Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

4x Rebelshack Onder Spaarlamp

Recommended Posts

He Twindaddy. Leuk om weer eens iemand te zien die enthousiast raakt van zijn experimenten en bevindingen. . Grote klasse man. Je bent goed bezig. Leuk die verslagen. Houen zo!! ;) :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Twindaddy. Leuk om weer eens iemand te zien die enthousiast raakt van zijn experimenten en bevindingen. . Grote klasse man. Je bent goed bezig. Leuk die verslagen. Houen zo!! ;) :D ;)

 

 

tnx power_plant

 

ik doe ook me best om een zo leuk mogelijk resultaat en verslag te krijgen.momenteel gaat me budget ff een stuk beter dus ken meer doen zoals zwaardere lampen en goede voeding.volgende fase is een hok met 250 watt hps :) dan wor het echt leuk :D

maar kijk snel weer op me topic want update zal snel volgen.op het moment slapen ze dus moet ff wachten tot morgenochtend.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey master

 

tnx dah je me topic heb gelezen :D

dit is ook echt een experiment voor mij en weet nu al dah me volgende kast idd een 250watt zal bevatten.deze hou ik dan mooi voor de stekken en ontkiemen en ga er tl's bij hangen.

maar ik heb gekeken naar de lumen bij het aanschaffen van me lampen en de spaarlampen hadden echt meer lumen dan de tl.misschien heb ik naar de verkeerde tl's gekeken dat zou kunnen maar ik zal je advies in me achterhoofd houdn.

de potgrond is idd beetje weinig maar zodra er beetje steeltje aanzit gaan ze ook weer naar grotere potten.deze zijn echt puur om ff flink rond te wortelen.

 

moet wel zeggen dah die voeding echt stinkt.had eerst canna en die was zo erg nie maar deze DIE LUCHT!!!!!!

 

grtz twin

 

B-A-C(k) to basic

 

 

hey twinny... ben ik weer iets te vroeg want vanavond zou je update pas komen zei je ... maar goed reageer ff op wat jij de vorige keer op mij reageerde ( snapie hem nog ;) )....

 

spaarlampen kunnen meer lummen hebben als tl's ook andersom natuurlijk maar het voordeel van tl is dat die over de hele tl buis gelijkmatig zijn lichtverdeelt en ook nog eens direct naar beneden waardoor je dus een beter spreiding heb als je meerdere tl lampen gebruikt... echter is de diepstraling niet meer tussen de 10 a 15 centimeter afhankelijk welke kwaliteit tl je gebruikt , wat weer inhoud dat je eigenlijk er niet aan ontkomt dat je moet scroggen ( of kleine planten kweken zoals lowryder ) gewone gloeilampen en/of spaalampen hebben misschien daarintegen wel een betere diepstraling maar die is LANG niet zijn goed verdeelt als bij een tl ... je krijgt bij een afstand van 60 cm op sommige plaatsen goed ontwikkelde wiettoppen echter heb je ook last van dode hoeken waar het licht niet of zeer moeilijk bijkomt...

 

daar is tl over het algemeen gewoon stukken beter

 

tsjaa en dat voeding stink dat kun je wel zeggen ik was al wel wat gewend maar ik had bij hesi bloei stimulator nou dat rook net als mijn schildpadden vitamine druppels ALS BAGGER!!! ;):o

 

ik zie update vandaag of morgen wle verschijnen en succes nog met je kweekverslag

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@master

 

tnx ik zal de volgende ronde deze kast gaan aanpassen en mooi bordje met tl's maken.komt goed.

