Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dame Blanche

Dame Blanche Overleden

Recommended Posts

gecondoleerd en mijn respect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd,

 

persoonlijk ken ik jan niet, maar ik heb heel veel gehad aan zijn informatie in topic's. ook heb ik zaden van jan laten groeien en bloei.

nogmaals gecondoleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd... Ik heb hem stiekem toch wel ergens bewonderd, raar of niet... Hij zette mij aan 't denken.

Thnx DM.. I'll remind you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd en heel veel sterkte aan alle nabestaande.

hij zal er gemist worden.

 

Power P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) gecondoleerd

 

heb veel van zn topics gelezen en opgestoken.

veel sterkte voor de familie en vrienden

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namens Wietforum zorgen we uiteraard voor een bloemetje op de crematie. Wil je zelf een laatste groet brengen en kun je niet aanwezig zijn? Vanaf donderdag zou de rouwadvertentie online moeten staan. Je kunt via deze site een bloemetje of een condoleancekaart verzenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gecondoleerd!

 

Ik ben nog maar een beginner, maar veel kennis van Dame blache koester ik met veel respect!

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

innige deelneming

Moge je in vrede rusten in het hemelse paradijs...

 

Tijger

Share this post


Link to post
Share on other sites

gecondoleerd, sterkte voor familie en vrienden..

 

Tara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd...familie en vrienden.

 

Bedankt, en rust in vrede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd, ik heb Jan 1 keer in het echt mogen meemaken.

Daarbij heb ik ook zaden van hem gekregen en zal deze proberen in stand te houden, hij heeft hier veel energie en liefde ingestoken.

 

Een gemis voor het forum, ik wens de familie veel sterkte!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd

 

Net als enkele andere heb ik Dame Blance een keer gezien, op de bewuste meeting in groningen, helaas moest hij alweer weg dat ik net binnen kwam.. Het beeld dat me bij is gebleven is zijn witte baard..

 

Gelukkig niet totaal overwachts, maar blijft een groot verlies..

 

Dat hij vredig high door de eeuwige cannabis velden mag dwalen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer dit te horen, gecondoleerd.

 

Jan zijn zaadjes hebben veel goeds gedaan voor ons allen.

 

Ik rook een DB wietje, en denk er nog even over na wat hij voor WF en haar leden gedaan heeft, hopelijk doen jullie dat allemaal even.

 

Rust zacht, peace.

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb Dame Blanche slechts één keer mogen ontmoeten. Hij heeft me in een Groningse shop prachtige verhalen verteld over zijn avonturen in Duitsland en z'n kwekersmissie. Uit alles sprak zijn passie voor het leven en de plant die hij zo koesterde.

 

Mijn oprechte condoleances aan zijn familie en vrienden en ik wens hen veel sterkte toe de komende tijd. Dat Dame Blanche voort mag leven in de nakomelingen van de planten waar hij de laatste jaren van z'n leven zoveel tijd en aandacht aan besteedde... Dame Blanche, je zal gemist worden maar niet vergeten.

 

Rust zacht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gecondoleert ik heb veel geleerd van dame blanche hij heeft veel gedaan voor het forum niet alleen info maar ook zaadjes aan veel mensen gegeven van het forum

ik heb dame blanche nooit kunnen ontmoeten vind ik heel jammer

ik hoop dat zijn toppics goed zullen worden bewaart hier op het forum

ik vond altijd zijn verhalen mooi over hoe het vroeger was en zo oude kweek verhalen

( ik ben er een beetje stil van )

 

ik wens de familie

sterkte voor komende tijd voor het verwerken van het verlies van Jan

 

ik zal aan hem denken als ik zijn plantjes kweek

 

:nerd :o ;)

 

 

 

hompii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb veel van dame blanche geleerd. Met pijn in het hart typ ik dit onder invloed van zijn soortje New dame blanche dat we (ik, bellyboy en Si1en) van hem gekregen hadden en met succes tot prachtige planten hebben gekregen. Deze soort is perfect en zullen we ook lang koesteren.

veel respect voor deze tochwel wijze man van het forum. Moge hij rusten in vrede en mag zijn soort voortbestaan.

