierte in het hok.

thanks kerel en jij ook veel suc6 met je kweek.

 

 

update time met nieuwe foto's :oeps

 

ze zitten nu op 22 dagen bloei en nu nog geen bloemvorming :D vind ik zelf wat aan de late kant t.o.v mijn eerste 2 kweken.

temp met de lampen aan is tussen de 24.3 en de 29.3

temp met de lampen uit is tussen de 18.8 en de 19.7

de l.v is tussen de 20 en 30 % met de lampen aan

en met de lampen uit tussen de 30 en de 61 %

 

pot temp 20 gr

bak temp 22 gr

 

pot tensio 710

aardebak tensio's 1e -- 170

2e -- 150

 

zoals je ziet beginnen ze nu echt lekker te zuipen :D

ik heb tussen de potten 18 liter water met daarin (op 40 liter water ) 100 ml cannazym, 40 ml rhizotonic, 100 ml alg a mix, 120 ml canna florres gegoten.

p.h 6.4

e.c 1.1

temp 19 graden

ook heb ik de lichste potdames van bovenaf 200/300 ml van dat zelfde voedingswater gegeven.

 

ik heb van dat zelfde voedinswater 10 liter in de 1e drain van de aardebak gegoten.

en 8 liter in de 2e drain gegoten.

p.h 6.6

e.c 1.1

temp 19 graden

 

ik heb gister ook bij bijna alle dames stokken geplaatst :doctor: dus kom maar op met die dikke toppen :huh:

tevens heb ik omdat het inmiddels s'nachts wat koeler is de passieve luchtinlaten nu onder op vloer gericht i.v.p boven op de dames.

en de actieve luchtinlaat die op zolder ligt nu op stand 1 i.p.v 3

 

ff paar foto's :wub:

 

gallery_14320_5216_342812.jpg

gallery_14320_5216_99649.jpg

gallery_14320_5216_345930.jpg

gallery_14320_5216_10676.jpg

gallery_14320_5216_317193.jpg

gallery_14320_5216_50032.jpg

 

 

dit zijn foto's met de lampen nog aan en nu komen er een paar met de lampen net uit en na het sproeien van knoflookwater hahaha.

 

gallery_14320_5216_165210.jpg

gallery_14320_5216_79751.jpg

gallery_14320_5216_64764.jpg

 

de voorste 4 planten aan de rechter kant heb ik geknakt en gediefd gewoon om eens te kijken hoe die zich verder ontwikkelen

als ik vandaag nog wat tijd over heb ga ik nog ff bij mijn side-project langs om daar ook weer eens wat foto's te maken en verdere info te vergaren.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :o B) :( :no ;) :( ;) :oeps :)

tjonge tjonge tjonge ik heb het weer eens voor elkaar :tu

vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar het zal vast iets te maken hebben met mijn aangeboren talent om onhandig te zijn :smoke

 

ze hebben er nu 27 dagen 12/12 op zitten en ik vond het steeds maffer worden dat er nog steeds geen bloemvorming te zien was :no nou ik had nog wel 1000 jaar kunnen wachten :(

want wat bleek toen ik mijn tijdschakelaars ging checken ? ten 1e dat ze keurig op 12/12 ingesteld waren :(

MAAR ten 2e dat er 1 pinnetje niet goed stond en dat er daardoor om 12.30 de achterste 2 lampen een kwartier aanwaren :D

en ik heb geen idee of dat al van af het begin zo was of dat dat later is gebeurt.

 

dus hebben ze nu vrees ik gewoon 6 weken groei gehad :) ze zijn nu tegen de 70 cm hoog en ik hoop dat ze nu niet al teveel meer gaan door groeien.

ze zien er voor de rest er super gezond uit gelukkig.

 

gallery_14320_5216_194968.jpg

gallery_14320_5216_292790.jpg

gallery_14320_5216_35719.jpg

gallery_14320_5216_8044.jpg

gallery_14320_5216_310090.jpg

 

ik heb ze vanochtend daarom weer gediefd want ze worden nu wel heel erg groot.

tevens heb ik ze weer tegen ongedierte behandeld.

 

temp lamp aan tussen de 26.2 en de 31.5

temp lamp uit tussen de 22 en de 23.6

l.v tussen de 43 en de 68 %

pot temp 22 graden

bak temp 21 graden

 

pot tensio 80

aardebak tensio 1e -- 130

2e -- 180

 

ik heb de lichste potdames tussen de 200 en de 400 ml water gegeven met daarin ( op 50 liter water ) 120 ml cannazym, 25 ml rhizotonic, 200 ml florres, 50 ml alg a mix en 80 ml booster.

p.h 6.4

e.c 1.3

temp 20 graden

 

en in de 2e drain heb ik 10 liter van dat zelfde voedingswater gegeven alleen dan met een p.h van 6.6.

 

wat denken jullie ?

gaat dit nog goed komen ?

of is dat zonde van de tijd ?

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap wat je bedoelt hoor jantjeklaasen :smoke het verhaal stond er eerst niet helemaal op :lol:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat jou situatie is (stroom), ga je ook vast niet verklappen,

maar mocht je tappen, zou ik ze nu alsnog op 12/12 zetten en 1½ á 2 wkn. aankijken wat het uithaalt

(onderste gedeelte van de plant komt zeker geen wiet in, op wat fluffy na)

 

Betaal je netjes zoals het hoort zou ik direct afkappen.