 

@iedereen die het boeiend vind

 

ME NIEUWE UPDATE

 

donderdag gesproeid met bladvoeding en vrijdag met pro active.volgens mij gaat ie wel lekker op 1 lowrider na

kijk en oordeel zelf

 

eerst vensterbankplant1

 

med_gallery_12558_4966_87427.jpg

 

med_gallery_12558_4966_289892.jpg

 

vensterbankplant2

 

med_gallery_12558_4966_582666.jpg

 

med_gallery_12558_4966_213346.jpg

 

dan de andere lowriders

 

med_gallery_12558_4966_379885.jpg

 

med_gallery_12558_4966_57113.jpg

 

med_gallery_12558_4966_24370.jpg

 

med_gallery_12558_4966_513224.jpg

 

dan de tjernobiel lowrider(een andere naam kan ik er nie voor verzinnen)

 

med_gallery_12558_4966_22777.jpg

 

med_gallery_12558_4966_247787.jpg

 

dan komen nu de freebees.ik heb ze genummerd en als iemand me kan vertellen welk soort het is hoor ik het graag.ik zou het niet weten maar zie nu al wel duidelijke verschillen tussen de planten

 

med_gallery_12558_4966_516575.jpg

 

freebee 1

 

med_gallery_12558_4966_37358.jpg

 

freebee 2

 

med_gallery_12558_4966_482397.jpg

 

freebee 3

 

med_gallery_12558_4966_346448.jpg

 

freebee 4

 

med_gallery_12558_4966_3271.jpg

 

freebee 5

 

med_gallery_12558_4966_330106.jpg

 

volgens mij gaat het allemaal lekker hier,maar krijg graag even de bevestiging van de ervaren kweker.ben ook benieuwd of iemand de soorten van de freebees weet.

 

Grtz Twin

 

B-A-C(k) to Basic

Share this post


Link to post
Share on other sites

haat gestaagt daar ... tsjaa 1 lowrydertje die wat roet in het eten gooit maar goed dat hou je altijd ....

 

maar ze staa alleen in de vensterbank zonder lampen ???? danmmhoe krijg je het voor elkaar dat je zulke kort opelkaar gebouwde internodes krijgt ;) bij een maat van me staan nu momenteel 4 lowryder waarvan 3 lowryders ( vrouwtjes ) een centimeter of 25 lang zijn en een internode of 3 a 4 hebben compleet gestrekt duzzz maar ja ging hem er tog maar om dat die rond de 50 lowryder zaden kreeg en denk dat hem dat wel lukken gaat...

 

dit ziet er iig al veel beter uit

 

als je slim bent zet je je mooiste man en mooiste vrouw naast elkaar op een nader plek in het huis ( zodat de man niet de andere dames kan bevruchten ) wel waar veel licht is en dan zorg je dat 1 lowryder hebt voor zaden kan je je hele tuin vol gooien met die plantjes ( niemand die het zal zien ;) )...

 

ik denk tog aan de eerste foto van je freebees dat je rebelshack heb gekregen als freebees

 

omdat er in rebelshack wat durban poison gene zitten en de paar durbans die ik heb gekweekt en gekweekt zien wordne leken qua blad vorm van de eerst heel erg op ekaar ... en aangezien sannie gelukkig niet 100 soorten freebees heeft waardoor er meerder mogelijkheden zouden kunnen zijn .... zeg ik dit tog met enige zekerheid.... anders pm je sannie ff en vraag je het hem ...

 

 

maar ook iid die frebees gaan goed !!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet goed uit ;) goed dat je die internodes toch nog zo dicht op elkaar weet te houden

ookal staan ze gewoon in de vensterbank.. heb je mischien een fototje van de plantjes in je kastje? :)

 

me plantjes gaan goed en het is erg leuk te zien hoeveel ze groeien per dag :D morgen zit ik precies op 2 weken

en dan zal ik proberen weer een mooie update te maken..

 

KWeekze, GRzz wiet smoker. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor wie het niet duidelijk was zal ik het ff uitleggen.volgens mij staat alles er duidelijk bij maargoed

alleen de foto's waar vensterbank plant bij staat staan op de vensterbank.al de andere lowriders en de freebees staan in de kast onder die 2x23watt en 1x 18 watt spaarlamp kleur 827 en 1 tl 11watt kleur coolwhite.

