Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

High and Mighty

Cannabis Stimuleert Uw Creativiteit... Of Niet ?

Recommended Posts

Hoi ,

 

 

Graag wou ik eens weten wat jullie ondervinden bij het uitoefenen van creatieve hobby's onder invloed van thc ? ;)

 

Bv,

 

Muziek maken ,schilderen,kunst ih algemeen,kortfilm's,vissen, enz...

 

 

Welke hobby's kun je perfect combineren met het roken ?

 

 

Big Uppz , H&M

 

 

 

PS. voor mij persoonlijk werkt het prima :spliff: bij het maken van nieuwe muziek

 

Zie hier mijn voorbeeld :P a product by Canna Terra flores .info@canna.comehttp://www.myspace.com/futureprimitivetunes

Edited by High and Mighty

Share this post


Link to post
Share on other sites

vliegvissen onder invloed is toppie . de concentratie gaat er bij mij op vooruit , alleen het benenwerk is soms een beetje opletten ( zeker in zee met de golfslag ! ) .

pas terug van een weekje zeeforel vissen in denmarken , ganse week skyhigh in zee gestaan . :spliff:

 

grtz magic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen veel vissers,lekker rustig aan de waterkant jointje erbij.

Vis zelf ook veel .

 

buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
vliegvissen onder invloed is toppie . de concentratie gaat er bij mij op vooruit , alleen het benenwerk is soms een beetje opletten ( zeker in zee met de golfslag ! ) .

pas terug van een weekje zeeforel vissen in denmarken , ganse week skyhigh in zee gestaan . :P

 

grtz magic

 

 

 

Wanneer vang je dan het meest? Onder of zonder...

 

:spliff: Fishing Rules !

 

 

ikzelf liever gewone forel, stromend water inspireerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah...

leuk onderwerp...

 

Vroeger tekende ik veel. Toen ik begon met blowen kon ik tekeningen maken die veel meer tijd koste. Gewoon, tekentafel met asbakje. Jointje rollen van mijn eigen paarse. Aansteken. Paar hijsjes. phwoeiii... Aan de slag. En dan uren tekenen terwijl ik tergend langzaam mijn jointje smoke. Niet superstoned maar juist net even meer... gefocused. En dat heeft veel geholpen, als ik nu nog tekeningen zie... ik zou er nu echt niet meer de rust en tijd voor kunnen vinden. Dan moet ik weer gaan blowen en dat doe ik niet zo heel vaak meer. Overigens werk ik nu voor reclamebureaus dus ik denk dat blowen me ook goed heeft geholpen :spliff:

 

En mijn favorite verhaaltje;

Poolen! Niet echt creativiteit maar toch. Gaat ff om het idee.

Ooit stond ik met een maat van me in het oude effenaar cafe in eindhoven rustig een potje te poolen. Kwam een gast aan en die wilde tegen de winnaar. Ik bakte er geen kloot van maar mijn maat tikte de zwarte in de verkeerde pot dus ik won. Shit dacht ik. Nou moet ik ook nog tegen die gast gaan spelen en het lukt al voor geen meter. Maar ff ijstheetje gedronken, jointje gedraaid, paar hijsjes. phwoeiiiii... poolen! Het werd donker om me heen doordat ik helemaal gefocused was op de pooltafel, verlicht door een lamp recht erboven. En toen heb ik een partij gespeeld! echt. vette. shit. Je kent het wel, van die ballen die nooit lukken gaan er dan in alsof het geen enkele moeite koste. Voor mijn gevoel "zag" ik de hoeken die ik moest maken. Die kleine bewegingen van mijn keu werden rechtstreeks vertaald naar een soort wiskundig patroon in mijn geestesoog. Afstoten, via de band, klots. In de pocket. Op mijn dooie gemak nog een paar hijsjes, en toen de held van het cafe van tafel gespeeld. Hahahaha dat was echt te grappig.

 

Overigens nooit meer zon pot gespeeld, want ik pool nog steeds kut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: echt leuk, en idd zeer grappig

Heb je verhaal ff verteld aan mijn maten hier op bezoek ( lachen zich een deuk... :D )

 

 

Denk dat het te maken heeft met een gedeelte van het rechterhersen lob- die anders/beter gaan functioneren onder invloed.? Abstract wordt iets meer concreet..

Je intuitie staat op scherp, gedachten of handelingen die voorheen complexer waren worden transparant. Je krijgt gevoel met het ritme om je heen...in de natuur kan dit zeer leuke ervaringen of gesprekken met vrienden opleveren.

misschien nog een beter effect als je gelegenheidsroker bent...

 

 

grtz H&M :P

 

 

 

 

PS/ Zijn er mensen zijn die hun creativiteit willen exposeren?? ;) nieuwsgierigheid alom !!!

