Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

4x Rebelshack Onder Spaarlamp

Recommended Posts

med_gallery_12558_4966_198875.jpg

 

med_gallery_12558_4966_19489.jpg

 

med_gallery_12558_4966_875162.jpg

 

med_gallery_12558_4966_937883.jpg

 

 

med_gallery_12558_4966_80650.jpg

 

med_gallery_12558_4966_274628.jpg

 

med_gallery_12558_4966_639357.jpg

 

 

med_gallery_12558_4966_84614.jpg

 

med_gallery_12558_4966_47256.jpg

 

:D Ziet er allemaal TOP uit en kom graag helpen strakjes met knippen :lol:

 

Laterz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@master

 

overpottn is geen optie.staat al in 50liter.ik heb dus kalk op me aarde gegooid in de hoop dat het oplost en opgenomen word.

ik ga eens kijken naar fosfor en anders word ie ene plant maar de minste.d andere redden het zeker wel.

 

@blowsterke

 

tnx meid.het autoflower en indoor gebeuren red ik wel met knippen.alleen bij die buitenstruiken is alle hulp welkom. :lol:

 

 

@wp lowrider

 

tnx.je hoort mij ook niet klagen :D

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ht bloeiproces is begonnen.masteryero,beekaa,blowsterke en wil jullie kunne je lol op ;) word flink wat knipwerk maar het zal de moeite waard zijn.

ik heb dus de eerste haartjes ontdekt bovenin me planten.gelijk overgestapt op bloeivoeding.eerst ff een ronde met final solution en dan zal ik overstappen op pk-booster.verder krijgen ze gewoon bacto-yuca-bloeivoeding-bloeistimulator en proactive volgns schema(alleen geef ik me buiten planten 1x per week en bij droge weken 2x)

 

ik heb nog een paar mooie stekjes gemaakt die ook bijna meteen de bloei in zullen gaan.worden mini-rebels.heb er nu 1 in bloei dmv verduisteren en die dingen zijn echt mini kerstboompjes,incl sneeuw en piek :wacko:

 

foto's volgen rap

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

aigth dat word dan alvast pleisters inkopen dan :wacko: ...van morgen is mijn ov weer geldig en ken ik eidnelijk een keer es naar chillburg....het harde werken zit er ook op bij mij ...dus mocht je iid nog iemand zoeken om te knippen en ik heb tijd is dat prima ....

 

ik knip alleen wel graag als de plant nat is ...droog ben ik 4 x zolang bezig en ik ben al niet een van de vlotste ;)

 

kom maar met die foto's :lol:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK HAAT WIND

 

goffer de goffer.halve plant kapot gewaaid.heb haar gespalkt met bamboestokken en als gips dienen een stel tayrips en touw.heb ik haar net staan waait heel de plant om.was dus geen topdag hier maar hopelijk komt ze erdoor.op het moment hangen de kopjes maar ik verwacht dat een groot gedeelte gered zal gaan worden.hopelijk alles.

maar gelukkig heb ik nog 3 dames heelhuids staan.

 

@masteryero

 

tuurlijk word het nat knippen.gewoon rchtstreeks de stelen van de plant af knippen.natter kan niet wat mij betreft.ik vind het ook makkelijker knippen maar soms heb je geen keus als het rot erin slaat.

 

komt goed

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Twindaddy80,

 

Druk baasje ben je zeg ;)

Ja ik heb niks buiten staan dus de enige storm die in me hokkie staat is me ventilatie of ikzelf na het nuttigen van shoarma/chili etc :(

Hopen voor je dat je dame er weer bovenop komt, kan je niet zowiezo je dames losjes spalken gewoon voor de zekerheid.

Want met het weer hierzo weet je het nooit zeker. ;)

Hoe dan ook veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mehigto

 

hahaha jij kom wel telkens met adviezen die ik al heb toegepast.maakt nit uit,bevestigd alleen maar dat mijn acties de juiste zijn.de planten zijn ondertussen al gespalkt.alles staat nu redelijk goed zodat het stevig is.

 

@topic

 

ga net nog een keer kijken constateer ik ballen bij 1plant.en nogwel me favoriete ook. ;) :( maargoed de andere 3 zijn wel vrouwen want die hebben al mooie haren.vind alleen vaag dat de stek wel een vrouw blijk te zijn.

 

R.I.P.

 

med_gallery_12558_4966_190027.jpg

 

mijn buitenplanten zullen voortgezet worden in sectie buitenverslagen.klik hier voor de link.

 

dus vanaf deze post gaan hier alleen me rebelshacks onder spaarlamp door en geen autoflower of outdoor meer.