 

ik heb ondertussen te horen gekregen dat me freebees naar verwachting rebelshack zullen zijn maar ik vind nogal veel verschil in de bladeren en de opbouw van de planten.maar wie weet verandert dat nog.ben iig dik tevreden met deze zaden.

 

 

@master

 

das idd een goed idee om er een loveduo apart te zetten.hopen dat die 2 op de vensterbank leuke nakomelingen kunnen maken.en anders verzin ik wel iets.ik heb plek zat thuis dus dah komt wel goed ;)

 

 

@wietsmoker

 

zoals je leest zijn het dus foto's van planten uit me kastje die je ziet op de eerste 4 foto's na dan.en dat ik me internodes zo dicht op elkaar heb zitten komt volgens mij omdat de lampen echt op 3cm hangen.ik werk namelijk met stappen van 3cm in de plank met licht en heb daarnaast verhogingsblokjes van een cm die ik er onder kan plaatsen.op die manier weet ik elk plantje precies op 3cm te houden.

ik ben benieuwd naar jouw update en misschien is de tip van master ook wel iets voor jou zodat je lekker ff vooruit kan met kweken. ;) beter toch.1maal aanschaffen en voor de rest van je leven genoeg :D

 

 

nou ik lees vast snel wel reacties van iemand

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer ff schriftelijke update

 

gister me hokje verbouwd want het kwam allemaal iets t dicht op me lampen t staan.nu staat het allemaal weer netjes en ik zie zelfs al mooie zijschutjes komen.vooral bij de freebees is dit het geval.die gaan echt als een gek.

ik heb het voedingsschema iets aangepast omdat ik langer wil laten groeien dus gister weer keer gesproeid met blad voeding en vandaag met pro active.

 

ook die 2 voor het raam doen het goed.zou ze haast langs de rooie brug zetten zo goed doen ze het achter het raam :dribble:

nu hopen dat deze zon een beetje aan wil houden dan komt het helemaal goed.

 

ook heb ik nu alle voeding staan van bac.gister ff het bloei gedeelte aangeschaft.bloei,bloeistimu,pk-booster en final solution.hopelijk doet het zijn werk allemaal dan kan ik binnen aanzienelijke tijd een lekker toppie roken.

 

kga nu gnieten van een lekker nlx cocos :dribble:

 

grtz twin

 

ps foto update volgt snel

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles ziet er weer goed uit, denk dat je nog ongeveer een weekje moet wachten voordat je het geslacht kunt zien, verder zien de planten er erg gezond uit, maar kijk aub uit dat je de plantjes straks niet gaat overvoeden, want dat zou zonde zij, ik zal binnenkort eens even een smokereport plaatsen van de lowrider in mijn eigen topic,

Keep 'm green, SP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stonedpete

 

hey man tnx voor je post

ik kijk idd wel uit met overvoeden(igg doe me best)en hou me dus ook strikt aan de voorgeschreven hoeveelheden als ik me water aanmaak.maar ik zal het in de gaten houdn.en de voedingslijn van bac bestaat nu eenmaal uit 8/9 verschillende flessen dus lijk mij dat dat wel op elkaar is afgestemd.

maar tog bedankt voor info

 

nu me update weer een keer

kheb zatrdag avond foto's gemaakt maar door het vrouwelijke schoon kan ik nu pas me topic updaten.tja wel alle vrouwen bijhoucen he :dribble:

ik heb vandaag ook nog maar paar foto's gemaakt want ik heb volgens mij een man ontdekt.kijk dus allemaal ff want het is wel een mooie potente plant al zeg ik het zelf.heb hem alvast apart gezet voor zekerheid.als het een man is mag ie mooi gaan fokken met een mooie dame voor zaadjes.