 

Mijn condoleances , Scrm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn deelneming. Ik heb met genoegen zijn tips en verhalen gelezen en heb er ook nog wat aan gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter Nagedachtenis van Dame Blanche

 

Ook wij hebben op het WietForum het afgelopen jaar kennis kunnen maken met deze gedreven cannabis kweker. Vorig jaar rond deze tijd waren wij net op het WietForum gekomen op zoek naar informatie, niet lang daarvoor was Dame Blanche juist naar het Forum gekomen om zijn kennis te delen. Ook wij hadden hem nog graag eens de hand geschud terwijl de cannabis luchten ons omhulden. Wellicht in een volgend leven.

 

Hij heeft ons ook veel geleerd, de kennis is zeker overgekomen. En dan niet alleen de praktische tips(kippenmest uiteraard) maar wellicht nog in belangrijkere mate; blijf kritisch tegenover producenten en probeer erdoor heen te prikken, blijf ook kritisch tegenover jezelf. Durf te erkennen dat je niet alle wijsheid in pacht hebt en ga op onderzoek uit. Zijn eigen onderzoeken hebben we ook met plezier gelezen.

 

Met veel bewondering hebben we gelezen hoe deze zeventig plusser het internet betrad en in de WietForum gemeenschap zich bewoog. Zijn idealen kwamen naar voren in zijn daden en behoefde geen nadere expliciet uitgedragen verklaring. Hij behandelde iedereen met respect en was zeer geduldig met onze jonge generatie. Hij stond open om zijn kennis te delen en was (nog belangrijker) ontvankelijk voor kennis van anderen. En hij deelde alles wat hij had met iedereen die ernaar vroeg. Hij IS ons voorbeeld voor hoe we ons willen gedragen hier op het WietForum. Soms vergeten we dit allemaal. Waar het allemaal om draait, als we die joint opsteken. Zeker door de politieke onderdrukking en maatschappelijke taboe worden we soms zelfs paranoide tegenover elkaar. Hij niet. Dame Blanche stond openlijk voor zijn recht op cannabis gebruik en het recht om te verbouwen op zijn eigen land.

 

Het WietForum is een unieke gemeenschap. Maar wel een gemeenschap die haar voortbestaan heeft te danken aan de voorvechters van haar gemeenschappelijke gedachtegoed. Ondanks het feit dat we zijn gezelschap maar kort hebben mogen meemaken, is Dame Blanche voor ons gevoel in belangrijke mate medebepalend geweest voor de positieve sfeer tussen de leden van onze WietForumgemeenschap en de open uitwisseling van kennis over onze geliefde plant.

 

En we zullen hem eren.

We zullen niet vergeten wat hij met ons deelde.

We zullen niet vergeten als wij later op ons zeventigste nog kunnen kweken, wie ermee begon.

We zullen niet vergeten onze kennis en vruchten ook met anderen te delen.

We zullen niet vergeten kippenmest van Farmers House te gebruiken.

We zullen Dame Blanche niet vergeten.

 

Wij wensen de familie en nabestaanden veel sterkte.

 

AS Grow

 

 

Noot

Op dit moment is niet bekend of het WietForum een delegatie stuurt. Maar zoniet, zullen wij om 15.00 in onze La Folie (Eindhoven) een borrel en blow pakken en een kaars ontsteken om DB te herdenken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je dat perfect bewoord AS grow, ik wordt er emotioneel van.

 

Dikke die :nerd voor daar boven.

 

Nogmaals gecondoleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I salut to Dame Blanche The one and only real Afghany Warrior ...

 

That he may rest in peace, we will miss you !

 

Hail to Dame Blanche oldest grower on the forum.

 

Esmeralda & TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is altijd pijnlijk om weer iemand te moeten missen in levende lijve.

 

Uiteraard is het daarom ook belangrijk dat men in gedachten zijn erfgoed bewaakt.

 

Veel sterkte met het verlies van een bijzonder iemand, Dame Blanche, want dat was je.

 

Ook ik zal in gedachten morgenmiddag aanwezig zijn en om 15.00 uur een lekkere joint aansteken ter ere van hem. :nerd

 

Groetjes Blowsterke :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...