Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Ries An Ut Zaad!! 45 X Ice

Recommended Posts

Ik heb de boel geinspecteerd. Ik verwacht er niet veel van , moet ik jullie zeggen! :lol:

Ik heb teveel losse toppen gezien. :smoke Mijn gok..... tussen de 1200 en 1300 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
meeldauw? :smoke

 

Dat heeft ie volgens mij goed gezien.

op de blaadjes rechtsonderin, of het is restant van evt. spuiten ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien!! Mooi kut .......dacht dat het weg was........ :smoke

Ach ja Vrijdag knippie doen................. :lol:

Heb daarnet de Big Bangetjes in de pitpots geduwd!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riessie,...

 

ff snel geteld maar je klok staat nu 8 weken op 12/12 ?

Ice kan wel 10 weken nodig hebben als ik me niet vergis,.. dus nog ff geduld,..

Alleen jammer van die meeldauw,.. gewoon proberen te controleren helemaal bestrijden zal niet meer lukken... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj.. dat is wel vroeg,..

Patpot draaide ook eens Ice en volgens mij draaide hij ook 10 weken 12/12.

Zou zonde zijn man... maar je zult je reden wel hebben en dan heb ik er weer eens overheen gelezen... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redenen heb ik zeker.......Er staat 8 tot 10 weken voor de Ice.Vrijdag staan ze dan bijna 9 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het ook gespot Pik.

Dacht dat het wat anders was.

 

Balen alshet tegen vald kwa gewicht maar je hebt wel een knappe ronde.

 

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die meeldauw maar je opbrengs zal wel super zijn

2000 zal je zeker halen en gegunt ook :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook kan doen is ecostyle ( voor rozen ) gebruiken tegen meeldauw

helpt, een thee lepel ronddom de aarde is zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Siekie ga es advies geven op rozenforum.nl ofzo?

 

Ik denk dat ze met een weekie extra nog best wat harder kunnen worden, maarja als het moet dan moet het he.. Evengoed lekkere toppen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij staan ze soms 11 weken ,maar ieder zijn ding toch

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das 2 weken langer dan normaal!! :smoke

 

Das 2 weken langer dan normaal!! :lol: Das Silinal , Siekie!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou van stony weed en heb alle tijd

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ries die niet rookt en helaas geen tijd heeft.......... ;) ;)

 

Effie nog wat sfeer piccies...................

 

 

 

 

gallery_10502_5059_109794.jpg

gallery_10502_5059_476276.jpg

gallery_10502_5059_557174.jpg

gallery_10502_5059_434564.jpg

gallery_10502_5059_498411.jpg

gallery_10502_5059_530610.jpg

 

 

Dag 55. Ze krijgen helemaal niks meer tot vrijdag .............Da zal ze leren!!! :lol:

Komt al een mooie waas wit overheen en steeds meer bruine haartjes .De trichomes worden ook al wat donkerder.

Die klotemeeldauw schiet ook steeds verder omhoog. :smoke Hoe krijg ik die nou weg?? Zwavel??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook geen water? Ik zal ze wel gewoon water geven als ik jou was, verlepte planten is ook niks.

 

Ik zou niet met zwavel gaan smeren als ze nog maar even moeten. Misschien de besmette bladeren er afhalen ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel dus ...het is de derde keer al .Achter elkaar. :lol:

Die sporen blijven lang aanwezig. :smoke Er moet toch ergens iets blijven hangen in het hok!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ries das lang geleden ... zoveel te volgen ( en die k*t computer die het maar niet doet ;) :smoke ) .....

 

je gaat ze dus vrijdag knippen :tu en hadden ze bijna 9 weken gehad ... dacht ik te lezen , tsjaa dan zal de wiet wat minder stoney zijn en het yield wat lager maar denk dat het best te roken valt B)

 

toppen zijn goed gegroeit na de laatste keer dat ik hier was .... en echt jammer dat je meeldauw zo doorzet .... heb je hiet niet vaker last van ???

 

hoop voor je iig dat de oogst nog enigzins mee zal vallen ... maar gelukkig je geeft het nog neit op met zaden :) ben al stiekem benieuwd naar je volgende kweek verslag ... ondanks wat tegenslagen zag dit topic er weer piek fijn uit :(

 

greetzzz masteryero

 

ps: zal het eind gewicht ook is ff checken

 

hey ries das lang geleden ... zoveel te volgen ( en die k*t computer die het maar niet doet :) :lol: ) .....

 

je gaat ze dus vrijdag knippen :( en hadden ze bijna 9 weken gehad ... dacht ik te lezen , tsjaa dan zal de wiet wat minder stoney zijn en het yield wat lager maar denk dat het best te roken valt :(

 

toppen zijn goed gegroeit na de laatste keer dat ik hier was .... en echt jammer dat je meeldauw zo doorzet .... heb je hiet niet vaker last van ???

 

hoop voor je iig dat de oogst nog enigzins mee zal vallen ... maar gelukkig je geeft het nog neit op met zaden :D ben al stiekem benieuwd naar je volgende kweek verslag ... ondanks wat tegenslagen zag dit topic er weer piek fijn uit :no

 

greetzzz masteryero

 

ps: zal het eind gewicht ook is ff checken

 

hey ries das lang geleden ... zoveel te volgen ( en die k*t computer die het maar niet doet :oeps ;) ) .....

 

je gaat ze dus vrijdag knippen :no en hadden ze bijna 9 weken gehad ... dacht ik te lezen , tsjaa dan zal de wiet wat minder stoney zijn en het yield wat lager maar denk dat het best te roken valt :(

 

toppen zijn goed gegroeit na de laatste keer dat ik hier was .... en echt jammer dat je meeldauw zo doorzet .... heb je hiet niet vaker last van ???

 

hoop voor je iig dat de oogst nog enigzins mee zal vallen ... maar gelukkig je geeft het nog neit op met zaden :o ben al stiekem benieuwd naar je volgende kweek verslag ... ondanks wat tegenslagen zag dit topic er weer piek fijn uit :D

 

greetzzz masteryero

 

ps: zal het eind gewicht ook is ff checken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeldauw:

 

Vrijkomende sporen worden gemakkelijk met luchtstromingen, met planten, met kleding en kapsel verspreid

 

Kiemt bij een lage rv, droog en warm, meer dan 20 graden celcius. ''mooi-weer-schimmel''

 

Bestrijding: Bij lichte infectiedruk met zwavel..

ander middelen: Rocket, Baycor, Enzicur..

 

probeer daar je plantjes eens mee te behandelen als ze nog in groeifase staan.. Wordt in tuinbouw ook gedaan..

En je hok goed ontsmetten.. niet met dettol.. dettol is alleen bacteriedodend!! Maar beter een klein beetje chloor gebruiken..daar gaat alles dood van.. Of een goed ontsmettingsmiddel.. mennoclean bv..

 

anyway.. planten staan er mooi bij ondanks de meeldauw

 

succes...

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Riesje1965,

 

Ik zou die sfeer foto´s van je op behang laten drukken, en de slaapkamer ermee behangen. :smoke

Mooie foto´s, knipze alvast

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...