 

nu foto's

 

eerst de freebees(rebelshack)

 

med_gallery_12558_4966_148640.jpg

 

heb een paar krullende blaadjes zoals hier

 

med_gallery_12558_4966_333725.jpg

 

dan me lowriders

 

med_gallery_12558_4966_394123.jpg

zoals je ziet bekomt ook de tjernobiel-lowrider een beetje

 

paar lowriders los

 

med_gallery_12558_4966_613455.jpg

 

med_gallery_12558_4966_188234.jpg

 

alleen de volgende 2 lowridrs staan op de vensterbank

 

med_gallery_12558_4966_72087.jpg

 

 

dan nu me mannetje(denk ik)lowrider

 

med_gallery_12558_4966_466035.jpg

 

als iemand me ken helpen met man/vrouw scheiden via foto's heel graag.ik doe me best het verschil te zien,maar is me eerste zadenkweekje dus beetje zekerheid als back up ken geen kwaad.

 

grtz twin

 

B-A-C(K) to basic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik het kan zien is dit een op en top man :dribble: !!

Met een paar beste ballen :dribble:

Succes met je kweek ziet er voor de rest goed uit!! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals ik het kan zien is dit een op en top man :dribble: !!

Met een paar beste ballen :dribble:

Succes met je kweek ziet er voor de rest goed uit!! :huh:

 

tnx znarf

deze heer staat ook in quarantaine.hij ziet er aardig potent uit moet ik zeggen.en dit is in 1 dag gekomen.gister was er nog niks duidelijks tezien in mijn ogen.maargoed dit word dus de zaadschieter voor het vervolg van me lowriders want het is tog wel een leuk wietje als ik zo de andere topics zie.

nu vraag ik me eigenlijk af of die heer ook bloeivoeding moet krijgen net als de dames of moet ik hem op water ofzo zetten??wie kan me daar bij informeren??

 

bvd

grtz twin

 

B-A-C(K) tot basic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man net ff de achterstand ingehaalt en ben weer helemaal bij met het lezen .... die blaadjes zijn best al in een ver stadia van uitdrogen...

 

heb je gek veel voeding gebruikt ???? of ben je heel lang vergeten water tegeven.... het is namelijk 1 van de twee

 

en mocht je normaal voeding hebben gegeven kijk je wel naar je ph waarde ???? mocht die ook goed zijn dan mag je duidelijk de dosering voor de rebelshack halveren.....

 

maar dontworry komen nog genoeg mooie scheuten aan hoor :dribble: en die scheut is voor het bloeien niet van belang want daar zou uit eindelijk tog alleen amarfluffy wiet van komen ( onderste gedeelte heb ik het over heah )

 

je lowryder is DUIDELIJK een man, DUIDELIJKER kan ook niet !!!! of je moet willen wachten tot er stuifsel van komt :dribble:

 

de man ziet er goed potent uit ja maar let de komende dagen goed op dat hij veel meer ballen aan maakt hoe mooier die toptros aan ballen is hoe beter... het is ook de man die als eerst zijn geslacht laat zien duzz het isde vroegst bloeiende man das altijd wel fijn !!!

en ook een punt waar je op MOET selecteren ( zover ik dat voor je bepalen kan ) bij lowryder... want of lowryder nou 3 centimeter groter is dan de andere maakt niet zoveel uit ... wat uitmaakt is het snel in de bloei schieten, een goede blad t.o.v top verhouding...

en de spreiding van de toppen...

 

 

ik vroeg me trouwens af ... heb je geen tuintje ofso ??? dan kan je je lowryders de laatste paar weken gewoon in de tuin afbloeien ... ook de zwangere vrowuen tegen die tijd ( die zullen tegen die tidj namelijk al wel bevrucht zijn door de man en kunnen ze gewoon bij de rest worden toegevoegd ) ... ook de rebelshack zou je naar buiten kunnen mieteren en laten dorogroeien tot die ene kleien meter is en verduisteren.... ik weet niet of je een baan heb van 8 tot 5 maar dan zou dat prima kunnen en krijg je TOPWIET!!! een 200 gram per plant moet dan wel lukken ....

