Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mariska1986

Mariska's 1e Kweek 10x Pp Onder 3x600 Wat Klaar Met Knippen Alles Ligt Lekker Te Drogen :)

Recommended Posts

nee geen t rips gebruiken

 

gebruik planten binders bij elke tuinzaak verkrijgbaar

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty ribje, plantringetje, vuilniszak/boterhamzak draadjes je kan kiezen..

 

houd er wel rekening mee dat er genoeg speling is want die stammen worden nog een stuk dikker :no

niet dat ze zichzelf afknijpen/beschadigen in jouw ty-ribjes of wat dan ook..

dus niet te strak :P.

 

ja he ert.. ik was nog niet helemaal scherp...

gelukkig geen billenkoek omdat ik een goed oplettend forumlid ben ;) :wOOt ;)

gheghe

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja laten we nou ook ff onderscheid maken tussen groeien het groter en hoger worden van de top.

en het doorgroeien, dus voordat ie begint met bloeien nadat je hem om 12/12 heb gezet.

om maar ff misverstanden te voor komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog maar even een foto..........

 

planten zien er gezond uit en worden steeds voller en zijn mooi groen ;)

 

vandaag precies 2 dagen bloei

 

ben benieuwd wat jullie er van vinden

 

med_gallery_14855_4220_189237.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Riesje, maar hij corrigeerde zich al voor dat ik kon Spanken :wOOt

 

Maris die gaan goed hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal jou eens in de gaten gaan houden ertje ;)... slaghout in de aanslag!!

 

maarre ze staan er mooi en vol bij... ziet er gezond uit!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zien er lekker uit die plantjes, hoor. Prik er maar rustig een goede stok naast. De volgende keer kan je dat beter nog bij het planten van de stekken doen. Dan vormen de wortels zich eromheen. Maar de planten zullen echt geen onherstelbare schade ondervinden. Beetje afstand houden van de stam en beetje ruimte houden in je bindertjes zodat de stam nog lekker dikker kan worden.

Als je al wel ty-raps gaat gebruiken dan moet je goed om die ruimte denken. En dat je er ze minder makkelijk afhaalt dan een bindertje.

 

Gaat lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik zal er vanmiddag wat stokken heel voorzichtig naaspprikken

 

gewoon ruim een centimeter van de staf af dat moet wel goed zijn toch ?

 

en dan kan ik ze het beste op het hoogste punt van de stam vast maken of niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Je kan ook alvast de stokken zetten en de planten pas binden als ze hoger worden en echt steun nodig hebben. Het eerste stuk gaat vaak wel goed. Je zal zelf wel zien wanneer ze beginnen te wijken en ze wat hulp nodig hebben. Meestal is dit als de toppen behoorlijk beginnen te spekken. Dus op zich nog tijd genoeg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje ;) ik ben echt benieuwd hoe ze verder gaan ontwikkelen en hoeveel er uiteindelijk van af zal komen .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

aftoppen en nog een week 18 uur en dan gaan!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je het hele topic had gelezen, dan had je geweten dat ze al op 12/12 staan... :wOOt ;)

 

- Rev.

o jee koop er een brood voor pannekoek

 

als ze nu al op 12/12staan staan ze te vroeg naar mijn idee de zij takken kunne nog meer ontwikkellen en aan gezien er nog geen wiet aan zit ken je

nog best een beetje manipuleren ik oogst op deze manier ongeveer een ons per plant gedroogd dus kom mijh nou niet mijn eigen shit uitleggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens van regenereren gehoord mademike?

En hou het een beetje leuk voor elkander

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb er van gehoord wil het nu gaan uitproberen ik heb er nu twee tussen de nieuwe lading gezet om te kijken wat het gaat doen ik ben benieuwd als het wat leuks wordt dan zet ik een foto op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie miggel,

 

Staan er toppie bij. ;)

 

De stokken; zet eerst een stok aan de rand van de pot en verdeel de overgebleven ronde in 4en zodat je 5 stokken in de ronte hebt staan. Aan de rand van de pot.

Bind er aan een een nylon koordje op 3/4 van de stok naar boven, ga naar het volgende stokje en wikkel een keer rond deze stok en door naar het volgende stokje. enz. Op 3/4 hangen vind ik het beste gezien de hoogte die de dames krijgen. Als ze toppen gaan krijgen en topzwaar worden leunen ze tegen het gespanne koord zodat de de dame wel breed uit kunnen bloeien.

 

Een ander verhaal is om een plant iets korten te houden van de zelfde soort is in de week dat de klok wordt gezet van 18/6 naar 12/12 om het einde ven de eerste week bloei ( op dag 3 - 4) een verhoogde EC te geven van 2.2 hierdoor rem je de plant af en zal de groei stagneren dit in samenwerking met een lichte ph verhoging. Je moet hiermee wel uitkijken dat je niet te ver gaat en goed naar je planten kijken om weer in te grijpen en op een normale voedingsscheme door te gaan. Zo kan je een plant korter houden. Ook door het licht niet elke keer omhoog te zetten is ook wel te doen aleen uitkijken voor verbranding en te hoge temperaturen. Helaas ging dit een keer mis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...