Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest bloemetje123

Ik Kweek Naast De Cv En Die Is Stuk!

Recommended Posts

Guest moonflower343

Menschen,

 

duim voor me, ik moet iemand laten komen voor de CV; ernaast is een vierkante meter ingericht. Ik kan dit niet in een uurtje verplaatsen dus ik zit dit af te wachten! :verrygood

 

Iemand hier al ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe m eerst een potje bier in ze handen, laat m ff de eerste helft van Liverpool-Inter kijken en probeer actie te ondernemen.... Anders, good luck..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak een matras en nog meer zooi wat je er tegen aan kan zetten gewoon verstoppen

 

succes greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop voor je dat-ie het niet merkt. Anders heb je de hele nacht nog om op te ruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een homebox, heb de planten in een andere kamer gezet en de afzuiging en lamp ook even afgekoppeld.

de tent had ik snel wat gepoetst en kleren erin gehangen.

mijn nieuwe kleerkast was geboren :verrygood

 

de werkman heeft er niet eens naar gekeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Ik laat het staan, je ziet het meteen maargoed... ik hoop dat ie er begrip voor heeft :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, die hebben er totaal geen baat bij om dat aan te geven, geef 'em een lekker koppie koffie en een plakje cake en er is niks aan de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

ik hoop het... ik woon in een huurhuis dus ik twijfel nu of ik het weg ga halen... De Cv man komt uiteindelijk pas morgen dus ik heb nog ff tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet waar jij woont? maar ga der maar vanuit dat die het gaat vertellen dan kan er geen verassingen ontstaan.

haal gewoon je planten weg zet die tijdelijk in een andere ruimte en probeer het hok zoveel mogelijk te camoufleren buizen effe wegtrekken enz. kleine moeite toch? vergeleken met al die problemen die je er van kan krijgen.

 

Groeten Dogg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er wel wat lakens overheen hangen of iets dergelijks, niemand is te vertrouwen en wat niet weet wat niet deerd. Ik denk dat je huurbaas het niet op prijs steld dat je in zijn ruimte kweekt, ook al doe je het veilig, hun kijken er toch anders tegen.

Zo'n CV monteur zit op een verjaardag of in zijn pauze ook te kleppen en te vertellen wat hij allemaal meemaakt. Voor het zelfde geld zijn het bekende van je huurbaas of andere die er niets mee te maken hebben.

Filter uitzetten en de lamp ofzo ook maar even, het is maar dat ie niks hoort of ziet.

Maarja, dan zit je weer met de geur natuurlijk :verrygood planten ook maar effe ergens anders zetten.

Ik zou in ieder geval echt iets verzinnen. Succes.....

 

Grtz Lowryder :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier jaren geleden de CV monteur op zolder gelaten terwijl m`n wiet aan lijntjes hing te drogen in dezelfde ruimte. Hele huis meurde, zal dat niet zo snel meer herhalen.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

mja ik ga het toch maar verplaatsen, jammer van de stress voor de dames maar 't is niet anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter even stress voor de dames, dan voor jou.

Nooit risico nemen als je huurt. Je staat zo op straat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe je ruimte er uit ziet maar weghalen is sowiso het beste...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook een keer gehad op zolder.

Een muurtje gebouwd van verhuisdozen en andere shit.

Ik zat nog in het begin van de kweek dus het is goed afgelopen

Afzuiger heel zacht laten draaien, en laat b.v je badkamerventilator aan of je wasdroger.

Ik weet in welk stadium van de kweek je zit i.v.m geur.

geurvreters, wierook, verdampertjes verdoezelen de geur ...

 

en....good luck! :verrygood

 

p.s. een maat van me is een keer gepakt door een schoorsteenveger die bij de buren bezig was.

Je moet het ook net treffen zo'n eikel. :specool

 

bummer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is aan de CV installateur of hij het meld of niet :verrygood

 

Zelf kom ik ook regelmatig in huurwoningen voor EPA inspecties, wij zijn verplicht om zulke dingen te melden bij onze projectleider(s) die dan verdere stappen zal ondernemen.

Dan moet je denken aan melding bij de huurbaas/woning corporatie, die dan uiteindelijk verdere stappen zal ondernemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou jij dat doen Mike ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

mogguh! Ik ga de boel zo verplaatsen. Het is gvd 9 graden in mijn huiskamer :verrygood

 

Ff koffie drinken en move die dames. Thanks voor jullie reacties! Die schoorsteenveger doet et em.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Bedoel je het soortje of mij zelf? :verrygood

 

't is al bijna leeg.... triest gezicht hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg laatst een schilder langs en zat dus met het zelfde dilemma, ik koos alles te laten staan. Die jongen komt binnen en lacht naar me en zegt : 'bij jou staan ze er beter bij dan bij de buren'. :verrygood En gaat gewoon aan de gang.

 

Die lui zijn veelste bang voor wraak en ze hebben ook geen enkel belang bij je aangeven, dus zullen ze het echt niet doen. De kans dat ze zich verspreken is aanwezig, maar mijns inziens zo klein dat het risico aanvaardbaar is.

 

Succes met wat je ook doet! TeKnO!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

't blijft een gok, je weet niet wie er voor je deur komt te staan. Mijn dames zijn nu tijdelijk verhuisd... hopelijk kan ik vanavond weer opbouwen.

 

The ladies staan nu zonder grondverwarming en zo donker mogelijk op een veel te kouwe slaapkamer, nu maar duimen dat ze dat trekken!

 

Ff een foto van hoe het was (2 van de 5 bloeiers):

 

gallery_13915_4354_1218464.jpg

 

 

Dan begrijp je vast hoe zwaar ik het heb... Nu maar naar mijn werk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hela,

 

ik heb het meegemaakt toen ze rolluiken bij mij kwamen hangen, die man begon me meteen te vragen hoe ik ermee kweekte, had er namelijk zelf ook een I-grow kast staan.

we hebben er even over gepraat, en hij ging weer door met werken, je kunt ook geluk hebben natuurlijk.

ik laat ze gewoon staan, mede omdat ik een eigen huis heb, dus over uitzetting is bij mij geen sprake.

ik wens je veel succes en hoop dat de dames er een beetje goed doorheen komen.

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat wel goed komen ! Altijd vertrouwen hebben... En als ze het wel zien, doe er dan heel open om en zeg dat het allemaal voor eigen gebruik is en dat je eigenlijk nog wel legaal bezig bent... Als je aardig doet is er geen reden voor ze om je aan te geven, zit je een stuk veiliger.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regels zijn regels en die gasten geven je rustig aan

Wat je wel kan doen is even zijn gegevens noteren ,vraag om legitimatie en noteer dat voor z'n neus

Dan weet je in ieder geval met wie je te doen hebt :verrygood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...