 

want je aantal watt's zijn wat aan de lage kant niet lullig bedoelt ofso ... maar een grote stash krijg je hier niet van af ( je hebt het ook als experimentje staan in je topic duzz denk al wel dat dta je duidelijk was... )

 

verder zou je dan meteen je hok weer kunnen gebruiken voor een ander soortje of je gebruikt je hok ff niet scheelt weer stroomkosten ...

 

 

iig nog veel succes en tot soon

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twindaddy80 ziet er goe uit daarzo, niks op aan te merken :dribble: :dribble:

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@no name

 

tnx man

doet me altijd goed zulke posts

 

@masteryero

 

hey goos

 

leuk dah je weer heb gelezen.ik ben bang dat ik in het begin te weinig water heb gegeven.momenteel krijgen ze ong 300/400cc per 3 dagen waarvan 1keer 200cc voeding.lijk me genoeg.heb iig me best gedaan zo vochtig mogelijk te houden.nu moet ik zeggen dat dit alleen de onderste bladeren zijn en dat altijd.op de foto hadden ze net 200cc gekregen namelijk.met de voeding hou ik me strikt aan de voorschriften.ik heb spuiten van 1cc en 2,5 cc met afmetingen tot 0,1cc dus ken vrij nauwkeurig afmeten.er zal eerder minder voeding in zitten dan teveel.

dan me planning over de inhoud van de kast.daarin wil ik eerst de lowriders afbloeien(iig een heel eind,misschien laatste 2weken naar buiten maar dat ligt aan piet paulusma)de klok blijf op 18/6 staan dus de freebees groeien dan gestaag mee.ik verwacht na wat ik nu zie nog 2/3 heren te treffen.er mag er 1 blijven leven en die heb ik al dus de rest is voor de groene container.dan heb ik nog 4dames in me kast van de lowriders.dat worden degene die ik er in afbloei.1lowrider van de vensterbank(daar zie ik bij beide mooie schaamhaartjes komen) bloei ik af op de vensterbank beneden.de andere lowrider van de vensterbank gaat naar de loveroom boven en mag daar een mooie partij zaden creeëren.dan de rebels.das ff lastig.het mest ideale voor mij is er een klein kastje bij.dan alle rebels toppen en er een mooie stek van trekken.op dat moment kunnen er een paar naar buiten en hou ik er 2 in deze kast.die stekken moeten zo snel mogelijk de bloei in om geslacht te bepalen,dan kunnen alle mannen weg en hoop ik 2 vrouwen buiten en 1 in de kast te houden.die in de kast mag dan in een mooie scrog nog ff paar weken groeien(zal een beste struik worden dat weet ik maar probeer het zo langzaam mogelijk te laten gaan)en dan lekker afbloeien in de kast.voor me buiten planten heb ik hele mooie regentonnen klaarstaan van 140liter die als perfecte pot gaan dienen.dus de dames van buiten gaan daar in.

 

je had het ook nog over of ik de ph meet.om eerlijk te zijn niet.ik kan nog geen mooie lowbudget ph meter vinden.het enige wat nie lowbudget is hier is de voeding maar de rest wou ik zo cheap mogelijk houden.dus als jij weet wat een beetje betaalbare ph mter is vertel het me.

 

nou tnx voor de posts en het advies en lees vast snel weer iets

 

grtz twin

 

B-A-C(K) to basic

Share this post


Link to post
Share on other sites

om meteen nog maar ff te updaten.

heb alles overgepot.en meteen weer 3mannen ontdekt.iig worden ze er zeer van verdacht.dus ook naar quarantaine met de zon als lamp.ff kijken of het door zet en dan mag de meest potente man het werk gaan doen en de rest richting kliko.

