Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mariska1986

Mariska's 1e Kweek 10x Pp Onder 3x600 Wat Klaar Met Knippen Alles Ligt Lekker Te Drogen :)

Recommended Posts

hey mariska leuke plantjes :P waren het stekken die je heb gekocht of heb je vanuit zaad gekweekt???

 

ik zalef had maximaal maar 1 week voor laten groeien zodat de plant niet te groot zo worden waardoor zoals eerder is gezegd er minder voeding door dat hele end heen hoef te gaan ( hou de plant liever klein ) dit heeft als voordeel dat je minder hoeft te dieven enzo dat scheelt tog weer een hoop voor je rug :P of kan je overal makkelijk bij ???

 

 

ik vind 3 x 600 watt voor 10 pp wel wat weinig hoor ik zelf had er op 3 x 600 watt tog wel 30 neer gezet ( hey maar wie ben ik :specool )

 

je bent al blij met 800 gram ???? hoop het voor je van niet tuurlijk alles is mooi mee genomen maar het moet echt de moeite lonen met een beetje verstand van .... zaken zou je 800 gram tog wel moeten oogsten van 2 x 600 watt. ik zelf zou nog geen verspelling durven te geven ( maar doe het tog :smoke ;) ) 3 x 600 watt kan 1800 gram opleveren ( iemand zei dat je tussen de 1600 en de 1800 wel zou halen ) ik help je ff uit die droom sorry :bier . ik denk dat als je het heel goed doet dat je een 1500 gram gaat halen ik gun je wle een kilo of 3 hoor daarnie van maar ff realistisch blijven.

 

 

die lijn van hesi vind ik een beetje gevaarlijk spul voor 10 planten ik heb het spulletje ook gebruikt en voornamelijk die bloeistimulaotr maar danmm wat is dat een sterk extract ik geloof 1 ml op 20 liter water ofso ??? ik heb zelf een trijdje lopen klote met pipetjes maar nog werden die bitches van me gelig door overvoeding :(

 

maar goed jij kan er misschien wel lekker mee uit de voeten

 

hoe dan ook wens ik je veel succes ( draai die knop maar gauw op12/12 )

 

en fijne feest dagen ( ook voor de rst die langs deze topic loopt )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel ;)

 

ik hoop ook zeker dat ik er ruim een kilo van af ga halen............

 

hoe meer hoe beter natuurlijk

 

ik ga aankomende dinsdag de klok op 12/12 zetten dan hebben ze precies 2 weken voorgroei gehad :bier

 

ik zal dan ook meteen weer een nieuwe foto plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

we moeten meer vrouwelijke kwekers hebben!!!

 

ga zo door mariska ;)

 

grtzz irezumi

 

o ja ps je afzuiger is te klein voor 3x600 je moet iplv 1500 2000 hebben en een 2000 of 2500 filter

 

anders gaat de boel stinken !!!

 

o en over je opbrengst ik ken mensen die halen 1.25 gr per watt licht maar ga maar als beginner uit van 1200 a1300 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als ik de 1200 gram zou halen zou ik zeker heeel blij wezen ;)

 

de afzuiger zal ik volgende ronden dan wel vervangen voor 1 van 2000 kub

 

maar het filter kan ik toch wel laten hangen ? een groter filter is wat lastig omdat ik anders een beetje in de knoei kom met de hoogt van me hok

 

en me afzuiger draait nu nog niet eens op volle toeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,goed bezig!

 

Ik ben zelf ook met mn eerste kweek bezig,alleen dan met 5 PP's en 1 X 600 Watt,hier gaat t al super,dus het zal bij jou al helemaal wel goed komen!

 

Goed verzorgen en lief tegen ze praten werkt altijd!

 

Grtz

 

Ps.Dit is mijn kweekje --> http://www.wietforum.nl/5xpp-In-Homebox-t34531.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik zou volgende ronde toch gaan voor die 2000m3 afzuiger

 

en je filter moet altijd iets groter zijn als je afzuiger voor goede werking!