Puur om het zekere voor het onzekere te nemen.

Dadelijk werkt het niet en ga je in totaal voor een week of 8 de boot in met je stroom.

Tja, dat gaat dan van je volgende winst af.

 

Dus nogmaals............... het is puur aan je situatie te wijden.

(ik bekijk het nu wel alleen aan de financieele kant hé, niet van de kwalitatieve kant)

 

Suc7 iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey defQon Soldier

ik betaal gewoon keurig mijn stroom :smoke en tja als het nou niet goed gaat is dat een flinke domper helaas.

maar denk jij dat ze hierdoor teveel stress e.d hebben gehad om nog een fatsoelijk resultaat te kunnen halen ?

zou ik erg jammer vinden want ze zien er echt super uit namelijk.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey K.f.K

 

Zolang er geen bloeiverschijnselen zijn geweest is er niks aan de hand en kun je de boel gewoon laten afbloeien :smoke

Als ze te hoog dreigen te worden kun je ze nog wel een keer knakken onderweg :lol:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon bloeien (nu echt :smoke) en eventueel nog wat verder dieven.. ze zullen nog wel wat doorgroeien aangezien er nog geen echte topvorming is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey K.f.K.

 

Als jij je er goed bij voelt, en wat voorheen al gezegd wordt er geen bloeiverschijnselen te zien zijn, laat je ze lekker afbloeien.

Zeker als ze er zo goed uit zien volgens jou zeggen.

 

Misschien nog een "truukje";

je kan de klok ook op 10/14 zetten waardoor je ze sneller laat afbloeien.

Wie weet rem je de groei hiermee (als je ze nu op 12/12 zet blijven ze namelijk nog zeker 2 weken doorgroeien),

maar het zal je ook zeker in je oprengst gaan schelen (lees; minder :smoke )

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ja laten afbloeien, eventueel een net boven spannen of toppen of knakken mogelijkheden genoeg.

dat zou ik toch doen, wel flink k.t man :smoke

ik volg je

grts db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi K.f.K,

 

Ook al van die lange dames ;) zonde maarj e ziet geen stress ofzo aan de bladeren bv ;)

Gewoon op 12/12 en kijken of je kan knakken en dieven idd, zal best een lekker oerwoudje worden :lol:

Met een beetje kunst en vliegwerk komt het allemaal goed.

Als laatste redmiddel 2 dagen het licht uit om de laatste groei eruit te trekken, maar dan moeten ze wel al 1,5 a 2 weken bloei hebben gehad.

Ik heb ooit ergens gelezen dat Arjan(greenhouse) dit deed als het echt te hard ging.

Maar ik zou hier voorzichtig mee zijn aangezien ik deze info niet zelf getest heb, kan ik niet zeggen of dit eventueel stress veroorzaakt.

Lekker knakken, dieven, buigen, rekken en strekken :smoke

Sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :o

 

@No Name

ik laat ze gewoon verder bloeien en maak hiet denk ik maar eens een proefronde van :tu

ik heb ze gister van onder lekker nog wat verder gediefd en aan de bovenkant geknakt althans de grootste dames dan he :(

mzzl.

 

@tomas

hahaha ja ja ja wrijf het er maar verder en dieper in hoor :) ik weet het nu wel dat ik een oetlul ben B)

thanks man :no

 

@defQon Soldier

hey man :(

ik geef ze gewoon 12/12 om verdere blunders te voorkomen :(

ik heb gelukkig nog wel wat ruimte over zodat de lampen nog een mooi stuk hoger kunnen(behalve boven de aardebak want daar loopt het dak schuin af )

het word gewoon erg veel knakken denk ik en dat vind ik ook niet echt erg om te doen :smoke want tot nu toe waren de geknakte toppen toch de dikste toppen.

 

@drux bunny

tot nu toe vind ik het zonde van die extra weken dat het nu gaat duren :oeps want ik kom nu niet echt uit met mijn vakantie ;) maar gelukkig bleven we in de buurt.

word alleen nu ff heen en weer rijden in de vakantie.

tja en de extra stroom kosten he :lol:

maar misschien belonen ze me ook wel met hele mooie vette giga toppen want de stammen zijn al lekker dik aan het worden ( dus ook meer voeding voor de plant lijkt mij )

mzzl.

 

@Mehighto

precies man het word gewoon een hoop lichamelijke inspanning in mijn hok omdat allemaal in goede banen te leiden :D

hahaha maar dat geeft niet want er mogen best wel wat kg van de baas af ;)

maar ze zien er idd gewoon lekker gezond uit hoor dus ik hoop dat het niet al teveel schade heeft opgeleverd om tot een mooie opbrengst te komen.

thanks man :)

 

paar foto's van mijn regenwoud :no

 

gallery_14320_5216_322251.jpg

gallery_14320_5216_128204.jpg

gallery_14320_5216_27426.jpg

gallery_14320_5216_130667.jpg

gallery_14320_5216_266492.jpg

 

morgen maak ik weer foto's met de lampen nog uit :(

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens,..

Nu meteen lekker laten afbloeien, knakken, buigen etc...

 

Lache trouwens die vleermuis,.. had ik nog niet gezien... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Zijn de lampen al uit :lol: of laat je ze nog even groeien :smoke

Veel sucses man, endelijk is een goed gevuld verslagje

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...