dus heb nu nog 3 lowriders over in me kast.en dan nog 2 voor het raam in de woonkamer.hopelijk word dit allemaal dame dan heb ik tog nog iets te roken.de lowriders in de kast staan nu in 2,5liter potten en de rebelshacks in 2liter.die heb ik expres in kleinere gezet zodat ze niet zo hard gaan.die hebben nog een mooie groei te gaan dus lekker rustig aan.al moet ik zeggen dat ze tog aardig hard gaan hoor.zijn al flink stuk groter dan de lowriders.zal bij de volgende foto een liniaal bij de planten zetten.altijd leuk.

foto update volgt zeer snel.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer stukkie verder

 

nog geen foto's helaas maar die zullen snel volgen

 

de 2 lowriders voor het raam zijn vrouwen dus er is er 1 daarvan naar de herenkamer verhuist en die staat nu gezellig met 2 heren te sjansen.de minst mooie heren liggen in de kliko.de dames gaan hard en schieten goed de lucht in dat terwijl die in de kast echt micro blijven.denk dat ik die maar ff weekje ook op de vensterbank ga neerzetten om beetje te strekken.

 

de rebelshack daarentegen gaan als een gek.heb er al 1 getopt en mooie stek gemaakt.moest iets want het werd echt te hoog ten opzichte van de lowriders die van dezelfde lumen moeten genieten.denk dat er zo maar een paar naar buitn moeten n ff stekken eraf trekken om geslacht te bepalen.de dames daarvan mogen een mooie scrog gaan worden en de andere buiten ja die bloeien buiten :verrygood maar niet voor ze de nodig rebelshack nakomelingen hebben geleverd.

word dus druk druk druk hier.snel stek kast erbij of een bloeikast.geef maar advies.

op dit moment bn ik nog dik tevreden over alles en gaat het naar mijn inziens allemaal lekker.

ga nu weer een lekkere santa maria met amnesia nasmaak roken.jammie jammie

 

mensen post eens meer aub.dus niet alleen lezen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twinny...

tsjaa die lowryders zijn iid wat klein dan ja maar heb het met je er al over gehad .... een potie is om ze ff te laten strekken voor een raam waardoor de licht in val beter over de lowryder heen straal ...

 

en wat ik je ook gezegt heb 1 man bij x aantal vrowuen pluren 2 mannen heeft echt geen zin .... of je zou ze apart moeten afbloeien om te kijken welke het beste zijn ... alleen is dat moeilijk oordelen bij lowryder omdat deze uit zaden komen ...

 

mocht je ooit s stekken van een sort hebben van dezelfde moeder !!!!! en je zet bij elke vrouw en man apart dan zou je weer wel kunnen zien wel zaden nou het meest potent zijn (hoop dat je me begijpt )....

 

verder kun je alle kanten uit met je rebel shack ( hebben we het al over gehad ) maar daar hebben we het ook nog over ...

 

succes nog

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet slecht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey twinny...

tsjaa die lowryders zijn iid wat klein dan ja maar heb het met je er al over gehad .... een potie is om ze ff te laten strekken voor een raam waardoor de licht in val beter over de lowryder heen straal ...

 

en wat ik je ook gezegt heb 1 man bij x aantal vrowuen pluren 2 mannen heeft echt geen zin .... of je zou ze apart moeten afbloeien om te kijken welke het beste zijn ... alleen is dat moeilijk oordelen bij lowryder omdat deze uit zaden komen ...

 

mocht je ooit s stekken van een sort hebben van dezelfde moeder !!!!! en je zet bij elke vrouw en man apart dan zou je weer wel kunnen zien wel zaden nou het meest potent zijn (hoop dat je me begijpt )....

 

verder kun je alle kanten uit met je rebel shack ( hebben we het al over gehad ) maar daar hebben we het ook nog over ...

