Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
godsake

Hoe Sportief In Is Dit Forum?

Recommended Posts

tja das bij voetbal.die gast heb totaal geen voordeel aan blowen.maar bij baanwielrennen ben je mooi gefocust op dahzelfde rondje.alleen dat ploegenrijden is dan weer in je nadeel.na 3 rondjes ben je je ploeg vergeten ;)

 

kan me nog een geval herinneren van een luxemburger die positief werd bevonden op de olympics van nagano.heeft nog een flink staartje gekregen alleen is me de uitslag even ontschoten.

 

maarja we hebben echte kroegsporten zoals darten en biljarten.kunnen ze niet officiele coffeeshopgames maken zoals trik-trak ofzo :rolleyes:

 

genoeg off topic gelul.allemaal weer aan de ijzers

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmmmmmmmmmm niks behalve bedsport ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister 1,5 uur wezen kanoen, waarvan een uur tegen de stroming in ;) niet geheel onbelangrijk. en een uur wandelen met de hond

zaterdag 1,5 uur wezen kanoen, waarvan drie kwartier tegen de stroming in.

vrijdag een uur wezen fietsen, met hoog been tempo :rolleyes: niet geheel onbelangrijk. en een uur wandelen met de hond

donderdag 40 minuten wezen fietsen. met hoog been tempo.

woensdag 1 uur wezen fietsen, met hoog been tempo. en 2 uur wandelen met de hond

en vandaag ga ik, ik schat 1,5 uur fietsen, en vanmiddag 1,5 uur kanoen. en een uur wandelen met de hond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xing Yi

1x week Hardlopen

2 a 3x week squashen

om de dag in de avond gewichtjes ;)

 

Mvg Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor heeft wel een afgetrainde kont :rolleyes:.

 

Kees. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n naam zegt genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgetrainde toppen ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor,

lekker bezig voor een zeikerd :rolleyes:

Welke gemiddeldes haal je zo?

Ik probeer met veel wind zoals vandaag rond de 25km/h gemiddeld en bij windstil liefst 28-29km/h.

In groep natuurlijk sneller pfff...

Kano is niets voor mij, ik schep de boot steeds vol :rolleyes:

 

@BBB,

je zou moeten weten hoeveel Big butters er de zondag gaan MTB, en nog behoorlijk snel ook...

 

Maar zal vast voor de Leffe zijn :rolleyes:

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gister 1,5 uur wezen kanoen, waarvan een uur tegen de stroming in ;) niet geheel onbelangrijk. en een uur wandelen met de hond

zaterdag 1,5 uur wezen kanoen, waarvan drie kwartier tegen de stroming in.

vrijdag een uur wezen fietsen, met hoog been tempo :rolleyes: niet geheel onbelangrijk. en een uur wandelen met de hond

donderdag 40 minuten wezen fietsen. met hoog been tempo.

woensdag 1 uur wezen fietsen, met hoog been tempo. en 2 uur wandelen met de hond

en vandaag ga ik, ik schat 1,5 uur fietsen, en vanmiddag 1,5 uur kanoen. en een uur wandelen met de hond

 

gallery_8034_7667_811834.jpg

 

dat verklaart veel zeiksnor

 

rofl

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

momenteel 7 x in de week fitniss ;)

3x per dag een uur met de honden

 

 

fijne dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

thai boxen af en toe worstel/mma training en nog minstens 2 x per week kracht training

 

Mvg

 

Otter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik honkbal en ga soms parachute springen, vast uitje, elk voorjaar en elk najaar op dezelfde plek en dan elk jaar ergens anders. (dus 2 x naar 1 plek en dan het jaar erop naar de volgende spot)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeiksnor,

lekker bezig voor een zeikerd :rolleyes:

Welke gemiddeldes haal je zo?

Ik probeer met veel wind zoals vandaag rond de 25km/h gemiddeld en bij windstil liefst 28-29km/h.

In groep natuurlijk sneller pfff...