 

dus bijv 2200 of 2500

 

je moet de temperatuur als het licht brand ongeveer op 25gr houden en s nachts op 20gr voor een goede opbrengst ;)

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat ben ik niet helemaal met je eens

 

want wat ik heb gehoord is dat een plant juist het beste kan bloeien bij een temparatuur die minimaal 28 graden moet zijn als het lich brand en die max rond de 30 a 31 graden mag worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hep ook me beste oogst deze zomer gehad en ik kweek binnen ;) maar zal ook wel aan de soort liggen en de lv in je kast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua verlichting scheelt het ook of je gloeidje nieuwe lampen hebt. Zo kan het zijn dat je met lampen die al 2X gedraaaid hebben een beter resutaat halen dan de hagel nieuwe.

 

3 X 600 is mooi en als ze de ruimte hebben kan je net zoveel halen als 30. Deze staan dan gedrongen tegen elkaar en belemmert de groei en bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denken jullie nog even wat langer doorgroeien of niet ?

 

moet natuurlijk ook een beetje opassen dat ze strax niet te hoog worden ik denk dat rond de 60a70 cm per plant toch wel mooi is kwa hoogte

 

ik was eigenlijk van plan ze nog 2 dagen dus t/m dinsdag voor te laten groeien en daarna over te schakelen naar 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit mariska ;)

Maar we hebben het over tien pp tjes en het is de eerste keer toch?

Ik vind die voorspellingen wel heel optimistisch.

Ik zou er niet van uit gaan dat je er een kilo van af gaat halen ik hoop het wel voor je maar dat ga je echt niet halen denk ik

Ik denk eerder je eigen voorspelling van 800 gram en dan moet echt alles goed gaan.

Bijna niemand haalt de eeste keer een gram de watt,alleen de echt goede kwekers halen dat?

in iedergeval succes met je kweek ik ga hem zeker volgen.

 

groeten Power P :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een scrognetje is een goede optie.. dan benut je zeker meer licht!

 

wat zou jij eraf gaan trekken...? ik denk rond de 800 gr zoals al eerder gezegd.

als ze maar voldoende groei krijgen en als alles goed gaat.

het is en blijft de eerste keer he..

hoe graag ik het ook goed wilde doen mijn eerste jaar heb ik bijv. constant geblunderd..

(nu nog wel eens haha)

 

maar 1986 is een goed jaar en ik kan het weten!

dus ik hebe r alle vertrouwen in.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mensen morge is het zover en gaan ze op voor het eerst op 12/12

 

ik zo met een paar dagen weer een foto plaatsne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he M

 

na 2 weken al op 12/12??

geen slecht idee hoor.. 2 weken is al behoorlijk!

 

maar persoonlijk zou ik (om de 25L potten helemaal te benutten) nog 1 weekje extra groei geven...

een keertje toppen zou ook niet verkeerd zijn om de toppen mooi allemaal gelijk te laten komen

Ik weet het ben een (welbekende) miereneuker..

 

maar zo heb je wel weer meer kans op die kilo ;)

Want meer wortels is ook meer gewicht dat is 1 ding wat zeker is..

 

suc6 verder en fijne dagen

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ik dat doe ik dan wel de volgende ronde want

 

strax worden ze te groot als ik ze nog een extra weekje laat groeien

 

mocht het blijken dat de planten niet al te groot worden dan zal ik de volgende ronde ze nog 1 weekje langer laten groeien

 

dat lijkt me wel een goeie optie denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is ook wel een goede optie..

 

zo kun je zelf bepalen hoe ze het doen.. en dan volgende ronde verbeteren waar kan :bier

zelf ondervinden werkt het beste..

 

komt allemaal wel goed!

 

misschien heb je het al gezegd maar wat voor voeding gebruik je?

;)

 

maarre ik ga maar eens tegen miss BK aan liggen..

 

groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekje langer volgende kweek is goed , maar dan moet je wel dezelfde planten en dezelfde omstandigheden hebben!! ;)

Geloof me , elke kweek is anders.Je aarde is dan gebruikt , andere temperaturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan zal ik volgende kweek wel een weekje langer voorgroeien

 

ik vind dat ze nu met precies 14 dagen groei al behoordlijk groot en vooral breed zijn

 

ze hebben nu al de breedte van de hele pot

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ze moeten nog gaan knallen ;)

 

ries heef gelijk.. het ligt helemaal aan de plant en omstandigheden/klimaat, hoelang groei je gaat geven.

T gaat goed zo.. dus houwe zo deze ronde..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...