 

 

My Music : http://www.myspace.com/futureprimitivetunes

Edited by High and Mighty

Share this post


Link to post
Share on other sites

slappezever ik ken dat fenomeen :D

heb zelf ook eens zoiets meegemaakt, alleen speelde ik tegen een toenmalige klasgenootje en won daar ook van.

een aardig tijdje later stopte ik met blowen en ging na verloop van tijd weer eens de tafel opzoeken met een aantal collega's.

het gewonnen spel nog als de dag van gister in het geheugen, een collega uitgedaagd :spliff:

je kunt het al raden, zo slecht als dat ik verloren had, kon niet overtroffen worden ;)

nu kan ik beide potjes nog als de dag van gister herinneren terwijl het ondertussen 16 jaar geleden is.

 

 

dus to the point voor dit topic, bij mij was het ook de pooltafel waar ik het beter aan deed onder invloed van purple en een lekkere ijskoude AAtje erbij :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede muziek joh, met wat maak je dit ? cubase en een nest VST's ofzo?

 

 

greetz

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat hij het maakt met een dikke vette :P :spliff: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
goede muziek joh, met wat maak je dit ? cubase en een nest VST's ofzo?

greetz

:spliff:

 

 

 

idd. Mind Creation's is een volledige Cubase sx productie,

de rest met een nest (analoge) hardware o.a

ff technisch gaan..

3 Northern Light (buitenkweek) planten gedroogd. klaar om te overwinteren..

Houten grinder van degelijke kwaliteit

Volharding tijdens echtscheiding :no (omdat ze denkt dat je joint op de 1ste plaats komt :P en zij op de 2e terwijl 1ste plaats=muziek ,2e plaats=Wiet! :(

niks beter na veel koffiedrinken , lekker koud drinkwater om dehydratatie/hoofdpijn :P te voorkomen

 

:j

 

 

:D Korg ms20 (Sub) , Juno 6 synth (de oude)

Alesis drumcomputer+aanvullend percussie met Roland TR-606

Vst-plugins om te masteren :D ;)

REWired met Acid & akai sampler (midi IN)+ Ext.Synth module(Midi THRU), Piano Keyboard (Midi OUT).

 

Om te experimenteren gebruik ik mijn gitaar met een midi-element GK30/20 om klanken te vervormen en synth/VSt's effecten te combineren.

 

 

Grtzzz

 

Tjéézus k'blijf mr aan die smiley's hangen :P Music is good for the mind , And this link also http://www.myspace.com/futureprimitivetunes

Edited by High and Mighty

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi all,werken onder invloed heb ik geen problemen,ben schilder van beroep

hobby's,vissen darten en kweken,2 gaan het beste met een joint,maar als ik moet darten en heb net een joint gerookt dan kan ik langs geen kanten men pijltjes goed gooien

dan uurt het zeker ee half uurt eer terug beter gooi :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm, moelijk antwoord op te geven want ik ken niet anders dan....

Het pool verhaal van slappezever is er 1tje die ik ken, heerlijk dat zwarte mistje rond de pool....

zelfs 5 banders rollen naar hun doel....

Met de damper werkt dit minder ghehehe, paar stoten lekker... maar dan de mist in.....

 

Compliments for the music,

muziek--- soundscapes maken met een grote vriend.

boventoonzang,didgeredoos ,soundmassage,klankschalen, zelfgemaakte instrumenten ....... GARK..... het groot akoustisch rariteiten kabinet..... leuke performances door het land gedaan... maar vooral lekker meegevoerd worden door de tonen die je maakt..ogen dicht en reizen maar......

Dit zijn trips geweest op een jointje, die alle paddo's en microdots uit het verleden volkomen overschaduwen, high zijn maakt je geest ruimer voor je eigen bewustzijn, je komt dieper in jezelf....

 

al vanaf mijn 14e zet marihuana mij aan tot creeren. Het gebruik is geen noodzaak maar zet wel op een prachtige manier de creatie in het zonnelicht.

 

JE MUZIEK STAAT NU WAT HARD (93 db) DUS IK MOET WAT SCHREEUWEN./.....

 

creatie is mijn roeping geworden en heb kunstacademie gedaan, en ben nu 13 jaar bezig in het echie.

Ik probeer in meubels en producten mijn meerwaarde te leggen.... ik geef vorm... en ik mag gelukkig veel leuke dingen doen voor mensen.

En sinds een jaar of 6 ook voor de blowers..... een aantal interieurs van shops heb ik mogen ontwerpen..

en dan komt de blowende mens bij de creatieve mens.. en zelfs hobby bij werk..

 

Een fantastische focus kan de verdamper opleveren naast mijn pc, als ik aan het ontwerpen ben.

Het is wel belangrijk om jezelf bewust te zijn van de subjectieve wolk waar je op dat moment in zit.

Het werkelijke beoordelen van iets doe ik vaak een dag of paar uur later.

Want dat kan een valkuil zijn bij blowen en creatie: als je van je wolkje af bent staat je beeld soms helemaal niet meer. Dit hebben we met muziek ook wel gehad: met een opname denken :wauw dit is helemaal de shit!!!!!!!

en je luistert het af en dipperdedip,, wat een kale kouwe bedoening staat er op die fostex...

