Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
slappy

Zaden Dame Blanche X Paars

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben net als jullie erg geschrokken van het bericht dat Dame Blanche is overleden. Hij heeft veel voor het forum betekent en persoonlijk heb ik een heleboel van hem mogen leren. Nu heb ik deze zomer ook een paar NDB's gekweekt. Bij een vriend van me in zijn tuin gekruist met een paarse soort waarvan ik de komaf niet precies weet. De wiet was groen maar de bladeren werden paars. Heb pasgeleden de plant geoogst en heb daar een heleboel zaden van.

 

Het lijkt me een mooi eerbetoon om deze zaden gratis aan iedereen weg te geven om zo Dame Blanche ook volgend jaar weer te laten groeien en bloeien. Daarnaast zijn er ook forumleden die me erg geholpen hebben met zaden en stuifmeel toen ik het nodig had. Dus is het tijd om wat terug te doen.

 

Iedereen die geinteresseerd is, kan reageren en/of een PM sturen. Geen zaden vragen voor de heb, enige voorwaarde is dat je volgend jaar een paar fotos post in het outdoor forum.

 

Bedankt iedereen.

 

Slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een zeer mooi gebaar!

kweet alleen nog niet of ik het wel ga aannemen? aangezien ik DameBlanche nooit gekend heb, en pas achteraf zijn topics heb kunnen lezen. :nerd

 

Het lijkt me beter als dan de echte "vrienden,collega's,fans) de zaden zouden krijgen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

vet gebaar, goed initiatief :nerd :o

sorry, k zou ze graag zelf ook nog eens zetten maar K ga ze aan andere laten die ze beter kunnen gebruiken als mij zelf :) , niet dat ze niet goed zijn hé, maar dat ik het me zelf nog moeilijker maak met kiezen.....

 

mazzel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi initiatief, ik heb erg veel gehad aan de informatie van dame blanche, had zelf ook enkele zaden van hem gekregen. Met deze wil ik in de toekomst wat zaad produceren zodat de vroegbloeiende soort niet verloren gaat.

 

 

Groeten

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een battle of the species te winnen volgend jaar dus ieder soortje is van harte welkom.

 

Het mooie soortje van dame blanche mag niet vergaan, en zoals hij altijd dingen er aan wilde verbeteren wil ik ook kijken of ik het nog mooier kan maken, al is het natuurlijk al een heel mooi plantje.

 

Je had al PM.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ík heb veel geleerd van de topics van dame blanche.

echt een heel mooi initiatief om zo gratis zaden weg te geven.

ik zou heel graag wat zaden van je ontvangen voor mijn gerullia 2008. :nerd

 

alibaba. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
echt een zeer mooi gebaar!

kweet alleen nog niet of ik het wel ga aannemen? aangezien ik DameBlanche nooit gekend heb, en pas achteraf zijn topics heb kunnen lezen. :nerd

 

Het lijkt me beter als dan de echte "vrienden,collega's,fans) de zaden zouden krijgen :o

 

Maak je daar maar niet druk over, pm je adres en dan zorg ik voor de zaden.

 

Overigens ter informatie, tis dus een kruising, geen pure DB.

 

Heb nu al een aantal PM's gehad, van degenen die nog geen adres hebben gestuurt, ff doen. Probeer ik zsm de zaden op te sturen. Overigens ga ik natuurlijk discreet om met de gegevens - dat spreekt voor zich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top initiatief! Helaas staat mijn balkonnetje volgend jaar al vol, anders had je zeker een pm van me gekregen!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg cool. Bezit momenteel ook enkele soorten van DB, die ik met liefde koester. Ik heb de beste man nooit ontmoet, maar krijg toch steeds weer een beetje een spiritueel gevoel bij "zijn" planten. Alsof hij voortleeft in de mooie soortjes. Ik hou me aanbevolen voor deze soort, ook al is het een kruising. Ben erg benieuwd hoe hij gaat worden.

 

Ik zal je nu een pm sturen!

 

(ps. geniaal initiatief, en absoluut in zijn straatje!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed initiatief, had al een oproep gedaan in zadenruiltopic.

Maar ben eigenlijk op zoek naar de originele NDB zaden voor leuk zomerproject.

 

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

slappezever als iedereen op deze wereld zo was, dan was het een stuk gezellig op deze kloof :nerd

ik hoef geen zaden, want ik heb dit jaar al een buiten en een binnen kweek gedaan met NDB zaden. Ik kan iedereen aanraden om ze ook eens binnen te zetten. prachtige toppen en heeerlijk sticky!

 

go slappezever!!

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg netjes van je!

 

Ik kan ze niet aannemen,daar ik niet weet of ik volgend jaar genoeg "tuin" heb voor deze planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Actie ! :nerd

 

op deze manier zullen zijn zaden en zijn naam verspreid worden en zal over hem nog jaren gepraat worden.

deze man heeft zoveel gedaan dat zijn naam niet vergeten mag worden.

 

Lexie

Share this post


Link to post
Share on other sites

top idee

zekers

veel mensen zullen al wel het orginele zaad hebben van DB

dit is zeker leuk voor de mensen die DB mischien te laat hebebn leren kennen van het wietforum

en zo toch een beetje kennis kunnen maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Het gaat behoorlijk hard!

 

Even voor de duidelijkheid, tis niet voor de binnenkweek, dus onderstaande heeft het idee niet helemaal begrepen:

"Doe mij ook maar een aantal zaden van Jan , ik kan 20 vrouwen kwijt in me hok" :nerd

 

heb ondertussen al een aantal mensen die geinteresseerd zijn. Het aanbod geldt vanaf nu even niet meer totdat ik die mensen zeker zaden heb gegeven, daarna kijk ik hoeveel ik er over heb (moet ze nog tussen de verknisperde plant uitvissen). Tis maar van 1 plantje en heb er geen honderden.

 

Ik laat binnenkort wel weten hoeveel ik er nog over heb.

 

slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren,

 

De zaden zijn vanochtend op de post gedaan. Dus binnen een paar dagen op de mat.

 

Succes ermee en ik zou het mooi vinden om komend jaar wat nieuwe kweekverslagen te zien :spliff:

 

ps: ik heb helaas niet genoeg zaden om nog meer mensen te voorzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is heb ik binnenkort nog een paar originele NDB zaden van iemand, ik kan wel even een zadenkweekje doen om de genetica in stand te houden :spliff:.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi ;)

 

slappezever is een held :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede actie, slappezever.

 

Ben benieuwd of er ook nog een roze pheno tussen zal zitten.. :spliff: Ik kijk uit naar de verslagen.

 

Zelf heb ik een merendeel aan NDB zaailingen in m'n tentje staan. Zodra ze wat groter zijn en het echt begint, zal ik een verslagje maken en proberen bij te gaan houden. Waarschijnlijk zijn jullie net zo benieuwd als ik, naar wat ze gaan doen onder HPS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist de zaden ontvangen ! :spliff:

 

Super !! slechts 1tje heeft de reis niet overleeft

De rest gaat apr/mei de grond in en zullen de tuin weer mooi opsieren ;) :P

 

uiterraad zal hier dan op het WF een verslagje van komen.

 

 

Slappezever nogmaals bedankt voor deze Top actie !!

 

 

Groeten Lexie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...