 

succes nog

 

greetzzz masteryero

 

hey master

 

bedankt voor je info

de low lowriders staan inmiddels voor rek en strek oefeningen op de vensterbank.hopelijk doet dit weekend ze goed om wat bij te komen.

de rebels word een leuk experiment hierna.daar heb ik inmiddels de eerste stekken al vanaf getrokkn omdat ze te hard groeide naar mijn zin.binnenkort maar eens de buurt gaan shockeren met een mooie pot van 140liter :smoke moet een leuk plantje op kunnen komen lijk mij.

daarover zal ik jullie ook geupdate houden.zodra er echt flink gestekt is gaat ik daarover een mooie topic maken in micro/fluo want daar valt mijn kast nou eenmaal onder.

 

tnx nog master voor de info

 

 

 

niet slecht :verrygood

 

hey bollocs

 

tnx voor je post

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTO-UPDATE dag 33 vanaf zaad

 

ik ga maar beginnen met het loveduo(op vensterbank in aparte kamer)

 

med_gallery_12558_4966_148989.jpg

 

de man

 

med_gallery_12558_4966_125068.jpg

 

de vrouw

 

med_gallery_12558_4966_298198.jpg

 

de lowriders op de vensterbank

 

med_gallery_12558_4966_210369.jpg

 

lijk mij ook een vrouw toch?

 

med_gallery_12558_4966_351854.jpg

 

de andere 2 die voor strekken op vensterbank staan

 

med_gallery_12558_4966_128386.jpg

 

med_gallery_12558_4966_464853.jpg

 

de kast(5rebelshack+2stekken en 1lowrider)

 

med_gallery_12558_4966_562949.jpg

 

rebelshack

 

med_gallery_12558_4966_12258.jpg

 

de stek van rebelshack die ik er maar slap bij vind hangen(vanochtend gesneden)

 

med_gallery_12558_4966_299832.jpg

 

en dan nog de lowrider die in de kast staat

 

med_gallery_12558_4966_90083.jpg

 

 

zo dat was weer en mooie update.bij de lowriders weet ik zo goed als zeker het geslacht.de 2 kleinste twijfl ik nog een beetje maar die verklappen het de komende dagen wel tijdens het strekken.

ben benieuwd naar de reacties

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

grote blaadjes bijknippen en een plastc zakje er overheen, onder weinig licht zetten, stekken topic lezen! zonder wortels verdamp je te veel water uit de bladeren.

 

verplaatst naar micro/fluo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup

 

tnx man weer iets geleerd.maar moet zeggen dat de hangende stek goed bekomen is.alleen de grote bladeren hangen nog maar de kop staat weer recht overeind.

ook bedankt voor het verplaatsen van me topic.

 

 

 

 

dan weer ff update(ja het veranderd snel hier)

 

de stek is dus weer tot leven gekomen.daarnaast zijn de 2 getopte rebelshacks verhuisd naar me buiten afdeling.uiteindelijk gaan ze allemaal naar buiten en zal ik de stekken binnen afbloeien.

de lowwy's gaan lekker.de dames zijn al flink de bloei in aan het gaan.de 2 die moeten strekken gaat ook goed.heb het idee dat er een kelly(herma) tussen zit.ff opletten dus.de andere is zeker een vrouw.de lowwy in de kast gaat ook lekker.die begin ookal mooie witte haartjes te laten zien(I love blond) dus dat gaat ook wel een lekkere roker worden.

 

ik zal snel weer met foto's komen zodat iedereen kan genieten van de mooie dames

 

 

grtz twin

 

B-A-C(K) to basic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer goed uit twin!, die lowriders van jou blijven ook laag, alleeen die op de vesterbank niet.

verder ziet alles er erg goed uit, en ga vooral zo door

keep 'em green, SP

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er weer goed uit twin!, die lowriders van jou blijven ook laag, alleeen die op de vesterbank niet.

verder ziet alles er erg goed uit, en ga vooral zo door

keep 'em green, SP

 

tnx stoned pete

 

maar ik zal eerlijk zeggen dat ik ze op de vensterbank momentel het mooiste vind gaan.kijk zo maar naar me update

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...