 

Mss een persoonlijke valkuil hoor...

ik neem wat afstand van mijn wolkje om het te beoordelen, neem een hijs en duik er vervolgens weer in .....

 

het is fijn om te bemerken dat ik er wel een mate van objectiviteit in weet te behouden, want eigenlijk komt de boodschap/bedoeling altijd wel over bij de kijker...

and that makes me happy..

Het zal nooit mijn bedoeling zijn om : far out, onbegrepen uitspattingen neer te zetten..

ik zweef met beide voeten geaard.

 

 

ghehehe, leuk topic, tante weetje ratelt door....

 

greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ poolen. ik ga van weed juist minder goed poolen. teminste als ik 2 of 3 biertjes drink ben ik op me best.

 

ontopic.

 

ja muziek maken onderinvloed van hasj is heel erg leuk. maar hasj maakt het luisteren naar de muziek van futureprimitivetunes ook heel cool. chille shit! @ High and Mighty keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Abstract wordt iets meer concreet..

Je intuitie staat op scherp, gedachten of handelingen die voorheen complexer waren worden transparant. Je krijgt gevoel met het ritme om je heen.

 

kan het niet beter omschrijven!

 

ps: net je muziek geluisterd. Beter man! Ik vind het wel lekker filmisch met een futuristisch insteekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

creativiteit.. tja, ligt eraan hoe je het bekijkt..

Als ik wiet heb gerookt en zit alleen op me kamer ga ik wellis schetse om dinge als hashpersjes en pijpjes e.d. te make, zonder wiet komt dat er niet zo makkelijk van, en als het er dan wel van komt geef ik het meestal na een kwartiertje op omwille van een of ander probleem, terwijl stoned zoek ik een oplossing, al duurt het een uur..

alleen als ik het wil make moet dat op school, en aangezien ik op school 9/10 niet stoned ben, komt het er meestal niet zo van, heb er alleen onder invloed zin in :D (buite dan mn glaze puurpijpje, heb ik thuis gemaakt dmv een glazen buisje om te smelte met zo'n mini-torch lighter van de blokker. Degelijke kwaliteitsaanstekers, koste maar 5 euro, maar als je er een uur of 2 bijna constant mee fikt gaat ie blijkbaar toch kapot... :bier )

Gamen lukt ook veel beter als ik stoned ben, dan blijf ik veel rustiger :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO H&M

vette muziek, maak je een klein tripje in mee als je de ogen sluit :specool

lekker meevoerend :D

vissen doe ik ook wel graag enkel is het weer zo lang geleden. En soms komt er ook nog wel eens een vette tekening uit als we afdwalen tijdens t studeren :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplossingen lijken van zelf te komen .

Poolen deden we elke vrijdagavond in Prix damix op de derde etage ,geweldige avonden .

Ik heb jaren aan triahtlon gedaan en dan rookte ik een puur jointje voor het trainen ,dat werkte goed als je kilometers ging maken

Nu maak ik me eige kunstaas en kan daar veel van me crea-bea in kwijt, en leuk als je erop vangt

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je op de volgende link klikt krijg je een danseresje te zien.

http://info.break.com/static/live/v1/pages/brain/brain.html

 

Afhankelijk van de bij jou dominante hersenhelft draait ze links of rechts om.

De hersenhelften werken kruislings.

De linker hersenhelft regelt de logica, vandaar dat in onze wereld de meeste mensen rechtshandig zijn.

De rechter hersenhelft regelt de creativiteit, dat zijn dan vaak de linkshandige mensen.

 

Interessant is natuurlijk om uit te vinden of het danseresje andersom draait na een dikke vette.......

Of dat na wat alcohol..........

 

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.........

 

Veel plezier ermee,

Groene groet, Wernard Bruining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij draait ze met de klok mee ,ben ook links met schrijven maar doe ook veel dingen met rechts.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben met vrijwel alles dubbelhandig... Alleen mevrouw draait wel rechtsom...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waaruit precies maakt die site op of ze links- of rechtsom gaat draaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd, tweede keer dat ik keek draaide ze de andere kant op...

 

Maar goed, ik ben ook vreemd...

 

Kees.

 

Kees is van alles wat, maar vooral veel van zichzelf... Ik ben altijd heel vreemd en heb overal talent voor (A)...

 

Kees. (nogmaals).

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, eerste keer met klok meee

2de keer : tegen de klok in, en toen ik terug keek. draaide ze weer mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben fanatiek karper visser en zit soms wel een week of drie aan de water kant, standaard bij me uitrusting hoort wiet.

om te slapen is het zowiezo heerlijk en een dikkerd vangen knetterstoned kan ook voor verassingen zrgen.

 

check deze foto maar is gevangen in frankrijk onder invloed van een heerlijk haze jointje.

Let op me reactie 28kg me record.

 

med_gallery_14558_4080_915450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...