Kano is niets voor mij, ik schep de boot steeds vol :rolleyes:

 

 

El Fish ;)

 

:rolleyes: daar heb je toch en spatzeil voor om, zodat er geen water je kano in kan.

vandaag zat ik met wind tegen rond de 25 km/h en met wind mee rond de 30 km/h. moet ik er wel bij zeggen, dat ik tijd last van een pees achter in me knieholten gehad heb. waardoor ik met zo,n licht mogelijk verzet fiets. dus de benen kunnen niet meer sneller.

leuk om al die sportieve mensen te zien.

 

twin en cees en jullie dachten dat ik zo,n kontje van god gekregen had :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic ;)

Jaren aan duur sport gedaan , het wat langere werk :rolleyes:

Jaren mee gedraait in de top tien triathlon , dubbele en triple marathon's gelopen

Heerlijk was dat ,met de bus naar Amsterdam , wat te roken halen en een pure direkt roken en dan weer naar huis 18 km lopen , roken en dan een lange afstand training doen was echt te gek :rolleyes:

 

Alleen dan kom je er achter dat er ook een leven is/was naast trainen , ik heb denk ik in 6 a 7 jaar me sociale leven om gebracht , sponsor betaalde veel en ik was nooit thuis , altijd maar trainen en eten , vrienden kende me niet meer :rolleyes:

Tot ik van me vader een telefoontje kreeg dat me moeder al 3 weken in het ziekhuis lag met een open hart operatie achter de rug,autotelefoon kwam net in '91, vanaf dat moment kon ik mezelf niet meer motiveren en ben gestopt met het hele circus rond de sport , heb nog wel met pijn en moeite wat af getraint maar nooit meer een langere afstand gelopen :rolleyes:

 

Nu hebben we de Wii en ben ik weer aan het sporten :rolleyes:

, lekker thuis voor de buis :rolleyes:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor,

ik bedoelde wel gemiddeldes...

Vandaag lag het maximum met wind mee op 48,48km/h

En een gemiddelde van 25,36km/h.

Gisteren met 3 man en afwisselend elkaar uit de wind zetten was 28km/h

 

Buble,

had hier geen zo'n grote sporters op het forum verwacht ;)

Een vriend loopt ook zo'n afstanden.

We zijn aan het kijken om binnenkort een run and bike te gaan doen in Spanje.

Hij doet al run and bike met m'n vriendin, omdat het makkelijker is om in de top 3 te geraken met een gemengde

ploeg :rolleyes:

Maar we zouden het eens voor de lol mee doen in Spanje, en er een reisje aan koppelen...

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gemiddeltes weet ik niet ;) wat ik wel weet, is dat ik die pees aan barrels trap als ik harder ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als sporten op de wii ook telt dan ben ik opeens heel actief

 

weekelijks potje golf,tennis en baseball en bijna dagelijks wat tokkelen met gitar hero 3.

 

en autoracen is ook sport ewn dat doe ik zeker 3uur per dag.al zijn de nederlandse wegen en me bedrijfsauto niet echt gebouwd op racen,maar waar een wil is...is een raceweg

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen sport....oplopende hartslag,zweten,moe...de gedachte alleen al. ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag topsport bedrijven hier, inmiddels 2.5jr nu.

 

Vanwege auto ongeluk letsel opgelopen waardoor ik lichamelijke staat van een ongezonde 60-er heb en ik ben nog geen 40 ;)

Doe nog best wel wat, kan me nog wel redelijk redden maar het kost me wel elke dag een enorme inspanning omtoch "mijn ding te blijven doen" vandaar ook topsport.

 

Deed: fitness , thai/kick boxing, zwemmen, fietsen en wandelen en wat cardio in wisselende mate voor het ongeluk: zou graag weer in beweging komen maar dat gaat helaas niet de komende tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das allemaal niet mis als ik dat zo lees. van heel veel sporten naar niks. en dan ook nog met de elende van een ongeluk zitten. balen joh. maar toch wens ik je veel succes. de doorzetter wint

Share this post


Link to post
Share on other sites

7x in de week 20km fietsen

 

afentoe sportschool, is tuinieren ook geen sport?

 

peace knirp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...