Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sopranos

De Laatste Der Jamaicanen!

Recommended Posts

mooie toppen man

hoe is de geur van die jamaicaan? kruidig ,citrus,zoet...

doe zo voort, ziet er al erg lekker uit :doctor:

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

robdh : Daar heb je helemaal gelijk in, die fan staat ook niet aan sinds de Jamaicaan zo hoog is gegroeid!

Het was even behelpen met die warme nachten afgelopen maand toen is die fan erin gegaan met nog een klein af zuigertje met filter, als ik hem er nu uit gaan halen is dat een hoop werk dus wat je nu ziet is een beetje laksheid aan deze kant.

Maar toch scherp opgelet, en bedankt voor de zorgen!

 

drux bunny : De geur is een beetje moeilik te omschrijven, ik vind hem zelf een beetje citroen achtig ruiken.

Maar als deze gedroogd en gecured is, veranderd er veel aan de geur dan heeft ze een soort stuff geur om erheen hangen (zwaar).

En ja ik blijf het proberen om het eindproduct zo netjes en lekker mogelijk af te handelen.

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het toch een mooi gezicht zo'n plant volop in de bloei!

Een paar maanden geleden zat ik hier zo op het forum te lezen en dacht ik wil ook van die mooie toppen op laten komen, en nu heb ik eindelijk eens een kweek waar ik zelf trots op ben.

Wat ziet dit er mooi uit, en ja het kan beter maar al doende leer ik.

Ik ben druk bezig om me planning voor de volgende ronde in elkaar te zetten, en weer verbeteringen door te voeren.

Het is niet alleen lezen maar ook het gevoel er voor krijgen en dat is voor alles niet echt makkelijk, maar goed oefening baart kunst!

En dit vind ik Kunst :

 

gallery_13519_4974_473738.jpg

 

gallery_13519_4974_896810.jpg

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

't is jammer dat je je bovenste bladeren niet groen hebt kunnen houden maar voor de rest zijn het vetzakken he :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

robdh : Tja dat is nog de vraag maar ik hoop van wel!

 

whazzup : Dit gaan ik toch de schuld geven aan de chemische voeding die ik voor deze ronde heb gebruikt, de planning voor de volgende ronde is toch om het biologisch te gaan doen!

 

Bedankt beide voor het compliment.

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar komt ie weer hé, maar weer eens wat foto's voor de verandering.

Ik heb weinig te vertellen dus dan maar alleen even een viertal foto's.

 

Sit back and relax!

 

gallery_13519_4974_1034809.jpg

 

gallery_13519_4974_317500.jpg

 

gallery_13519_4974_146136.jpg

 

gallery_13519_4974_247674.jpg

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er hier nog steeds lekker uit :lol:

die 3de foto is dat een zaadplant ?

doe zo verder :smoke

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

drux bunny : Dat is inderdaad het topje wat ik bestoven heb met het stuifmeel van de mannelijke plant die buiten staat!

Scherp opgelet ga zo door, hou ik wel van.

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de eerste knip beurt achter de rug, het Low Stress Training project is in de bloeikamer afgerond.

Ik hoop dat het drogen ook een beetje gaat zoals het hoort, zie vorige binnen kweek.

Was wel lekker knippen, waren toch wel redelijke dikke toppen (voor mijn doen dan)!

Ik geen nat gewicht, en misschien over twee weken een droog gewicht.

 

Kan bijna niet wachten om de Jamaicaan om te halen maar dat duurt nog wel even denk ik, ze heeft in ieder geval nu een beetje de ruimte in het tentje.

 

Tot de volgende update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel vervelend alle slechte dingen komen nooit alleen!

 

De jamaicaan heeft toprot ter grote van een klein vuistje, nou moest ik hem toch knippen dus alles er netjes uitgeknipt.

 

Dat de laatste tijd zijn mijn topics niet echt gaan zoals het moet gaan dat heeft weer andere redenen, niet voor dit forum geschikt!

Mijn fototoestel heeft het ook nog eens begeven, nou zijn er nog wel wat dingen stuk gegaan zoals me PH meter maar die gaan ik wel voor garantie claimen.

 

Maar goed alles op een rijtje is het niet echt de maand voor mij.

 

Dus topic volgers mijn excuus voor deze situatie, zo snel me fototoestel weer terug is zal ik de laatste foto's van de jamaicaan laten zien en het droge eind gewicht bekend maken.

 

Nogmaals sorry!

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niet joh :wtf:.

 

Have fun, that's the most important thing...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...