 

veel leesplezier

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Twin,

 

Ach das jammer, was idd een zeer mooie struik! Is die buiten wat gestrest geraakt ofzo en staan de stekjes binnen onder betere conditie's misschien?

sterkte met de 3 overgebleven dames. ;)

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tuinkabouter

 

ik zou ht niet weten.gestresst lijk m niet want de andere 3 zijn hetzelfde opgegroeid.de stek is ondr spaarlamp aan het bloeien.tijdens de groei heb ik de tl ook aangehad.

n idd jammer van die plant.maargoed de andere 3 zullen een beste opbrengst geven.hopen dat die het een eind goedmaken.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja we weten het......die smm

 

Mag je ook niet vergeten dat in deze kruising shack#2 X (S.m.M aka The One), met smm als vader zorgt voor het feit dat er kans op herma bestaat, jammer genoeg. Meestal uiten ze dit sneller als ze wat gestres geraken en /of je gewoon pech hebt met deze feno rebelshack ;) wat een ladyboy blijkt te zijn :( ;)

 

acht, je hebt nog 3 heel mooie struiken ;)

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

einde verslag

 

deze ronde is tot een interessant einde gekomen met een droog rsultaat van 28gram.ik was dik tevreden want het was mij te doen om het geslacht en en roker.die roker is dus ruim gelukt.ik moet zeggen dat de rbelshack een heerlijk wietje is die de gevorderde blowr toch aardig stil weet te krijgen.

op de meeting 28-9-08 zal ik een brokje meenemen om te proeven.

 

mensen bedankt voor het volgen van deze topic en ik zie u allen in me nieuwe topic.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kun jij mooi lullen!! :D

 

Ik heb een erg saaie werkdag achter de rug, en heb jouw hele topic ff doorgelezen, nou......... :D

de tranen spoten me uit de kop!!! :P :lol: :D

 

Ik heb genoten!!! :wub:

 

Hoe jij de dingen verwoord is fantastisch. Soms een beetje teveel gerookt? :wave:

 

Mooi gedaan verder.

Maf om te zien dat je met niks begint (pitpots in de vensterbank), en vervolgens snel een kastje klaarmaakt.

Lampjes erbij, andere pitten erin etc.etc.

FANTASTISCH! :(

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey green lady

 

bedankt voor je reactie.dat is nou juist net waar ik mijn topics voor maak.om andere te vermaken.en dan hoofdzakelijk met de manier van schrijven.en ik heb soms idd teveel gerookt,alleen dan typ ik niks meer.

op het momnt zit ik te gniten van een dikk kneiter rebelshack.toen ik de grinder opende na het verpulveren van een topje lagen er 3 zaadjes in :P .of dit zijn zaden die de moedr zelf heeft aangemaakt of wat mij logischer lijkt is het rebelshackXlowrider.ik heb een lowrider bevrucht en paar wken terug en toen stond deze al t bloeien.beetje raar dat deze zaden dan zo snel klaar zijn.

 

al met al dit topic gaat nog en staartje krijgen.jullie zijn nog nit van me rebelshacks af :wave:

 

green lady nogmaals bedankt voor je reactie.dat stimuleert mij tot schrijven van mooie topics

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twindaddy,

 

de rebel doet dat wel meer, enkele zaden aanmaken

bij mijn vorige zaten er 15 in, knutsel vertelde me dat

deze 99% fem zijn. heb dit getest en 4 laten kiemen

en ja hoor 4 meiden :wave:

1 nadeel, je kan er geen stekken van nemen want dat worden herma's

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blackbut

 

dat is heel mooi want ik heb er ondertussen 6 en blowsterke had er 3 in haar sample zitten tot nu toe.kunnen er nog bijkomen want ik heb nog 2 mooie toppen voor volgend weekend.de rest is helaas al weer op.rebelshack,zo lekker,het zou verboden moetn worden.

 

ga je zien

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Kon beter de opbrengst maar aangezien de setup vind het zeer geslaagd!! Proficiat!!

 

Kijk eens in mijn galerij, staat ook mooie Rebelshack outdoor... Zal ook mooie opbrengst worden.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djpopol

 

ht kon idd beter als ik voor het gewicht was gegaan.dat vond ik het minst belangrijke.het ging mij om het geslacht bepalen en 1 joint.heb er uiteindelijk 1,5week lekker van kunnen roken.die rebelshack outdoor staat hier namelijk ook nog mooi te bloeien met dikke paarse toppen.allen daarvoor zit je in me verkeerde topic.kijk verdr in outdoor kweekverslagen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...